Kosmin Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) Mare atentie la plutitoare si nivelul constant. Jiclorul de amestec trebuie sa fie 3 ture inapoi de la full inchis. E dat de fabricant. Editat Octombrie 4, 2016 de Kosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Daca nu se joaca la plutitor si e atent cand il scoate si alte setari, carbul va merge ca inainte(sau pe aproape). Insa e pacat totusi daca le dai jos si desfaci, sa nu le cureti si sa le tragi si o sincronizare la sfarsit, daca fara a mai umbla la aer si altele bujiile erau ok. @Sile: nu mai cauta, problema e de la un cui pointeau. Ori un gunoi prins cum zice Kosmin (eu am gasit o sarmulita odata, o bucata din furtul de cauciuc altadata, desi aveam si filtru de benzil inainte de carb), ori pur si simplu cuiul, are o suprafata din cauciuc care se intareste cu timpul, se uzeaza si nu mai inchide cum trebuie. Se mai intampla si cate un o-ring sa cedeze pe la scaun, insa nu am intalnit decat rar. Ia si tu un set de cuie, cred ca te duce pe la vreo 120 ron si schimba-le pe toate, ocazie cu care inspectezi si carburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Mulțumesc de sfaturi. Azi am desfăcut bateria de carburatoare. Nu am găsit mizerie în carburatoare, le am montat la loc, după ce am constatat ca închid, cel puțin numai era nici unul blocat. Montat tot la loc. Pornit motorul, mers în gol vreo 10 minute, dat o tura scurta de circa un km, după care o tura prin oraș, sa fie 2 km maxim, și iar,, robinetul de benzina a fost deschis ", curgea benzina pe al un carburator destul de tare. Dai bice înapoi la garaj, oprește motorul, scoate dopul acel de la furtunu ala de iese din cutia filtrului de aer, și benzina ca la robinet vreo 300 de ml după care a mai scăzut debitul, în același timp picura bine și pe la carburatoarele din stânga. O sa comand 4 cuie pontou sa le schimb și mai vad după. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Păcat... Cred că sunt relativ scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Am văzut la romimoto undeva la 32 de lei bucata + transport . Dar mai caut, poate găsesc, cu plutitor cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Acum 2 ani gasisem pt Savage cu 90 lei bucata, de aceea am zis ca sunt scumpe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Mda..destul de scump la 90 buc. Am comandat 2 cuie și un set de garnituri, asa vin la set...4, sa fie.ajung pe săptămâna viitoarea. » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:40 Astăzi am schimbat și cuiele pontou și tot degeaba. După 10 min de mers curge benzina iar. Da benzina pe la filtru de aer ca la robinet.... » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:41 Și se curge și pe la carburatoare. O fi de la robinetul de benzina...nu știu ce sa mai cred. Am dat și pe alea 200 de lei degeaba, schimba garnituri la carburatoare, cuiele pontou... Tot degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Nu e de la robinet garantat. Poate ai scaunul cuiului pontou cu mizerie, in mod normal trebuiau curatate carburatoarele si verificat fiecare cui unde inchide (la ce nivel al plutitorului). Eu cred ca te-ai grabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Nu m am grăbit, am fct cat am știut..ajutat mai mult de un prieten, el fiind cel care se pricepe cat de cat la carburatoare. Am sa o duc la un service moto și aia e. » Post actualizat in 12 Oct 2016 16:56 Oricum va mulțumesc de sfaturi, ideea e ca mi se pare o chestie de tot rahatu, pana mea am fost anu asta 3000 de km prin Europa și n a avut o problema și acum nu pot decât sa ma uit la ea, și cel mai mult a durut în zilele cu soare,și asa fiind din ce în ce mai putine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Inseamna ca nu se pricepe cat de cat Ceva nu ati facut bine, nu are voie sa curga asa. Ati verificat si o-ringurile de la scaune? Esti sigur de locul pe unde curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Nu știu ce sa mai zic Banzay a verificat și scaunele alea, ca inițial am vrut sa le cumpăr și pe alea da nu am găsit. Am vrut sa cumpăr și plutitor da nu am găsit, o duc în service, o las acolo, ma suna când e gata și asta e. De ce am fugit tot n am scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Cineva interesat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Voi v-ati tinut vreodata motorul peste iarna in fata blocului? Ma gindesc sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebas81 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Salut! Sunt si eu posesor de bandit. GSF 600. Nu spun ca e N sau S ca am observat ca al meu e un fel de struto-camila. Zic asta pt ca desi are far rotund are ceasuri fara pahar cromat (partea din spatele ceasurilor). Au fost mascate cu un mic parbriz din acela negru. Cand am schimbat parbrizul cu unul de la PUIG, care e transparent, am vazut. Mai sunt cateva lucruri care