boieru' Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Sar'na! Merci Raul. O sa ma apuc de telefoane, sa vedem unde iesim mai ieftin. Tibi, pai cu o palinca faci husa la tot motorul... O sa studiez putin problema cu seile cu gel. O sa vorbesc si cu inginerul chimist de la mine de la munca, sa vad daca e asa complicat de facut rost de substantele care trebuiesc amestecate. Daca imi iese, te anunt. Sper sa reusesc sa fac si codita de la Cstelia, ca a trecut o gramada de timp, si ea tot la mine pe birou sta. Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie... Laboratorul Africa Twin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 http://www.motomike.eu/autonet/category/10412050300 sunt fel de fel ....din romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie... Laboratorul Africa Twin... Succes cu laboratorul Ai construit, nu gluma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Cat de late si de lungi se pot pune scarite pe Africana fara sa implice nici un inconvenient? Eu simt nevoia sa le modific prin sudura gheolbaneasca. Totusi, nici acuma nu prea imi iese sa schimb vitezele cu Tech3-urile..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Sper sa reusesc sa fac si codita de la Cstelia, ca a trecut o gramada de timp, si ea tot la mine pe birou sta. Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie... Laboratorul Africa Twin... Magnific laboratorul La Bâsca Chiojdului/Tabla Buții ziceai ceva de cric central pt RD07A Sunt convins că ai uitat, nici nu mă gândesc la altceva Am uitat sa precizez. Nu trimiteti sei la modificat la tipul ala celebru nu pentru seile de buna calitate, ci pentru timpul fantastic de asteptare, pentru nervii provocati proprietarului care asteapta o tura cu motorul de mai buine de 2-3 luni, si pentru calitatea de 2 lei a lucrarii. aka Darian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Da dom'le, Darian... Uitasem cum se intituleaza miselul... Nu prea l-am vazut pe Bogdan nervos, dar stiu sigur ca mai avea putin si il lua la bataie. Numai ca nu prea avea ce sa bata. E mai mult decat neserios, iar carpelile lui sunt de cea mai proasta calitate. Nu te-am uitat cu cricul, numai ca nu am avut deloc timp de lucru. In ultima vreme am stat foarte putin pe acasa. Dar vine iarna, o sa fiu mai liber, si ma bag la garaj. O sa fac mai multe cu ocazia asta, sa nu mai cad de neserios. O sa imi fac un stoc mic, pentru ca sunt convins ca doritori mai sunt. Primele 3 cricuri sunt deja promise. P.S. Laboratorul e structurat dupa cum urmeaza. Stanga jos garaj masina + motoare sau salon de bal, dreapta jos atelier, si la mansarda loc de baut mintile si de dormit pentru calatori osteniti... Jaques, scaritele le-am latit cu niste platband in forma de U, aplicat peste scaritele originale. Am postat imagini pe la jumatatea forumului. O sa le caut, si daca le gasesc le pun pe XRV. Practic, sunt cu 1 cm mai lungi acum, si au cam 7 cm latime. Sunt mult mai comode acum, mai ales la mersul in picioare. Si datorita santurilor facute in platband, nici nu aluneca ghetele pe scarite atunci cand se incarca cu noroi. Cu schimbatul e alta treaba, reglezi levierul schimbatorului in functie de cizma si de stilul de pilotat. Eu am mai ridicat-o cu vreo 2 cm, si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 ... Laboratorul e structurat dupa cum urmeaza. Stanga jos garaj masina + motoare sau salon de bal, dreapta jos atelier, si la mansarda loc de baut mintile si de dormit pentru calatori osteniti... ... aham...deci ne putem auto invita la un vin fiert or o tuica fiarta , musai cu piper in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 http://www.wemoto.ro/bikes/Honda/XRV_750_L_M_Africa_Twin_RD04/90-91/picture/Carburettor_Diaphragm/ la astia iti trebe cont in euro sau pay-pal http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/18005/article/132541?show=gallery asta este cel mai serios baiat pe care il stiu, cumpar de la el de ani de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aka Darian? Ati mers la "pomul laudat" are o garamada de reclamatii.A mai tinut o sea de varadero 3 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ati mers la "pomul laudat" are o garamada de reclamatii.A mai tinut o sea de varadero 3 luni. Na, pai bine Nu am nimic cu omu', nu l-am vazut in viata mea Dar daca e asa, ma duc in Ungaria, e mai aproape, chiar daca e un pic mai scump Va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Dar de celallalt baiat ce ati auzit? Nasty. Eu nu am auzit pe nimeni plangandu-se de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 pentru cei ce cauta inspiratie in modificarea afrikanei sau in cazul meu o oaresce schema de culori http://stormforce8.smugmug.com/Motorcycles/Africa-Twin-alternative-colour/3187728_GRLzXh#1043903697_2oAPu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 http://www.wemoto.ro/bikes/Honda/XRV_750_L_M_Africa_Twin_RD04/90-91/picture/Carburettor_Diaphragm/ la astia iti trebe cont in euro sau pay-pal http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/18005/article/132541?show=gallery asta este cel mai serios baiat pe care il stiu, cumpar de la el de ani de zile. http://www.nrp-carbs.co.uk/honda_carburettor_diaphragms.