fairplaybiker Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 May she rest in pieces . donatoare de organe ....pot trai altele mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Voi ce parere aveti o toba aftermarket creste consumul motocicletei in aceleasi conditii fata de una originala. Toate chestiile reglate bine, bujii noi, carburatoare curate -- sincronizate...eu si pasager, cu coburi dar goale, toba aftermarket AROW am scos consum 5.2 Cu RD07le as fi tentat sa cred ca scoteam mai putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Nu vreau să-mi imaginez ce înseamnă să scoţi consumul acela... În weekend am scos 6.6% şi-am mers cu pasager, mai înţepat. Azi pe Braşov - Sibiu singur, fără bagaje, mers domol - maxim 5000rpm, accelerat lin, numai două depăşiri în care am accelerat mai tare - am scos 5.8%. Şi a fost cam foarte plictisitor drumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Eu sunt mai plictisitor prin definitie...deci pt mine ar trebui sa fie ok. De principiu eu merg pe la 5000rpm si doar in depasiri o mai ciup putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Eu merg pe la 3500 si cand trebuie sa depasesc nu accelerez deloc ci ridic vela mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 (editat) iti ridici viziera si sufli in ea... @Cristi: mai bine imi spui daca ai pe acolo prin garaj ceva carburatoare de RD03 -- si daca vor sa plece de la tine! Editat Aprilie 22, 2014 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Carburatoare am, dar sunt pereche cu motorul si nu pot sa descompletez asa un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 nop...trebuiau sa fie dintralea de raft....Eh...ebay then Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 (editat) Dom Profesor , iti mai aduci aminte cand am venit la tine ca intra mobra in voblaj ? Am gasit buba si am uitat sa-ti spun : meseriasul de la vulcanizare a lasat guma de spate , sarita de pe janta , pe vreo 15 cm . Am vandut aerul din camera si am cumparat altul proaspat . Caz inchis . Editat Aprilie 22, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Niste piese de RD04 si de la mine. Nu sunt in stare excelenta,dar... http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=9&t=393&sid=43e765ec55991ffa67de7d4b6f378c40 Preturi: Carena fata - 150 ron negociabil Carena spate - 100 ron negociabil Faruri - 160 ron negociabil Urmeaza poze si cu ghidonul si cadrul de bord (100 ron ghidonul-negociabil si cadrul de bord 80 ron-asa dicteaza piata din ce vad) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Dom Profesor , iti mai aduci aminte cand am venit la tine ca intra mobra in voblaj ? Am gasit buba si am uitat sa-ti spun : meseriasul de la vulcanizare a lasat guma de spate , sarita de pe janta , pe vreo 15 cm . Am vandut aerul din camera si am cumparat altul proaspat . Caz inchis . Pai trebuia aer de primavara, ala de iarna e mai rece si miscarea moleculara e mai scazuta, de unde si tendinta de rezistenta la frana de motor, deci voblaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 De pe la altii adunate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Vreau sa-mi schimb placutele de frana fata/spate la Africana. Am avut Brembo pe spate, nici nu vreau sa mai aud de ele. Slabe rau! Ce-mi recomandati? Am discurile originale, ce placute sa pun pt a avea frane mai promte? Chiar daca nu tin mult in km, macar SA TINA FRANA :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 E bine sa eviti cele sinterizate daca vrei sa protejezi discurile. Altfel, calitatea franarii este superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Nissin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Eu tot timpul am folosit Nissin NS, 2P225 pe faţă şi 2P204 pe spate. Ştii unde le găseşti http://www.all-moto.ro/placute_frana_nissin_2p225_ns/232.htm http://www.all-moto.ro/placute_frana_nissin_2p204_ns/214.htm Acum am altceva, c-aşa am luat-o. Ţin şi astea bine, dar nu ştiu ce neam sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Recomand si eu Nissin. Am mai mers si cu placute Saito din Louis, dar nu sinterizate, cele normale. Am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 PS: am cautat ceva info in mebrana ema legat de toba, ca doar am schimbat toba la toate mobrele. La AT, se castiga la greutate. Fiind toba sport gazele sunt evacuate mai repede, deci implicit trebe si un filtru aer sport ca sa se echilibreze ecuatia. Acuma...consumul...teoretic ar ramane la fel dar practic cam creste usor/nesesizabil daca circuli la acelasi regim de rpm . asta e teoria mea PPS: Gazele de evacuare au viteza sunetului daca va vien sa credeti au ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 PPS: Gazele de evacuare au viteza sunetului daca va vien sa credeti au ba pe toba? Ma cam indoiesc serios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 pe pariu? imi dai o afrikana daca am drepatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Există pe acolo diferenţe de presiune şi altele, dar am făcut un calcul şi pistonul de Africana ( 72mm cursă ), la 10.000rpm ( haha ) ar avea o viteză de 3 metri / secundă. Deci împunge gazul afară din piston cu viteza asta, dar că mai apar şi alte fenomene p-acolo ( pe care nu le cunosc ), cred că accelerează gazele de evacuare. Dar până la peste 300 metri / secundă , cam greu. Dar gazele produc zgomote, care într-adevăr circulă cu viteza sunetului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 creeed ca era vorba de undele sonore . si da, am uitat cine are degree in Physics ps:http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetalii/11/teoria-evacuarii-motorul-in-4-timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Aha. Adica unde elastice. Precum undele seismice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Ai uitat in teoria ta ca daca pistonul are diametrul de 10 ori mai mare decat al tevii prin care impringe gazele, viteza gazelor prin piston ar trebui sa fie teoretic de 10 ori mai mare... daca nu ma insel este efectul coanda! -- as putea la fel de bine sa gresesc....dar sigur daca pistonul impinge gaze cu 3ms in toba au mult mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 De 10 ori mai mare ? ( prin evacuare, nu piston ) Dacă scazi diametrul de 10 ori, suprafaţa scade de 100 ori. Şi în acest caz aşa este, s-ar putea întâmpla ce ai spus. Dar evacuările au ... d=4 cm probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.