Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai tdm-ul se descurca foarte bine pe off :)

 

poate nu stie pilotul sa-l intrebuinteze

 

 

stii si tu ca pe off nu te descurci prea bine, in rest merge brici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tdm-ul se descurca foarte bine pe off :)

 

poate nu stie pilotul sa-l intrebuinteze

Diferenta intre TDM si Africana e ca Africana chiar are suspensii de offroad si cadru adecvat (adica felxibil si ingust, nu rigid si lat). Nu te tii cu TDMul dupa Africana decat daca e diferenta mare intre capabilitatile pilotilor. Alternativa ar fi Super Tenere, care nu-i tocmai cea mai reusita vacutza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre TDM si Africana e ca Africana chiar are suspensii de offroad si cadru adecvat (adica felxibil si ingust, nu rigid si lat). Nu te tii cu TDMul dupa Africana decat daca e diferenta mare intre capabilitatile pilotilor. Alternativa ar fi Super Tenere, care nu-i tocmai cea mai reusita vacutza.

 

daca TDM-ul are cadru lat. il mananc bucata cu bucata!

 

vezi ca polemica AT vs ST poate tine pana la sfarsitul lumii. ambele sunt excelente in off road, fiecare isi alege ce ii place :)

Mesaj completat

stii si tu ca pe off nu te descurci prea bine, in rest merge brici

 

 

eu nu inteleg ce off road vrei tu sa faci cu AT de nu o poate urma TDM-ul. Daca vrei hard enduro atunci si AT o sa te dezamageasca, mai bine iti iei un monocilindru mai mic si mai usor si mai distractiv in off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg ce off road vrei tu sa faci cu AT de nu o poate urma TDM-ul. Daca vrei hard enduro atunci si AT o sa te dezamageasca, mai bine iti iei un monocilindru mai mic si mai usor si mai distractiv in off.

 

 

Avand cauciucuri adecvate, cam cu orice tip de motocicleta poti face offroad. Problema e cum il faci. Poti sa mergi cu 2km/h si sa dai ca ratoiul din picioare pe langa motoreta sau sa mergi normal si cu viteza decenta. De exemplu, pe un drum forestier gaurit ca la Verdun, cu TDM nu cred ca iti permiti o viteza prea mare. Cu AT iti permiti si 120 km/h. O ajuta roata de 21" si suspensile mai lungi. Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutul este de RD04/RD07 (din 3 bucati). La RD03 scutul e dintr-o bucata.

 

Pentru un scut SH incearca pe ebay.

 

Multumesc mult. Am incercat pe ebay dar deocamdata nu este nimic.

 

 

 

Din alea mi-am luat vreo 5 dar nu mi-or placut si le-am aruncat :P :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand cauciucuri adecvate, cam cu orice tip de motocicleta poti face offroad. Problema e cum il faci. Poti sa mergi cu 2km/h si sa dai ca ratoiul din picioare pe langa motoreta sau sa mergi normal si cu viteza decenta. De exemplu, pe un drum forestier gaurit ca la Verdun, cu TDM nu cred ca iti permiti o viteza prea mare. Cu AT iti permiti si 120 km/h. O ajuta roata de 21" si suspensile mai lungi. Parerea mea...

 

eu cu suspensiile inmuiate n-am nici o greata pe foresitere si namoale. dar am cauciucurile care trebuie :)

 

se vad in pozele din Link-ul din semnatura.

 

oricum depinde si de pilot :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cu suspensiile inmuiate n-am nici o greata pe foresitere si namoale. dar am cauciucurile care trebuie :)

 

se vad in pozele din Link-ul din semnatura.

 

oricum depinde si de pilot :P

 

Adica oricat de bune pt offroad ar fi alte motoare, cioara mea e mai frumoasa, nu? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica oricat de bune pt offroad ar fi alte motoare, cioara mea e mai frumoasa, nu? :)

 

 

stai ca nu zic ca TDM-ul e ultimate bike pt off road. dar zic ca poate face ce face AT. dar in alt ritm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clubul de Africa Twin-isti din Ungaria are placerea sa va invite in perioada 22-24 mai la o intalnire (chef) de Africa Twin. Locatia: Fonyodliget, Ungaria, pe malul lacului Balaton. Mai multe informatii gasiti si in engleza pe site-ul lor: http://africatwin.hu/index.php?option=com_...=14&lang=en

Locuri de cazare sunt nelimitate (sau aproape nelimitate), o sa fie si mancare (optinal 4 mese). Preturi si mai multe detalii aveti in link.

