Jean_Taxi Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Intrebare (idioata); RD 04, din 1992, are indicator de rezerva la benzina ?!!! Am inteles ca nu poti da pe rezerva pt ca nu e prevazuta cu asa ceva , dar am vazut ca are un bec rosu pe care scrie FUEL si asta cred ca indica cand esti pe terminate cu benzina, imi poate expica si mie cineva , mai clar cum sta treba?! PS Si va rog, nu radeti de mine, eu recunosc, pt a nus cata oara.., sunt ATEHNIC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 va salut! legat de saua modificata, pot sa zic ca e mai comoda, si pentru mine si pentru pasager. prietena mea se tot plangea ca aluneca in fata la franari sau hopuri. acum e f ok. ca si pret a fost 26k de forinti care vine in jur de 350 lei. a schimbat marea parte din burete ca era prea moale (zice el). ca si timp de prelucrare initial pe mail mia zis 2 sapt dar l-a facut in 5 zile. are gama larga de materiale, face si huse pt rezervor, si ceva genti de pus pe ghidon. un link cu ce a facut pana acum: http://motorkarpit.hu/motorules/Honda/HON_...africatwin.html tipu sta in ungaria landa budapesta. mie mia fost comod pentru ca taicamiu sta acolo si l-am trimis cu autobuzu si asa lam si primit. probabil ca este cineva care face asa ceva si in romania dar eu nu am gasit, si in plus tipu are africana si a facut multe deci are deja experienta. daca va intereseaza si aveti nevoie de ajutor cu traducerea sau ceva de genu ajut cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Intrabare.........a avut careva continental TKC 80 pe africa ? Par mega ok pt off dar ma ingrijoreaza cum se comporta pe asfalt ca de obicei treburile cramponate si cu maselutze cam fug in curbe si pe asfalt ud ......Poate mai bine conti escape ?(eu am anakee de la michelin acum si chiar nu am ce cauta cu ele in off) Editat Aprilie 23, 2009 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 va salut! legat de saua modificata, pot sa zic ca e mai comoda, si pentru mine si pentru pasager. prietena mea se tot plangea ca aluneca in fata la franari sau hopuri. acum e f ok. ca si pret a fost 26k de forinti care vine in jur de 350 lei. a schimbat marea parte din burete ca era prea moale (zice el). ca si timp de prelucrare initial pe mail mia zis 2 sapt dar l-a facut in 5 zile. are gama larga de materiale, face si huse pt rezervor, si ceva genti de pus pe ghidon. un link cu ce a facut pana acum: http://motorkarpit.hu/motorules/Honda/HON_...africatwin.html tipu sta in ungaria landa budapesta. mie mia fost comod pentru ca taicamiu sta acolo si l-am trimis cu autobuzu si asa lam si primit. probabil ca este cineva care face asa ceva si in romania dar eu nu am gasit, si in plus tipu are africana si a facut multe deci are deja experienta. daca va intereseaza si aveti nevoie de ajutor cu traducerea sau ceva de genu ajut cu placere. salut sunt cristi (oradea) multumim de detalii marti seara am mai vorbit cu un posesor de africana din oradea,care navigheaza si pe forumuri din ungaria zicea si el ca stie de omu din vecini ,a stat si pe o sa facuta de ala forte comada pt amandoua persoanele ca pret tot de 26mii de forinti stia si el toate bune p.s. poze cu dosul seii nu ne arati?asa de curiozitate se vedem diferentele daca exista fata de cea standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 salut sunt cristi (oradea)multumim de detalii marti seara am mai vorbit cu un posesor de africana din oradea,care navigheaza si pe forumuri din ungaria zicea si el ca stie de omu din vecini ,a stat si pe o sa facuta de ala forte comada pt amandoua persoanele ca pret tot de 26mii de forinti stia si el toate bune p.s. poze cu dosul seii nu ne arati?asa de curiozitate se vedem diferentele daca exista fata de cea standard. pai dosul seii e exact la fel cu cea standard, pentru ca partea aia e cam singura parte care ramane de la saua originala. am un prieten din oradea cu africa twin RD04, neagra cu gri inchis, il cheama Imre, poate cu el ai vb, si eu de la el am aflat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Intrebare (idioata); RD 04, din 1992, are indicator de rezerva la benzina ?!!! Am inteles ca nu poti da pe rezerva pt ca nu