Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

nu e pericol. le-am legat si am mers asa cu ea destul de mult. nu e treaba ca orbeste. chiar nu bate aiurea, doar ca are un punct "negru" fix in mijloc si din cauza asta practic nu ma ajuta sa vad, numa sa fiu vazut mai bine, poate... e diferente clara intre cele doua pt ca ala din dreapta care merge numa cu faza lunga nu are nici loc pt bec de pozitie, si are complet alt model la sticla.

Interesant; eu am vazut un CBR (parca) la care erau adaptate doua becuri H4 si te durea capu sa mergi in fatza lui. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interesant; eu am vazut un CBR (parca) la care erau adaptate doua becuri H4 si te durea capu sa mergi in fatza lui. :cheers:

la al meu nu sunt adaptate H4. asa sunt din fabrica, doar ca nu avea cablu pt faza scurta. e home made, si nici releu pt faza scurta n-are. in fine daca gasesc far de care trebe si imi pun xenoane o sa fiu super fericit. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, daca erai atent la ce se vorbeste pe forumul asta, observai solutzia data de Axa. Nimeni nu vrea sa vada OZN-uri pe strada de la reflexiile xenonului. De aceea am si recomandat 4300k. Ce e peste provoaca acel curcubeu deranjant in jurul farurilor. Cele de 4300 nu dau reflexii si sunt mai putzin deranjante, mult mai eficiente. Si inca o treaba. Ma doare in cot ca il orbesc putzin pe unul in fatza, dar decat sa merg cu lumanearea pe strada, chinuindu-ma sa vad ce am in fatza, mai bine niste faruri puternice si bine reglate. Farurile orbesc pe cei de pe contrasens daca sunt reglate prea sus, si ma indoiesc ca se uita cineva dupa avioane cand merge cu motorul, deci oricine si le regleaza sa bata pe asfalt, nu in pomi. Alta chestie importanta, reglajul farurilor se face cu pilotul pe motocicleta. In cazul meu, degeaba o pun eu drept si o reglez la zid, asa cum trebuie, pentru ca atunci cand ma sui pe ea (120 Kg) o sa bata total aiurea. Teoretic are trebui reglate mereu farurile, in functie de greutaea de pe moto. Lucrez acum la un sistem preluat de la alta motocicleta honda, de reglaj al farurilor din mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, daca erai atent la ce se vorbeste pe forumul asta, observai solutzia data de Axa. Nimeni nu vrea sa vada OZN-uri pe strada de la reflexiile xenonului. De aceea am si recomandat 4300k. Ce e peste provoaca acel curcubeu deranjant in jurul farurilor. Cele de 4300 nu dau reflexii si sunt mai putzin deranjante, mult mai eficiente. Si inca o treaba. Ma doare in cot ca il orbesc putzin pe unul in fatza, dar decat sa merg cu lumanearea pe strada, chinuindu-ma sa vad ce am in fatza, mai bine niste faruri puternice si bine reglate. Farurile orbesc pe cei de pe contrasens daca sunt reglate prea sus, si ma indoiesc ca se uita cineva dupa avioane cand merge cu motorul, deci oricine si le regleaza sa bata pe asfalt, nu in pomi. Alta chestie importanta, reglajul farurilor se face cu pilotul pe motocicleta. In cazul meu, degeaba o pun eu drept si o reglez la zid, asa cum trebuie, pentru ca atunci cand ma sui pe ea (120 Kg) o sa bata total aiurea. Teoretic are trebui reglate mereu farurile, in functie de greutaea de pe moto. Lucrez acum la un sistem preluat de la alta motocicleta honda, de reglaj al farurilor din mers.

daca-i pana acolo, si cand schimbi vitezele, mobra se ridica/cobara pe accelerare/schimb de treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal. Dar eu nu ma refer la chestii de genul acesta. Motocicleta mea e setata pentru mersul cu o singura persoana, adika eu, de 120 de kile. Daca o incarc cu bagaje si inca o persoana, normal ca farurile sa bata mai sus. Atunci, rotesc de un buton si cobor farurile cat vreau. Ca la mashini. Restul cu orbitul cand dai in gropi sau cand schimbi vitezele sunt aiureli. Sunt inevitabile, oricat ai incerca. Singurul mod in care nu orbesti pe nimeni, e sa stai sa te tzii bine de tastatura. Am plecat la joaca, ca e frumos afara. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am plecat la joaca, ca e frumos afara. Bafta!

