boieru' Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) Le gasesti, nu ma pricep la chestii de genul asta, dar stiu multzi care l-au luat din state, si apoi au pus hartzile pe el. P.S. Am mai facut un traseu super. Valenii de Munte - Lacul Vulturilor (Lacul Fara Fund). O sa pun poze dupa ce termin sa fac resize la ele. Editat August 25, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Salut! Daca ma potzi ajuta cu rotzile melcate ar fi super. Imi trebuiesc 2 bucati, una pt un RD04 din 91, si una pt un RD07 din 95. Sunt identice. Sa imi spui cat ma costa, si cum tzi le platesc. Multumesc. fac acum o cerere oferta si te anunt Salut! Daca ma potzi ajuta cu rotzile melcate ar fi super. Imi trebuiesc 2 bucati, una pt un RD04 din 91, si una pt un RD07 din 95. Sunt identice. Sa imi spui cat ma costa, si cum tzi le platesc. Multumesc. poz.19 roata melcata costa 120 ron + tva poz. 18 ansamblu complet 550 ron + tva ..cam scump asta is identice la ambele modele... ii cam scump dar e japonez 100% original fac acum o cerere oferta si te anunt poz.19 roata melcata costa 120 ron + tva poz. 18 ansamblu complet 550 ron + tva ..cam scump asta is identice la ambele modele... ii cam scump dar e japonez 100% original am gresit ii pretul cu tva inclus scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Bun. Ideea e ca in desen, pozitzia 19 e discul de frana. Dar cred ca stii despre ce e vorba. E roata aceea melcata cu 2 pinteni. Vreau 2 bucatzi. Cand iti trimit banii, unde si cam in cat timp ajung? Da mesaj pe PM ca sa nu aglomerasm topicul. Azi am schimbat si kitul de lantz. Destul de complicat, in sensul ca tre sa demontezi multe... Fuck... Acum mi-am dat seama ca nu am prins la loc de bascula furtunul hidraulic de la etrierul spate. Sper sa imi amintesc lucrul acesta si maine. Am demontat bascula si cu ocazia asta am gresat-o bine, am verificat suruburile de la angrenajul amortizorului, pentru ca am vazut pe alte site-uri de Africane ca alea se mai rup. Problema mai nasoala e ca am o uzura in canelurile de la arborele din cutie care invarte pinionul de atac. De aceea simtzeam eu ca nu pleaca lin la acceleratzie, ci cu smucituri. Acum, cu pinionul nou, jocul nu mai e asa mare, si nici nu mai smuceste asa tare. O sa incerc sa caut sa vad cat e un arbore nou. Spuneam o data ca nu cred sa apuc sa vad un motor de Africa Twin demontat, si uite ca totusi o sa am placerea sa il vad si pe dinauntru. Cu sigurantza o sa mai reziste vreo 2-3 ani in starea in care e acum, dar orice piesa uzata care functioneaza intr-un utilaj strica o alta. Asa ca la iarna as vrea sa pun la punct toata motocicleta. O viatza am, si o singura Africana, si vreau sa ma bucur cat mai mult de amndoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 boierule vorbesti de africa de parca ai fii indragostit (inteleg si de ce ) P.S am dat comanda de garmin legend dar il cumpar gol sper sa ma ajute careva cu niste harti ! Numa bine si spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 tocmai am luat mobra de la mecanic ... parca e alta mobra ... merge mult mai bine ... omu a zis ca una din membrane era varza si ca a facut-o, dar ca tre sa-mi iau cat de curand altele noi ... asa ca vine intrebarea: Aveti careva idee de unde sa putea lua 2 membrane pentru Africana ? e model din '91 ... pune si tu datele de contact ale mecanicului. parca i-as trage si eu o verificare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Bun. Ideea e ca in desen, pozitzia 19 e discul de frana. Dar cred ca stii despre ce e vorba. E roata aceea melcata cu 2 pinteni. Vreau 2 bucatzi. Cand iti trimit banii, unde si cam in cat timp ajung? Da mesaj pe PM ca sa nu aglomerasm topicul. Azi am schimbat si kitul de lantz. Destul de complicat, in sensul ca tre sa demontezi multe... Fuck... Acum mi-am dat seama ca nu am prins la loc de bascula furtunul hidraulic de la etrierul spate. Sper sa imi amintesc lucrul acesta si maine. Am demontat bascula si cu ocazia asta am gresat-o bine, am verificat suruburile de la angrenajul amortizorului, pentru ca am vazut pe alte site-uri de Africane ca alea se mai rup. Problema mai nasoala e ca am o uzura in canelurile de la arborele din cutie care invarte pinionul de atac. De aceea simtzeam eu ca nu pleaca lin la acceleratzie, ci cu smucituri. Acum, cu pinionul nou, jocul nu mai e asa mare, si nici nu mai smuceste asa tare. O sa incerc sa caut sa vad cat e un