tibor_mt Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Astazi am ajuns sa imping Africana... Am fost plecat cu ea in oras, si ultima data cand am oprit, nu a mai vrut sa porneasca. Clar, acumulatorul. Dat jos, complectat nivelul cu apa distilata, pus pe redresor, si in 4 ore este functional (temporar bineinteles, probabil cere alta). DAR... Daca tot am facut treaba asta, am zis sa verific si incarcarea, mai ales ca umbla destule povesti de groaza in legatura cu releul de incarcare. 1. Fara lumini la relanti - 12,4 2. Cu lumini la relanti - 13,8-14,10 3. Fara lumini la 5000 rpm - 13,00-13,40 4. Cu lumini la 5000 rpm - 14,80-15,10 Intrebarea mea este: nu este cam mult? Nu din cauza asta s-a dus acumulatorul? Astept raspunsuri si pareri Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 avand in vedere ca deobicei nu sunt pe subiect acum voi incerca sa aduc si eu o contributie tehnica legata de pompa de benzina..acum vreo doua saptamani am fost la intalnirea baietilor din bucovina unde m-am intalnit si cu bunii mei prieteni din radauti si primul lucru care mi-a fost spus de gabi e ca africanuta merge si pe direct fara probleme si fara sa-i faci plinul...acum sa trecem la lucruri mai serioase..o intrebare nu ma lasa sa dorm de cateva zile...ce bani scoateti din buzunar atunci cand va duceti africana la spalatorie? ... asfalt uscat... Mai, de obicei o bag printr-un rau dupa ce ma fac ca draku prin noroi, si asta doar ca sa curat bine etrierii, sa nu ramana noroi care se intareste pe cilindrii si apoi am probleme la frane. Am fost de cateva ori cu ea la spalatorie. Cea mai haioasa, a fost cand am ajuns la baieti dupa o tura printr-o clisa nenorocita, cand au adus roaba si lopata sa incarce noroiul care tot cadea, amestecat cu paie si frunze de puteai sa faci caramizi din el. Daca nu ma insel am pus si poze pe forum, cam acum un an. In cazul meu, spalatul nu prea isi are rostul, pentru ca a doua zi e tot atat de murdara, si decat sa arunc banii pe spalat, mai bine mai bag benzina. Leo o spala mereu. Cica "altfel te bagi in noroi cu motorul curat"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Astazi am ajuns sa imping Africana... Am fost plecat cu ea in oras, si ultima data cand am oprit, nu a mai vrut sa porneasca. Clar, acumulatorul. Dat jos, complectat nivelul cu apa distilata, pus pe redresor, si in 4 ore este functional (temporar bineinteles, probabil cere alta). DAR... Daca tot am facut treaba asta, am zis sa verific si incarcarea, mai ales ca umbla destule povesti de groaza in legatura cu releul de incarcare. 1. Fara lumini la relanti - 12,4 2. Cu lumini la relanti - 13,8-14,10 3. Fara lumini la 5000 rpm - 13,00-13,40 4. Cu lumini la 5000 rpm - 14,80-15,10 Intrebarea mea este: nu este cam mult? Nu din cauza asta s-a dus acumulatorul? Astept raspunsuri si pareri Salutare Sal...dupa parerea(propia experienta) mea asteaptate sa "crape" de tot!!si mie inainte sa se "duca" mi-a fiert bateria!! Editat Septembrie 8, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Sal...dupa parerea(propia experienta) mea asteaptate sa "crape" de tot!!si mie inainte sa se "duca" mi-a fiert bateria!! Mie nu mi-a fiert. Am verificat doar asa, de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 daca doreste cineva sa cumpere acaretele din imagine, rog PM. nu stiu cat costa dar se prezinta in stare f buna cu tot cu suporti GIVI pt AT se accepta si schimburi cu diverse pt AT/ consumabile etc. Revin la vanzare, i-am cumparat de la kyk pe 21 August, dar n`am avut parte de ei ( la vanzare si motocicleta ) . Set topcase + sidecase + rack ( AT sau TA ) Givi Monokey - 250 E /index.php?