Pentru cei care doresc sa mearga propun sa facem o gasca sa mergem impreuna, si pentru ca pentru mancare ar trebui organizatorii sa stie cam cati oameni merg sa ridicati mana sa ne numaram.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

 

Pentru cei care vor sa isi repare pompa veche , sau pentru cei care vor sa aibe o pompa de rezerva , va prezint urmatorul montaj

 

Mentionez ca pentru a monta dioda nu este nevoie de multa stiinta doar de un pistol de lipit si putin tub termocontractil.

Este vorba de dioda RURP860 sau echivalentul acesteia MUR860

 

 

Montajul este functional si testat .

post-28163-1273321621_thumb.jpg

post-28163-1273321659_thumb.jpg

post-28163-1273321694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc cam ce face dioda, dar a "repara" pompa in modul acesta nu cred ca e modul cel mai corect de exprimare. Daca contactele sunt puscate deja nu vad la ce te mai ajuta dioda :)

Este mai degraba o metoda de prevenire a uzurii contactelor.

Mesaj completat

In alta ordine de idei, ma gandeam la weekendul 2-3 iulie pentru inatalnirea de la Nadrag, jud. Timis.

 

[url="http://maps.google.ro/maps?q=45.635887,22.195644&num=1&t=h&sll=45.641348,22.202082&sspn=0.039125,0.090723&hl=ro&ie=UTF8&ll=45.641348,22.202082&spn=0.626012,1.451569&z=10&source=embed"]Vizualizare hartă mărită[/url]

 

As vrea sa stiu daca in afara de mine mai vine cineva si sa incepem sa "strigam catalogul". Nu de alta dar ma gandeam si la un sticker si eventual un tricou care sa marcheze momentul, asa ca rugamintea mea ar fi sa imi confirmati participarea pe PM specificand si marimea la tricou :P

Mesaj completat

 

<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.ro/maps?q=45.635887,22.195644&num=1&t=h&sll=45.641348,22.202082&sspn=0.039125,0.090723&hl=ro&ie=UTF8&ll=45.641348,22.202082&spn=0.626012,1.451569&z=10&output=embed"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.ro/maps?q=45.635887,22.195644&num=1&t=h&sll=45.641348,22.202082&sspn=0.039125,0.090723&hl=ro&ie=UTF8&ll=45.641348,22.202082&spn=0.626012,1.451569&z=10&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Vizualizare hartă mărită</a></small>

 

Se pare ca nu mi-a iesit cu inserarea hartii :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

Banuiesc cam ce face dioda, dar a "repara" pompa in modul acesta nu cred ca e modul cel mai corect de exprimare. Daca contactele sunt puscate deja nu vad la ce te mai ajuta dioda :)

Este mai degraba o metoda de prevenire a uzurii contactelor.

Mesaj completat

In alta ordine de idei, ma gandeam la weekendul 2-3 iulie pentru inatalnirea de la Nadrag, jud. Timis.

 

 

Salut tuturor

 

Ideea nu estea a mea este preluata de pe sit-ul xrv.org, dar este pe cat se poate de utila si versatila , vin cu o completare contactele mele sant puscate , tocmai de aceea mi-am instalat o pompa noua facet 10105 , si am zis sa experimentez pe pompa veche tocmai ca sa nu riste altii , si sa stiti ca functioneaza , acesta solutie este pentru cei care doresc sa isi repare pompa veche , oricum santeti liberi sa folositi montajul sau dupa caz sa nu il folositi .

 

 

toate cele bune tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea nu estea a mea este preluata de pe sit-ul xrv.org, dar este pe cat se poate de utila si versatila , vin cu o completare contactele mele sant puscate , tocmai de aceea mi-am instalat o pompa noua facet 10105 , si am zis sa experimentez pe pompa veche tocmai ca sa nu riste altii , si sa stiti ca functioneaza , acesta solutie este pentru cei care doresc sa isi repare pompa veche , oricum santeti liberi sa folositi montajul sau dupa caz sa nu il folositi .