arbore nou. Spuneam o data ca nu cred sa apuc sa vad un motor de Africa Twin demontat, si uite ca totusi o sa am placerea sa il vad si pe dinauntru. Cu sigurantza o sa mai reziste vreo 2-3 ani in starea in care e acum, dar orice piesa uzata care functioneaza intr-un utilaj strica o alta. Asa ca la iarna as vrea sa pun la punct toata motocicleta. O viatza am, si o singura Africana, si vreau sa ma bucur cat mai mult de amndoua. http://zsf-motorrad.de/index.php?cPath=265...428d9fe012a3e01 poz 4 - 130 euro eu am luat o cutie completa sh de pe ebay cu 80 de euro plus 20 transportul..... si eu tre sa desfac motorul sa schimb pinoanele de a 2-a ca fac galagie! acu mai e o cutie pe ebay dar este 300 de euro! spor la treaba Editat August 26, 2008 de duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 http://good-times.webshots.com/album/565596031rRhLnq Poze de la plimbarea de week-end. Lacul Vulturilor, sau Lacul fara Fund. Traseu frumos si foarte lejer. Multzumesc pentru link. Probabil ca spre iarna o sa incep sa imi caut piese. Ca vreau sa schimb mai multe, inclusiv furca, carene... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 pune si tu datele de contact ale mecanicului. parca i-as trage si eu o verificare... baiatu' e la Kawamotors - Zona Razoare - nr.tel: 0724895206 - omu sta pe acolo pana pe la 18:30 chiar 19:00 ... cel mai bine te duci si vorbesti cu el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 http://good-times.webshots.com/album/565596031rRhLnq Poze de la plimbarea de week-end. Lacul Vulturilor, sau Lacul fara Fund. Traseu frumos si foarte lejer. Multzumesc pentru link. Probabil ca spre iarna o sa incep sa imi caut piese. Ca vreau sa schimb mai multe, inclusiv furca, carene... ti-am trimis msg am comandat melcii ce gume ai pe twinu rd04??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 am un rd04 si carburatoarele is dessincronizate si filtru de aer ii praf. scoate benzina pe toba de numa.cu toate astea in oras ia undeva la 7 jumate catre 8 fara pasager si 8 juma cu pasager da in ``blana``.ajunge sa ii fac carburatoarele si filtru de aer sa consume normal sau mai trebe ceva? si inca o chestie: am bagat in suspensia fata 3 atmosfere in loc de 1.5 cat trebe.( ca merg pe teren mai mult), oare ar putea avea ceva repercusiuni sau nu are nici o treaba? a da...inca o ontrebare. de la mersu pe teren mai tare...adica f tare si no...so desprins ceva in toba( care nu ii originala). cum sa fac sa o repar? vreau sa mi fac crashbar uri.are cineva o matrita? multumesc anticipat si dau beri rasplata p.s. io mi am facut tricou cu every nice man has a honda!! nu ar fi misto sa ne facem toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin ADMIN Postat August 31, 2008 Admin Share Postat August 31, 2008 From: "Tibor KĂĄllai" Hello ! Only 5 days to Africa Twin Meeting in Kaposvar, Hungary ! We invite every AT & XLV750 owners ! Regards: Tibor africatwin hu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Salut! Multumesc pentru melci, Pe motor am Mitas E09, si sunt foarte multzumit de ele, atat pe teren, cat si pe sosea. Totusi la drumuri mai lungi, le schimb cu Anakee, pentru ca alea se preteaza mai bine la viteze mari, la umezeala si la zgomot. Mitas-ul scoate un fel de huruit din cauza crampoanelor. Suna interesant invitatzia in Ungaria, dar eu zic sa o facem intai pe a noastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Suna interesant invitatzia in Ungaria, dar eu zic sa o facem intai pe a noastra. n-am fost in stare sa ne trecem optiunile pe o lista macar, ce sa facem mai mult de atat ? unde mai pui ca era totul mura in gura. poate la anu' ... si la multi ani !!! c-asa-i la Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 ar fii culmea sa vezi ca la intrunirea din ungaria s-au dus 6-7 africanisti... in timp ce la noi abia s-au trecut 3-4 pe lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 ar fii culmea sa vezi ca la intrunirea din ungaria s-au dus 6-7 africanisti... in timp ce la noi abia s-au trecut 3-4 pe lista pana una alta va astept in weekend la Rasnov, langa Brasov : /index.php?showtopic=254923 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Gata baietzi, am patzit-o si eu cu prezoanele de la roata. Am pus gumele de strada si cand am strans prezoanele, s-au rupt 2 din ele. Le-am rezolvat. Ideea e ca e bine sa le mai verificatzi si voi, a nu se rupa in mers. Bafta si sa ne vedem sanatoshi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Gata baietzi, am patzit-o si eu cu prezoanele de la roata. Am pus gumele de strada si cand am strans prezoanele, s-au rupt 2 din ele. Le-am rezolvat. Ideea e ca e bine sa le mai verificatzi si voi, a nu se rupa in mers. Bafta si sa ne vedem sanatoshi! era in garaj ? daca da, esti norocos.. sa vezi cand stai in poponeata pe bordura sa rezolvi.. de atunci pe africa pun numai cheie dinamometrica la suruburile importante.. acele prezoane le voi inlocui si eu curand. am inlocuit doua din ele, doua sunt bune dar ma gandes sa le schimb.. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ika Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 merci de ajutor baieti. sunteti tari. chiar aveam nevoie de informatii sau pareri. p.s. nus membra si MEMBRU ....ika e o porecla veche si faza cu membra o fost o gluma deplasata a lu macicasan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Cred ca o sa devin si eu bun prieten cu dinamometrica. Cred ca m-a dereglat putzin "sondaria", in sensul ca mi-a cam decalibrat mana, si am inceput sa strang pana plange surbubul. Si nu e bine. Spunea cineva la o discutzie anterioara ca prezoanele originale sunt moft. Sper ca nu am spus-o chiar eu. Ideea e ca trebuie otel de calitate acolo, avand in vedere ce socuri preiau, si la ce solicitari sunt supuse. Am inceput sa imi caut furca racing, pentru ca vreau sa o schimb pe cea de serie. Daca stie cineva site-uri, marci si modele de astfel de suspensii ce se pot pune pe Africana, ii sunt recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Cred ca o sa devin si eu bun prieten cu dinamometrica. Cred ca m-a dereglat putzin "sondaria", in sensul ca mi-a cam decalibrat mana, si am inceput sa strang pana plange surbubul. Si nu e bine. Spunea cineva la o discutzie anterioara ca prezoanele originale sunt moft. Sper ca nu am spus-o chiar eu. Ideea e ca trebuie otel de calitate acolo, avand in vedere ce socuri preiau, si la ce solicitari sunt supuse. Am inceput sa imi caut furca racing, pentru ca vreau sa o schimb pe cea de serie. Daca stie cineva site-uri, marci si modele de astfel de suspensii ce se pot pune pe Africana, ii sunt recunoscator. pei vezi pe boano.com apoi africaqueens.com sau .de - astia au marzocchi - cam la 2500 de iepuroi furca cu jambe de 50mm, bafta la cautari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 http://faq.f650.com/FAQs/Turbulence.htm Poate o sa fie util acest link. Eu mi-am modificat parbrizul original de Africa, adaugand o extensie din fostul parbriz pe care l-am spart la accident. Arata putzin mai ciudat, inca nu e finisat, pentru ca ma mai joc la reglaje, pentru a gasi un unghi de inclinare cat mai bun. Ideea e ca face treaba. Pot sa merg cu casca cu mandibula ridicata, pot sa vb la telefon, si pana in 100-110 km/h nu am probleme. http://www.ehrentreich.com/Africa%20Twin%20Hoeherlegung.htm Inca un link util celor care vor sa modifice garda la sol a modelelor RD04. Nu prea stiu germana, dar cred ca spune ca articulatzia de la modelul RD07, montat pe RD04 ridica motocicleta cu vreo 3 cm. Poate ne ajuta cineva care intzelege ce scrie acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 [Poate ne ajuta cineva care intzelege ce scrie acolo. Ai inteles bine. Piesa de la RD07 tidica RD04 cu circa 3cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 azi a venit micutul cu toate cele necesare....si tot azi i-am instalat si ROAD......... iete ce a zis dupa o zi de frecat prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 Salutari ! Tocmai am gasit un "how to" pentru reparat/modificat pompa de benzina , chestii pe care eu deja le facusem , bine ca ma scuteste de desenat si pozat materialul cu care sa va explic .... il pun aici . Mai avem de povestit o gramada, inclusiv sa ma laud cu noul sistem de bagaje care nu depaseste latimea scaritelor, dar trebuie intai sa fac poze. Deja e testat pe vacarena intr-o expeditie de 3500 km : Ro-Serbia-Muntenegru-Albania-Croatia-Bosnia-Bulgaria-Ro Da, stiu, m-am plimbat ceva fuelpumpXRV750.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Apropo de pompa, parerea mea e ca nu se merita sa ai un consumator de 50W in plus, care sa mai si cedeze cind vrea el. Tot o pompa vacuumatica e mai buna si mult mai ieftina (se gasesc la Kedo cu vreo 35E). Repet...parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.