Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Nu conteaza modelul. La Lacul Vulturilor am avut placute de la Vf. Nu prea intrau, dar le-am inghesuit cu flexul :)) Valenii de Munte, bul. Nicoale Iorga, Nr.156, Cod 106400, Prahova. Trimite-le cu ce iti este tie mai usor. Multumesc mult.

 

Gabitza, cu pinionul de spate ce faci? Te-ai hotarat? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu conteaza modelul. La Lacul Vulturilor am avut placute de la Vf. Nu prea intrau, dar le-am inghesuit cu flexul :))

 

 

Boiere, cred ca de data asta conteaza. Nu prea ai cum sa le inghesui...

 

RD04 post-30-0-15985400-1333888126_thumb.png

 

 

RD07(a) post-30-0-66469000-1333888166_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana mea, atunci inseamna ca ale mele sunt ceva hibrid... Poate am uitat sa mentionez ca sunt placutele de pe spate...

post-3626-0-84603400-1333889265_thumb.jpg

post-3626-0-60250500-1333889282_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am uitat sa mentionez ca sunt placutele de pe spate...

 

In cazul asta e alta mancare de peste. Ce am postat eu sunt de fata. Toate Africanele au aceleasi placute pe spate. Si cele de Transalp sau Dominator pana in '97 potrivesc

 

 

In alta ordine de idei, v-ati hotarat cand faceti anul asta intalnirea la Basca Chiojdului? Sa stiu cum ma programez la operatie la genunchi... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Gabitza, cu pinionul de spate ce faci? Te-ai hotarat? :)

 

Boierule, inca nu l-am dat jos, saptamana asta vine cel nou si tre montat...vedem cum facem ca ti l-am promis in cazul in care merge montat la tine. (oare se potriveste la tine?)

cum e jos te anunt sa vedem cum vine iepurasul la tine.

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna v-a afectat serios.

GPL pe Africana? Asta mi-ar mai trebui, sa merg cu butelia dupa mine prin padure... Intr-un fel e buna, mai faci cate o omleta. Totusi ma gandesc ca e mai frumos sa merg linistit cu vacutza pe benzina, decat sa ma arunc pe burta in transee daca ma fura peisajul si trantesc dihania, asteptand sa vad daca sare in aer sau nu...

Xenonul de calitate nu se strica atat de usor, asa ca evitati chinezariile. Am bagat motorul prin noroaie, diferite rauri, am spalat-o cu presiune inclusiv pe balasturi, si merg perfect de mai bine de 4 ani. Doar la Basca Chiojdului am mers noaptea la lumina telefonului din cauza unei sigurante la care s-au oxidat contactele, in rest, am facut radiografii cu faruruile. 4300K e cea mai buna temperatura de culoare, pentru ca au albul usor galbui, care bate bine atat pe uscat, cat si pe ceata sau ploaie si asfalt ud. Tot ce sare de 6000K e lumina de OZN, total inutila pe sosea. S-a constat in urma unor studii ca motociclete echipate cu faruri cu lumina galbuie sunt mai bine vazute in trafic de catre soferi. De aceea Philips a creat becurile speciale pentru moto, care au o nuanta galbuie. Si banuiesc ca Philips sunt ceva mai buni la lumini decat chinezii.

Apoi, 1 litru la 100 de km, nu mi se pare un capat de tara. Poti sa elimini litrul in plus consumat, daca mergi ca bunicul, fara sa turezi excesiv, fara demaraje bruste, si nu in ultimul rand mergand la sala sa scapam de burta facuta de la berea cumparata din banii pe care i-am economisit din litrul acela de benzina... Daca era motor de camion, intelegeam sa va plangeti de consum, dar asa... Oricum, sper sa nu fiu prin preajma cand o sa se intalneasca Clujul cu Craiova... Sa vezi atunci discutii referitoare la consum, carburatoare... :)

Referitor la gume, stilul de condus influenteaza foarte mult durata de viata a unei anvelope. De ex, ma uitam la cauciucul lui Galen, si cred ca daca ar conduce mai sportiv pe curbe, guma nu o sa se mai toceasca atat de mult pe mijloc, deci poate ca o sa faca mai multi kilometrii. Dar daca conduce mai sportiv, creste consumul...

CONCLUZIA E CA PIERDETI PREA MULT TIMP CU DETALII, IN LOC SA VA BUCURATI DE DRUM. SAU DE PADURE...

