pedros Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 aka Darian? Ati mers la "pomul laudat" are o garamada de reclamatii.A mai tinut o sea de varadero 3 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ati mers la "pomul laudat" are o garamada de reclamatii.A mai tinut o sea de varadero 3 luni. Na, pai bine Nu am nimic cu omu', nu l-am vazut in viata mea Dar daca e asa, ma duc in Ungaria, e mai aproape, chiar daca e un pic mai scump Va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Dar de celallalt baiat ce ati auzit? Nasty. Eu nu am auzit pe nimeni plangandu-se de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 pentru cei ce cauta inspiratie in modificarea afrikanei sau in cazul meu o oaresce schema de culori http://stormforce8.smugmug.com/Motorcycles/Africa-Twin-alternative-colour/3187728_GRLzXh#1043903697_2oAPu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 http://www.wemoto.ro/bikes/Honda/XRV_750_L_M_Africa_Twin_RD04/90-91/picture/Carburettor_Diaphragm/ la astia iti trebe cont in euro sau pay-pal http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/18005/article/132541?show=gallery asta este cel mai serios baiat pe care il stiu, cumpar de la el de ani de zile. http://www.nrp-carbs.co.uk/honda_carburettor_diaphragms.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 aham...deci ne putem auto invita la un vin fiert or o tuica fiarta , musai cu piper in ea Eu zic sa mai asteptati putin sa termin si soba, ca altfel, nici macar cu tiuca fiarta nu va mai trezesc a doua zi... Sper sa am timp sa o fac saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 oki! spor la lucru pana una alta treaba la mobrita mea merge struna, acu sa vedem daca mai porneste pen ca raulica strica tot si-o bagat nasu pe toate prostioarele pe acolo asadar drept si prin urmare ma adresez voua prieteni afrikani- IMI IMPRUMUTA-TI VA ROG O PRESA PT. NITUIT LANTUL(ca varianta cu 35lire dureaza cam mult si de banutii aia mai targ un update la afrikana) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Stiti cumva de vanzare un set de suporti de coburi pentru RD03? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 La ce te referi cand spui suporti de coburi? La cadrul metalic sau efectiv la prinderile in care stau cutiile? Si daca da, pentru ce marca de coburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) La ce te referi cand spui suporti de coburi? La cadrul metalic sau efectiv la prinderile in care stau cutiile? Si daca da, pentru ce marca de coburi? De fapt ma refeream la ceea ce se poate vedea in imaginea atasata Deocamdata le vreau pentru genti laterale de textil GIVI T449, dar daca nu voi fi multumit de ele, voi pune de aluminiu. Editat Noiembrie 20, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Adresez si eu o intrebare celor mai priceputi la Africane: pot pune o instalatie (cu CDI si bobine) de RD07a pe un motor de RD07 avand in vedere ca difera intre modele volanta si senzorul/senzorii de aprindere? Adica RD07 are 2 senzori care citesc de pe volanta (si 2 bobine/cilindru), iar RD07a are un singur senzor (difera si codul OEM la volanta) si 1 bobina/cilindru. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 CDI (Capacitive Discharge Ignition) scanteie din condensator. RD 07 ICM (Ignition Control Module) aprindere tranzistorizata. RD 07a Ergo- nu functioneste Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Multumesc mult Africanule! In concluzie cumpar o volanta si un senzor de RD07a. Multumesc mult Africanule! In concluzie cumpar o volanta si un senzor de RD07a. Sau doar senzorul deocamdata (conform microfiselor pe care le am se pare ca volanta se potriveste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Cat de late si de lungi se pot pune scarite pe Africana fara sa implice nici un inconvenient? Eu simt nevoia sa le modific prin sudura gheolbaneasca. Totusi, nici acuma nu prea imi iese sa schimb vitezele cu Tech3-urile..... salut. aceeasi problema