Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 15.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trist e ca si prima mea geaca prin 2006 a fost tot Roleff si era XS, asa trebuia sa o comand si asta insa am uitat de atunci :)

Se pare ca nu am facut nici spate nici burta de atunci

Ai grija cu marimile la Roleff. Am 2 geci de la ei, un M si un XS, ambele imi vine perfect. Sau mai bine zis , imi veneau, ca M-ul tre sa il arunc si XS-ul l-am donat unui verisor incepator in ale motociclismului. XS-ul l-am cumparat pentru pasagera, dar in loc de geaca de moto, pe ea parea halat de baie :))

» Post actualizat in 05 Sep 2015 17:08

Inca ceva, nu fa prostia sa iti cumperi gume acum ca sa le montezi la anul. Daca nu ai incredere in tine sa nu cheltui banii aia de gume, ii dai unui prieten de incredere si ii ceri in Ianuarie/Februarie ... si iti cauti atunci gume cu DOT cat mai recent ;)

Link to post
Share on other sites

Ai grija cu marimile la Roleff. Am 2 geci de la ei, un M si un XS, ambele imi vine perfect. Sau mai bine zis , imi veneau, ca M-ul tre sa il arunc si XS-ul l-am donat unui verisor incepator in ale motociclismului. XS-ul l-am cumparat pentru pasagera, dar in loc de geaca de moto, pe ea parea halat de baie :))

» Post actualizat in 05 Sep 2015 17:08

 

Inca ceva, nu fa prostia sa iti cumperi gume acum ca sa le montezi la anul. Daca nu ai incredere in tine sa nu cheltui banii aia de gume, ii dai unui prieten de incredere si ii ceri in Ianuarie/Februarie ... si iti cauti atunci gume cu DOT cat mai recent ;)

Serios acuma, nu e vorba de incredere sa nu stric banii, iau in calcul sa le achizitonez in toamna asta sau la iarna maxim. Nu mori pe drum daca ai gume cu 2 luni mai vechi, ba mai mult, conform producatorilor, o anvelopa se vinde de noua cu pana la 2 ani de la data producerii. Din surse sigure, daca au trecut 24 de luni de la data productiei si anvelopa e inca in depozit, producatorul o DISTRUGE. E drept, revanzatorii iti pot face surprize dar asta e alta poveste, depinde de unde cumperi. Si ei ar trebui sa respecte acelasi interval, peste el nu are voie sa vanda de NOI anvelopele. Inca ceva, daca le cumperi online nu ai cum sa le alegi sa aibe dot cat mai nou. Vazatorul are obligatia sa iti trimita gume facute de maxim 24 de luni, desi se intampla rar sa fie atat de vechi, iar comandand tu iti asumi ca vei primi gume fabricate in acest interval de 24 de luni. Ce piata avem aici nu prea lucreaza pe stoc oamenii tocmai pt a nu ramane cu ele in depozit sa se invecheasca.

Multumesc pt parere

Link to post
Share on other sites

Daca le iei in toamna si le ti la temperaturi peste 10-15 grade peste iarna, in primavara/vara chiar daca o sa fie cu 3-4 luni mai vechi tot noi sunt. Ideea e sa nu le tii peste iarna afara in frig si precipitatii. Spor!

Link to post
Share on other sites

Salut un cdi pentru bandit de 400 cc unde pot gasi si eu? s-au un inlocuitor de la alta mototcicleta daca stie cineva, va multumesc pt ajutor.

Salut, incearca la nr asta 0264421282 , e de la ceva service din Cluj. Pt un bandit de 400 au rezolvat pe cineva cunoscut de un CDI , cica le importeaza de prin Cehia noi , sau asa ceva. La pret a fost parca 150 de euro, nu mai stiu sigur.

Biasini sau ceva de genul ii zice la servie,

Spor

» Post actualizat in 08 Sep 2015 13:33

sau aici

http://olx.ro/oferta/cdi-suzuki-gsf-400-bandit-ID3XSlA.html#95d58802b8

 

:)

Link to post
Share on other sites

Am eu unu care il tineam de rezerva pentru B4-ul meu, dar cum urmeaza sa dau Banditelul, sunt dispus sa il vand. Ca pret, sa zicem cat cel de OLX, ca sa fiu competitiv. PM daca esti interesat

Link to post
Share on other sites

Salut, incearca la nr asta 0264421282 , e de la ceva service din Cluj. Pt un bandit de 400 au rezolvat pe cineva cunoscut de un CDI , cica le importeaza de prin Cehia noi , sau asa ceva. La pret a fost parca 150 de euro, nu mai stiu sigur.