 

Si la TM e frumos si cald (+12). Din pacate un (cuvant urat) mi-a blocat garajul si nu pot scoate balena. Si-a lasat Loganul infipt pana in usa garajului. Nici nu pot intra inauntru...

 

Si ca sa revin ontopic, stie cineva o sursa de Mitas E09 la pret bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@ HONDAFAN:

Afacerile cu stickere/tricouri/sepci Africa Twin pe PM sau pe un topic separat, acum ca lumea te stie !

De acum incolo, ce apare EXCESIV in acest topic sau altele de pe aceasta subsectiune va ajunge aici.

Poti sa iti lansezi ofertele (diferite, la intervale decente si cat mai complete) in acest topic.

Restul chat-ului (cantitate, culori, dimensiuni, negocieri, posta/curierat, etc) nu mai e on-topic si va fi tratat ca atare.

 

 

@pedros s.a. :

Fiecare scrie unde vrea si cat vrea.

Atata timp cat este on-topic si denota minimul de respect necesar. Cel putin pe subsectiunea asta.

Discutiile despre xenoane se pot purta si civilizat.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ HONDAFAN:

Afacerile cu stickere/tricouri/sepci Africa Twin pe PM sau pe un topic separat, acum ca lumea te stie !

De acum incolo, ce apare EXCESIV in acest topic sau altele de pe aceasta subsectiune va ajunge aici.

Poti sa iti lansezi ofertele (diferite, la intervale decente si cat mai complete) in acest topic.

Restul chat-ului (cantitate, culori, dimensiuni, negocieri, posta/curierat, etc) nu mai e on-topic si va fi tratat ca atare.

 

 

am inteles sa traiti. nu se mai repeta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off-topic Imi cer scuze pentru intreruperea discutiei, dar vin cu o mare rugaminte la africani. Sunt posesorul unui RD-03 si tocmai ce o pregateam pentru o tura in afara tarii cand mi-a cedat unul din CDI-uri. Ieri am decarenat-o putin sa-i fac o evaluare rapida. Am mai strans ce era de strans, un schimb de ulei... Mentionez ca am lucrat atent. Am incarcat bateria. Am mai pornit motorul din cand in cand, fara probleme. De cand am motocicletanu am avut nici cea mai mica problema, merge perfect. Exact cand terminasem totul, i-am dat o cheie si deodata mergea intr-un piston si a "cazut" turometrul. Mi-am pus mainile-n cap :rolleyes: si m-am gandit direct la un CDI. Am interschimbat CDI-urile si turometrul si-a revenit, lucrand celalalt piston. Siguranta de la ignitie e Ok. Concluzia mea a fost ca piesa a cedat pur si simplu. Daca exista si alte pareri, va rog frumos sa mi le impartasiti. Asadar marea rugaminte este sa ma sfatuiti de unde as putea procura un CDI. Pe 14 am programata plecarea si o eventuala intarziere mi-ar da mult peste cap planurile. M-am uitat pe wemoto si nu am gasit. As prefera un magazin de acest gensau orice sursa.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off-topic Imi cer scuze pentru intreruperea discutiei, dar vin cu o mare rugaminte la africani. Sunt posesorul unui RD-03 si tocmai ce o pregateam pentru o tura in afara tarii cand mi-a cedat unul din CDI-uri. Ieri am decarenat-o putin sa-i fac o evaluare rapida. Am mai strans ce era de strans, un schimb de ulei... Mentionez ca am lucrat atent. Am incarcat bateria. Am mai pornit motorul din cand in cand, fara probleme. De cand am motocicletanu am avut nici cea mai mica problema, merge perfect. Exact cand terminasem totul, i-am dat o cheie si deodata mergea intr-un piston si a "cazut" turometrul. Mi-am pus mainile-n cap :rolleyes: si m-am gandit direct la un CDI. Am interschimbat CDI-urile si turometrul si-a revenit, lucrand celalalt piston. Siguranta de la ignitie e Ok. Concluzia mea a fost ca piesa a cedat pur si simplu. Daca exista si alte pareri, va rog frumos sa mi le impartasiti. Asadar marea rugaminte este sa ma sfatuiti de unde as putea procura un CDI. Pe 14 am programata plecarea si o eventuala intarziere mi-ar da mult peste cap planurile. M-am uitat pe wemoto si nu am gasit. As prefera un magazin de acest gensau orice sursa.