am avut-o si eu la TDM. am reglat din tija schimbatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) De fapt ma refeream la ceea ce se poate vedea in imaginea atasata Deocamdata le vreau pentru genti laterale de textil GIVI T449, dar daca nu voi fi multumit de ele, voi pune de aluminiu. Eu nu iti recomand sa pui textilele cu suporti, merg perfect pe plasticul mobrei, singura conditie este ancorarea corecta (eu am pus o coarda textila si intre minere ca sa nu se labarteze. Si am urcat putin protectia tobei sa nu-mi pirleasca geanta respectiva. Asa beneficiezi de pricipalul avantaj al textilelor si anume faptul ca nu maresc sensibil gabaritul lateral al africanei care ramine o scula off. In plus rezista incredibil la socuri. Daca tot vrei cufere pune macar unele mici de plastic de calitate. In schimb ia-ti un tank-rucsac mai mare. Depinde si ce vrei sa faci cu mobra. Am deja zeci de mii de km facuti cu textilele pe toate categoriile de drumuri inclusiv off si nu le-asi da pe nimic. In schimb cind vad cufere laterale sau si mai rau, lazi de aluminiu ma gindesc la un singur lucru:autobuz Editat Noiembrie 25, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 In schimb cind vad cufere laterale sau si mai rau, lazi de aluminiu ma gindesc la un singur lucru:autobuz Chestie de gusturi, prietene Plus ca africana nu e neaparat scula de off, cum scrii tu Eu o folosesc pt touring, cu mare succes si cu mare placere, lazile de aluminiu fiind deosebit de practice, chiar daca am aspect de autobuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Dezavantajul la gentile textile e ca nu poti sa le tii sub cheie; incuiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 dap... nu se incuie, iau apa la ploaie sau daca te bagi prin vreun rau, la o tranta pe sosea se rupe materialul... nu poti sa suspenzi motocicleta pe ele pentru o pana, nu poti sa le folosesti pe post de scaunel sau masuta, nu te protejeaza la cazaturi astfel incat sa nu iti prinda motorul picioarele sub el... nu recomand deloc cutiile de aluminiu. cine a fost la Basca Chiojdului a vazut cat de usor de strica. Motorul lui Kyk a cazut de pe cric, si s-a cam sifonat cutia de aluminiu si prinderea pe cadru. le recomand pe cele de munitie, putin mai grele, dar pe care te poti baza la orice, se inchid perfect etans, se incuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) In schimb ia-ti un tank-rucsac mai mare. Depinde si ce vrei sa faci cu mobra. pentru off e bun un sac militar pt ca are materialul tare ..pt. ture adventure in doi merge bine tare, combinatia de sac plus genti de aluminiu..pt ture mai pasnice poti folosi gentile din plastic fara teama...faptul ca vrei suport de genti din asta metalic inseamna ca te-ai gandit bine..e rezistent ..iti protejeaza carenele de pe codita..protejeaza bagajul dreapta de toba..iti permite sa legi bagajul textil fix astfel incat sa nu ai impresia ca spatele e intr-o alta lume... bagajul de rezervor e bun pe sosea ca pui nimicurile in el si eventual hartile si alte minuni informative..dar odata oprit nimicurile valoreaza, asa ca trebuiesc ascunse in bagajele care se pot incuia iar pe off nu te ajuta ,ba chiar mai mult te incurca ..te ridici greu in scarite si daca reusesti stai intr-o pozitie care nu te lasa sa controlezi vaca ..pe scurt e ca si cum ai incerca sa dansezi cu o partenera pe care nu o poti cuprinde.. Editat Noiembrie 25, 2011 de xel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Eu unul duc in coburi intotdeauna o sticla de vin si 2 pahare de cristal , si prin urmare am ales cutiile de aluminiu Zega. Lazile si suportii lui kyk sunt cam firave, parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 (editat) Cite tobe, atitea fumuri Asa cum am spus depinde foarte mult ce faci cu vacutza asta superversatila. La touring de asfalt cu popasuri prin orase si eventual ceva macadam fara risc de trinte merg perfect cuferele de aluminiu, securizeaza bagajele. Dar zic si eu ca "boieru" ca alea nu rezista la trinte sau la socuri in general, am vazut multe situatii de genul. Vin apoi cele de plastic(cit mai rotunjite sa fie si nu prea mari) cu alea poti baga si trinte fara prea mari consecinte ca sint elastice. In schimb daca plimbi vacuta pe pasuni extreme cu risc permanent de trinta, textilele sint solutia si la alea nu le trebuie suporti.De fapt in caz de trinta, cuferele ca si cuferele, dar suportii se belesc de obicei. E drept ca in caz de ploaie trebuie sa le tragi huse(eu pun pungi prinse cu chingi elastice, in 30 secunde sint sus) ca oricum ma cobor sa-mi trag pungi peste cizme.Iar un tankrucsac magnetic de calitate cu doua etaje nu incurca de loc, din contra apara de curent, iar restul bagajelor (cele de valoare) sint in topcase, iar deasupra cortul, salteaua si sacul de dormit. Acu ca a venit iarna avem si timp de povesti. Anul asta in drum spre Cheile Nerei, pe macadam intr-un sat amarit "Carbunari" ii zice, am dat de-o balta. Ma grabeam si am facut prostia sa intru in ea (nu se intra in balti necunoscute cu viteza) si era de un juma de metru si m-a aruncat putin in dreapta, destul ca sa agat un colt de gard de beton care tocmai acolo era iesit un metru in drum. S-a lasat cu zavorul de la topcase rupt, cu un umar lovit bine, dar daca nu aveam textile ci cufere, acolo ramineam in mod sigur. Asta imi place in primul rind la textile, faptul ca pot sa le ignor. Am avut si eu cindva ladoace de plastic pe vremea cind calaream CB si am pleznit una de tepele alea fioroase de otel cu care-si decoreaza fratii unguri trotuarele in Tg secuiesc, noroc ca s-a desfacut inzavorirea, dar si asa am ciocanit vreme lunga la ranforsarea interioara de dural ca sa pot merge mai departe.Ca sa nu mai zic de gabaritul in trafic care mi-a taiat pofta pentru totdeuna de ladoace de orice fel. Textilele mele sint "moto detail" material superrezistent, au trecut deja in 5 ani prin multe violente Si altceva nu le-am facut decit ca le-am dat unui meserias sa mi le recoase cu ata de aia vesnica dupa ce s-a desfacut o cusatura, ce-i drept la o groapa izolata si miseleasca de asfalt unde mi-ar fi zburat cuferele in luna daca aveam asa ceva.Ce sa mai zic de cristalurile lui Cstelia M-am gindit si eu sa-mi pun ceva suporti de sprijin la textile, pentru singurul scop sa mai pot lega si altceva cind am de carat, dar cind am calculat gabaritul rezultant m-am lasat pagubas. De aia sfatuiesc ca textilele sa se reazeme de plasticuri ca protejeaza si asa suficient mobra.E drept ca eu sticla de jack mi-o tin in topcase Chestie de gusturi, prietene Plus ca africana nu e neaparat scula de off, cum scrii tu Eu o folosesc pt touring, cu mare succes si cu mare placere, lazile de aluminiu fiind deosebit de practice, chiar daca am aspect de autobuz E un autobuz frumos, maestre!! Sa ai in continuare parte de drumuri faine cu el. Editat Noiembrie 26, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 salutare, si eu merg pe cufere de tabla si-s jos palaria, ceea ce o zis boieru e perfect adevarat ca-ti folosesc adeseori. in muntenegru pe un drum virajat se scurgea apa, aveam cam 40 km/h si am derapat, daca nu aveam cutie de metal ieseam urat din treaba asta. dupa ce am ridicat mobra de jos nu i-am facut nimic acolo, doar acasa a luat ceva ciocane. Am venit cu cutia asa cam 1500 km. In rest i-am gasit diverse utilizari. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 pe unde s egasesc cutii dastea militaure ca alea de alu sunt peste putintele mele! ahhh, ce model de afrika twin e acesta adica ceva mai multe detalii daca se poate pen ca stiu ca africa twin o aparut din pantec cu 2 faruri rotunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 TransAfrica? AlpTwin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 TransAfrica? AlpTwin? Nici una nici alta. Este modelul RD03 pentru piata elvetiana. Asa s-a facut cu un singur far dreptunghiular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.