Jump to content

Recommended Posts

Acum 39 minute, andreim92 a spus:

Dap, aia chiar e prost gandita...mi am ars pantalonii de ploaie si doua perechi de bocanci

Hehe.. intr-adevar ar fi trebuit sa puna teava de esapament putin mai inspre motor. Pana acum totul merge ca uns, inca mi se pare inalta dar incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Doar ce am trecut inspectia cu ea si va trebui sa rezolv actele in curand. 

Tipul de la inspectie in mod normal merge pe obiect dupa ce-i face verificarile initiale. In cazul asta n-a avut curaj sa o testeze, abia atingea jos cu picioarele :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fel scutul protejeaza si de esapament, si mai e si o bucatica mica de scut termic pe teava, tocmai ca sa nu arrda pantalonul/gheata

dar, de la timp si temp, ruginesc suruburile si e un chin sa remontezi scutul mic.

Piese...pe la noi mai apar din dezmebrari, 112cstelia sau cel mai bine EBAY

Sa o stapanesti sanatos, si odata in miscare se tapaneste altfel, it's all about balance. 

Multe subiecte au fost tratate pe xrv.ro, daca o mai fi in viata site-ul, poti arunca un ochi acolo.

Comunitatea e mica dar de sustinere si vei gasi suport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara. Știe cineva de unde pot cumpăra saiba care angrenează melcul de kilometraj? Mulțumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am pus o pompa benzina Facet pe XRV. Intrebare: daca o las cum se vede in poza ii e bine pe termen lung? Acolo e o clema metalica de care pot sa o prind, sa nu o mai duc unde era pompa originala, ca nu imi place sa trag furtune pana in spate.. 

Doar ca unde e pusa acum, e temperatura mai mare, fiind la 5cm de cilindru. O las cum e?

(firele le trasez mai bine, nu le las asa..)

facet.thumb.JPG.6081c7f4075409c5dcc8f2d304726f99.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu pot sa iti recomand , decat sa consulti parametrii de functionare oferiti de Facet, ergo temperatura de lucru.

Daca e sa ma gandesc, in mers circula aerul foarte bine pe acolo, asa ca..nu ar trebuis a fie probleme. 

Zic ca doar timpul va spune ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut "probleme" cu un facet , prins un pic mai departe de motor ca tine , in sensul ca , in momentul in care se incalzea motorul mai tare , țăcănea.

Doar prin oras si off road.

Prima oara m-am speriat , chiar am crezut ca se futu motoru.

Cu ajutorul africanistilor de pe forum, am reusit si depistat problema ...se auzea de la pompa...plus ca am mers de proba prin oras , a inceput tacaneala si am deconectat pompa de la releul din bord, rezultat = liniste

In rest, blana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...