Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Comparat cu SuperTen, Africana nu consuma ulei, ea doar face degustari. E alcoolic vs somelier, daca e sa facem o comparatie. Lasa, daca mananca ulei,inseamna ca ajunge ulei in toate strafundurile motorului :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai sa vezi ce iti sar in cap acum toti proprietarii de ST :) Am auzit ca nici benzina nu consuma alea...


» Post actualizat in 31 Jul 2015 08:18

Inseamna ca a mea are 200300 ? :-L

 

Nu. Are doar 300, a fost a unui batran ce mergea rar la biserica cu ea, duminica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca merg numa-mpinse... normal ca nu consuma benzina :tempted:

Era sa ma fac Tenerist,nu-i bai, doar ca nu vroia nimeni schimb cu motor adevarat cand dadeam eu BMW-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa, daca mananca ulei,inseamna ca ajunge ulei in toate strafundurile motorului :alcy:

 

Mai ales pe esapament?

» Post actualizat in 31 Jul 2015 08:41

Stai sa vezi ce iti sar in cap acum toti proprietarii de ST :) Am auzit ca nici benzina nu consuma alea...

 

Mai exista proprietari de ST?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa vezi ce iti sar in cap acum toti proprietarii de ST :) Am auzit ca nici benzina nu consuma alea...

» Post actualizat in 31 Jul 2015 08:18

 

Nu. Are doar 300, a fost a unui batran ce mergea rar la biserica cu ea, duminica.

Uh , m-am linistit . . . . . .

 

 

la ce biserica mergea ? Sper ca nu la asta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen, ce-i drept ma bag destul de des cu ea pe coclauri ceea ce presupune patinat ambreiaj si doar 1-a si a 2-a..... sa fie si asta o cauza? Dar n-as spune ca fac ''hard enduro'' pt ca sunt beginer....

 

Pai tu nu faci, dar mobra face, in intimitatea ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mizerie pe cuiul poantou de la carb-ul respectiv, acesta nu inchide si carbul debordeaza. In cel mai rau caz plutitorul spart. Incearca urmatorul trick: pornesti motorul si deconectezi apoi alimentarea de la pompa de benzina, eventual de la releul acesteia. Sau poti strangula cu o cheie franceza furtunul care iese din pompa. Motorul se opreste dupa un minut, doua minute. Acum ai camerele de nivel goale, plutitoarele jos si cuiele poantou afara din scaune. Reconectezi pompa/elimini strangularea si dai constincios la automat in reprize de 5 secunde pana reporneste motorul. Aceasta manevra poate curata cuiul poantou care nu inchide. Daca nu tine, asta e! Desfaci carburile, verifici plutitoarele, cureti eventual rodezi cu pasta de dinti cuiul poantou respectiv in scaunul sau.

Le multumesc lui Galen si Bogdan03 pt raspunsuri. Problema s-a rezolvat de la sine, am lasat-o cateva zile ca nu am avut timp sa umblu cu ea iar miercuri cand am pornit-o, surpriza, nu mai curgea benzina. Intre timp imi facusem programare la un mecanic, asa ca ma duc cu ea saptamana viitoare sa imi curete putin carburatoarele si eventual sa le sincronizeze. Dupa toata discutia cu uleiul m-am uitat si eu la nivelul de ulei, pt prima data de cand am luat-o (anul trecut in mai, atunci am favut su schimb ul de ulei si filtre) si iar surpriza, cand era pe cricul lateral, joja curata, am tinut-o drept iar nivelul de ulei este la limita inferioara. Acum daca o duc saptamana viitoare la mecanic o sa ii fac si schimbul de ulei, intrebarea este ce tip de ulei sa ii bag ? Anul trecut cred ca mecanicul a bagat 10w40 dar nu era sigur asa ca nu m-am riscat sa il complectez doar, o sa il schimb cu totul Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca 15W-50 e decent , schimbi si filtrul si cum ziceau baietii, stai departe de full sintetic...ca-l mananca si nu-si merita banii..

 

Eu prima data m-a tentat sa-i pun ulei mineral (Care era recomandat cand aparuse mobra),dar m-am gandit ca uleiurile moderne nu pot decat sa faca bine motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Mi se pare inutil sa citesc toate postarile astea despre km, uleiuri de taxiuri, de măsline si alte filosofii. Iti spune lumea ca ai full sintetic in ea, nu ai verificat uleiul dupa schimbare si tu deja iti faci calcule despre semeringuri (aprox 80 lei no name si 40 euro originali - 4 buc) si segmenti (50 euro per piston). Schimba uleiul cu mineral sau semi si gata. Si daca mânca 1 L la 500 de km iti iei ulei cu tine in concediu si gata. 2-3000 merge lejer. Si te apuci la iarna de desfacut.

» Post actualizat in 31 Jul 2015 19:50

Adventure,tata, nu stiti ce ulei aveti in mobre si unii nu l-au verificat un an si jumatate. Pot sa rad, nu? Nu va crispati prea tare din cauza mea. Am net bun dupa doua saptamani si ma relaxez la lumina lunii. Pace si iubire. Iar imi aduc aminte de 3500 pe o AT. Sa vedem si cu cat o vinde dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca sunt dusi segmenti verifica furtunul de la cutia filtrului unde se aduna uleiul împins din motor prin purjator.

» Post actualizat in 31 Jul 2015 20:03

La Domi si Tenere semeringurile sunt 10 eur bucata originale. Si 20 de lei la Autonet/Motomike. Presupun ca tot pe acolo si la AT. Daca băietii au luat bacul pana prin 2010, cred ca se descurcă ei la calcule.

3 litri jumate ulei ca in Tenerele lui Andrei sigur nu intra in ele :)).

