Bogdan03 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Cred ca 15W-50 e decent , schimbi si filtrul si cum ziceau baietii, stai departe de full sintetic...ca-l mananca si nu-si merita banii.. Eu prima data m-a tentat sa-i pun ulei mineral (Care era recomandat cand aparuse mobra),dar m-am gandit ca uleiurile moderne nu pot decat sa faca bine motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Mi se pare inutil sa citesc toate postarile astea despre km, uleiuri de taxiuri, de măsline si alte filosofii. Iti spune lumea ca ai full sintetic in ea, nu ai verificat uleiul dupa schimbare si tu deja iti faci calcule despre semeringuri (aprox 80 lei no name si 40 euro originali - 4 buc) si segmenti (50 euro per piston). Schimba uleiul cu mineral sau semi si gata. Si daca mânca 1 L la 500 de km iti iei ulei cu tine in concediu si gata. 2-3000 merge lejer. Si te apuci la iarna de desfacut. » Post actualizat in 31 Jul 2015 19:50 Adventure,tata, nu stiti ce ulei aveti in mobre si unii nu l-au verificat un an si jumatate. Pot sa rad, nu? Nu va crispati prea tare din cauza mea. Am net bun dupa doua saptamani si ma relaxez la lumina lunii. Pace si iubire. Iar imi aduc aminte de 3500 pe o AT. Sa vedem si cu cat o vinde dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 semeringuri (aprox 80 lei no name si 40 euro originali - 4 buc) Africana are 6 supape, trei pe cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Daca sunt dusi segmenti verifica furtunul de la cutia filtrului unde se aduna uleiul împins din motor prin purjator. » Post actualizat in 31 Jul 2015 20:03 La Domi si Tenere semeringurile sunt 10 eur bucata originale. Si 20 de lei la Autonet/Motomike. Presupun ca tot pe acolo si la AT. Daca băietii au luat bacul pana prin 2010, cred ca se descurcă ei la calcule. 3 litri jumate ulei ca in Tenerele lui Andrei sigur nu intra in ele ). Repet, dont take it top serious, plecase . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Pentru cunoscători..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211100092&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&zipcode=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&adLimitation=&sortOption.sortOrder=DESCENDING&drivingMode=&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa%20twin&pageNumber=1&action=eyeCatcher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 "Dar oricum, orice om cu bun simt il schimba la 6000 cred," @Bogdan03 ! Te misti pe teren usor impertinent, nu crezi? Si, da, ai dreptate cu 12000km. Inca ceva: nu tot ce iti trece prin cap trebiuie sa daruiesti lumii, mai tine oarece si ptr tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Pentru cunoscători..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211100092&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&zipcode=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&adLimitation=&sortOption.sortOrder=DESCENDING&drivingMode=&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa%20twin&pageNumber=1&action=eyeCatcher David Wiedenmann Ovreu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Bai, eu nu merg niciodata cu viteza I, Si de pe loc pornesc cu a doua Exact! I-a e pentru mers inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Pentru cunoscători..... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211100092&usedCarSeals=&isSearchRequest=true&vatable=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&zipcode=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&adLimitation=&sortOption.sortOrder=DESCENDING&drivingMode=&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa%20twin&pageNumber=1&action=eyeCatcher Eu am mai vazut motoare cu putini km si reali, dar asta are schimbat kit-ul de lant dupa numai 17.500km? Discurile de frana parca spun un alt numar de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Eu am mai vazut motoare cu putini km si reali, dar asta are schimbat kit-ul de lant dupa numai 17.500km? Discurile de frana parca spun un alt numar de km... O folosea rar, merea cu ea numa pana la