Feedbackul nu este pentru weekend bikersii cu pretentii :cheers:

Iarna a trecut de mult, am adunat deja 3 mii km cel putin :) Nu fac pe "doctorul" aici, am pus un feedback pentru utilizatorii neocazionali de africane,cu referire la gume si xenoane, fiind printre primii care le-au experimentat si folosit MAI BINE DE 60 MII KM pe drumuri, dintre care 40% pe macadam. Cam 20km zilnic in oras,pe orice vreme, opriri porniri DESE cu xenoanele aprinse tot timpul. La fel am remarcat faptul ca gumele heidenau, mai ales varianta scout sint o optiune foarte favorabila pentru motoare grele all road. Iar daca voi fi mai putin comod si voi schimba roata la drumurile lungi pe asfalt se poate foarte bine ca noua guma sa ma tina la INTREGUL POTENTIAL doi ani utilizind-o mereu pe cea veche pe asfalt, pentru ca sta perfect pe drum ud sau uscat, inclusiv permite o inclinare rezonabila si SUFICIENTA in curbe.Pentru a oferi tractiune MAXIMA pe off, gumele heidenau nu sint rotunde in sectiune si inevitabil se uzeaza pina la urma mai tare pe centru. la fel ca si sahara 3.

 

Bun, in legatura cu xenoanele intaresc urmatoarele:

1. Avind in vedere realitatea celor doua elemente de far cu care producatorul a regalat africana, daca va puneti xenoane NU MAI AVETI NEVOIE de nici un proiector. Proiectoarele pe linga faptul ca sint ilegale, maresc inutil gabaritul motorului si sint extrem de vulnerabile la pietre si trinte. Cei care si-au pus superladoace pot sa-si puna linistiti si super proiectoare :grinbandit:

2. Era interesant sa stiu citi km tin xenoanele "de firma" diverse discutii prin service-uri nefiind concludente. Am aflat recent ca nu este ok sa lasi pornite xenoanele cind dai bumb, se pornesc dupa ce merge motorul, altfel este posibil sa-si faca mai multe starturi (asta le uzeaza prematur).Africana pornind mereu "la sfert" nu am dat importanta, dar ma voi conforma si probabil vor tine mai mult.

Dar si folosite "salbatic" puteti conta pe doi ani de utilizare (sau 30mii km).

3. Este ok si optiunea de a folosi halogene de calitate cu conditia de a modifica corect instalatia (cu releu)incit sa mearga simultan ambele elemente. Doar mizeriile de "luminari de 35 w trebuie aruncate numaidecit si puse ori halogene cu socluri H4 ori xenoane.

Atentie! In ambele cazuri (xenoane-2x30w dar cu soc de pornire de 400w sau 2x55W halogene) trebuie adus separat un plus baterie cu cel mai gros fir estetic montabil. In cazul utilizarii de halogene trebuie OBLIGATORIU ventilat releul original sau montat unul mai mare.

4. Cei care afirma ca 4300 este temperatura de culoare optima se vede ca nu au mers cine stie cit noaptea. Vede mai bine decit halogenele dar atit. Afirmatia ca vad mai bine pe ud este o gogorita. Lumini serioase ai cu 6-8mii. Fara proiectoare suplimentare, pe ud sau uscat si pe orice categorie de drumuri. Doua bixenoane de 6-8 mii sint solutia FINALA compacta si eficienta pentru africana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna a trecut de mult, am adunat deja 3 mii km cel putin :) Nu fac pe "doctorul" aici, am pus un feedback pentru utilizatorii neocazionali de africane,cu referire la gume si xenoane, fiind printre primii care le-au experimentat si folosit MAI BINE DE 60 MII KM pe drumuri, dintre care 40% pe macadam.

 

Ei, in cazul tau se justifica investitia intr-o instalatie pe gaz

Dar pentru noi astia mai linistiti (max 10.000 km pe an) nu prea

 

Atentie! In ambele cazuri (xenoane-2x30w dar cu soc de pornire de 400w ...) trebuie adus separat un plus baterie cu cel mai gros fir estetic montabil.

 

Chestie ignorata de unii, care au ajuns sa demonteze xenoanele pe motiv ca se reseta tripmasterul la pornirea xenoanelor

Dar exista posibilitatea sa se reseteze chiar si cu fir gros daca bateria nu genereaza curent instantaneu suficient de mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, in cazul tau se justifica investitia intr-o instalatie pe gaz

Dar pentru noi astia mai linistiti (max 10.000 km pe an) nu prea

 

 

 

Chestie ignorata de unii, care au ajuns sa demonteze xenoanele pe motiv ca se reseta tripmasterul la pornirea xenoanelor

Dar exista posibilitatea sa se reseteze chiar si cu fir gros daca bateria nu genereaza curent instantaneu suficient de mult

Stii cum e? Eu nu fac diferente intre utilizatori, ii tratez pe toti cu acelasi respect. Fiecare din noi ne dam atit cit ne permite timpul placerea si normal finantele. Unii dintre noi utilizam vacuta asta zilnic in toate circumstantele, ceea ce particularizeaza acesti useri. Altii petrec mai mult timp cu customizarea, cita vreme acorda respect egal primesc in consecinta. Nu doresc sa se ajunga si aici la balacareala de pe alte sectiuni unde se scot "muschii" in fata aiurea ca sa se plimbe apoi 20km la o cafea ca maxima performanta. Asa ca respect reciproc please! Doresc ca informatiile postate pe acest topic de africani sa fie cit de cit reale si exacte si sa duca la progresul nostru al tuturor.

