Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de ceva timp nu mai trage cum trebuie. urca pana la 6000 de ture, apoi se ineaca. si afuma rau de tot bujiile. mecanicul meu a zis sa incerc cu alte bujii, niste ngk cr7ek, fara rezultat. a umblat si la benzina si aer, degeaba. acum mi-a zis sa incerc cu un filtru sport. nu-mi trebuie mai multa putere. are destula.vreau doar sa mearga cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreau de la voi (daca aveti timp) o parere. Merg 80% in oras si mai trebuie uneori sa car ceva...
Acum am topcase Givi e45 care-l consider cam mare si ma gandeam sa cumpar un E30. Ce parere aveti? E prea mic? Arata urat pe B6?

Am gasit aici E30 cu 235 lei - un pret care cred ca e f bun. Din cate am citit aici de MotoMus sunt seriosi!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am deloc. În iarna asta sper sa achiziționez unul. Ma gândeam la unu mare asa cum ai tu dar acum m ai pus pe gânduri. Se vede asa urat cu cel de 45 l? Pune o poza dacă poți sa îmi fac o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ceva timp nu mai trage cum trebuie. urca pana la 6000 de ture, apoi se ineaca. si afuma rau de tot bujiile. mecanicul meu a zis sa incerc cu alte bujii, niste ngk cr7ek, fara rezultat. a umblat si la benzina si aer, degeaba. acum mi-a zis sa incerc cu un filtru sport. nu-mi trebuie mai multa putere. are destula.vreau doar sa mearga cum trebuie.

refacut carburatia si curatat carburatoare ai incercat? - eu am tot 2005, si am patit si eu asa, credeam ca e din cauza ambreiajului - dar nu - pe liber se tura motorul, nu dadea semne, doar in sarcina nu mai tragea. Scoteam flacari pe evacuare de la benzina nearsa, si am consumat un rezervor in 200km, la o tura in afara orasului - a fost o "distractie" nasoala.

 

lasa filtrul de aer in pace, ca nu ala e de vina.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra pe "Evenimente, excursii", "15.11, as incaleca pe viraje înspre Brasov..", in ultimul post al lui L.U.V. o sa vezi un Bandit cu un topcase de 32 de L. Arata decent, zic eu, fiind mai discret. Ai grija sa fie acelasi "mono..." cu placa de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc PoliBuc, exact asa ceva vreau.

Eu cred ca este exact modelul gasit de mine (http://motomus.ro/piese-accesorii/accesorii/top-case/top-case-1/Top-Case-Negru-30-lt-MONOLOCK-se-poate-monta-si-fara-flansa-de-fixare-E3000N)

 

PS De obicei modelele astea (Givi) vin cu placa de prindere...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:04Biker:

Salut,

Vreau de la voi (daca aveti timp) o parere. Merg 80% in oras si mai trebuie uneori sa car ceva...
Acum am topcase Givi e45 care-l consider cam mare si ma gandeam sa cumpar un E30. Ce parere aveti? E prea mic? Arata urat pe B6?

Am gasit aici E30 cu 235 lei - un pret care cred ca e f bun. Din cate am citit aici de MotoMus sunt seriosi!

Salut eu am trei givi e45 si nu am nici o problema, topcase-ul il am si cu portbagaj pe el si nu l-am dat jos decat cand o spal..nu vad cu ce ar putea sa te incurce..

Editat de andreibandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ruxi2k", intr-adevar vin cu placa de prindere universala dar care sunt de doua neamuri, Monolock, ca in linkul tau sau Monokey. Ideea este de a folosi aceeasi placa pe care o ai deja pentru E45, doar nu o sa le tot schimbi in functie de ce topcase iei dupa tine. Un sistem are "ochiuri" pe placa si "pinteni" pe topcase iar celalalt viceversa. Nu ma intreba care-i unu' si care-i celalalt ca nu am tinut minte nicio data. Si eu mai am unul de 47 de litri pe care-l folosesc cand am pasager si ceva bagaje pentru o iesire ceva mai lunga. Pe cel mare l-am achizitionat primul in idea de a gazdui doua casti integrale dupa care s-a constatat necesitatea si ivit oportunitatea (vindea un prieten) de a avea unul "de o casca", atunci cand sunt fara pasager. Ambele au aceeasi prindere, dureaza cateva secunde sa le schimb intre ele.

Ca fapt divers, acea placa de prindere universala am folosit-o pentru depozitarea "tomberonului" cel mare prinzand-o de ... tavan (in garaj / boxa / balcon, doar nu in sufragerie !).