Repet, dont take it top serious, plecase ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Dar oricum, orice om cu bun simt il schimba la 6000 cred,"

@Bogdan03 ! Te misti pe teren usor impertinent, nu crezi?

Si, da, ai dreptate cu 12000km.

Inca ceva: nu tot ce iti trece prin cap trebiuie sa daruiesti lumii, mai tine oarece si ptr tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai vazut motoare cu putini km si reali, dar asta are schimbat kit-ul de lant dupa numai 17.500km? Discurile de frana parca spun un alt numar de km...

O folosea rar, merea cu ea numa pana la sinagoga...In alta ordine de idei, am relativ belit-o. Dupa schimbarea termostatului realitatea e chiar dura, 1L fix la 800km (mers vioi combinat forestiere si asfalt la viteza relativ mare). Si de data asta mi-am si afumat clar colegii, toba e funinginoasa si inclusiv prin efect coanda chiar si coltul de la numar.La mers constant nu scoate fum dar cand o blanesc pute bine si afuma. Se pare ca atata tine decent o africana, cam 300 mii. Avand in vedere ca si alternatorul s-a cam "muiat" , la iarna clar bag motorul de 60 mii. Oare merita sa-l segmentez si pe ala inainte sa-l pun sus sa stiu o treaba? Sfaturi?

» Post actualizat in 03 Aug 2015 07:30

Galen, ce-i drept ma bag destul de des cu ea pe coclauri ceea ce presupune patinat ambreiaj si doar 1-a si a 2-a..... sa fie si asta o cauza? Dar n-as spune ca fac ''hard enduro'' pt ca sunt beginer....

N-ai tras-o tu prin teren sa "sufere" de asta sunt sigur.In teren consuma mai mult ulei doar daca o forjezi extrem, altfel chiar mai putin decat pe autostrada. La patinatul de ambreiaj se consuma doar placile nu si uleiul. Ar trebui sa uiti de patinat ambreiajul, daca vrei sa te tina, patinezi numa din gume. Ulei, asa cum spune toata lumea, in conditiile cand consuma cate ceva pui cel mai ordinar posibil, 15W40, am luat de la Socar cu 11lei/litrul. Schimbi mai des uleiul , pe la 5 mii il scoti tot afara. o data pe sezon schimbi si filtrul. De obicei folosesc ulei ieftin si gros de taxi.Daca te-ai fentat la verificarea nivelului si uleiul mai murdareste capatul jojei asta inseamnha ca ti-a luat cam 1 litru.Citi km ai facut de la schimbul de anul trecut?? Fa cum ti-a spus toata lumea, baga vara 15W40 si vezi cat iti bea asa, apoi decizi daca faci sau nu ceva. Eu am ajuns la 1l/800km si cum zicea cineva asta inseamna doar ca trebuie sa am ulei la mine, motorul merge "ca uns" :))) Costul lui e cam 5% din costul benzinei.

» Post actualizat in 03 Aug 2015 07:41

Scuze, ai scris ca ai facut 3000.Pune ulei normal 15w40 si vezi asa, apoi iti faci probleme daca e cazul, eu zic ca n-ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare merita sa-l segmentez si pe ala inainte sa-l pun sus sa stiu o treaba? Sfaturi?

Daca esti absolut sigur ca are 60 de mii nu ar trebui sa-l desfaci. Dar, cum viata bate filmul, eu l-as deschide macar sa ma uit in el. Adica dai jos numai chiuloasele si vezi cum arata acestea, vezi daca ai uzura la cilindrii, daca se mai vad urmele de honuire, etc. Cu ocazia asta poti schimba si semeringurile la supape, ca daca motorul a stat mult alea nu s-au mai balacit in ulei si parca as schimba si garniturile de la capacele chiuloaselor. Experienta ne spune ca aia de la cilindrul spate se va duce dracului curand si pe acolo ne dispare in mod miraculos uleiul din motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti absolut sigur ca are 60 de mii nu ar trebui sa-l desfaci. Dar, cum viata bate filmul, eu l-as deschide macar sa ma uit in el. Adica dai jos numai chiuloasele si vezi cum arata acestea, vezi daca ai uzura la cilindrii, daca se mai vad urmele de honuire, etc. Cu ocazia asta poti schimba si semeringurile la supape, ca daca motorul a stat mult alea nu s-au mai balacit in ulei si parca as schimba si garniturile de la capacele chiuloaselor. Experienta ne spune ca aia de la cilindrul spate se va duce dracului curand si pe acolo ne dispare in mod miraculos uleiul din motor :)

Da, imi curge si pe acolo dar nu cred ca semnificativ, am sa bag ceva silicon sa vad efectul, cine stie? O fi si de acolo 50-100 grame. Ok, cred ca am sa verific motorul inainte sa-l pun sus, cel putin test de compresie si simeringurile schimbate. Poate ma ajuta cineva cu date concrete privind preturile . Daca dau jos chiulasele, apoi dau jos si cilindrii ca-i tot pe acolo.

Bun, cat costa si de unde se pot procura urmatoarele:

-2 buc seturi segmenti

-2 garnituri chiulasa (sau se pot reutiliza cele vechi?)

-6 buc simeringuri supapa (eventual dimensiunile ca sunt precis standard si larg procurabile )

Altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segemntii sunt undeva pe la 90 eur setul daca nu ma insel, deci 180 EUR pentru ambii cilindrii.

Garniturile de chiuloase le poti refolosi o data daca ai grija la demontare sa nu le footizezi.

Semeringurile de supape am luat Athena la 12 RON bucata.

 

Un kit complet de garnituri (top-end) e pe la 500RON parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...