Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voi ce parere aveti o toba aftermarket creste consumul motocicletei in aceleasi conditii fata de una originala.

Toate chestiile reglate bine, bujii noi, carburatoare curate -- sincronizate...eu si pasager, cu coburi dar goale, toba aftermarket AROW am scos consum 5.2

 

Cu RD07le as fi tentat sa cred ca scoteam mai putin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să-mi imaginez ce înseamnă să scoţi consumul acela...

În weekend am scos 6.6% şi-am mers cu pasager, mai înţepat. Azi pe Braşov - Sibiu singur, fără bagaje, mers domol - maxim 5000rpm, accelerat lin, numai două depăşiri în care am accelerat mai tare - am scos 5.8%. Şi a fost cam foarte plictisitor drumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti ridici viziera si sufli in ea...

@Cristi: mai bine imi spui daca ai pe acolo prin garaj ceva carburatoare de RD03 -- si daca vor sa plece de la tine! :)

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom Profesor , iti mai aduci aminte cand am venit la tine ca intra mobra in voblaj ? Am gasit buba si am uitat sa-ti spun : meseriasul de la vulcanizare a lasat guma de spate , sarita de pe janta , pe vreo 15 cm . Am vandut aerul din camera si am cumparat altul proaspat :) . Caz inchis :) .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste piese de RD04 si de la mine. Nu sunt in stare excelenta,dar...

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=9&t=393&sid=43e765ec55991ffa67de7d4b6f378c40

Preturi:

Carena fata - 150 ron negociabil

Carena spate - 100 ron negociabil

Faruri - 160 ron negociabil

Urmeaza poze si cu ghidonul si cadrul de bord (100 ron ghidonul-negociabil si cadrul de bord 80 ron-asa dicteaza piata din ce vad)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom Profesor , iti mai aduci aminte cand am venit la tine ca intra mobra in voblaj ? Am gasit buba si am uitat sa-ti spun : meseriasul de la vulcanizare a lasat guma de spate , sarita de pe janta , pe vreo 15 cm . Am vandut aerul din camera si am cumparat altul proaspat :) . Caz inchis :) .

 

Pai trebuia aer de primavara, ala de iarna e mai rece si miscarea moleculara e mai scazuta, de unde si tendinta de rezistenta la frana de motor, deci voblaj :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi schimb placutele de frana fata/spate la Africana. Am avut Brembo pe spate, nici nu vreau sa mai aud de ele. Slabe rau! Ce-mi recomandati? Am discurile originale, ce placute sa pun pt a avea frane mai promte? Chiar daca nu tin mult in km, macar SA TINA FRANA :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot timpul am folosit Nissin NS, 2P225 pe faţă şi 2P204 pe spate. Ştii unde le găseşti :)

http://www.all-moto.ro/placute_frana_nissin_2p225_ns/232.htm

http://www.all-moto.ro/placute_frana_nissin_2p204_ns/214.htm

 

Acum am altceva, c-aşa am luat-o. Ţin şi astea bine, dar nu ştiu ce neam sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: am cautat ceva info in mebrana ema legat de toba, ca doar am schimbat toba la toate mobrele.

La AT, se castiga la greutate. Fiind toba sport gazele sunt evacuate mai repede, deci implicit trebe si un filtru aer sport ca sa se echilibreze ecuatia.

Acuma...consumul...teoretic ar ramane la fel dar practic cam creste usor/nesesizabil daca circuli la acelasi regim de rpm . asta e teoria mea

PPS: Gazele de evacuare au viteza sunetului daca va vien sa credeti au ba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există pe acolo diferenţe de presiune şi altele, dar am făcut un calcul şi pistonul de Africana ( 72mm cursă ), la 10.000rpm ( haha ) ar avea o viteză de 3 metri / secundă. Deci împunge gazul afară din piston cu viteza asta, dar că mai apar şi alte fenomene p-acolo ( pe care nu le cunosc ), cred că accelerează gazele de evacuare. Dar până la peste 300 metri / secundă , cam greu.

 

Dar gazele produc zgomote, care într-adevăr circulă cu viteza sunetului. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat in teoria ta ca daca pistonul are diametrul de 10 ori mai mare decat al tevii prin care impringe gazele, viteza gazelor prin piston ar trebui sa fie teoretic de 10 ori mai mare...

daca nu ma insel este efectul coanda! -- as putea la fel de bine sa gresesc....dar sigur daca pistonul impinge gaze cu 3ms in toba au mult mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 10 ori mai mare ? ( prin evacuare, nu piston )

Dacă scazi diametrul de 10 ori, suprafaţa scade de 100 ori. Şi în acest caz aşa este, s-ar putea întâmpla ce ai spus. Dar evacuările au ... d=4 cm probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...