/topic/668089-set-topcase-sidecase-rackuri/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Intrebarea mea este: nu este cam mult? Nu din cauza asta s-a dus acumulatorul? Era unul paci, @Africanu,Nu stia nimeni cine e,si nici de unde era, nu-l cunostea nici pamintul, dar adevar graia:Va incurcati in lucruri ce pot fi rezolvate destul de usor..0,5 volti, reprezinta o tensiune in plus pe care o vei baga in seama doar dupa ce faci peste 4-500 km dintr-o data.Ceea ce inseamna ca supraalimentezI bateria si o incalzesti datorita surplusului de tensiune.Cu alte cuvinte la o baterie cu intretinere nu ar fi nici o problema.Atrag atentia, ca aceste discuti ar trebui scrise si pe XRV.RO. http://www.xrv.ro/forum/ Editat Septembrie 8, 2011 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Era unul paci, @Africanu,Nu stia nimeni cine e,si nici de unde era, nu-l cunostea nici pamintul, Il stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 dar 0,5 V in 2-3000 km pot fi 1 , poate chiar 1,5 si tot asa, pana crapa regulatorul sau ajungi ca mine pe la 18V, de incep sa crape altele pe motor. Si pe bune, sa verifici nivelul electrolitului la 4-500 km ar insemna la fiecare plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Era unul paci, @Africanu,Nu stia nimeni cine e,si nici de unde era, nu-l cunostea nici pamintul, dar adevar graia:Va incurcati in lucruri ce pot fi rezolvate destul de usor..0,5 volti, reprezinta o tensiune in plus pe care o vei baga in seama doar dupa ce faci peste 4-500 km dintr-o data.Ceea ce inseamna ca supraalimentezI bateria si o incalzesti datorita surplusului de tensiune.Cu alte cuvinte la o baterie cu intretinere nu ar fi nici o problema. Atrag atentia, ca aceste discuti ar trebui scrise si pe XRV.RO. http://www.xrv.ro/forum/ Scrie si pe xrv.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 frate, cata munca si cate batai de cap pentru ce? e 35 de lei una vacumatica, si nu va mai certatzi aiurea ca trebuia nu stiu ce dioda cu nu stiu ce consum... sau ca scanteia e mare sau mica. Atetea discutii... Parca vad ca iar ajungem sa vorbim de diagrama fier carbon... O tuica la toata lumea ca sa ne intelegem intre noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 frate, cata munca si cate batai de cap pentru ce? e 35 de lei una vacumatica, si nu va mai certatzi aiurea ca trebuia nu stiu ce dioda cu nu stiu ce consum... sau ca scanteia e mare sau mica. Atetea discutii... Parca vad ca iar ajungem sa vorbim de diagrama fier carbon... O tuica la toata lumea ca sa ne intelegem intre noi! arza-o-ar focu de diagrama fier carbon ca mari dureri de cap mi-a mai pricinuit in scoala aia si cu integralele care nici pina in ziua de azi n-am inteles la ce-s bune ultima strigare : MAINE DIM. 7:30 punct de intalnire la OMV km 40 spre Pitesti pt cine mai vine pe Transalpina/Transfagarasan. Revin la vanzare, i-am cumparat de la kyk pe 21 August, dar n`am avut parte de ei ( la vanzare si motocicleta ) . Set topcase + sidecase + rack ( AT sau TA ) Givi Monokey - 250 E /index.php?/topic/668089-set-topcase-sidecase-rackuri/ suportii laterali sint inca la mine, nu m-a mai sunat amicul tau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 aia si cu integralele care nici pina in ziua de azi n-am inteles la ce-s bune Integrala seamana cu coada vacii... ce-mi trebe mie sa stau la coada vacii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 ultima strigare : MAINE DIM. 7:30 punct de intalnire la OMV km 40 spre Pitesti pt cine mai vine pe Transalpina/Transfagarasan. Mi se pare ca este la KM 49 sau 44 nu mai stiu exact cat este dar oricum este singurul OMV pana la Pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Sunt terminat , tristete peste tristete, lacrimi, injuraturi....pompa de benzina ma impiedica sa profit de senzatiile pe care le ofera africana.... I-am cumparat kit de reparatie care mi-a mers cat sa amorsez instalatia si sa-i ascult motorul 2 minute apoi s-a oprit. Va rog frumos, cumparati-mi si mie unul pompa de benzina de scuter, din aia cu 35 lei. Va trimit banii pentru pompa si pentru "ceaiul" aferent numai luati-mi pompa, va rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Am si eu o duda cu motocicleta. Nu imi placea ca nu mergea bine socul dupa parerea mea! Tran sa maxim motocicleta pornea instant, insa daca il impingeam spre jumatatea cursei fie motorul ramane cam la fel de turat ca inainte fie scadea turatia ca si cum l as fi bagat de tot (pe shoc...)No...am zis ca sunt pistonasele din carburi asa ca am purces la curatare. Am desfacut parea totul ok, apoi am pus cate 2 picaturi de ulei pe fiecare pistonas si am asamblat totul. Toate bune si frumoase numai ca de atunci nu mai vrea sa porneasca motorul usor la rece. Cu socul tras fie nu porneste deloc, fie da o explozie si moare instant. Daca la pornire trag putin gazul totul decurge normal, porneste si apoi isi