sinagoga...In alta ordine de idei, am relativ belit-o. Dupa schimbarea termostatului realitatea e chiar dura, 1L fix la 800km (mers vioi combinat forestiere si asfalt la viteza relativ mare). Si de data asta mi-am si afumat clar colegii, toba e funinginoasa si inclusiv prin efect coanda chiar si coltul de la numar.La mers constant nu scoate fum dar cand o blanesc pute bine si afuma. Se pare ca atata tine decent o africana, cam 300 mii. Avand in vedere ca si alternatorul s-a cam "muiat" , la iarna clar bag motorul de 60 mii. Oare merita sa-l segmentez si pe ala inainte sa-l pun sus sa stiu o treaba? Sfaturi? » Post actualizat in 03 Aug 2015 07:30 Galen, ce-i drept ma bag destul de des cu ea pe coclauri ceea ce presupune patinat ambreiaj si doar 1-a si a 2-a..... sa fie si asta o cauza? Dar n-as spune ca fac ''hard enduro'' pt ca sunt beginer.... N-ai tras-o tu prin teren sa "sufere" de asta sunt sigur.In teren consuma mai mult ulei doar daca o forjezi extrem, altfel chiar mai putin decat pe autostrada. La patinatul de ambreiaj se consuma doar placile nu si uleiul. Ar trebui sa uiti de patinat ambreiajul, daca vrei sa te tina, patinezi numa din gume. Ulei, asa cum spune toata lumea, in conditiile cand consuma cate ceva pui cel mai ordinar posibil, 15W40, am luat de la Socar cu 11lei/litrul. Schimbi mai des uleiul , pe la 5 mii il scoti tot afara. o data pe sezon schimbi si filtrul. De obicei folosesc ulei ieftin si gros de taxi.Daca te-ai fentat la verificarea nivelului si uleiul mai murdareste capatul jojei asta inseamnha ca ti-a luat cam 1 litru.Citi km ai facut de la schimbul de anul trecut?? Fa cum ti-a spus toata lumea, baga vara 15W40 si vezi cat iti bea asa, apoi decizi daca faci sau nu ceva. Eu am ajuns la 1l/800km si cum zicea cineva asta inseamna doar ca trebuie sa am ulei la mine, motorul merge "ca uns" )) Costul lui e cam 5% din costul benzinei. » Post actualizat in 03 Aug 2015 07:41 Scuze, ai scris ca ai facut 3000.Pune ulei normal 15w40 si vezi asa, apoi iti faci probleme daca e cazul, eu zic ca n-ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Oare merita sa-l segmentez si pe ala inainte sa-l pun sus sa stiu o treaba? Sfaturi? Daca esti absolut sigur ca are 60 de mii nu ar trebui sa-l desfaci. Dar, cum viata bate filmul, eu l-as deschide macar sa ma uit in el. Adica dai jos numai chiuloasele si vezi cum arata acestea, vezi daca ai uzura la cilindrii, daca se mai vad urmele de honuire, etc. Cu ocazia asta poti schimba si semeringurile la supape, ca daca motorul a stat mult alea nu s-au mai balacit in ulei si parca as schimba si garniturile de la capacele chiuloaselor. Experienta ne spune ca aia de la cilindrul spate se va duce dracului curand si pe acolo ne dispare in mod miraculos uleiul din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Bogdan, nu mai baga full-sintetic...am tot auzit ca V-urile il papa mai repede ca pe restul incearca semi 15W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 My 2 ce ts pt bogdan03, bre am pus bardahl pt motoare in V, merge foarte ok si ju-mi consuma, might give it a try Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Daca esti absolut sigur ca are 60 de mii nu ar trebui sa-l desfaci. Dar, cum viata bate filmul, eu l-as deschide macar sa ma uit in el. Adica dai jos numai chiuloasele si vezi cum arata acestea, vezi daca ai uzura la cilindrii, daca se mai vad urmele de honuire, etc. Cu ocazia asta poti schimba si semeringurile la supape, ca daca motorul a stat mult alea nu s-au mai balacit in ulei si parca as schimba si garniturile de la capacele chiuloaselor. Experienta ne spune ca aia de la cilindrul spate se va duce dracului curand si pe acolo ne dispare in mod miraculos uleiul din motor Da, imi curge si pe acolo dar nu cred ca semnificativ, am sa bag ceva silicon sa vad efectul, cine stie? O fi si de acolo 50-100 grame. Ok, cred ca am sa verific motorul inainte sa-l pun sus, cel putin test de compresie si simeringurile schimbate. Poate ma ajuta cineva cu date concrete privind preturile . Daca dau jos