Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

In curand imi voi cumpara o mobra noua. Pana acum am avut mai multe Honde(2 Horneturi si un CBF 500), dar iau in considerare si un Bandit, de 600 sau 650. 

 

Cei care ati avut si Bandit si Hornet, imi puteti spune, cam care este mai confortabila pentru un drum lung? Ma refer in special la suspensii, care mi s-au parut un pic cam sport pe Horntul 2007(PC41).

Deasemenea, as sa stiu care sunt problemele comune ale banditului de 600 sau 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banditi de "600" sunt vreo 3:

600 - pana in 2004

650 - 2005-2006 - cu carburatie, radiator racire ulei

650 - incepand cu 2007 cu injectie si racire pe apa

 

depinde de bugetul alocat, depinde daca vrei ABS sau nu. 

 

Ca dimensiuni, Hornet e mai scurta, am mers pe un hornet 2007 si mi s-a parut "scurta", desi am doar 175. Hornet, parca dupa 2007, vine cu furca inversata. 

 

tu vei alege, nu alege dupa gura targului.

 

Daca iti face cu ochiul un bandit de 650 2005, l-am scos eu sa-l fac de ras. Deocamdata nicio miscare, nici macar un telefon. In conditiile astea cred ca il voi retrage de la vanzare in 2-3 zile. Daca ii iau anvelope noi, mai trag de el 2 ani.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul mi-a placut mult pentru ca are centrul de greutate foarte jos si se simte foarte usoara, dar suspensia mi s-a parut cam tare, cam sport. Deasemenea mai e si aspectul financiar. Horentul si multe Hondele, in general sunt scumpe, motiv pentru care iau in considerare si Banditul.

Mai luasem in considerare si SV-ul de 650 dar din pacate, cele din 2003, de care sunt eu interesat, sunt destul de rare pe piata si mi se par scumpe,  poate si pentru ca abia incepe sezonul. 

 

Pentru mine nu e atat de important daca e scurta sau lunga, nu tin neaparat sa aiba ABS. Va fi folosita 35 - 40 % oras si restul la plimbari in afara orasului.

Incerc sa imi dau seama care ar fi mai confortabila la un drum lung. Comparatia s-ar face intre un Hornet si Bandit(modele de pana la 2007).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.03.2019 la 17:09, gabizxc a spus:

Hornetul mi-a placut mult pentru ca are centrul de greutate foarte jos si se simte foarte usoara, dar suspensia mi s-a parut cam tare, cam sport. Deasemenea mai e si aspectul financiar. Horentul si multe Hondele, in general sunt scumpe, motiv pentru care iau in considerare si Banditul.

Mai luasem in considerare si SV-ul de 650 dar din pacate, cele din 2003, de care sunt eu interesat, sunt destul de rare pe piata si mi se par scumpe,  poate si pentru ca abia incepe sezonul. 

 

Pentru mine nu e atat de important daca e scurta sau lunga, nu tin neaparat sa aiba ABS. Va fi folosita 35 - 40 % oras si restul la plimbari in afara orasului.

Incerc sa imi dau seama care ar fi mai confortabila la un drum lung. Comparatia s-ar face intre un Hornet si Bandit(modele de pana la 2007).

Salut, din punctul meu de vedere Bandit-ul de 650  este mai comod decat un Hornet din 2006. Atat pentru tine cat si pentru pasager daca ai de gand sa plimbi pe cineva. Hornet-ul se simte mai usor dar in trafic cred ca ma misc mai bine cu bandit-ul chiar daca este mai greu si mai lung. Daca vrei, putem cauta o zi saptamana viitoare sa te urci pe amandoua , sunt in acelasi loc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

  Are cineva instalat pe Bandit S parbriz Kappa/Givi? Am vazut ca e cel mai inalt dintre  Kappa, MRA si Puig. Bujii de unde va luati, am auzit si eu zvonul ala cu NGK contrafacute, eventual Denso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare,

 

Caut furca de Bandit 600 din 2000, eventual numai tevile/jambele? Una dintre tevi este un pic stramba si imi atinge etrierul dreapta in disc.

Contact pe PM sau la 0722258109.

 

Multumesc, Teo.

Editat de teo3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ziua buna!

A înlocuit cineva releul de încărcare de pe Suzuki Bandit 2002 cu acel releu de încărcare ce seamănă  cu o tăbliță cu doua fire?

Imi poate explica concret cum a făcut-o?

