tibor_mt Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 N-are rost. Benzina, si daaaai..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Trip-ul meu se reseteaza de fiecare data cand tai contactul. Asadar: pun contactul, setez ora, plec cu motocicleta. Este totul bine, imi afisaza kilometri parcursi, ora este buna, totul ok. Daca tai contactul chiar si pentru doua secunde totul porneste de la zerom, respectiv ora de la 1. A mai intampinat cineva problema asta ? Este o problema rezolvabila sau la fel ca si altii o sa am trip-ul doar de frumos ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Tripmasterul "tine minte" ora si km din cauza ca e alimentat dintr-un plus direct de la baterie. Verifica daca ai tensiune pe firul rosu cu dunga verde/albastra ce vine in mufa tripmasterului. Verifica si siguranta tripmasterului din cutia cu sigurante. Daca ai tensiune, e posibil sa fie parlit vreun contact in interior pe circuitul de alimentare a tripmaster-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Trip-ul meu se reseteaza de fiecare data cand tai contactul. Asadar: pun contactul, setez ora, plec cu motocicleta. Este totul bine, imi afisaza kilometri parcursi, ora este buna, totul ok. Daca tai contactul chiar si pentru doua secunde totul porneste de la zerom, respectiv ora de la 1. A mai intampinat cineva problema asta ? Este o problema rezolvabila sau la fel ca si altii o sa am trip-ul doar de frumos ? Merci Salut,daca ai legate firele corect atunci nu mai ramane decat sa il desfaci si vezi ca o sa gasesti niste condesatori mari in el,mi se pare ca sunt 4 bucati.Vezi ca de acolo este problema,din cate stiu aia au rolul sa tina memoria.Normal ai un fir de + cand pui contactul si inca unul de + direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JonnyMorano Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 in sfarsit,proapat posesor de africana,lucru pt care trebuie sa ii multumesc Profesorului. bine v`am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Felicitari. O sa ai multe satisfactii alaturi de Ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 in sfarsit,proapat posesor de africana,lucru pt care trebuie sa ii multumesc Profesorului. bine v`am gasit Faina!!mie chiar imi place cum arata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCT Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 In curand voi incepe sa ma uit de o Africa Twin. Am studiat putin piata din Germania mai in amanunt pentru ca siteurile cu anunturi sunt mai bine puse la punct. Am gasit exemplare fabricate intre 2000 si 2003 cu preturi intre 4,000 si 5,000 EUR , toate cu km sub 50,000 unele chiar si cu 20-25,000. Sunt diferente tehnice intre una fabricata in 2000 si una fabricata in an terminal 2003 ? Va fi prima mea moto si doresc sa o pastrez ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) NU! sunt 4 modele cuplate 2 cate 2 la piese. astfel rd03 si 04(se potrivesc carene fata, rezervorul, furca fata si ale cateva dracii,saua,filtru aer ,cadrul seamana dar nu sembumba), rd07 si rd07a(rezervor, carene, cadru, filtru aer, saua) piese comune la toate ar fi rotile(03 are un singur disc pe fata), bascula, oasele de la bascula, amortizorul spate, cablaraiele, pompa de benzina, regulatorul de tensiune(exceptie 07a), furca fata (03 si 04 poti intari furca cu aer comprimat), stopul spate, motorul(exceptie 03, unde are 650cc), carburatorul(cu ceva modificari, exceptie cel de 03)si cqam atata imi vine mie in minte mai multe aici http://www.powerslider.de/Africa_Twin/AT_Historie/at_historie.html si aici http://www.adventurebike.de/Technik/Adventurebikes/Honda/Africa_Twin/Historie/historie.html Editat Septembrie 13, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCT Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Ooook ..... se aplica si teoria: ultimul an de fabricatie (sau ultimii 2002-2003) da mai putine batai de cap ? Pentru ca daca se aplica, mai pot face economii din cateva locuri si sa vanez un exemplar fabricat mai la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Ooook ..... se aplica si teoria: ultimul an de fabricatie (sau ultimii 2002-2003) da mai putine batai de cap ? Pentru ca daca se aplica, mai pot face economii din cateva locuri si sa vanez un exemplar fabricat mai la sfarsit. Vorbeste cu Cstelia. El te poate lamuri cu aproape orice. Si mai mult de atat, el tot aduce Africane. E plina Romania cu Africane aduse de el. Poate iti aduce si tie ceva pe placul tau. Si ca sa fiu subiectiv: cumparati RD03. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCT Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Multumesc pentru sfat. Voi lua legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Ooook ..... se aplica si teoria: ultimul an de fabricatie (sau ultimii 2002-2003) da mai putine batai de cap ? Pentru ca daca se aplica, mai pot face economii din cateva locuri si sa vanez un exemplar fabricat mai la sfarsit. Din experienta personala cu RD07 fabricatie 2000, nu am avut probleme, am folosit o aprox. 