chiulasele, apoi dau jos si cilindrii ca-i tot pe acolo. Bun, cat costa si de unde se pot procura urmatoarele: -2 buc seturi segmenti -2 garnituri chiulasa (sau se pot reutiliza cele vechi?) -6 buc simeringuri supapa (eventual dimensiunile ca sunt precis standard si larg procurabile ) Altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Segemntii sunt undeva pe la 90 eur setul daca nu ma insel, deci 180 EUR pentru ambii cilindrii. Garniturile de chiuloase le poti refolosi o data daca ai grija la demontare sa nu le footizezi. Semeringurile de supape am luat Athena la 12 RON bucata. Un kit complet de garnituri (top-end) e pe la 500RON parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Eu cand mi-am schimbat cutia de viteze mi-am luat de pe ebay.co.uk ceva de genu http://m.ebay.com/itm/ATHENA-Repair-kit-Gasket-set-Complete-engine-Honda-XRV-750-Africa-Twin-/331462917874?nav=SEARCH Multe din ele mi-au ramas pt ca nu s-au rupt cand a desfacut mecanicul motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Segemntii sunt undeva pe la 90 eur setul daca nu ma insel, deci 180 EUR pentru ambii cilindrii. Garniturile de chiuloase le poti refolosi o data daca ai grija la demontare sa nu le footizezi. Semeringurile de supape am luat Athena la 12 RON bucata. Un kit complet de garnituri (top-end) e pe la 500RON parca Merci pt sfaturi si informatii profesore! » Post actualizat in 03 Aug 2015 19:14 Eu cand mi-am schimbat cutia de viteze mi-am luat de pe ebay.co.uk ceva de genu http://m.ebay.com/itm/ATHENA-Repair-kit-Gasket-set-Complete-engine-Honda-XRV-750-Africa-Twin-/331462917874?nav=SEARCH Multe din ele mi-au ramas pt ca nu s-au rupt cand a desfacut mecanicul motorul O socoteala aproximativa ma duce inspre circa 300 euro, asta daca fac singur treaba. Bani cu care iti iei cel putin 100kg ulei de africana La cate garnituri si o-ringuri sunt, clar ca trebuie un set la fiecare interventie, pentru ca cele care se deterioreaza sunt cam aceleasi. Merci pt oferta, am sa apelez daca va fi cazul. Deocamdata sezonul merge inainte, dar in mod sigur la iarna fac rocada. Azi la spalat motorul am bagat un jet de apa in toba si apoi l-am pornit, mi-a umplut curtea de funingine. Cand trag gazul brusc si turez fumega zdravan, e cam gata. Cel de 60 e de 60 sigur, totul era uzat pe el de 60k km. Asta nu inseamna ca nu papa ulei. L-am adus pe roti din Timisoara si mergea perfect, La asa drum scurt, n-a beut oloi, am in el uleiul cu care a venit din Italia. In fine am sa vad cum sta cu compresia si apoi decid ce fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Iar va trebui sa schimb rulmentii spate . . . . . si apelez la garajul d-lui Profesor cu ocazia asta sa vad daca nu are ratacite ceva amortizoare de prin butucul rotii spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 De ce "iar" ? Cand i-ai schimbat ultima data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 De ce "iar" ? Cand i-ai schimbat ultima data? Acum doi ani . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 si trebuie sa-i schimbi deja? ce rulmenti ai bagat? eu nu i-am schimbat niciodata, si am deja 40.000 km, cine stie de cand sunt acolo... auzi la el, cica RD04 e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 si trebuie sa-i schimbi deja? ce rulmenti ai bagat? eu nu i-am schimbat niciodata, si am deja 40.000 km, cine stie de cand sunt acolo... auzi la el, cica RD04 e bun Ceva cu bile de pe la Rolling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 La ambele motociclete am pus rulmenţi şi simeringuri SKF pe spate, pe la 65 lei setul. Rulmentii i-am decapsulat şi am mai vârât vaselină în dânşii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Acum doi ani . . . . Ceva nu ai facut bine... Sau nu ai bagat vaselina in ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Ceva nu ai facut bine... Sau nu ai bagat vaselina in ei Au joc , neglijabil dar nu-mi place sa stiu ca nu sunt ok . Asa ca urmeaza schimbarea . Tre sa sap pe aici sa vad tipul de rulmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.