e prevazuta cu asa ceva , dar am vazut ca are un bec rosu pe care scrie FUEL si asta cred ca indica cand esti pe terminate cu benzina, imi poate expica si mie cineva , mai clar cum sta treba?! PS Si va rog, nu radeti de mine, eu recunosc, pt a nus cata oara.., sunt ATEHNIC! are un bec rosu si unul galben, galben se aprinde cand mai ai ~8 litrii rosu cand mai ai ~4 litrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Intrabare.........a avut careva continental TKC 80 pe africa ? Par mega ok pt off dar ma ingrijoreaza cum se comporta pe asfalt ca de obicei treburile cramponate si cu maselutze cam fug in curbe si pe asfalt ud ......Poate mai bine conti escape ?(eu am anakee de la michelin acum si chiar nu am ce cauta cu ele in off) Scuze ca ma bag si io in seama... fade2black are pe TA TKC 80 si e foarte multumit pe off Pe asfalt o lasa mai incet, dar nu foarte incet In schimb @edisone are Continental Escape, foarte bune pe asfalt dar cu nimic mai bune in off fata de Anakee-ul de asfalt Adevarul e ca e foarte greu sa impaci si capra si varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Intrabare.........a avut careva continental TKC 80 pe africa ? Par mega ok pt off dar ma ingrijoreaza cum se comporta pe asfalt ca de obicei treburile cramponate si cu maselutze cam fug in curbe si pe asfalt ud ......Poate mai bine conti escape ?(eu am anakee de la michelin acum si chiar nu am ce cauta cu ele in off) Eu am acum TKC80 pe Africana. Cauciucurile merg excelent pe asfalt uscat, poti sa mergi linistit 160, poti sa frinezi, poti sa o apleci cit vrei. Daca fortezi acceleratia la iesirea din curbe pierd aderenta foarte liniar. Problema apare pe asfalt ud, caz in care aluneca rau. E ceva de neinteles pt mine cum poate acelasi cauciuc sa mearga atit de bine pe uscat si atit de rau pe ud. In off merg bine, mai putin in namol unde se cam incarca. Nu te astepta sa te tina spatele mai mult de 5000km :-) Despre escape nu stiu nimic, eu am avut Tourance inainte de TKC. Cip, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Poate am mai scris....incercati Karoo T de la Metzeler si n-o sa mai cumparati niciodata altceva. Aderenta perfecta pe asfalt (uscat dar mai ales UD) si excelenta offroad (si asta cu motor de 850). Plus ca la pret sint la jumatate din TKC80. Ale mele au aproape 6000km si se tin bine (fata cel putin arata ca noua, spatele 60% uzat). Editat Aprilie 23, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Metzeler sunt o alegere buna, poate fi incercat si Enduro 3 Sahara, un pic mai soft ca si Karoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Eu am Michelin T66 si pot sa spun ca pe asfalt ud ma duc ca Mig-ul prin aer, de aia am si cazut deunazi cu ea, ca am luat o curba pe unde a trecut stropitoarea. Pentru offroad sunt decente. Am avut pe spate un Metzeler Lasertec, cu care nu am avut nici un fel de probleme atit pe asfalt uscat cat si pe ud, pe iarba sunt dezastru, pentru ca, deh, sunt de strada. Un tyre review destul de vechi, insa foarte sincer si complet, se gaseste la: http://www.roadkill.com/~davet/moto/tire.review.html Editat Aprilie 23, 2009 de Vampirica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 are un bec rosu si unul galben, galben se aprinde cand mai ai ~8 litrii rosu cand mai ai ~4 litrii Poate asa o fi cum spui tu.., numa ca la mine se aprind ambele cand pun contactul si dupa ce porneswc mobra ambele se sting.., si nu se mai aprind indiferent cati litrii mai am in rezervor, fie 4, fie 8l cum ai zis! Inseamna ca nu functioneste sonda sau sondele ( am inteles ca ar avea chiar doua sonde) findca cred eu , sunt defecte nu? ca altceva nu vad ce ar fi! Cineva imi spunea ca mai toate Africanele RD04 au aceasta problema, adica nu le mai indica cand sunt pe sfarsite cu gazul. Asa o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 [...] Cineva imi spunea ca mai toate Africanele RD04 au aceasta problema, adica nu le mai indica cand sunt pe sfarsite cu gazul. Asa o fi? La a mea (RD04 din 1992) becurile se aprind si se sting la pornire, ca la test si apoi cind trebuie, in functie de benzina din rezervor. Nu m-au pacalit niciodata. Numai