tine turatia de relantiu cu soc, scade daca bag socul samd.... Intrebarea e ce s-a intamplat...presupun ca e de cand am umblat eu pe acolo...dar de unde sa fie baiul, ca nu vad ce i as fi putut face rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 @Pedros Era unul paci, @Africanu,Nu stia nimeni cine e,si nici de unde era, nu-l cunostea nici pamintul, Cum asa??? Il incalt in fiecare dimineata, si il spal si pe dinti Stiu ca e nasol, fiecare are cate o idee cum ar fi mai bine, DAR, e timpul sa ne concentram pe xrv.ro. Avem doar avantaje, cei care cauta, vor fi ajutati mai repede, sau se pot ajuta singuri prin faptul ca locul de cautare este definit prin locul restrans in care se pot afla informatiile. Si vom scapa de miile de scuze cum ca am citit undeva dar nu mai stiu. Ceea ce de obicei inseamna, dece sa ma chinui eu, daca pot face altii treaba mea(cautatul). Si, arata mai profesionist. Ati aratat cu intrunirile din acest an ca ceea ce se poate in strainezia, se poate si in Ro. Nu trebuie sa fim (fiti) multi, sa fiti "everybody´s darling", dar calitatea, domnilor, ea e importanta. Daca mi-ar fi fost posibil, m-ati fi cunoscut anul acesta la intrunirea din Nadrag. Asa ca si anul trecut, nu a fost sa fie. Si... Profesorul ma cunoaste. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 (editat) daca aveti bani de futu.... http://www.boano.com/special.asp?id=70&mod=no Editat Septembrie 11, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 N-are rost. Benzina, si daaaai..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Trip-ul meu se reseteaza de fiecare data cand tai contactul. Asadar: pun contactul, setez ora, plec cu motocicleta. Este totul bine, imi afisaza kilometri parcursi, ora este buna, totul ok. Daca tai contactul chiar si pentru doua secunde totul porneste de la zerom, respectiv ora de la 1. A mai intampinat cineva problema asta ? Este o problema rezolvabila sau la fel ca si altii o sa am trip-ul doar de frumos ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Tripmasterul "tine minte" ora si km din cauza ca e alimentat dintr-un plus direct de la baterie. Verifica daca ai tensiune pe firul rosu cu dunga verde/albastra ce vine in mufa tripmasterului. Verifica si siguranta tripmasterului din cutia cu sigurante. Daca ai tensiune, e posibil sa fie parlit vreun contact in interior pe circuitul de alimentare a tripmaster-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Trip-ul meu se reseteaza de fiecare data cand tai contactul. Asadar: pun contactul, setez ora, plec cu motocicleta. Este totul bine, imi afisaza kilometri parcursi, ora este buna, totul ok. Daca tai contactul chiar si pentru doua secunde totul porneste de la zerom, respectiv ora de la 1. A mai intampinat cineva problema asta ? Este o problema rezolvabila sau la fel ca si altii o sa am trip-ul doar de frumos ? Merci Salut,daca ai legate firele corect atunci nu mai ramane decat sa il desfaci si vezi ca o sa gasesti niste condesatori mari in el,mi se pare ca sunt 4 bucati.Vezi ca de acolo este problema,din cate stiu aia au rolul sa tina memoria.Normal ai un fir de + cand pui contactul si inca unul de + direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JonnyMorano Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 in sfarsit,proapat posesor de africana,lucru pt care trebuie sa ii multumesc Profesorului. bine v`am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Felicitari. O sa ai multe satisfactii alaturi de Ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 in sfarsit,proapat posesor de africana,lucru pt care trebuie sa ii multumesc Profesorului. bine v`am gasit Faina!!mie chiar imi place cum arata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCT Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 In curand voi incepe sa ma uit de o Africa Twin. Am studiat putin piata din Germania mai in amanunt pentru ca siteurile cu anunturi sunt mai bine puse la punct. Am gasit exemplare fabricate intre 2000 si 2003 cu preturi intre 4,000 si 5,000 EUR , toate cu km sub 50,000 unele chiar si cu 20-25,000. Sunt diferente tehnice intre una fabricata in 2000 si una fabricata in an terminal 2003 ? Va fi prima mea moto si doresc sa o pastrez ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.