 

Cu GPL-ul stii cum e? Ar compensa singurul deficit al africanei pe distante lungi, mai ales pe autostrada unde injectia si aerodinamica tureleror constituie un avantaj. Nu prea cred ca faptul de a avea o optiune in plus poate deranja pe cineva sau sa-l puna intr-o postura umilitoare.Eu tratez problema cu seriozitate si sper ca poate chiar in sezonul asta sa am optiunea de a monta un topcase cu GPL in primul rind pentru uzul de zi cu zi prin oras.

 

Ma refer la faptul ca pe autostrada la vitezele de confort psihic (120-150km/h) la care nu trebuie sa schimbi mereu banda, africana mea consuma cam 7,5-8. Aproape la fel de mult si in traficul urban.

 

Apropo de feedbackuri, se pare ca si ideea proprie de ungere lant prin "spalare" cu electrovalva si buton la bord (doua minute de functionare la 100km pe asfalt si "la nevoie" pe macadam) e valabila. Ideea de ungere a pinionului de atac face sistemul invizibil compact si indestructibil. Weekendul asta am bagat cam 200km pe ploaie continua si a functionat impecabil chiar daca am consumat intregul rezervor( la dus involuntar-am uitat in ciuda led-ului sistemul pornit). Sistemele tip lobman dau rezultate doar pe asfalt uscat(nu ajunge debitul pe macadam sau pe ploaie). Oricum am deja cu kit-ul reghina 20mii km si nu am intins inca lantul decit o data la 5 mii dupa ce "s-a asezat". Probabil ca ma va tine peste 30 mii. Ca upgrade, mi-a spus cineva ca se gasesc mai nou led-uri care pilpie in doua culori pentru martorul de pe bord. In rest sint extrem de multumit de sistemul de ungere cu ulei.

 

Asfalt uscat cit de repede si sa ne vedem sanatosi la intrunire, anul asta nu o mai ratez indiferent unde se va tine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, daca reusesti sa pui gpl te rog sa-mi spui si mie cum au gandit meseriasii sa bage gpl in carburator si cum se face oprirea alimentarii cu benzina(ma gandesc ca va fi manual totul)

si legat de sistemul de ungere home made...baga un tutorial pe xrv.ro ca eu sunt f interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cum e? Eu nu fac diferente intre utilizatori, ii tratez pe toti cu acelasi respect. Fiecare din noi ne dam atit cit ne permite timpul placerea si normal finantele. Unii dintre noi utilizam vacuta asta zilnic in toate circumstantele, ceea ce particularizeaza acesti useri. Altii petrec mai mult timp cu customizarea, cita vreme acorda respect egal primesc in consecinta. Nu doresc sa se ajunga si aici la balacareala de pe alte sectiuni unde se scot "muschii" in fata aiurea ca sa se plimbe apoi 20km la o cafea ca maxima performanta. Asa ca respect reciproc please! Doresc ca informatiile postate pe acest topic de africani sa fie cit de cit reale si exacte si sa duca la progresul nostru al tuturor.

 

Care balacareala?

Probabil nu cunosc eu subtilitatile limbii romane, altfel nu imi explic de ce sau cu ce consideri ca te-am jignit

Postul meu a fost cat se poate de serios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care balacareala?

Probabil nu cunosc eu subtilitatile limbii romane, altfel nu imi explic de ce sau cu ce consideri ca te-am jignit

Postul meu a fost cat se poate de serios

Nu ma refer la tine :cheers: ci la iarna care cica ii afecteaza pe unii. Avem nevoie de buna vointa intre noi, respect si de posturi serioase si bine intentionate.

 

mai, daca reusesti sa pui gpl te rog sa-mi spui si mie cum au gandit meseriasii sa bage gpl in carburator si cum se face oprirea alimentarii cu benzina(ma gandesc ca va fi manual totul)

si legat de sistemul de ungere home made...baga un tutorial pe xrv.ro ca eu sunt f interesat

/index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page__view__findpost__p__2785846

Aici e cam totul. Urchea aia care se vede e de la un suport in forma de L pe care e prinsa p[e latura mare a L-ului in consola electrovalva pozitionata linga demaror. Se vede si rezervorul de ulei de la care vine tub de plastic rezistent la electrovalva, apoi de la electrovalva la pinion tub de cupru pentru asigurarea rigiditatii. Se termina tot cu plastic pentru flexibilitate si contact intim cu pinionul. Comanda e de la bord printr-un intrerupator cu led. Led-ul ala vreau sa-l fac mai vizibil,sa nu-l uit pornit, in rest sistemul e supereficient.

 

mah, cu GPL-ul nimic nu va fi manual, altceva decit eventual o cupla pentru schimbarea topcase-ului si un buton benzina/gpl. Dupa ce pun la punct sistemul voi pune la dispozitie "patentul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....ci la iarna care cica ii afecteaza pe unii. Avem nevoie de buna vointa intre noi, respect si de posturi serioase si bine intentionate.

