Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 s-o fi saturat omul de asfalt... pai tdm-ul se descurca foarte bine pe off poate nu stie pilotul sa-l intrebuinteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 de unde as putea cumpara unul similar cu cele din pozele de mai sus? https://ssl.kundenserver.de/s74270419.einsu...3D28XRV090%3D29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pai tdm-ul se descurca foarte bine pe off poate nu stie pilotul sa-l intrebuinteze stii si tu ca pe off nu te descurci prea bine, in rest merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pai tdm-ul se descurca foarte bine pe off poate nu stie pilotul sa-l intrebuinteze Diferenta intre TDM si Africana e ca Africana chiar are suspensii de offroad si cadru adecvat (adica felxibil si ingust, nu rigid si lat). Nu te tii cu TDMul dupa Africana decat daca e diferenta mare intre capabilitatile pilotilor. Alternativa ar fi Super Tenere, care nu-i tocmai cea mai reusita vacutza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Asta a fost gratuita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Diferenta intre TDM si Africana e ca Africana chiar are suspensii de offroad si cadru adecvat (adica felxibil si ingust, nu rigid si lat). Nu te tii cu TDMul dupa Africana decat daca e diferenta mare intre capabilitatile pilotilor. Alternativa ar fi Super Tenere, care nu-i tocmai cea mai reusita vacutza. daca TDM-ul are cadru lat. il mananc bucata cu bucata! vezi ca polemica AT vs ST poate tine pana la sfarsitul lumii. ambele sunt excelente in off road, fiecare isi alege ce ii place Mesaj completat stii si tu ca pe off nu te descurci prea bine, in rest merge brici eu nu inteleg ce off road vrei tu sa faci cu AT de nu o poate urma TDM-ul. Daca vrei hard enduro atunci si AT o sa te dezamageasca, mai bine iti iei un monocilindru mai mic si mai usor si mai distractiv in off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 eu nu inteleg ce off road vrei tu sa faci cu AT de nu o poate urma TDM-ul. Daca vrei hard enduro atunci si AT o sa te dezamageasca, mai bine iti iei un monocilindru mai mic si mai usor si mai distractiv in off. Avand cauciucuri adecvate, cam cu orice tip de motocicleta poti face offroad. Problema e cum il faci. Poti sa mergi cu 2km/h si sa dai ca ratoiul din picioare pe langa motoreta sau sa mergi normal si cu viteza decenta. De exemplu, pe un drum forestier gaurit ca la Verdun, cu TDM nu cred ca iti permiti o viteza prea mare. Cu AT iti permiti si 120 km/h. O ajuta roata de 21" si suspensile mai lungi. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
optaru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Salut, Intrebare:ce presiune recomandati in guma(fata/spate).Merg cam 6-% pe sosea si 40%pe forestier. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Scutul este de RD04/RD07 (din 3 bucati). La RD03 scutul e dintr-o bucata. Pentru un scut SH incearca pe ebay. Multumesc mult. Am incercat pe ebay dar deocamdata nu este nimic. https://ssl.kundenserver.de/s74270419.einsu...3D28XRV090%3D29 Din alea mi-am luat vreo 5 dar nu mi-or placut si le-am aruncat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Avand cauciucuri adecvate, cam cu orice tip de motocicleta poti face offroad. Problema e cum il faci. Poti sa mergi cu 2km/h si sa dai ca ratoiul din picioare pe langa motoreta sau sa mergi normal si cu viteza decenta. De exemplu, pe un drum forestier gaurit ca la Verdun, cu TDM nu cred ca iti permiti o viteza prea mare. Cu AT iti permiti si 120 km/h. O ajuta roata de 21" si suspensile mai lungi. Parerea mea... eu cu suspensiile inmuiate n-am nici o greata pe foresitere si namoale. dar am cauciucurile care trebuie se vad in pozele din Link-ul din semnatura. oricum depinde si de pilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 eu cu suspensiile inmuiate n-am nici o greata pe foresitere si namoale. dar am cauciucurile care trebuie se vad in pozele din Link-ul din semnatura. oricum depinde si de pilot Adica oricat de bune pt offroad ar fi alte motoare, cioara mea e mai frumoasa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Adica oricat de bune pt offroad ar fi alte motoare, cioara mea e mai frumoasa, nu? stai ca nu zic ca TDM-ul e ultimate bike pt off road. dar zic ca poate face ce face AT. dar in alt ritm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Clubul de Africa Twin-isti din Ungaria are placerea sa va invite in perioada 22-24 mai la o intalnire (chef) de Africa Twin. Locatia: Fonyodliget, Ungaria, pe malul lacului Balaton. Mai multe informatii gasiti si in engleza pe site-ul lor: http://africatwin.hu/index.php?option=com_...