Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Andry...esti tare..date-n dragostea mea!!..de mult nu "m-wam mai ras asa" !! ..beton!!

stii ca testele la franarea economica pe spate le.a facut pe coborarea de la Piatra Arsa... Bine ca au montat aia parapetii :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stii ca testele la franarea economica pe spate le.a facut pe coborarea de la Piatra Arsa... Bine ca au montat aia parapetii :)))

Altfel si mai era cu piciorul pe frana la coborare :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l uzezi sanatos :)



Vand genti laterale impreuna cu sistemul de prindere pe motocicleta. Se potrivesc pe Africa Twin RD03 04

 

Fara poze si pret.... viata e pustiu, ca sa-l citez pe nea Bachus :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra.

Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele.

Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VStrom e mai de strada. Eu am trecut de la TDM850 la Africa Twin, am simtit diferenta de putere (mai mica la AT) si plusul de comfort pe drumuri proaste

In Timisoara exista mai multi posesori de AT, nu ar trebui sa fie o problema sa faci un test drive sa vezi ce si cum

Eu as fi in schimb curios sa fac un test drive cu VStrom :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

emilian_rks, on 12 Mar 2014 - 21:56, said:

 

De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra.

Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele.

Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri.

Multumesc anticipat

emilian_rks, on 12 Mar 2014 - 21:56, said:

De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra.

Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele.

Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri.

Multumesc anticipat!

 

Anul trecut,am detinut paralel,un vstrom 650 Abs,din 2007,cu 23500km,si o africana rd07din 93,32700 km(unic proprietar german,arata ca si nou)si pot spune ca amandoua sunt motoare ff reusite.Suzuki axata mai degraba spre asfalt,nici pozitia ghidon-scarite-sa,nici suspensiile nu te ajuta daca vrei sa faci offroad.Pe sectiunea teren africana e net superior.Pe asfalt se comporta asemanator,dar la motoare se vede diferenta de varsta..chiar daca cmc-ul e mai mic,datorita evolutiei si injectiei motorul Suzuki e mult mai vioi,si mai economic,datorita cutiei corespunzator etajate poti merge lejer cu 60 in a 6-a.Se vede ca motorul a fost conceput pt sport touring(Sv),urca lejer in ture,si pare mult mai agresiv si puternic decat e.Saua mult mai comoda la Vstrom(la Africa Twin se poate rezolva cu un sa touring),la AF protectia de vant e imbatabila cu un parbriz Vario,in timp ce Vstrom e mai putin protejat la genunchi in jos.Vstrom are lumini mai bune,franele sunt cam la fel..

Sincer sa fiu,chiar daca n-ar strica cativa cai in plus,prima optiune ramane Africa Twinul,datorita fiabilitatii,calitatii,simplitatii,si nu in ultimul rand ca e prima dragoste.. :)))...

 

 

post-2960-0-44364700-1394660311_thumb.jpg

post-2960-0-94083400-1394660466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec de la VStrom la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra.

Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele.

Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri.

Multumesc anticipat!

Emilian , join the force ! Come to the dark side ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva cauciucuri pentru motocicleta. Eu intentionez sa imi cumpar gume si as vrea sa imi iau una alta de prin Germania!

Daca da poate va pot ajuta si pe voi cu preturi mai bune decat in tara!

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Nadrag, sa fiti siguri ca se hotaraste

da numa sa vina cu Stromu, ca minatoru face fata

Si daca vine cu Dominatorul . . . si sa spunem ca face fata . . . . se va simti prost printre atatea Africane :) . El monocilindru , noi 2V , el cu doua tobe , noi cu una . . . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac un apel posesorilor de Africane 89-90 din Bucuresti sau inprejurimi. Imi trebuie motocicleta pt 2 zile pt a confectiona un suport de bagaje pt un coleg din Timisoara. Atelierul este in sect 6 zona Autogara Militari. In compensatie demontez inpreuna cu proprietarul toate subansamblele care s-au zgariat, ruginit, cum ar fi cricul central si lateral, comenzi, ghidon, crach bars, portbagaj, etc pe care le curat si vopsesc electrostatic negru mat. Pot fi contactat la 0722646373. Multumesc.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand pantaloni KTM ca cei din imagine. I am cumparat si sunt mari pentru mine.

Marimea este 34. Sunt in cutie cu etichetele.

400 lei

http://www.motosport.com/dirtbike/2014-KTM-POWERWEAR-HYDROTEQ-OFFROAD-PANTS

 

Sau la schimb cu ceva ulil gen cric central rd03 :).....ne intelegem noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. caut de cumparat acte pt africana rd04. ceva sugestii? ms

 

Cadru cu acte de Germania e bun?

 

Avand in vedere ca au inflorit pomii, m-am apucat si eu sa imi pregatesc motorul pentru noul sezon. Schimbat ulei + filtru, schimbat cablu de ambreiaj, spalat filtrul de aer si cel mai important, schimbat galeriile de evacuare. Anul trecut cumparasem unele "sport/racing/custom" si acum mi-am zis sa le si pun sus.

 

post-30-0-22630000-1394994452_thumb.jpg

 

Si cu toata harablaia montata:

 

post-30-0-62693900-1394994481_thumb.jpg

 

Am dat si o tura sa vad, daca in afara de greutate mai e vreo diferenta. La sunet nu imi dau seama ca s-a schimbat ceva, iar la mers... nu stiu... Poate e vreo diferenta dar cum eu sunt mai nesimtit...

 

Fac un apel posesorilor de Africane 89-90 din Bucuresti sau inprejurimi. Imi trebuie motocicleta pt 2 zile pt a confectiona un suport de bagaje pt un coleg din Timisoara. Atelierul este in sect 6 zona Autogara Militari. In compensatie demontez inpreuna cu proprietarul toate subansamblele care s-au zgariat, ruginit, cum ar fi cricul central si lateral, comenzi, ghidon, crach bars, portbagaj, etc pe care le curat si vopsesc electrostatic negru mat. Pot fi contactat la 0722646373. Multumesc.

 

Ti-am trimis un PM acum ceva vreme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...