 

Ar fi corect sa nominalizezi postarile nelalocul lor :scratch: Si eu ma apropriu cu pasi repezi de primii 3000km din sezonul asta si din cati stiu eu de pe forumul asta, nu cunosc pe niciunul care sa faca doar acei 20km pana la o cafenea!

Normal ca suntem limitati de aspectul financiar si de timpul necesar plimbarilor. Dar pana la urma, fiecare posteaza o parere personala mai mult sau mai putin obiectva. Suntem liberi sa ne dam cu parerea daca vrem...

Nu inseamna ca daca cineva spune ceva, are si dreptate. Ar fi culmea sa te superi pe mine daca iti spun ca nu dau becurile mele de pe africana pe niciun xenon din lume! Este hotararea mea. La fel si in cazul tau, daca vrei sa o faci sa mearga cu GPL, este hotararea ta dar atata timp cat ai ai facut-o publica, asuma-ti riscul sa primesti si feedback-uri negative.

:cheers:

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi corect sa nominalizezi postarile nelalocul lor :scratch: Si eu ma apropriu cu pasi repezi de primii 3000km din sezonul asta si din cati stiu eu de pe forumul asta, nu cunosc pe niciunul care sa faca doar acei 20km pana la o cafenea!

Normal ca suntem limitati de aspectul financiar si de timpul necesar plimbarilor. Dar pana la urma, fiecare posteaza o parere personala mai mult sau mai putin obiectva. Suntem liberi sa ne dam cu parerea daca vrem...

Nu inseamna ca daca cineva spune ceva, are si dreptate. Ar fi culmea sa te superi pe mine daca iti spun ca nu dau becurile mele de pe africana pe niciun xenon din lume! Este hotararea mea. La fel si in cazul tau, daca vrei sa o faci sa mearga cu GPL, este hotararea ta dar atata timp cat ai ai facut-o publica, asuma-ti riscul sa primesti si feedback-uri negative.

:cheers:

Nu ma deranjeaza feedbackurile negative atita vreme cit se discuta la obiect si documentat.

Consideri ok postarea asta?

 

"Iarna v-a afectat serios.

GPL pe Africana? Asta mi-ar mai trebui, sa merg cu butelia dupa mine prin padure... Intr-un fel e buna, mai faci cate o omleta. Totusi ma gandesc ca e mai frumos sa merg linistit cu vacutza pe benzina, decat sa ma arunc pe burta in transee daca ma fura peisajul si trantesc dihania, asteptand sa vad daca sare in aer sau nu...

Xenonul de calitate nu se strica atat de usor, asa ca evitati chinezariile. Am bagat motorul prin noroaie, diferite rauri, am spalat-o cu presiune inclusiv pe balasturi, si merg perfect de mai bine de 4 ani. Doar la Basca Chiojdului am mers noaptea la lumina telefonului din cauza unei sigurante la care s-au oxidat contactele, in rest, am facut radiografii cu faruruile. 4300K e cea mai buna temperatura de culoare, pentru ca au albul usor galbui, care bate bine atat pe uscat, cat si pe ceata sau ploaie si asfalt ud. Tot ce sare de 6000K e lumina de OZN, total inutila pe sosea. S-a constat in urma unor studii ca motociclete echipate cu faruri cu lumina galbuie sunt mai bine vazute in trafic de catre soferi. De aceea Philips a creat becurile speciale pentru moto, care au o nuanta galbuie. Si banuiesc ca Philips sunt ceva mai buni la lumini decat chinezii.

Apoi, 1 litru la 100 de km, nu mi se pare un capat de tara. Poti sa elimini litrul in plus consumat, daca mergi ca bunicul, fara sa turezi excesiv, fara demaraje bruste, si nu in ultimul rand mergand la sala sa scapam de burta facuta de la berea cumparata din banii pe care i-am economisit din litrul acela de benzina... Daca era motor de camion, intelegeam sa va plangeti de consum, dar asa... Oricum, sper sa nu fiu prin preajma cand o sa se intalneasca Clujul cu Craiova... Sa vezi atunci discutii referitoare la consum, carburatoare...

Referitor la gume, stilul de condus influenteaza foarte mult durata de viata a unei anvelope. De ex, ma uitam la cauciucul lui Galen, si cred ca daca ar conduce mai sportiv pe curbe, guma nu o sa se mai toceasca atat de mult pe mijloc, deci poate ca o sa faca mai multi kilometrii. Dar daca conduce mai sportiv, creste consumul... "

 

Eu personal nu imi permit asa ceva. :cheers: Daca am o informatie de feedback o pun corect fara aluzii rautacioase la adresa altui user. Daca am contraargumente, le postez decent fara sa jignesc alti useri. Cam atit :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza feedbackurile negative atita vreme cit se discuta la obiect si documentat.