Multumesc anticipat!

 

vorbeste cu BELBODY

e in Cehia o firma care face, iti spune el link-ul ca eu nu-l mai am din pacate.

eventual pe topicul de Transalp gasesti legatura pt cehii respectivi.

succese !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar... eu nu sunt "african", dar tind catre, asa ca am cerut niste pareri in speranata sa ies din nedumeriri, si cu exceptia a doua persoane, carora le multumesc, n-am primit raspunsuri, topicul fiind inundat de stikere si alte chestii pana la culme... astfel pagini intregi au inundat topicul intrebarile si nedumririle ramanand in urma... :rolleyes:

 

VFR-isti's mai primitori... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar... eu nu sunt "african", dar tind catre, asa ca am cerut niste pareri in speranata sa ies din nedumeriri, si cu exceptia a doua persoane, carora le multumesc, n-am primit raspunsuri, topicul fiind inundat de stikere si alte chestii pana la culme... astfel pagini intregi au inundat topicul intrebarile si nedumririle ramanand in urma... :rolleyes:

 

VFR-isti's mai primitori... :cheers:

Te cred ca esti suparat . Ia zi ce ai fakut cu schimbul de motorete, Gagiva si Vfr, pe AT.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar... eu nu sunt "african", dar tind catre, asa ca am cerut niste pareri in speranata sa ies din nedumeriri, si cu exceptia a doua persoane, carora le multumesc, n-am primit raspunsuri, topicul fiind inundat de stikere si alte chestii pana la culme... astfel pagini intregi au inundat topicul intrebarile si nedumririle ramanand in urma... :rolleyes:

 

VFR-isti's mai primitori... :)

 

Nedumerire si din partea mea referitor la intrebarile tale. Ne intrebi pe noi daca merita sa dai 2 motociclete pe o AT... Doar tu trebuie sa stii daca merita. Noi nu putem sa fim decat subiectivi, ca posesori de AT. Tu stii valoarea celor 2 motociclete, tu stii cat ti-a cerut vanzatorul acela pe AT, deci tu trebuie sa iei decizia in functie de ce anume vrei sa faci si ce anume vrei de la motocicleta.

Despre mine pot sa-ti spun ca am schimbat multe motociclete pana m-am oprit la AT. Pentru ce imi trebuie mie e perfecta.

 

Asa ca fie faci schimbul, fie ramai la VFR-istii primitori :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nedumerire; mai mult o incurajare doream; vfr-urile sunt deosebit de fiabile, cine se pricepe cat de cat la motoare stie ce inseamna 4v, dar nu imi este foarte practic. E frumos, are sunet, putere, dar nu sunt destul de instarit sa imi satisfac toate poftele la toate categoriile moto. Umblu mult la munte off, totodata si pe asfalt... e obositoare ideea sa am doua moto, cu doua destinatii diferite si sa nu am garaj in apropiere de casa. Cat despre Gilera, e ok pt drumuri scurte, dar fiind un monocilindru, nu-i face placere drumurile lungi si asfaltate, mai ales intr-un ritm dorit de mine, asa ca AT e solutia optima. E frumoasa, durabila, te poti baza pe ea... am incercat un model mai vechi 650cmc cu un disc de frana pe fata (cred ca era model dinainte de '90). Transalpu' care l-am avut s-a dovedit mic pt 185 cm cu 90kg, bagaje si o partenera;