bine, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salut. Din cite am observat eu la africana mea, becurile respective nu se aprind instantaneu cind mai are 8 respectiv 4 l de benzina ci cam dupa citeva minute. Toata inertia asta e cauzata de "sonda" de benzina, care este un termistor tinut rece de benzina din rezervor (cind este benzina), deci rezistenta mare, si care aprinde bengul cind ramine nespalat de benzina, adica "sonda" se incalzeste, rezistenta scade. La mine becusorul ala galben se aprinde cam dupa 2-5 minute dupa ce pornesc motorul si plec, bineinteles, daca am ceva mai putin de 8 l de benzina in rezervor. Ala rosu banuiesc ca face la fel, numai ca eu nu l-am vazut niciodata aprins... numai atunci cind pun contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Imi spune si mie cineva unde pot gasi si citi Manualul de reparatii al XRV-ului african, in lb romana, ca nu ma facu muma inglej!!!? pliz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 are un bec rosu si unul galben, galben se aprinde cand mai ai ~8 litrii rosu cand mai ai ~4 litrii Am mers si cu 4 ltr in rezevor si nu sa aprins becul rosu , de cel galben nici vorba. Si eram si pe drum off. asteptam sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Imi spune si mie cineva unde pot gasi si citi Manualul de reparatii al XRV-ului african, in lb romana, ca nu ma facu muma inglej!!!? pliz Niciunde. Pune mana si invata engleza sau germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Am mers si cu 4 ltr in rezevor si nu sa aprins becul rosu , de cel galben nici vorba. Si eram si pe drum off. asteptam sfaturi. Mergi cu canistra de benzina legata pe portbagaj. Sau repar-o. Defectiuni posibile: Becurile arse - se constata usor, daca se aprind cand pui contactul nu-i de bine. tre sa cauti alta problema. Cablaje defecte sau conexiuni imperfecte - scoti mufele de pe "sonde" si unesti cele 2 fire pt fiecare sonda. Daca se aprinde becul corespunzator cablajul e ok, daca nu, te apuci de verificat fire/curatat mufe. Sonde defecte - daca la punctul anterior s-a aprins becul si mufele pe sonde sunt ok, n-ai decat sa le schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Intrabare.........a avut careva continental TKC 80 pe africa ? Par mega ok pt off dar ma ingrijoreaza cum se comporta pe asfalt ca de obicei treburile cramponate si cu maselutze cam fug in curbe si pe asfalt ud ......Poate mai bine conti escape ?(eu am anakee de la michelin acum si chiar nu am ce cauta cu ele in off) Salut. Eu am Escape pe africana si sunt f multumit de ele. Pe asfalt sunt super ok, in off ( forestiere,macadam) se descurca acceptabil. Un atu este si pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 multumesc tuturor ce si-au dat cu sfatul si parerea dar cum zicea un ''batran'' .....e greu sa impaci si capra si varza ....za fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) e greu sa gasesti un mix bun... Editat Aprilie 27, 2009 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Si eu sunt de parere ca nu poti sa ai gume care au performanta si pentru touring si pentru endureala. Dar se poate incerca o combinatie: ceva mai cramponat pe fata (TKC80 spre exemplu) si ceva orientat spre touring pe spate (nu am incercat niciodata combinatia deci nu vbesc din experienta)... momentan eu am michelin anakee.. gume excelente pentru touring si pentru udatura pe asfalt.. in off se comporta mediu (pe un off mediu ). Dar ma bate gandul sa incerc o combinatie din asta.. poate ma mai sfatuieste si pe mine careva dc e bine.. dc e rau Editat Aprilie 28, 2009 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 la mine beculetele alea 2 - galben si rosu - se aprind doar cand pun contactul ... cel galben nu l-am vazut niciodata cand am ramas fara gaz, iar cel rosu de ceva vreme incoace nu se mai aprinde cand trec pe rezerva ... ciudata maimutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 astia cu rd07 nici nu banuiesc despre ce vorbiti cu becurile .......***** ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 astia cu rd07 nici nu banuiesc despre ce vorbiti cu becurile .......***** ) true true ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.