Consideri ok postarea asta?

 

"Iarna v-a afectat serios.

GPL pe Africana? Asta mi-ar mai trebui, sa merg cu butelia dupa mine prin padure... Intr-un fel e buna, mai faci cate o omleta. Totusi ma gandesc ca e mai frumos sa merg linistit cu vacutza pe benzina, decat sa ma arunc pe burta in transee daca ma fura peisajul si trantesc dihania, asteptand sa vad daca sare in aer sau nu...

Xenonul de calitate nu se strica atat de usor, asa ca evitati chinezariile. Am bagat motorul prin noroaie, diferite rauri, am spalat-o cu presiune inclusiv pe balasturi, si merg perfect de mai bine de 4 ani. Doar la Basca Chiojdului am mers noaptea la lumina telefonului din cauza unei sigurante la care s-au oxidat contactele, in rest, am facut radiografii cu faruruile. 4300K e cea mai buna temperatura de culoare, pentru ca au albul usor galbui, care bate bine atat pe uscat, cat si pe ceata sau ploaie si asfalt ud. Tot ce sare de 6000K e lumina de OZN, total inutila pe sosea. S-a constat in urma unor studii ca motociclete echipate cu faruri cu lumina galbuie sunt mai bine vazute in trafic de catre soferi. De aceea Philips a creat becurile speciale pentru moto, care au o nuanta galbuie. Si banuiesc ca Philips sunt ceva mai buni la lumini decat chinezii.

Apoi, 1 litru la 100 de km, nu mi se pare un capat de tara. Poti sa elimini litrul in plus consumat, daca mergi ca bunicul, fara sa turezi excesiv, fara demaraje bruste, si nu in ultimul rand mergand la sala sa scapam de burta facuta de la berea cumparata din banii pe care i-am economisit din litrul acela de benzina... Daca era motor de camion, intelegeam sa va plangeti de consum, dar asa... Oricum, sper sa nu fiu prin preajma cand o sa se intalneasca Clujul cu Craiova... Sa vezi atunci discutii referitoare la consum, carburatoare...

Referitor la gume, stilul de condus influenteaza foarte mult durata de viata a unei anvelope. De ex, ma uitam la cauciucul lui Galen, si cred ca daca ar conduce mai sportiv pe curbe, guma nu o sa se mai toceasca atat de mult pe mijloc, deci poate ca o sa faca mai multi kilometrii. Dar daca conduce mai sportiv, creste consumul... "

 

Eu personal nu imi permit asa ceva. :cheers: Daca am o informatie de feedback o pun corect fara aluzii rautacioase la adresa altui user. Daca am contraargumente, le postez decent fara sa jignesc alti useri. Cam atit :cheers:

 

cred ca ai luat-o personal desi nu era cazul. pareri obiective nu exista, toate sint subiective si vin din experienta fiecaruia respectiv felul in care rezonezi cu topicul in speta.

la fel si cu simtul umorului, e diferit de la persoana la persoana, eu gasesc amuzanta perspectiva de mai sus si mare parte din ce spune e documentat. motiv pentru care nu vad aluzii rautacioase la adresa ta, ofensatoare nici atit.

 

parerea mea :unsure:

 

Mihutz77 : făceam referire strict la cazul de rulat pe Âşosea, pe drum accidentat ( Âşi deci viteze mici ) nu percep ca fiind mai avantajoase proiectoarele montate pe furcă în detrimentul locurilor clasice ( crashbar, carene superioare ). Amicu' africanist din BraÂşov ce are motocicleta albă cu număr de TM Âştiu că are proiectoarele montate foarte aproape de far, dar nu-mi aduc aminte din discuțiile purtate care a fost părerea lui referitor la poziționarea acestora.

 

LED-urile sunt într-adevăr cea mai eficientă soluție, mai reduci din consumul general, deci mai poți adăuga alte extras fără a-ți face griji de suprasolicitarea alternatorului. Iar un set de două proiectoare cu LED de maxim 10W bucata este suficient de puternic Âşi nici nu cauzează o gaură în buzunar. ( dar pretul este mai mare decât un set xenon chinezesc ). Mai multe detalii / sfaturi, găsiți aici : http://www.transalp.ro/forum/leduri-lanterne-proiectoare-etc-direct-din-china-t1486.html

 

noua tehnologie LED e intr-adevar revolutionara; un coleg din TM si-a montat 2 led bar uri pe portbagajul de plafon si facea lumina ca ziua, chiar m-am luat de copilot ca mi-a lasat masina cu farurile aprinse si-mi zice, 'nu e de la noi bre e de la nicu care-i in spate' deci sint grozave insa IN PADURE :rusinica: nu pe sosea oameni buni !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clujul cu Craiova, carburatoare, consum.....s-a creat precedent la discutia asta cand a fost Marius la intrunire ? sau este doar o supozitie?