 

noroace si sa nu crezi ca nu e apreciata initiativa :)

posteaza te rog si link-ul exact unde gasim schema si poate explicatiile suplimentare

Mesaj completat

@dracones: btw e vba de facet 40105 nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroace si sa nu crezi ca nu e apreciata initiativa ;)

posteaza te rog si link-ul exact unde gasim schema si poate explicatiile suplimentare

Mesaj completat

@dracones: btw e vba de facet 40105 nu?

 

 

 

Da este forba de facet 40105 graba strica treaba

 

link-ul pentru puritani

 

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/4...pump-recap.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Doua "vorbe" sa va spun :

 

1. Fiindca mi s-a dus un rulment la roata spate si semering la el am gasit mai greu , am cumparat de la Romimoto un set rulmenti pentru roata spate ( pe cutie scrie ca sunt pentru XRV750 '90 - '00 ) . Fiindca am cumparat tot setul am considerat ca ar fi bine sa schimb toti rulmentii . Toate bune si frumoase numai ca unul nu se potriveste de fel . E vorba de rulmentul mare de pe foaia lantului . Rulmentul din cutie are diametrul interior mai mare decat cel pe care il aveam pe foaie . In plus , cel de pe foaie are camasa interioara mai ciudata , in sensul ca e de doua ori mai lata decat cea exterioara ( camasa se prelungeste spre interiorul butucului cam 1,5 cm ) . Rulmentul era bun si nu am schimbat decat semeringul la el .... insa tot ma macina : care dintre cei doi rulmenti este cel "bun" ?

 

2. Ce se poate intampla de rau daca pui in motor mai mult ulei decat trebuie ?

Din cauza fricii de a ramane fara ulei , de vreun an incoace am pus constant mai mult ulei in motor ( cu vreo 5 mm peste semnul de maxim al jojei ) . Consumul de ulei imi este mic ( papa ulei numai daca merg mult cu viteze de peste 140 km/h ) insa de vreo 3-4 luni observ ca incepe sa imi picure foarte putin ulei prin diverse imbinari ale motorului . Scurgerile apar numai dupa schimb sau completare de ulei . In momentul in care se consuma putin din uleiul din motor nu imi mai picura .

 

Fac apel la rabdarea voastra pentru a intelege cele de mai sus ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bagi mai mult ulei, intreaga instalatie de ungere lucreaza la presiune mai mare decat normal. E posibil ca asta sa duca la suprasolicitarea / uzura pompei de ulei, a diverselor simeriunguri de ulei de prin motor si/sau a garniturii de chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bagi mai mult ulei, intreaga instalatie de ungere lucreaza la presiune mai mare decat normal. E posibil ca asta sa duca la suprasolicitarea / uzura pompei de ulei, a diverselor simeriunguri de ulei de prin motor si/sau a garniturii de chiulasa.

Nivelul uleiului nu are legatura cu presiunea acestuia. Asta daca daca nu luam in considerare presiunea exercitata de o coloana de 5mm de ulei, ceea ce este compet neglijabila. Simeringurile nu sunt supuse la presiune pt ca e vb de un motor in 4 timpi cu aerisire la carter (cel in 2 timpi lucreaza cu presiuni la semeringuri). Pompa de ulei nu va suferi deloc, cu atat mai putin garnitura de chiuloasa. Foarte probabil excesul de ulei iti va iesi pe la aerisirea carterului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul uleiului nu are legatura cu presiunea acestuia. Asta daca daca nu luam in considerare presiunea exercitata de o coloana de 5mm de ulei, ceea ce este compet neglijabila. Simeringurile nu sunt supuse la presiune pt ca e vb de un motor in 4 timpi cu aerisire la carter (cel in 2 timpi lucreaza cu presiuni la semeringuri). Pompa de ulei nu va suferi deloc, cu atat mai putin garnitura de chiuloasa. Foarte probabil excesul de ulei iti va iesi pe la aerisirea carterului.

Inseamna ca ma insel. Atunci de ce nu e bine sa fie ulei in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...