( am Atașat poze cu releul vechi și cu releul nou)

 

IMG_5838.JPG

IMG_5847.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, am tot facut research dar nu reusesc sa ma lamuresc. 

 

Am un Suzuki Bandit 650 ABS 2008, trebuie sa schimba placutele de frana fata. In manual nu gasesc nimic despre tipul placutelor, iar parirerile sunt foarte impartite online. Ce compozitie merge pentru acest tip de motocicleta?

 

Imi cer scuze daca s-a mai raspuns sau nu e threadul potrivit, dar as aprecia ajutorul vostru, nu as vrea sa ma joc cu franele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, condamned18 a spus:

Ce compozitie merge pentru acest tip de motocicleta?

 

 

Placute frana spate - MCB634SH sinterizate SH - Lucas TRW 

 

Eu dintr astea mi am pus saptamana trecuta pe spate. Compozitia ar trebui sa fie mai soft, pret  ~ 126 lei de la unimotors.

O sa vina randul si celor de pe fata, cred ca tot pe ceva de genul am sa merg, brembo mai moi nu prea am gasit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare Banditilor !! Scuze pentru deranj. Cumva gasesc la cineva un bord de gsf600N 2001? Ma intereseaza doar carcasa, fara placa, la al meu e sparta carcasa(sistemul de fixare.)

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A mai avut cineva urmaroarea problema Gsf650S k6:

 

De cateva zile cand accelerez usor este totul ok , iar cand accelerez mai tare se gatuie si nu mai trage. Parca merge in 3 cateodata. Nu face mereu.

Este posibil sa fie bujiile ? urmeaza sa le verific. Moto are 19000 km.

Editat de Andrei_bandit650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Andrei_bandit650 a spus:

De cateva zile cand accelerez usor este totul ok , iar cand accelerez mai tare se gatuie si nu mai trage. Parca merge in 3 cateodata.

Se intampla asta sub 5k turatii, spre exemplu, sau? La turatii mici imi mai face si mie figuri uneori, depinde de viteza, treapta în care ma aflu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se accelereaza intervine un surplus de benzina. O bujie veche nu mai suporta amestec bogat asa ca... Daca nu stii istoria bujiilor, schimba. De aici pleci, dupa aceea ... sa speram ca nu este altceva. La 19000 km (daca sunt reali !!!) cred ca nu au fost schimbate niciodata. Se schimba la 12000 km, dupa carte.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am nevoie de ceva piese bandit 600 n din 1996-1999 , mai exact bord si far. intreb pentru un prieten care si-a accidentat banditul.Daca aveti aceste piese sau cunoasteti pe cineva care dezmembreaza un bandit raman dator cu o bere.

Ma puteti contacta la 072.072.19.69 sau pe prietenul meu la 0728.746.497. Multumesc anticipat, ride safe banditilor! 

Editat de banditbiker82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vă salut,

 

Din păcate am vândut Banditul, an 97 (aveam 3 motorete, prea multe cheltuieli) și mi-a rămas suportul de top case. Mai jos link către olx.

 

https://www.olx.ro/oferta/suport-top-case-suzuki-bandit-gsf-600-94-99-IDcGoN4.html

 

Drumuri uscate și frumoase vă doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Sunt proaspat detinator al unui Suzuki GSF 600 din 2000 de 600cc si am o problema cu el care a aparut astazi dupa 5 luni de la achizitie.

Problema este ca atunci cand sunt cu pasager la viteze mici ( 10-20km/h) pana la oprirea de tot a mobrei, indiferent daca sunt in trapta 1 sau neutru, se aude un zgomot ciudat din zona lantului, ca un fel de pocnituri continue, uneori se aude, uneori nu dar astazi am vazut ca problema a fost pe toata perioada calatoriei.Daca sunt singur pe mobra fumctioneaza normal, nici un sunet.

A mai intampinat cine astfel de problema?

Multumesc frumos, o seara buna si asfalt uscat !👍🏍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la un mecanic corect, care sa se uite la lant, daca este corect intins dar, mai ales la uzura lui si a pinioanelor, daca dintii sunt "aplecati", stie el... Chiar daca reglezi corect intinderea lantului atunci cand ai pasager lantul devine prea strans (distanta dintre pinion si foaie/roata spate se mareste). Incearca sa slabesti un pic lantul si vezi daca se atenueaza zgomotul (cand este prea strans pentru uzura lui se "agata" urmatorul dinte) Daca da... te paste un schimb de "kit lant". Asta este parerea mea... de la distanta. Cel mai bine... mecanic priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...