 

Si-a cumparat cineva de curand placute de frana? Stiti ceva de GOLD fren ? Ce recomandari aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru proiectoare cu LED de maxim efect, va recomand ClearWater lighs - http://clearwaterlights.com/

Sunt destul de eficiente si au o lumina foarte puternica, dar pretul e unul atat de prohibitv, incat se apropie de valoarea reala la orice africana :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru proiectoare cu LED de maxim efect, va recomand ClearWater lighs - http://clearwaterlights.com/

Sunt destul de eficiente si au o lumina foarte puternica, dar pretul e unul atat de prohibitv, incat se apropie de valoarea reala la orice africana :P

Te rog nu te luat de "africana".macar la ea numai pretul este naspa..la "bemweu" pe langa pret mai atarni o lista lungaaa!!Sa ne vedem sanatosi la "BMW CAMP 3" :cheers:

 

Clujul cu Craiova, carburatoare, consum.....s-a creat precedent la discutia asta cand a fost Marius la intrunire ? sau este doar o supozitie?

 

Si-a cumparat cineva de curand placute de frana? Stiti ceva de GOLD fren ? Ce recomandari aveti?

Intotdeuna unde este Marius se discuta despre carburatoare!! :crack: ..goldfren ..bune si ieftine.cam atit..eu as recomanda EBC sau TRW LUCAS(agresive se dau la disc dar tine si "chedica")!! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru proiectoare cu LED de maxim efect, va recomand ClearWater lighs - http://clearwaterlights.com/

Sunt destul de eficiente si au o lumina foarte puternica, dar pretul e unul atat de prohibitv, incat se apropie de valoarea reala la orice africana :P

 

Pretul nu este prohibitiv decat in masura in care tu consideri ca cine nu are bmw este un sarantoc

Ca de obicei, voi va credeti mai cu mot doar pentru ca aveti o motocicleta mai scumpa. Atacurile astea gratuite nu fac decat sa sporeasca antipatia fata de bmvistii de pe forum

Am si eu un bmvist prin ograda, si nu e capabil sa inteleaga ca nu imi place bmw, indiferent cate accesorii isi pune pe el

Iar fara accesorii e ca un pui de Gostat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza feedbackurile negative atita vreme cit se discuta la obiect si documentat.

Consideri ok postarea asta?

 

"Iarna v-a afectat serios.

GPL pe Africana? Asta mi-ar mai trebui, sa merg cu butelia dupa mine prin padure... Intr-un fel e buna, mai faci cate o omleta. Totusi ma gandesc ca e mai frumos sa merg linistit cu vacutza pe benzina, decat sa ma arunc pe burta in transee daca ma fura peisajul si trantesc dihania, asteptand sa vad daca sare in aer sau nu...

Xenonul de calitate nu se strica atat de usor, asa ca evitati chinezariile. Am bagat motorul prin noroaie, diferite rauri, am spalat-o cu presiune inclusiv pe balasturi, si merg perfect de mai bine de 4 ani. Doar la Basca Chiojdului am mers noaptea la lumina telefonului din cauza unei sigurante la care s-au oxidat contactele, in rest, am facut radiografii cu faruruile. 4300K e cea mai buna temperatura de culoare, pentru ca au albul usor galbui, care bate bine atat pe uscat, cat si pe ceata sau ploaie si asfalt ud. Tot ce sare de 6000K e lumina de OZN, total inutila pe sosea. S-a constat in urma unor studii ca motociclete echipate cu faruri cu lumina galbuie sunt mai bine vazute in trafic de catre soferi. De aceea Philips a creat becurile speciale pentru moto, care au o nuanta galbuie. Si banuiesc ca Philips sunt ceva mai buni la lumini decat chinezii.

Apoi, 1 litru la 100 de km, nu mi se pare un capat de tara. Poti sa elimini litrul in plus consumat, daca mergi ca bunicul, fara sa turezi excesiv, fara demaraje bruste, si nu in ultimul rand mergand la sala sa scapam de burta facuta de la berea cumparata din banii pe care i-am economisit din litrul acela de benzina... Daca era motor de camion, intelegeam sa va plangeti de consum, dar asa... Oricum, sper sa nu fiu prin preajma cand o sa se intalneasca Clujul cu Craiova... Sa vezi atunci discutii referitoare la consum, carburatoare...