4 ani. Mergea ceas, consum mic cu pompa stock. Mobra avea KM reali pbbil pe la 65000 dupa niste calcule ale mele si niste hartzoage descoperite (off topic, asa e la Romania, nu poti sa ai incredere in nimeni, chiar si in useri cu credibilitate de pe forumu asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Ooook ..... se aplica si teoria: ultimul an de fabricatie (sau ultimii 2002-2003) da mai putine batai de cap ? Pentru ca daca se aplica, mai pot face economii din cateva locuri si sa vanez un exemplar fabricat mai la sfarsit. mda si nu prea! cum a fost pastrata, nr. de proprietari si numarul de km cam dicteaza teoria tu zici ca e primul motor, siguuur ai sa dai cu el de pamant, sigur ai sa vrei sa vezi ce poate in off, pana te obisnuiesti cu ea o sa lasi multe urme, ba poate o sa vezi ca ti se potriveste altceva...eu as zice sa dai o fuga pan la garaju lui cstelia si sa vezi niste afrikane numa bune de drum, verificate de dom Profesor, si mai apoi , dupa ceva experienta sa cumperi asa ceva http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=148915035&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1&adLoadingVersion=bottom sau sa o transformi in asa ceva (de-as castiga la loto mi-as face 3 dinastea nu 2 ca proprietaru ei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCT Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Sunt convins ca este ceea ce caut, nu stiu sigur de ce, dar cred ca o sa ne intelegem bine, si la trante inclusiv. In principiu vreau sa ma acomodez direct cu acest model, nu imi place del fel sa schimb foarte des nici masinile. Astept cateva sfaturi din partea lui cstelia si dupa va mai dranjez. Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JonnyMorano Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 ia legatura domn profesor si nu vei regreta.el te lamureste cum trebuie,si cam ce zice, aia e. bafta multumesc, pt tibor si rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 cred ca am mai intrebat si la Valeni, stie cineva unde gasesc stickere de RD 07 sau manufactureaza careva ceva de calitate la noi ? m-am chinuit sa incropesc ceva insa fu tare complicat cu vectorizarea, m-ar interesa kitul complet. multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Cauta Kampurmotors in Brasov Eu am cumparfat de la ei diverse maruntisuri la preturi decente (din punctul meu de vedere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Problema cu pompa s-a rezolvat, era dintr-un contact. Acum alta. O pornesc, rece fiind scoate fum direct proportional cu acceleratia. Trag de acceleratie scoate mai mult, nu trag scoate mai putin. Dupa ce se incalzeste scoate din ce in ce mai putin, cand e incinsa bine nu mai scoate deloc. Ulei nu pare sa manance, consum de oras 7,3. De ce credeti ca scoate fum? Unde sa ma uit? Ce sa verific ? Multumesc Editat Septembrie 14, 2011 de oqkoq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 niatza buna, ...ce atata vorbarie, haideti sa scoatem caprele la pascut. Vazand ca vremea este buna si ramane asa, impreuna cu Sebi ne-am gandit sa organizam un "soft enduro camp" in acest weekend (de vineri pana duminica) la Bran, satul Poarta, la o casuta asezata intre salcami si meri. De ce de vineri? ca sambata sa putem pleca pe la un 9-10 pe plaiuri mioritice. Pana acum am invitat doar africanisti si am auzit cativa spunand ca DA, dar nici alte enduroaice nu vor fi privite urat (nu vor trebui parcate in spatele casei). Pentru cazare avem 2 variante: lumea vine cu cortul sau camere (50 ron camera). Dispunem de 7 camere, 2 bai si bucatarie. Daca veniti cu pasagere, daca nu va incumetati sa le luati in tura de endureala pot ramane linistite in tabara, peisajul e foarte frumos. Ca traseu nu ne-am gandit exact, o sa fie facut mai mult la fata locului. Mentionez ca avem in cap niste drumuri de tara si forestiere, insa nu le-am facut inca sub 2 roti. Preconizez ca nu vor fi probleme mari de traseu. Ne-am gandit sa acoperim zona Bran, Moieciu, Sohodol, Gura Diham, Piatra Craiului Traseul poate suferi modificari. Locatia "soft enduro camp" este Bran, sat Poarta. Inainte de Castelul Bran se face un drum la stanga cum veniti din Brasov, urmati drumul aproximativ 2,5 km, treceti de scoala si biserica din sat si la 300m mai sus e o intersecte de 3 drumuri, 2 de tara neasfaltate si unu principal asfaltat. Faceti stanga dupa cabina telefonica si urcati pe un drum cam 374 m unde e locatia. Atasez si o poza. Cea mai apropiata benzinarie este la intrarea în Bran (cum vii din BraÂşov). Daca se poate sa confirmati prezenta ar fi foarte bine (ne cerem scuze ca este asa din scurt) Gabitza_bv 0766 572 581 Sebicozaurus 0728 020 155 HCMM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Eu am o nunta prin Brasov samabta deci am sa fiu in zona! Daca ajung duminica dimineata e prea tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Eu am o nunta prin Brasov samabta deci am sa fiu in zona! Daca ajung duminica dimineata e prea tarziu? Nu pot sa-ti raspund la intrebarea ta dar sigur poti venii sa-ti iei toba!!!te astepta cuminte in garaj ca eu "puturosul" nu m-am invrednicit sa o expediez..am avut mici probleme administrative dar asta nu este o scuza!! Editat Septembrie 14, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Eu am o nunta prin Brasov samabta deci am sa fiu in zona! Daca ajung duminica dimineata e prea tarziu? Nu cred. Mă gândesc să facem un traseu sâmbătă Âşi unul duminică. Deci e ok. Hai să facem un weekend calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Sebi...tie vreau sa iti dau o bere si asa....si eventual sa imi povestesti ce ai facut pe unde ai fost ....ar fii fain daca ai putea lasa ceva date de contact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 salut, in acest week-end planul ar fi urmatorul:vineri dupa-amiaza plecare cu cazare seara prin sibiu, sambata o transalpina rapida si o plimbarica pana aproape de curtea de arges...sau poate si transfagarasean..si cazare undeva prin brasov..sau duminica transfagarasean si acasa ...habar nu am cum sa imi fac planul. poate ma mai intalnesc cu cineva pe traseu sau imi dati vreo idee cei mai plimbati decat mine pe plaiurile mioritice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.