Si tot ca fapt divers, cel mic este Givi iar cel mare este Kappa (copie Givi) de unde am cumparat si instalatia electrica pentru lumini LED pe topcase, pozitie sau frana, cum vrei. A fost pana in 200 de lei, cu cupla (cu ploturi cu arc) intre placa si topcase si intre topcase si capacul lui (LED-urile fiind pe capac, sub partea rosie, fiecare model de topcase cu LED-urile lui). Dar ... luminitele sunt optionale, se poate si fara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de sfat!

Da, cele 2 au sistemul de prindere diferit...

Pana acum cred ca voi merge pe Givi E30 pentru toata ziua, si eventual voi pastra cutia de 45 pt drumuri mai lungi. (In ea imi incape bagajul pt 2-3 zile, inghesuit bine)

 

Desi cred ca ar arata hidos, o varianta este sa folosesc in spate E30 si sa adaptez placa de prindere de la cel de 45 sa-l fac side-case. Asa la drum lung as avea mult mai mult loc...

(Pe de alta parte cred ca influenteaza mult ciclistica daca pun un singur side-case - desi am vazut ca unii adopta solutia asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand case-urile si separat, daca e nevoie mai negociem ca intre banditi ...

 

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/732959-set-3-case-uri-givi/
 
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

Un prieten este interesat de un Bandit din 1996 si a observat urmatoarea chestie : lipsesc 2 suruburi de la capacul din partea dreapta a motorului.

In cazul in care sunt filetele stricate, ori suruburile forfecate o sa incerce sa rezolve fara rezultate garantate.

Intrebare: ce se afla sub acel capac ? Prezinta vreun pericol lipsa acelor suruburi ?

Mersi.

 

i6GY9wk.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vand motocicleta Suzuki Bandit model GSF 1200 N din 2001
Motocicleta este intretinuta si servisata cu mare atentie.
Din punct de vedere estetic are o mica indoitura pe partea stanga a rezervorului si o stersatura pe rama farului.
Sunt urme ale unui incident, pe care le-am mostenit si pe care nu le-am retusat din simplul motiv ca nu afecteaza performantele motocicletei.Tin doar de impresia artistica si detalii optice.
Prezinta urme de folosinta minore si in concordanta cu varsta ei.
Anul acesta am achizitionat o a doua motocicleta(neinmatriculabila) , an 2004 cu doar 14500 km , care a devenit donator.
Asa ca in acest moment este transferat motorul cu 14500 de km pe cea din 2001, motorul original avand aproximativ 35000 km.
La cerere si contra cost se poate repune pe cadru motorul original sau se pot vinde piese de pe donator.
Motocicleta are ghidon aluminiu si manere incalzite,
Evacuarea este din Titanium.
Anvelopa fata aproape noua iar cea de spate ar cam trebui inlocuita.
Dupa parerea mea ar necesita un set nou de bujii

Pentru orice detalii va stau la dispozitie.

0751860760

Pret 1850 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi. Este cineva care si.a modificat saua? As dori sa o fac mai confortabila in special pt pasager. Si as vrea o parere de la cei care si.au modificat.o, Sunt ceva diferente?se merita?

» Post actualizat in 25 Dec 2015 11:55

Pana una alta...va doresc sarbatori fericite, si o iarna cat mai scurta..sa ne vedem cu bine si sanatosi la anu ce vine..pe.drumuri uscate. Craciun fericit dragi motociclisti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate va vin ceva idei (meditatie de iarna):

http://www.thebikersgarage.com/project-stevie-mings-suzuki-double-threat-part-two/

 

 

Am dat de site-ul de mai sus cautand informatii despre furca fata.

Cum este furca originala la Kult? Vopsita cu gri?

Vreau sa o intineresc putin dar nu stiu cum. Sa o frec cu Autosol sau sa o vopsesc cu gri?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pana nu demult eram posesor de Sukuki Bandit 600 din 1998, insa din nefericire a trebuit sa il vand.

 

Am ramas insa cu urmatoarele piese care sunt in stare buna de functionare:

- bobine si fise (toate4);

- kit ambreiaj complet;

 

As vrea sa le vand la un pret avantajos pentru cel care le va cumpara, astept oferte. Multumesc.


» Post actualizat in 31 Dec 2015 10:31

Salut, pana nu demult eram posesor de Sukuki Bandit 600 din 1998, insa din nefericire a trebuit sa il vand.

 

Am ramas insa cu urmatoarele piese care sunt in stare buna de functionare:

- bobine si fise (toate4);

- kit ambreiaj complet;

 

As vrea sa le vand la un pret avantajos pentru cel care le va cumpara, astept oferte. Multumesc.

 

enescu_net@yahoo.com

 

 

post-92428-0-61914000-1451557768_thumb.jpg

post-92428-0-74213600-1451557775_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...