Referitor la gume, stilul de condus influenteaza foarte mult durata de viata a unei anvelope. De ex, ma uitam la cauciucul lui Galen, si cred ca daca ar conduce mai sportiv pe curbe, guma nu o sa se mai toceasca atat de mult pe mijloc, deci poate ca o sa faca mai multi kilometrii. Dar daca conduce mai sportiv, creste consumul... "

 

Eu personal nu imi permit asa ceva. :cheers: Daca am o informatie de feedback o pun corect fara aluzii rautacioase la adresa altui user. Daca am contraargumente, le postez decent fara sa jignesc alti useri. Cam atit :cheers:

Salut..cum a spus si "KYK" postul acesta este plin de umor si chiar la subiect specific marca "Boieru"!!Nu stiu daca ai remarcat dar am fost primul care a sarit in sus la ideea GPL si sa-ti explic dece:cand inca ma dadeam pe alte marci am citit un lucru scris de "Korben Dallas" cum ca "africana" nu este numai o motocicleta ..este o "stare de spirit"!!a avut dreptate ca acum cand ma sui in saua ei visez la estul indepartat iar aici prin tara caut cat mai des drumurile prin sate..si cand ai adus in discutie "gpl-ul" parca mi-ai dat cu ceva in cap si aveam in fata ochilor masina de gunoi si autobuzele cu ditamai butelia in spate, de pe vremea comunista...NU strica un simbol al aventurii pt un litru de benzina(faci oras mult..ia un scuter care consuma 2l)!!..poate sunt si eu afectat de iarna!! :sick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul nu este prohibitiv decat in masura in care tu consideri ca cine nu are bmw este un sarantoc

Ca de obicei, voi va credeti mai cu mot doar pentru ca aveti o motocicleta mai scumpa. Atacurile astea gratuite nu fac decat sa sporeasca antipatia fata de bmvistii de pe forum

Am si eu un bmvist prin ograda, si nu e capabil sa inteleaga ca nu imi place bmw, indiferent cate accesorii isi pune pe el

Iar fara accesorii e ca un pui de Gostat

Fratele meu alb, mai glumesc si eu, nu o lua asa de in serios. As putea zice si eu ca aproape toti posesorii de AT pe care ii cunosc isi lauda mobrele ca si cum ar fi Alfa si Omega motociclatului, ca nu exista alta mai buna, ca e cea mai buna la de toate, ca nu stiu ce. Normal ca nu exista mobra perfecta care sa iti deserveasca toate capriciile.

 

Cat despre pret, nu e neaparat mai scumpa. Stiu africane care costa mai mult ca un GS/RT, dar aici BMW e subapreciat si Africana supra apreciata. Pana la urma la fiecare ii place mobra lui; personal apreciez o mobra intretinuta, indiferent de care e. Ca e AT sau TA sau mai stiu eu ce, nu e meritu lui, ca nu el o facut-o, ci injinerii. Dar cand e la tine, starea in care se afla spune multe despre tine ca posesor.

 

Nu vrei sa vii cu tot cu BMW-istul din ograda la BMW camp? Iti zic eu ca e ceva mai faina intrunire la care am fost vrodata, oameni faini, nicidecum elitisti, cum i-ar crede multi de pe aici. De cand am participat anul trecut, am zis ca nu ma mai duc la vreo intrunire cu scena si muzica si concursuri (aceleasi si aceleasi concursuri, ani la rand). Is ferm convins ca intrunirea de AT sau TA e la fel de frumoasa, insa nu la fel de accesibila cu orice tip de motor.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de asta spuneam si eu ca nu as vrea sa fiu in preajma cand o sa se intalneasca Marius si Galen, ca o sa se discute numai de carburatoare si alte reglaje, in loc sa stam linistiti la bere si gratare. Si revin la ce am spus, dar acum cu tinta directa. Mai Galen, nu mai merge iarna cu motorul, ca iti afecteaza simtul umorului... Scuze daca te-a jignit ceva din postul meu, nu asta era intentia, dar te anunt ca multi s-au amuzat copios... Nu dau nume, dar unii au sugerat ca pe urmatorul afis sa apara o Africana care tracteaza carutul de butelii al bunicii... Deci, problema e undeva la tine. As putea indraznesc sa am curajul de a cuteza....

 

In alta ordine de idei, ieri am luat toata instalia la verificat. Am scos cele 4 relele care erau in plus de pe vremea cand aveam halogen, pentru ca proprietarul anterior imi pusese cate unul pe fiecare faza la fiecare far... Ma mir ca nu a mai pus unul si la buton, asa, sa fie... Deci am mai scapat de inghesuiala din bord. Am inlocuit izolatia firelor pentru ca era destul de afectata de trecerea timpului, dar mai ales a noroaielor si jetului de apa. Am scos si mufele de la releul de incarcare, care erau semicarbonizate, si am lipit firele frumos, asa ca sper sa nu mai am probleme. Am schimbat bateria cu cea noua, pe care o aveam de ceva vreme si nu o foloseam, asa ca pe cea veche o scot la pensie dupa mai bine de 5 ani de serviciu. Mi-am tras si 2 fire serioase de la baterie la bord, si la care o sa conectez cu riglete electrice diferite accesorii (prize, xenoanele, manerele incalzite, derulatorul...) Am verificat si direct cu surubelnita releul de pornire, si atunci cand fac scurt, motorul se invarte, deci cred ca releul e de vina pentru faptul ca nu porneste. O sa caut unul sa verific daca intradevar asta e problema.