=14&lang=en Locuri de cazare sunt nelimitate (sau aproape nelimitate), o sa fie si mancare (optinal 4 mese). Preturi si mai multe detalii aveti in link. Pentru cei care doresc sa mearga propun sa facem o gasca sa mergem impreuna, si pentru ca pentru mancare ar trebui organizatorii sa stie cam cati oameni merg sa ridicati mana sa ne numaram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Salut tuturor Pentru cei care vor sa isi repare pompa veche , sau pentru cei care vor sa aibe o pompa de rezerva , va prezint urmatorul montaj Mentionez ca pentru a monta dioda nu este nevoie de multa stiinta doar de un pistol de lipit si putin tub termocontractil. Este vorba de dioda RURP860 sau echivalentul acesteia MUR860 Montajul este functional si testat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 ce face el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Banuiesc cam ce face dioda, dar a "repara" pompa in modul acesta nu cred ca e modul cel mai corect de exprimare. Daca contactele sunt puscate deja nu vad la ce te mai ajuta dioda Este mai degraba o metoda de prevenire a uzurii contactelor. Mesaj completat In alta ordine de idei, ma gandeam la weekendul 2-3 iulie pentru inatalnirea de la Nadrag, jud. Timis. [url="http://maps.google.ro/maps?q=45.635887,22.195644&num=1&t=h&sll=45.641348,22.202082&sspn=0.039125,0.090723&hl=ro&ie=UTF8&ll=45.641348,22.202082&spn=0.626012,1.451569&z=10&source=embed"]Vizualizare hartă mărită[/url] As vrea sa stiu daca in afara de mine mai vine cineva si sa incepem sa "strigam catalogul". Nu de alta dar ma gandeam si la un sticker si eventual un tricou care sa marcheze momentul, asa ca rugamintea mea ar fi sa imi confirmati participarea pe PM specificand si marimea la tricou Mesaj completat <iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.ro/maps?q=45.635887,22.195644&num=1&t=h&sll=45.641348,22.202082&sspn=0.039125,0.090723&hl=ro&ie=UTF8&ll=45.641348,22.202082&spn=0.626012,1.451569&z=10&output=embed"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.ro/maps?q=45.635887,22.195644&num=1&t=h&sll=45.641348,22.202082&sspn=0.039125,0.090723&hl=ro&ie=UTF8&ll=45.641348,22.202082&spn=0.626012,1.451569&z=10&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Vizualizare hartă mărită</a></small> Se pare ca nu mi-a iesit cu inserarea hartii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 http://mapper.acme.com/?ll=45.76689,21.270...0Timi%C5%9Foara este un link cu o locatie din tm. daca mariti or micsorati puteti vedea ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Multumesc mult. Am incercat pe ebay dar deocamdata nu este nimic. http://cgi.ebay.fr/sabot-moteur-africa-twi...=item439f0da661 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 [ Banuiesc cam ce face dioda, dar a "repara" pompa in modul acesta nu cred ca e modul cel mai corect de exprimare. Daca contactele sunt puscate deja nu vad la ce te mai ajuta dioda Este mai degraba o metoda de prevenire a uzurii contactelor. Mesaj completat In alta ordine de idei, ma gandeam la weekendul 2-3 iulie pentru inatalnirea de la Nadrag, jud. Timis. Salut tuturor Ideea nu estea a mea este preluata de pe sit-ul xrv.org, dar este pe cat se poate de utila si versatila , vin cu o completare contactele mele sant puscate , tocmai de aceea mi-am instalat o pompa noua facet 10105 , si am zis sa experimentez pe pompa veche tocmai ca sa nu riste altii , si sa stiti ca functioneaza , acesta solutie este pentru cei care doresc sa isi repare pompa veche , oricum santeti liberi sa folositi montajul sau dupa caz sa nu il folositi . toate cele bune tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Ideea nu estea a mea este preluata de pe sit-ul xrv.org, dar este pe cat se poate de utila