Raspunsul sincer il stiam si eu ca merita, dar poate doream incurajari, eu cel putin ma atasez mult de motocicletele cu care am petrecut cel putin un sezon, si imi e greu sa ma despart de ele... (al draqului de masoni :rolleyes: )

Editat de Adrian Tanc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te gandesti la bani, probabil nu face sa dai doua mobre pe africana ... dar fiind o mobra polivalenta iti va oferi de toate ... si touring relaxat la 140-150 cu pasager si bagaje, mers pe teren accidentat - fara pretentii de cross ... fiabilitate si foarte putine probleme tehnice ... fiecare cu parerea lui mai mult sau mai putin subiectiva ... tu decizi in final ... bafta

 

 

 

si acu ceva diferit ... Ce se mai aude cu stickerele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nedumerire; mai mult o incurajare doream; vfr-urile sunt deosebit de fiabile, cine se pricepe cat de cat la motoare stie ce inseamna 4v, dar nu imi este foarte practic. E frumos, are sunet, putere, dar nu sunt destul de instarit sa imi satisfac toate poftele la toate categoriile moto. Umblu mult la munte off, totodata si pe asfalt... e obositoare ideea sa am doua moto, cu doua destinatii diferite si sa nu am garaj in apropiere de casa. Cat despre Gilera, e ok pt drumuri scurte, dar fiind un monocilindru, nu-i face placere drumurile lungi si asfaltate, mai ales intr-un ritm dorit de mine, asa ca AT e solutia optima. E frumoasa, durabila, te poti baza pe ea... am incercat un model mai vechi 650cmc cu un disc de frana pe fata (cred ca era model dinainte de '90). Transalpu' care l-am avut s-a dovedit mic pt 185 cm cu 90kg, bagaje si o partenera;

Raspunsul sincer il stiam si eu ca merita, dar poate doream incurajari, eu cel putin ma atasez mult de motocicletele cu care am petrecut cel putin un sezon, si imi e greu sa ma despart de ele... (al draqului de masoni :rolleyes: )

 

Scuze de off-topic, dar parerea mea este urmatoarea (nu mi-o lua in nume de rau, e doar un sfat): daca vrei sa-ti iei nevasta, iti cauti femeie dupa gusturi, daca vrei masina, ti-o alegi pe cea care iti place si ti-o permiti, daca ai bani si vrei sa impresionezi/chiar esti pasionat iti faci un parc auto/moto. Asa ca, decizia vis-a-vis de schimbul pe care il ai in gand este 100% a ta. Probabil ca putini sunt pe acest forum care au contul la banca "rotunjor" si isi permit cam ce le taie neuronul, cand, cum si la orice ora. Cei care au AT/au avut isi expun aici parerile din punct de vedere personal. Topicul are o tinta bine delimitata: Honda Africa Twin, chestiuni tehnice & co., nicidecum probleme de ordin "sentimental".

Avem nevoie unii de altii pt a ne edifica asupra unor "incidente" mai mult sau mai putin cunoscute legate de aceasta marca moto.

Nu e nici o ofensa la adresa ta sau a vreunui membru de pe acest forum, insa la acest capitol cred ca este putin exagerata doleanta ta : "mai mult o incurajare doream".

Pe aceasta cale fac apel la toti cei care uziteaza aceasta sectiune sa incerce a se abtine de la discutii inutile, sa incercam a pastra caracterul "tehnic" care ne intereseaza pe marea majoritate dintre noi, astfel incat sa nu mai fim nevoiti sa rasfoim pagini intregi dupa ceea ce avem nevoie. Sunt destui palavragii care scriu doar de dragul contorizarii numarului de mesaje, mai importanta este calitatea, nu cantitatea.

Sper ca m-am facut inteles si ca pe viitor vom fi mai intelepti cu totii.

