Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus:

Saua de RD03 se potriveste pe RD04?

Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

De sa nu stiu ce sa zic, dar pe asfalt eu merg cu 2 si 2 , daca zici ca e asa prost baga 1.5 fata spate, dar mai putin mi se pare aiurea, 1 bar e de offroad, si e periculos si acolo daca nu ai Rimlock....

Edited by andreim92

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10.05.2019 la 22:44, Honda Cbr F4 a spus:

[...]Cu ce presiune in telescoape mergeti pe asfalt mixt, mai mult prost? Parca 1 Bar e cam mult, scutura.

 

Maxim 0.6 bar, cum e la manual, altfel scuipa simeringurile afara. Dar mai bine nici nu te incurci, comportamentul nu se schimba foarte mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea in roti 2 cu 2 pe asfalt e ok sau 1.5 bari in off.

Parca am experimentat cu presiunea in telescoapele fata si scutura tare pe drum denivelat la 1bar, dar aveam si un ulei mai vascos, 10w ceva parca. 

Din amintiri, 5w cu 1bar era okeish pentru ambele variante, presiune in furca fata.

Seile rd03 cu rd04 parca sunt interschimbabile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ah, am citit ca prostul ceva si am inteles altceva. In mod normal acolo nu trebuie sa umbli. Cartea zice 0.4 si mai bine o lasi  in pace . Uite aici.

 

Capture.thumb.JPG.e5e81a9de0491d6624e2d0c11b872900.JPG

Edited by andreim92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi !

Gasesc la cineva de cumparat o sa originala? Am luat motorul cu o sa retapitata tip confort/touring, e lata, groasa si moale, nu ma prea prinde stilul asta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
La 14.05.2019 la 22:08, Honda Cbr F4 a spus:

Mersi !

Gasesc la cineva de cumparat o sa originala? Am luat motorul cu o sa retapitata tip confort/touring, e lata, groasa si moale, nu ma prea prinde stilul asta.

 

 Ai incercat Ebay? Ce e? Rd04? Baga si tu o poza sa o vedem. 

Edited by andreim92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, 04. Nu am gasit nimic pe ebay. Dar tinand cont ca se vand atatea sei after market touring, unde ajung cele originale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe cand e intalnirea aia la N city? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Intalnirea de la Nadrag este intre 14 si 16 iunie 2019.

Edited by cstelia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din Brașov se anunță africanisti care sunt interesați pt plecare vineri sau sâmbătă. Mulțumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Ma gandesc sa vand prototiptilul #1, a ajuns la mine de jumate de an dar nu prea am timp sa ma dau cu el. Poate e cineva mai liber si e pacat sa stea. Motorul trage de rupe dar consuma ulei, ar trebui deschis si vazut ce e de facut. Compresie 10 si 6. In rest e ok, electric ok, am pus un releu de incarcare cu mosfet, baterie noua (luna aprilie) si ulei+filtru nou (Procycle 20w-50 de pe louis.de). Pretul e 1350euro, motorul e inmatriculat pe numele meu, are rca(mai 5luni) si itp(pana in 2020) valabile.

Se poate vedea testa la Timisoara.

 

Detalii tehnice: e un RD04 1992, rezervor de transalp 600, furca Marzochi 50mm, amortizor de Transalp. Nu are scaritele de pasager. Modificat intru usurare. 

 

 

 

PHOTO-2018-11-12-11-24-58.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...