si versatila , vin cu o completare contactele mele sant puscate , tocmai de aceea mi-am instalat o pompa noua facet 10105 , si am zis sa experimentez pe pompa veche tocmai ca sa nu riste altii , si sa stiti ca functioneaza , acesta solutie este pentru cei care doresc sa isi repare pompa veche , oricum santeti liberi sa folositi montajul sau dupa caz sa nu il folositi . noroace si sa nu crezi ca nu e apreciata initiativa posteaza te rog si link-ul exact unde gasim schema si poate explicatiile suplimentare Mesaj completat @dracones: btw e vba de facet 40105 nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 noroace si sa nu crezi ca nu e apreciata initiativa posteaza te rog si link-ul exact unde gasim schema si poate explicatiile suplimentare Mesaj completat @dracones: btw e vba de facet 40105 nu? Da este forba de facet 40105 graba strica treaba link-ul pentru puritani http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/4...pump-recap.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salutari ! Doua "vorbe" sa va spun : 1. Fiindca mi s-a dus un rulment la roata spate si semering la el am gasit mai greu , am cumparat de la Romimoto un set rulmenti pentru roata spate ( pe cutie scrie ca sunt pentru XRV750 '90 - '00 ) . Fiindca am cumparat tot setul am considerat ca ar fi bine sa schimb toti rulmentii . Toate bune si frumoase numai ca unul nu se potriveste de fel . E vorba de rulmentul mare de pe foaia lantului . Rulmentul din cutie are diametrul interior mai mare decat cel pe care il aveam pe foaie . In plus , cel de pe foaie are camasa interioara mai ciudata , in sensul ca e de doua ori mai lata decat cea exterioara ( camasa se prelungeste spre interiorul butucului cam 1,5 cm ) . Rulmentul era bun si nu am schimbat decat semeringul la el .... insa tot ma macina : care dintre cei doi rulmenti este cel "bun" ? 2. Ce se poate intampla de rau daca pui in motor mai mult ulei decat trebuie ? Din cauza fricii de a ramane fara ulei , de vreun an incoace am pus constant mai mult ulei in motor ( cu vreo 5 mm peste semnul de maxim al jojei ) . Consumul de ulei imi este mic ( papa ulei numai daca merg mult cu viteze de peste 140 km/h ) insa de vreo 3-4 luni observ ca incepe sa imi picure foarte putin ulei prin diverse imbinari ale motorului . Scurgerile apar numai dupa schimb sau completare de ulei . In momentul in care se consuma putin din uleiul din motor nu imi mai picura . Fac apel la rabdarea voastra pentru a intelege cele de mai sus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Daca bagi mai mult ulei, intreaga instalatie de ungere lucreaza la presiune mai mare decat normal. E posibil ca asta sa duca la suprasolicitarea / uzura pompei de ulei, a diverselor simeriunguri de ulei de prin motor si/sau a garniturii de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Daca bagi mai mult ulei, intreaga instalatie de ungere lucreaza la presiune mai mare decat normal. E posibil ca asta sa duca la suprasolicitarea / uzura pompei de ulei, a diverselor simeriunguri de ulei de prin motor si/sau a garniturii de chiulasa. Nivelul uleiului nu are legatura cu presiunea acestuia. Asta daca daca nu luam in considerare presiunea exercitata de o coloana de 5mm de ulei, ceea ce este compet neglijabila. Simeringurile nu sunt supuse la presiune pt ca e vb de un motor in 4 timpi cu aerisire la carter (cel in 2 timpi lucreaza cu presiuni la semeringuri). Pompa de ulei nu va suferi deloc, cu atat mai putin garnitura de chiuloasa. Foarte probabil excesul de ulei iti va iesi pe la aerisirea carterului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Nivelul uleiului nu are legatura cu presiunea acestuia. Asta daca daca nu luam in considerare presiunea exercitata de o coloana de 5mm de ulei, ceea ce este compet neglijabila. Simeringurile nu sunt supuse la presiune pt ca e vb de un motor in 4 timpi cu aerisire la carter (cel in 2 timpi lucreaza cu presiuni la semeringuri). Pompa de ulei nu va suferi deloc, cu atat mai putin garnitura de chiuloasa. Foarte probabil excesul de ulei iti va iesi pe la aerisirea carterului. Inseamna ca ma insel. Atunci de ce nu e bine sa fie ulei in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.