Inca o data, scuze de off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off-topic Imi cer scuze pentru intreruperea discutiei, dar vin cu o mare rugaminte la africani. Sunt posesorul unui RD-03 si tocmai ce o pregateam pentru o tura in afara tarii cand mi-a cedat unul din CDI-uri. Ieri am decarenat-o putin sa-i fac o evaluare rapida. Am mai strans ce era de strans, un schimb de ulei... Mentionez ca am lucrat atent. Am incarcat bateria. Am mai pornit motorul din cand in cand, fara probleme. De cand am motocicletanu am avut nici cea mai mica problema, merge perfect. Exact cand terminasem totul, i-am dat o cheie si deodata mergea intr-un piston si a "cazut" turometrul. Mi-am pus mainile-n cap :rolleyes: si m-am gandit direct la un CDI. Am interschimbat CDI-urile si turometrul si-a revenit, lucrand celalalt piston. Siguranta de la ignitie e Ok. Concluzia mea a fost ca piesa a cedat pur si simplu. Daca exista si alte pareri, va rog frumos sa mi le impartasiti. Asadar marea rugaminte este sa ma sfatuiti de unde as putea procura un CDI. Pe 14 am programata plecarea si o eventuala intarziere mi-ar da mult peste cap planurile. M-am uitat pe wemoto si nu am gasit. As prefera un magazin de acest gensau orice sursa.

Multumesc anticipat!

ai judecat cat se poate de logic si in mod evident este cdi'ul copt........de obicei nu crapa pur si simplu , mai dau semne inainte , exista varianta cu reparatul dar nu inainte de asa drum........eu am patit exact aceiasi chestie la fostul motor si te sfatuiesc sa apelezi la romi_trb (id de mess) tipul din cj cu echipamente........mie mi-a adus cdi nou nout si mai ieftin decat oricare de pe piata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La AT RD03 se poate folsi si CDI de la Transalp PD 06 ani 87-93. Sunt pe ebay.de cateva la vanzare.

 

 

..sau se poate repara...

 

salut :rolleyes:

 

eu am una bucata africa twin de 650 cc si asa cum probabil stiti are in dotare 2 cdi-uri..unul pt fiecare piston

 

si la mine unul din cdi uri era defect..cand o porneam de obicei pleca intr-un piston pentru ca mai apoi ..probabil vibratii...incalzire...pornea si cel de al 2 lea.

 

acum eu am bafta de un mecanic jos palaria care s-a documentat, a aflat ca e buba la 650 si l-a reparat.

 

urmarea? motoreta merge brici..porneste ca orice africa ce se respecta numai daca ii arati cheia si toata lumea e fericita :)

 

 

my 2 cents

 

numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica problema cu africana ...

s-a ros si mi-a cazut protectia aia de cauciuc de pe bascula, peste care trece lantul

problema e ca lantul freaca direct bascula acum ...

in imagine alaturata este piesa din zona galbena

am sunat la Honda si au zis ca e 172 RON ...

aveti idee unde as putea gasi asa ceva in afara de honda eventual ceva mai ieftin ?

sau cam cat ar fii o alta bascula ?

bafta

post-4615-1236082755_thumb.jpg

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chain-guide-ul. Fara el o sa iti moara si lantul relativ repede, si o sa iti zapaceasca bascula. Vezi la dezmembrari sau vorbeste cu Dilly (dillypoint.ro) - poate te rezolva el mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chain-guide-ul. Fara el o sa iti moara si lantul relativ repede, si o sa iti zapaceasca bascula. Vezi la dezmembrari sau vorbeste cu Dilly (dillypoint.ro) - poate te rezolva el mai ieftin.

 

pai deja mi-a cam atacat lantul bascula ...

o sa iau legatura cu dilly ... merci :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat acu la dillypoint si mi-au zis ca in jur de 44 de iepuroi ceea ce e un pic mai mult decat Honda OEM :P

 

google it on ebay :)

 

 

 

 

guys (ca fete posesoare de AT ma indoiesc ca mai sunt :cheers: )

 

facem in vara o intalnire de africane? undeva prin tara...eu ma gandeam sa fie fix in centrul tarii (exista si e marcat :) ) la Dealu Frumos, jud Sibiu.

 

ar fi doritori? zic eu ca ar fi frumos sa vedem motoarele insirate (eu le-as insira pe ani de fabricatie ca sa se vada evolutia )

 

so? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...