Biasini sau ceva de genul ii zice la servie,

Spor

» Post actualizat in 08 Sep 2015 13:33

sau aici

http://olx.ro/oferta/cdi-suzuki-gsf-400-bandit-ID3XSlA.html#95d58802b8

ms alin sa incerc sa sun acolo la nr lasat de tine, pe olx am vb cu tipul si nu mi se pare cam ok cutie este sparta arata urat si nu stiu daca este functional

Link to post
Share on other sites

am repornit si eu banditu dupa 6-7 saptamani si se comporta cam dubios.

suna de parca ar merge in 3 cilindri, sau, daca ati patit si voi, suna ca atunci cand trebuie sa treci pe rezerva si nu mai merge rotund.

totusi, se tureaza destul de usor si pana sus, nu smuceste la turatii mici constante, gen 2-3mii.

am verificat si schimbat intre ele bujiile (pana vin unele noi) si am luat compresia. 9juma spre 10 pe toti 4.. cam mica si cam apropiata.

pasul urmator e sa verific ce e prin carburatoare.. mizerie si alte prostii dar nu ma asteptam sa vad compresie asa mica.

Link to post
Share on other sites

erau afumate as zice eu dar functioneaza ok. parea ca 3-ul nu e ok cand am scos bujia dar pana la urma la L4 cilindrul 3 se simte cel mai putin cand il tai.. posibil oricum ca fix pe ala sa fie problema mai incolo spre carburatie..

Link to post
Share on other sites

afumat nu e ok, adica functionarea ok e un fel de-a spune. acum nu stiu nici daca atunci cand ai scos bujiile erai cu motorul cald sau abia ce-l pornisei si aveai socul tras. sigur, e de investigat, dar probabil e o problema si la carburatie!

Link to post
Share on other sites

motorul cald, carburatia neatinsa de mine in 4 ani si sigur nici de proprietarul anterior care a avut-o de prin 2008.

oricum, concluzia e ca si in 3 ajungi cu el acasa si te duci si a doua zi la service.

Link to post
Share on other sites

Ceva de genul asta am avut si eu, la ralanti nu mergea un cilindru. Iti dai seama usor scotind fisele de la bujii, daca nu scade turatia si sunetul ramine neschimbat, e clar.

Cu ceva efort se pot scoate paharele la carburile 1 si 4 (din margine) fara a da jos bateria de carburatoare. La 2 si 3 nu reusesti. La mine a avut efect imediat curatarea jiclorului de ralanti.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Ma poate lamuri cineva cum trebuie sa fie robinetul de benzina la banditul de 1200? Adica pe pozitia ON sau res robinetul trebuie sa fie inchis total ermetic si doar pe PRI sa fie pe liber sau si pe ON e normal sa scapa un pic fara vacuum?

 

Va multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites

Problema e ca se pune benzina in rezervor dupa care proprietarul se trezeste ca a curs toata benzina din rezervor pe jos sau in motor. Acuma am refacut carburatoarele si in motor nu mai curge benzina dar curge in air box iar robinetul a fost lasat pe ON. Logic acest robinet pe ON se deschide doar cand este vacuum adica este motorul pornit. In rest ar trebui sa fie inchis. Sau nu ??!!!

Link to post
Share on other sites

Azi am fost sa vad un Bandit 650 S din 2005. Motocicleta arata bine iar pretul era ok.

 

Dar spre sfarsitul vizitei, proprietarul ma anunta ca toba sport, top si side case-urile nu sunt incluse in pret, desi in anunt da de inteles ca vin impreuna.

 

Am plecat cam dezamagit, omul era un motociclist de 60 de ani ce parea de incredere.

Link to post
Share on other sites

Cand cineva isi scoate motocicleta de vanzare, se intelege ca tot ce scrie despre ea este inclus in pret. Cand ceva nu este inclus in pret, vanzatorii scriu clar in anunt.

Bine ca nu a fost vorba de faruri sau roti :)

 

Poate ca omul fiind in varsta este mai putin prieten cu internetul.

Link to post
Share on other sites

schimbat bujii, alea vechi erau doar putin afumate, putin de tot.

demontat carburatoare si curatat. erau destul de curate inauntru.

reglajele erau cele originale puse pe marcajul din fabrica. mobra din 04 cu 42k km pe bord.

sincronizat carburatoare.

 

se aude la fel..

merge putin de tot mai bine dar tot se aude de parca nu merg toti cilindrii.

 

la ce sa ma mai uit?

Link to post
Share on other sites

se mentine si la ture medii, la mari parca e mai greu sa distingi sunetul si paaarca aproape de 9mii imi pare ca trag toti.

se aude din motor zgomotul nu de pe la evacuare dar o sa verific si acolo. am teava originala sudata si pusa banda termica pe sectiunea dintre galerii si finala, posibil sa fi adunat ceva apa si rugina in timp.

Link to post
Share on other sites

masoara fisele, cu pipe si fara pipe. pe ohmmetru, parca 5 kOhmi fara pipe si pana in 55 kOhmi cu pipe. Daca nu ai manualul, da-mi semn ca il caut si iti dau valorile exact.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...