Stie cineva la ce foloseste dioda din blocul de sigurante, si cum o verific daca e ok?

post-3626-0-64935100-1334053485_thumb.jpg

post-3626-0-50075800-1334053548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de asta spuneam si eu ca nu as vrea sa fiu in preajma cand o sa se intalneasca Marius si Galen, ca o sa se discute numai de carburatoare si alte reglaje, in loc sa stam linistiti la bere si gratare. Si revin la ce am spus, dar acum cu tinta directa. Mai Galen, nu mai merge iarna cu motorul, ca iti afecteaza simtul umorului... Scuze daca te-a jignit ceva din postul meu, nu asta era intentia, dar te anunt ca multi s-au amuzat copios... Nu dau nume, dar unii au sugerat ca pe urmatorul afis sa apara o Africana care tracteaza carutul de butelii al bunicii... Deci, problema e undeva la tine. As putea indraznesc sa am curajul de a cuteza....

Poate ca nu sint nici eu intr-o perioada in care sa gust umorul dar si cutez sa spun ca la posturi serioase nu se raspunde in zeflemea. Pentru ca asi putea sa adaug si eu ca "efectul de tabla" te face sa uiti de cite ori ai intrebat pe unul si pe altul de membrane de carb, sau ca xenoanele tale au devenit indestructibile de cit au stat de mult in garaj cu mobra cu tot. Si ma rog asi mai putea broda pe aceeasi tema.Dar ma abtin. Asa ca atentie please pe viitor ok? la asocierea gluma/serios :cheers: Dincolo de umor incepe badarania si granita e fragila la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani prietenului nostru Alin Neacsu! Viata lunga si frumoasa!

 

:)) Motorul meu nu mai merge de vineri. Dar pana atunci, si cu membranele sparte l-am scos pe dealuri. De aceea a ramas fara placutze, nu din cauza ca sta in garaj... Si sincer, ideea cu GPL-ul pe motor mi se pare mai mult decat haios, de aceea nu l-am considerat post serios... iar la faza cu xenoanele si led-urile cred ca am raspuns destul de la obiect.

 

Nu ma tine pe mine pe loc un por intr-o membrana... :D (poza e de acum 2 saptamani... o sa incarc si filmuletele in curand).

post-3626-0-28838600-1334054908_thumb.jpg

post-3626-0-34543600-1334055027_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani prietenului nostru Alin Neacsu! Viata lunga si frumoasa!

 

:)) Motorul meu nu mai merge de vineri. Dar pana atunci, si cu membranele sparte l-am scos pe dealuri. De aceea a ramas fara placutze, nu din cauza ca sta in garaj... Si sincer, ideea cu GPL-ul pe motor mi se pare mai mult decat haios, de aceea nu l-am considerat post serios... iar la faza cu xenoanele si led-urile cred ca am raspuns destul de la obiect.

 

Nu ma tine pe mine pe loc un por intr-o membrana... :D (poza e de acum 2 saptamani... o sa incarc si filmuletele in curand).

Nici pe mine costul benzinei, dar cautam solutii sa ne mearga mai bine nu? si asta se poate si prieteneste, opinia mea

Altfel vad ca stai si tu bine cu paratul si cu lungimea fitilului :D Asa ca ne-am inteles sper asupra unui aspect perfectibil :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva la ce foloseste dioda din blocul de sigurante, si cum o verific daca e ok?

 

La ce foloseÂşte acea diodă nu pot să-ți spun, nu am nici manualul ca să mă uit ( iar la TA nu-mi aduc aminte să fi existat ).

 

Dacă ai multimetru o verifici cu funcția diodă ( are chiar însemnul diodei pe aparat, exact cum apare Âşi pe capacul blocului de siguranțe ). Dacă pui sonda roÂşie ( + plus ) a multimetrului pe terminalul îndepărtat ( privind poza aceasta - anod ) , iar sonda neagra ( - minus ) pe terminalul diodei care este lângă acea dungă albă ( catod ), ar trebui să-ți indice multimetrul o cădere de tensiune de ~ 0.5 - 0.6 V . Inversate sondele pe terminalele diodei, ar trebui să indice zero.

 

O altă metodă ( daca nu deții un multimetru ) : un bec 12V de putere mică ( 5/20W ), minusul îl conectezi la masa motocicletei, plusul acestuia la terminalul cu dungă albă a diodei ( catod ), iar la celalalt terminal al didoei ( anod ) aplici tensiune de 12V ( de la plusul bateriei de exemplu ). În acest caz ar trebui să lumineze becul. Dacă aplici +12V la catodul diodei Âşi conectezi becul la anodul diodei, ar trebui să nu lumineze becul. Dacă luminează, joncțiunea diodei este străpunsă Âşi este necesară înlocuirea acesteia.

 

Din poză, dioda nu pare să suporte mai mult de 6A, deci poți exclude circuitele care consumă mai mult ( faruri, ventilator, demaror ) în incercarea de a-i găsi scopul în instalația electrică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...