sebas81 Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Salut! Sunt si eu posesor de bandit. GSF 600. Nu spun ca e N sau S ca am observat ca al meu e un fel de struto-camila. Zic asta pt ca desi are far rotund are ceasuri fara pahar cromat (partea din spatele ceasurilor). Au fost mascate cu un mic parbriz din acela negru. Cand am schimbat parbrizul cu unul de la PUIG, care e transparent, am vazut. Mai sunt cateva lucruri care m-au facut sa ma gandesc ca a ajuns N din S. In afara de partea asta motocicleta mea este SUPERBA. Pe langa parbriz i-am schimbat si ghidonul pt ca era schimbat (era drept) si i-am luat cam ce avea ea original. Mi-a iesit un turing cu care ma simt extraordinar, mai ales pe curbe. Am aproape 4000km facuti cu ea vara asta si cred ca e motocicleta ideala pentru mine. O problema de fluctuatie a motorului la relanti am si eu. Era mai mare dupa ce am luat motorul, insa ma schimbat bujiile. Oricum de cand am luat-o i-am schimbat bujiile, placutele pe spate si parbrizul asta. Motorul inca mai fluctueaza, insa putin. Sunt convins ca o sa se rezolve odata cu reglarea carburatoarelor. Poate pe viitor o sa sa schimb mobra, dar o sa o schimb tot cu bandit, dar mai mare. Insa nu anul asta si nu cred ca nici la anul. Mi se pare veche si ma apuc si caut alte motoare, insa realizez ca nu am ce sa-i reprosez celei pe care o am si ma opresc. Va doresc asfalt uscat si atentie sporita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Voi v-ati tinut vreodata motorul peste iarna in fata blocului? Ma gindesc sa... da n-are nici pe dracu. numai sa-i pui o husa buna pe el. m-a prins de cateva ori zapada cu el in oras, n-am mai apucat sa-l duc la tara in casa, si nu are nimic....eu stand la parter il trageam langa geam, sub balconul vecinului de sus, si era mai ferit, dar la viscol tot se punea zapada pe ea, asa ca o dadeam jos si gata. nu stiu cum e la iasi, dar in Bucale zapada nu e mai mult de 3 saptamani pe iarna, acu 2 ani de Craciun erau 22 de grade si o ma dadeam cu mobra ca vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Salutare tuturor Dupa lungi framantari , am ales cu inima Proaspat posesor de Bandit 650/2007/17,000km ,la mine chiar de aplica povestea aia cu mosu care mergea doar sambata la piata cu motoru )) Este impecabila ,un singur proprietar acolo in varsta de 60 de ani Precizez ca ma dau pe motoare de 9 ani si am avut de la 600cm pâna la 1000cm Daca ma inteleg bine cu el,il voi pastra mai mult ,daca nu ,voi cauta sa iau Banditu de 1250cm » Post actualizat in 19 Oct 2016 11:53 Urmeaza : crash baruri ptr motor , - schimb chiar astazi pompa brembo cu furtune racing ( ce frane are acum , niste mizerii) - toba carbon ,dar aici este de astepta ptr ca ce vreau eu este scump si astept sa gasesc vreo pomana pe net ) » Post actualizat in 19 Oct 2016 11:54 - seaua data la modificat si facuta neagra » Post actualizat in 19 Oct 2016 18:56 Am montat pompa de frana radiala brembo si furtunele racing : alta viata » Post actualizat in 19 Oct 2016 18:58 Altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Sa l stăpânești sănătos. Și cat mai multi km împreună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Am trecut si eu anul asta pe modelul tau (doar ca N) si spre surprinderea mea frinele nu-s mai bune decit pe prima generatie. I-am pus manete scurte de pe Aliexpress si mi se pare ca se simte mult mai fain frina. Ma gindeam si la furtunuri aftermarket dar la fostu' nu pot sa zic ca am simtit ditai diferenta de la ele. Probabil ca pompa face 90% din diferenta la tine. Eu unul o sa ramin cu el cit mai stock. As minti sa zic ca nu ma batea gindul la toba aftermarket da' sincer imi place cum arata burlanul ala imens si chiar nu duc dorul zgomotului in cea mai mare a timpului. Plus ca trage asa de frumos in ture joase ca e posibil sa se strice asta cu alta toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Pompa face toata treaba,nu trebuia sa pun furtunele ,dar na ,asta e acum,este mult prea violenta franarea acum si cu furtunele astea ,pe mobra de dinainte aveam doar pompa radiala si cu furtunele stock si se simtea foarte bine le franare ,dar na ,o sa ma obisnuiesc si cu asta Referitor la toba, ador ca este silentioasa dar nu imi place estetic burlanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Salutare, in cazul in care este cineva interesat am cateva piese ramase de la un bandit 600n 2002: set oglinzi 60 ron perechea, stop spate perfect functional dar putin crapat si fara becuri pret ? , manete ambreaj si frana originale pret 60 ron bucata sau 100 ron setul, plasa protectie radiator ulei 60 ron, capete ghidon 20 ron, buson ulei 60 ron. predare piese metrou Crangasi, tel: 0723474878 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Aveti idee daca exista in Bucuresti cineva care face crash bars ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) Eu m-am inregistrat pe louis.de special ca sa-mi comand crash paduri LSL. Daca astepti o vreme dupa inregistrare (citeva zile) iti dau un voucher cu o reducere. M-au costat 4 milioane si ceva. Editat Octombrie 23, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Eu nu vreau crash pads ,vreau crash bars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 cauta pe forum bogdan harea face multe chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 L am gasit pe facebook ,sper sa fie el Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Mda..destul de scump la 90 buc. Am comandat 2 cuie și un set de garnituri, asa vin la set...4, sa fie.ajung pe săptămâna viitoarea. » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:40 Astăzi am schimbat și cuiele pontou și tot degeaba. După 10 min de mers curge benzina iar. Da benzina pe la filtru de aer ca la robinet.... » Post actualizat in 12 Oct 2016 11:41 Și se curge și pe la carburatoare. O fi de la robinetul de benzina...nu știu ce sa mai cred. Am dat și pe alea 200 de lei degeaba, schimba garnituri la carburatoare, cuiele pontou... Tot degeaba man e fix de la robinet. robinetul de benzina e vacuumatic deci nu are voie sa lase nimic sa curga atat timp cat motorul nu functioneaza. mai departe nush din ce ratiuni economice carburatoarele nu au o "siguranta" si ele sa nu lase benzina sa curga mai departe. daca vrei sa fii sigur, desfa robinetul si verifica garnitura aia ca un smiley face din partea cu maneta. daca e intacta ok, problema e in alta parte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 I am tot scris mesaje pe facebook domnului si nu mi a raspuns ,o sa imi comand crash padurile de pe ebay si gata , ms frumos oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Pai vezi ca sint si pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 I am tot scris mesaje pe facebook domnului si nu mi a raspuns ,o sa imi comand crash padurile de pe ebay si gata , ms frumos oricum 0722646373 am facut rost de numar suna-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Ms mult Kosmin,mi a scris pana la urma ,cred ca nu vazuse mesajele mele Se va rezolva in primavara ,voi face la el crash barul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Cauta si evil chop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 (editat) Vand stop cu leduri pentru Suzuki Bandit 600/1200 Mk1 (1995-1999), functional, am atasat poze cu el stins, pe pozitii si cu frana apasata. Semnalizari cu led, functionale le-am montat anul asta la inceputul sezonului am facut vreo 1500 km cu ele. Motivul vanzarii - vreau stop cu semnale incluse. Daca se vinde o sa imi iau, daca nu le pastrez ca merg foarte bine. Pret stop 120 lei Semnalizarile 30 lei Telefon 0740680234 Editat Octombrie 29, 2016 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Am verificat azi presiunea la roti si am observat ca scapa tare pe la ventil. Presiunea era relativ OK, dar cind am pus capacelul inapoi se simtea cum iese aer. Se poate schimba doar valva? Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Da, se poate schimba doar valva, la orice vulcanizare. Si eu am avut problema asta, am mers cativa km buni cu capacelul strans bine sa nu scape aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 (editat) Pe vremuri la bicicleta se insuruba in stutul ala. La fel e si la asta. Am avut si eu candva problema asta. Te duci la o vulcanizare, o iei cu 5lei si o schimbi singur (daca ai capacel din ala vechi ca la dacii). Daca nu ma insel, vazusem smecheriile astea odata si pe prin Auchan pe la accesorii auto (ventilu' nu capacu). Editat Octombrie 30, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2016 Share Postat Octombrie 30, 2016 Banzay, on 30 Oct 2016 - 14:13, said: Da, mi se parea ca am unul de pe vremuri cind erau cauciucurile de bicla cu valve auto. S-a rezolvat stringindu-l oleaca pe ala vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 O intrebare : de ce modelul meu de bandit 650/2007 , nu are indicator ptr temperatura apei - tinand cont ca este motorul pe injectie si racire cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.