Arthur E Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Acum ca ati vazut cu o pornit babuta, sa va zic de baterie: este Caranda si nu a fost data jos de doi ani de pe mobra iar de redresor sau cabluri nu a auzit nici odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 @ andrei belcic, cu bateria de la masina am incercat, cea de pe motocicleta am terminato sambata trecuta si nu am mai incarcato de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) @chemical: Inchide robinetul de benzina, scoate bujiile afara, trage acceleratia si da-i LUNG la buton. apoi pune bujii noi sau arde-le pe aragaz pe celelate, le montezi, deschizi robinetul de benzina si incerci sa pornesti. Editat Februarie 4, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Multumesc cstelia, la asta m-am gandit si eu dat nu stiam faza cu acceleratia. Astept sa imi vina cheia de buji. Voi ce cheie de buji aveti ? Dintrasta articulata ? http://www.hamart.at/shopG/product_info.php?language=en&info=p64330001_zuendkerzenschluessel-honda-xrv-750-rd07-africa-twin-1993-2003.html&= Sau dintrasta simpla http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.mobile/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/SPS001 Eu nu am gasit de cumparat numai simpla, sper sa reusesc sa scot si bujia din stanga de pe cilindrul din fata fara sa dau jos radiatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Cred că e suficient să dai câte o bujie jos de pe fiecare cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) Scoţi doar o bujie şi actionezi butonul roşu din stânga. Nu mai ştiu dacă îţi permite să dai la demaror cu scânteia oprită, dar încearcă. Dacă nu te lasă, scoţi ori cablurile din CDI, ori pipa de pe bujia rămasă pe motor. Dacă porneşte şi merge bine, le schimbi când s-o face mai cald, că-i mai confortabil (asta dacă n-ai spaţiu decent). De pe Hamart am cumpărat o trusă SH de scule pentru RD07, completă, cu 19€. Deci cheia aceea la 22€ este o hoţie. Mai caută sau mai aşteaptă. Edit: Bogdan 03 !!! Ce mai face Bogdan03 ? PS: Nu ascultaţi de sfaturile celor care postează înainte şi după mine. Sunt drojdieri braşoveni, puşi pe stricat! Editat Februarie 4, 2016 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Zice un sibian deghizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Multumesc tuturor pt raspunsuri, deocamdata vreau doar sa o pornesc cat sa o pot duce la un mecanic, acolo se va ocupa el de curatat carburatoare, sincronizat carburatoare, verificat joc la supape si altele daca mai constata ceva cand o desface Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Multumesc tuturor pt raspunsuri, deocamdata vreau doar sa o pornesc cat sa o pot duce la un mecanic, acolo se va ocupa el de curatat carburatoare, sincronizat carburatoare, verificat joc la supape si altele daca mai constata ceva cand o desface Si nu ar fi mai usor ptr tine sa o duci asa la mecanic , fara sa mai te chinui tu cu dansa ? Intreb doar . Ajunsa asa cum este acum , la doctor , poate s-o vada si sa-ti spuna exact si care este problema inainte sa se apuce de desfacut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Asa ca ideie de la unul care e leneș. Startspray si un pic de ajutor de la o baterie de mașină. Eu asa m-as ajuta. Ieftin si eficace, ca sprayul ăla nu se strica;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 @Arthur E, ca sa o duc la mecanic am 2 variante, 1 sa o porneac cumva si sa o duc pe rotile ei 2 sa caut o platforma si o masina cu carlig, am gasit ceva masina dar ii mai complicat ca nu poate intra in oras ca nu are platit nu stiu ce taxa (ii masina mai mare de 3,5 t) si am ajuns la concluzia ca ii mai usor daca reusesc sa o pornesc sa o duc pe roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 @Arthur E, ca sa o duc la mecanic am 2 variante, 1 sa o porneac cumva si sa o duc pe rotile ei 2 sa caut o platforma si o masina cu carlig, am gasit ceva masina dar ii mai complicat ca nu poate intra in oras ca nu are platit nu stiu ce taxa (ii masina mai mare de 3,5 t) si am ajuns la concluzia ca ii mai usor daca reusesc sa o pornesc sa o duc pe roti Am inteles . Eu ma gandeam ca ar fi mai ok ptr mecanic sa o vada " virgina " dar daca vad ca nu prea ai variante . In cazul acesta , la mine a functionat astfel : desfacute bujiile , arse cu o lampa cu gaz sau chiar pe aragaz , dat putin la demaror si montat bujiile . Daca sunt peste 10 grade in locul unde se afla motocicleta , nu trage socul pana la capat sau chiar deloc . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 eu astept pocket edition, sid esigur un pin de purata la rever. d pin-ul probabil la vreo intlnire De bagat strambe esti bun Acum ca am anuntat ca sunt gata calendarele, te-ai dat la fund Rusinicaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Sunt gata calendarele ? Si eu vrau unul daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Asta daca e filtru de hartie, dar pana sa se umfle ala e suficient cata apa intra ca sa inoaie biela. Ce zice Doru1900 e corect, De biele indoite din cauza apei in motor am auzit, de chiuloase smulse nu. O chiuloasa e prinsa in minim 4 suruburi, cam greu sa o smulgi. Cred ca am mai pus pozele astea aici : un surub ce tine chiulasa si o bucata de chiulasa (ca sa intelegeti la ce va uitati) » Post actualizat in 05 Feb 2016 17:53 Edit: Bogdan 03 !!! Ce mai face Bogdan03 ? Mi-am luat ban aiurea.Imi iau mereu ban cand postez pe topicuri legate de BMW uri (si nu,nu fac misto acum)... Citisem discutia voastra cu baterii,bujii,porniri Adineaori dadusem peste un articol pe net care spune ca incalzitul motorului iarna face mai mult rau decat bine (era vorba de masini, si despre motoare cu benzina). http://stiri.tvr.ro/mitul-privind-incalzirea-ma-inii-pe-timp-de-iarna-inaintea-plecarii-din-parcare-a-fost-spulberat_70303.html Eu sincer nu mi-as bate capul sa pornesc motoreta pe timpul iernii deloc. As tine totusi bateria in casa si as pune-o pe redresor o data pe luna doar. Cam atat. Bine,preferabil mobra sa stea pe standere (daca exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 (editat) Astea sunt poze cu un capac de chiulasa, nu cu chiulasa. Iar articolul se refera la incalzirea motorului inainte de plecare, nu la pornitul lui din cand in cand iarna. BAN TO YOU! Editat Februarie 6, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Astept sa imi vina cheia de buji. Voi ce cheie de buji aveti ? Dintrasta articulata ? ..................... Eu nu am gasit de cumparat numai simpla, sper sa reusesc sa scot si bujia din stanga de pe cilindrul din fata fara sa dau jos radiatorul Ce ai reusit sa faci cu cheia de bujii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 @robertambrozie, deocamdata nu am reusit sa desfac bujiile din lipsa de timp, numai vineri am primit-o, sambata am avut examen de dimineata si apoi am plecat la munte, luni dupamasa sau marti dimineata sper sa ajung la garaj sa le schimb, am buji noi, carenele si rezervoru sunt tate jos, imi trebuie numai putin timp liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 @robertambrozie, deocamdata nu am reusit sa desfac bujiile din lipsa de timp, numai vineri am primit-o, sambata am avut examen de dimineata si apoi am plecat la munte, luni dupamasa sau marti dimineata sper sa ajung la garaj sa le schimb, am buji noi, carenele si rezervoru sunt tate jos, imi trebuie numai putin timp liber Atunci spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Vezi si daca ai scanteie prin pipe. Nu insuruba bujiile. Le lipesti cu filetul de chiulasa si dai la buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salut. Prezint sistem evacuare pentru Honda Africa Twin. Fabricator este subsemnatul sub umbrela Kline Innovation. Fisier video este link-ul https://m.youtube.com/watch?v=9E7WLqQEO5E Va urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salut. doar pentru Afikane faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) Fericitii posesori de africane, daca doresc un astfel de sistem, nu trebuie decat sa -l comande si curierul li-l va aduce acasa ptr ca pentru acest model am matrite insa, daca alt tip de motocicleta este dotata cu un astfel de silencer este necesara prezenta la atelier pentru doua-trei zile pentru a-l "plia" pe aceasta. Desigur intr-un astfel de caz posesorul va beneficia de o reducere semnificativa. » Post actualizat in 07 Feb 2016 17:55 Recomand click pe http://www.kline-innovation.com/ pentru a observa standardul de calitate pentru produsele noastre. De acum, din dragoste pentru motociclete, vom face un nou departament. Activitatea mea este concentrata pe sistemele de Porsche insa voi fi si fabricatorul de sisteme moto. Editat Februarie 7, 2016 de Constantin Cirlan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 In profilul tau nu este trecuta locatia. M-ar interesa pentru un Transalp PD10. Preturile unde se pot afla? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) M-am conectat prin facebook si nu am actualizat datele. Locatia mea este Bucuresti. Si da, mie- dor de transalp (am avut acum cativa ani) si imi va placea sa lucrez la un model asa de popular. Trebuie insa ca motocicleta sa fie adusa la atelier. Cat despre pret / nu stiu daca e locul aici sau in "bazar". Pretul pentru al tau in conditiile deplasarii la atelier pentru constructia sistemului si a matritei va fi 600. Nu va fi afectat esapamentul existent, nu se vor folosi parti din el si vei avea posibilitatea de a-l conserva. (detalii la 0757 070 390) Merci. Editat Februarie 7, 2016 de Constantin Cirlan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.