m-au facut sa ma gandesc ca a ajuns N din S. In afara de partea asta motocicleta mea este SUPERBA. Pe langa parbriz i-am schimbat si ghidonul pt ca era schimbat (era drept) si i-am luat cam ce avea ea original. Mi-a iesit un turing cu care ma simt extraordinar, mai ales pe curbe. Am aproape 4000km facuti cu ea vara asta si cred ca e motocicleta ideala pentru mine. O problema de fluctuatie a motorului la relanti am si eu. Era mai mare dupa ce am luat motorul, insa ma schimbat bujiile. Oricum de cand am luat-o i-am schimbat bujiile, placutele pe spate si parbrizul asta. Motorul inca mai fluctueaza, insa putin. Sunt convins ca o sa se rezolve odata cu reglarea carburatoarelor. Poate pe viitor o sa sa schimb mobra, dar o sa o schimb tot cu bandit, dar mai mare. Insa nu anul asta si nu cred ca nici la anul. Mi se pare veche si ma apuc si caut alte motoare, insa realizez ca nu am ce sa-i reprosez celei pe care o am si ma opresc. Va doresc asfalt uscat si atentie sporita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Voi v-ati tinut vreodata motorul peste iarna in fata blocului? Ma gindesc sa... da n-are nici pe dracu. numai sa-i pui o husa buna pe el. m-a prins de cateva ori zapada cu el in oras, n-am mai apucat sa-l duc la tara in casa, si nu are nimic....eu stand la parter il trageam langa geam, sub balconul vecinului de sus, si era mai ferit, dar la viscol tot se punea zapada pe ea, asa ca o dadeam jos si gata. nu stiu cum e la iasi, dar in Bucale zapada nu e mai mult de 3 saptamani pe iarna, acu 2 ani de Craciun erau 22 de grade si o ma dadeam cu mobra ca vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Salutare tuturor Dupa lungi framantari , am ales cu inima Proaspat posesor de Bandit 650/2007/17,000km ,la mine chiar de aplica povestea aia cu mosu care mergea doar sambata la piata cu motoru )) Este impecabila ,un singur proprietar acolo in varsta de 60 de ani Precizez ca ma dau pe motoare de 9 ani si am avut de la 600cm pâna la 1000cm Daca ma inteleg bine cu el,il voi pastra mai mult ,daca nu ,voi cauta sa iau Banditu de 1250cm » Post actualizat in 19 Oct 2016 11:53 Urmeaza : crash baruri ptr motor , - schimb chiar astazi pompa brembo cu furtune racing ( ce frane are acum , niste mizerii) - toba carbon ,dar aici este de astepta ptr ca ce vreau eu este scump si astept sa gasesc vreo pomana pe net ) » Post actualizat in 19 Oct 2016 11:54 - seaua data la modificat si facuta neagra » Post actualizat in 19 Oct 2016 18:56 Am montat pompa de frana radiala brembo si furtunele racing : alta viata » Post actualizat in 19 Oct 2016 18:58 Altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Sa l stăpânești sănătos. Și cat mai multi km împreună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Am trecut si eu anul asta pe modelul tau (doar ca N) si spre surprinderea mea frinele nu-s mai bune decit pe prima generatie. I-am pus manete scurte de pe Aliexpress si mi se pare ca se simte mult mai fain frina. Ma gindeam si la furtunuri aftermarket dar la fostu' nu pot sa zic ca am simtit ditai diferenta de la ele. Probabil ca pompa face 90% din diferenta la tine. Eu unul o sa ramin cu el cit mai stock. As minti sa zic ca nu ma batea gindul la toba aftermarket da' sincer imi place cum arata burlanul ala imens si chiar nu duc dorul zgomotului in cea mai mare a timpului. Plus ca trage asa de frumos in ture joase ca e posibil sa se strice asta cu alta toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Pompa face toata treaba,nu trebuia sa pun furtunele ,dar na ,asta e acum,este mult prea violenta franarea acum si cu furtunele astea ,pe mobra de dinainte aveam doar pompa radiala si cu furtunele stock si se simtea foarte bine le franare ,dar na ,o sa ma obisnuiesc si cu asta Referitor la toba, ador ca este silentioasa dar nu imi place estetic burlanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Salutare, in cazul in care este cineva interesat am cateva piese ramase de la un bandit 600n 2002: set oglinzi 60 ron perechea, stop spate perfect functional dar putin crapat si fara becuri pret ? , manete ambreaj si frana originale pret 60 ron bucata sau 100 ron setul, plasa protectie radiator ulei 60 ron, capete ghidon 20 ron, buson ulei 60 ron. predare piese metrou Crangasi, tel: 0723474878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Aveti idee daca exista in Bucuresti cineva care face crash bars ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) Eu m-am inregistrat pe louis.de special ca sa-mi comand crash paduri LSL. Daca astepti o vreme dupa inregistrare (citeva zile) iti dau un voucher cu o reducere. M-au costat 4 milioane si ceva. Editat Octombrie 23, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Eu nu vreau crash pads ,vreau crash bars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 cauta pe forum bogdan harea face multe chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.