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 aham...deci ne putem auto invita la un vin fiert or o tuica fiarta , musai cu piper in ea Eu zic sa mai asteptati putin sa termin si soba, ca altfel, nici macar cu tiuca fiarta nu va mai trezesc a doua zi... Sper sa am timp sa o fac saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 oki! spor la lucru pana una alta treaba la mobrita mea merge struna, acu sa vedem daca mai porneste pen ca raulica strica tot si-o bagat nasu pe toate prostioarele pe acolo asadar drept si prin urmare ma adresez voua prieteni afrikani- IMI IMPRUMUTA-TI VA ROG O PRESA PT. NITUIT LANTUL(ca varianta cu 35lire dureaza cam mult si de banutii aia mai targ un update la afrikana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Stiti cumva de vanzare un set de suporti de coburi pentru RD03? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 La ce te referi cand spui suporti de coburi? La cadrul metalic sau efectiv la prinderile in care stau cutiile? Si daca da, pentru ce marca de coburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) La ce te referi cand spui suporti de coburi? La cadrul metalic sau efectiv la prinderile in care stau cutiile? Si daca da, pentru ce marca de coburi? De fapt ma refeream la ceea ce se poate vedea in imaginea atasata Deocamdata le vreau pentru genti laterale de textil GIVI T449, dar daca nu voi fi multumit de ele, voi pune de aluminiu. Editat Noiembrie 20, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Adresez si eu o intrebare celor mai priceputi la Africane: pot pune o instalatie (cu CDI si bobine) de RD07a pe un motor de RD07 avand in vedere ca difera intre modele volanta si senzorul/senzorii de aprindere? Adica RD07 are 2 senzori care citesc de pe volanta (si 2 bobine/cilindru), iar RD07a are un singur senzor (difera si codul OEM la volanta) si 1 bobina/cilindru. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 CDI (Capacitive Discharge Ignition) scanteie din condensator. RD 07 ICM (Ignition Control Module) aprindere tranzistorizata. RD 07a Ergo- nu functioneste Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Multumesc mult Africanule! In concluzie cumpar o volanta si un senzor de RD07a. Multumesc mult Africanule! In concluzie cumpar o volanta si un senzor de RD07a. Sau doar senzorul deocamdata (conform microfiselor pe care le am se pare ca volanta se potriveste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Cat de late si de lungi se pot pune scarite pe Africana fara sa implice nici un inconvenient? Eu simt nevoia sa le modific prin sudura gheolbaneasca. Totusi, nici acuma nu prea imi iese sa schimb vitezele cu Tech3-urile..... salut. aceeasi problema am avut-o si eu la TDM. am reglat din tija schimbatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) De fapt ma refeream la ceea ce se poate vedea in imaginea atasata Deocamdata le vreau pentru genti laterale de textil GIVI T449, dar daca nu voi fi multumit de ele, voi pune de aluminiu. Eu nu iti recomand sa pui textilele cu suporti, merg perfect pe plasticul mobrei, singura conditie este ancorarea corecta (eu am pus o coarda textila si intre minere ca sa nu se labarteze. Si am urcat putin protectia tobei sa nu-mi pirleasca geanta respectiva. Asa beneficiezi de pricipalul avantaj al textilelor si anume faptul ca nu maresc sensibil gabaritul lateral al africanei care ramine o scula off. In plus rezista incredibil la socuri. Daca tot vrei cufere pune macar unele mici de plastic de calitate. In schimb ia-ti un tank-rucsac mai mare. Depinde si ce vrei sa faci cu mobra. Am deja zeci de mii de km facuti cu textilele pe toate categoriile de drumuri inclusiv off si nu le-asi da pe nimic. In schimb cind vad cufere laterale sau si mai rau, lazi de aluminiu ma gindesc la un singur lucru:autobuz Editat Noiembrie 25, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 In schimb cind vad cufere laterale sau si mai rau, lazi de aluminiu ma gindesc la un singur lucru:autobuz Chestie de gusturi, prietene Plus ca africana nu e neaparat scula de off, cum scrii tu Eu o folosesc pt touring, cu mare succes si cu mare placere, lazile de aluminiu fiind deosebit de practice, chiar daca am aspect de autobuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Dezavantajul la gentile textile e ca nu poti sa le tii sub cheie; incuiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.