Jump to content

Recommended Posts

Acum 39 minute, andreim92 a spus:

Dap, aia chiar e prost gandita...mi am ars pantalonii de ploaie si doua perechi de bocanci

Hehe.. intr-adevar ar fi trebuit sa puna teava de esapament putin mai inspre motor. Pana acum totul merge ca uns, inca mi se pare inalta dar incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Doar ce am trecut inspectia cu ea si va trebui sa rezolv actele in curand. 

Tipul de la inspectie in mod normal merge pe obiect dupa ce-i face verificarile initiale. In cazul asta n-a avut curaj sa o testeze, abia atingea jos cu picioarele :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fel scutul protejeaza si de esapament, si mai e si o bucatica mica de scut termic pe teava, tocmai ca sa nu arrda pantalonul/gheata

dar, de la timp si temp, ruginesc suruburile si e un chin sa remontezi scutul mic.

Piese...pe la noi mai apar din dezmebrari, 112cstelia sau cel mai bine EBAY

Sa o stapanesti sanatos, si odata in miscare se tapaneste altfel, it's all about balance. 

Multe subiecte au fost tratate pe xrv.ro, daca o mai fi in viata site-ul, poti arunca un ochi acolo.

Comunitatea e mica dar de sustinere si vei gasi suport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara. Știe cineva de unde pot cumpăra saiba care angrenează melcul de kilometraj? Mulțumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am pus o pompa benzina Facet pe XRV. Intrebare: daca o las cum se vede in poza ii e bine pe termen lung? Acolo e o clema metalica de care pot sa o prind, sa nu o mai duc unde era pompa originala, ca nu imi place sa trag furtune pana in spate.. 

Doar ca unde e pusa acum, e temperatura mai mare, fiind la 5cm de cilindru. O las cum e?

(firele le trasez mai bine, nu le las asa..)

facet.thumb.JPG.6081c7f4075409c5dcc8f2d304726f99.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu pot sa iti recomand , decat sa consulti parametrii de functionare oferiti de Facet, ergo temperatura de lucru.

Daca e sa ma gandesc, in mers circula aerul foarte bine pe acolo, asa ca..nu ar trebuis a fie probleme. 

Zic ca doar timpul va spune ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut "probleme" cu un facet , prins un pic mai departe de motor ca tine , in sensul ca , in momentul in care se incalzea motorul mai tare , țăcănea.

Doar prin oras si off road.

Prima oara m-am speriat , chiar am crezut ca se futu motoru.

Cu ajutorul africanistilor de pe forum, am reusit si depistat problema ...se auzea de la pompa...plus ca am mers de proba prin oras , a inceput tacaneala si am deconectat pompa de la releul din bord, rezultat = liniste

In rest, blana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Ce tip de ulei de motor se folosește de obicei la o AT 750 din 1999 și ce cantitate întra în motor? 

Mecanicul mi-a spus sa iau Motul 7100 15 W 50.

Mulțumesc! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulei 2.4L fara filtru; 2.6L cu filtru.

Filtru Hiflo HF303, Champion F301, Mann MW64.

 

Eu prefer un filtru mai subtire, gen 10W40, ca sa ai ungere cat mai buna cand pornesti motorul, atunci ai parte de uzura mare, pentru ca piesele nu sunt complet acoperite de ulei.

Folosesc cel mai ieftin ulei pe care-l gasesc, in general e Repsol si semi-sintetic. Sa fie pentru motociclete cu ambreaj umed.

Am folosit uleiuri vascoase 20W50 si am facut mai mult rau.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 ore, Andry a spus:

Ulei 2.4L fara filtru; 2.6L cu filtru.

Filtru Hiflo HF303, Champion F301, Mann MW64.

 

Eu prefer un filtru mai subtire, gen 10W40, ca sa ai ungere cat mai buna cand pornesti motorul, atunci ai parte de uzura mare, pentru ca piesele nu sunt complet acoperite de ulei.

Folosesc cel mai ieftin ulei pe care-l gasesc, in general e Repsol si semi-sintetic. Sa fie pentru motociclete cu ambreaj umed.

Am folosit uleiuri vascoase 20W50 si am facut mai mult rau.

 

Merci! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intalnirea AT de la Nadrag de anul acesta se va tine intre 5 si 7 iunie. Locatia e aceeasi ca si in anii trecuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. 

 

Știți unde aș putea găsi carena din față ( cea cu farurile)și carena din spate stânga ( cea cu ușița pentru trusa de scule) , pe codul de culoare NH1K?

Aș mai avea nevoie de scărița de pe partea stângă, o pereche de semnalizări ( sau măcar brațele lor) și carena din spate care acoperă stopul. 

Toate acestea, îmi trebuie pentru o Africa Twin RD04 din 1991.

Am atașat și o poză cu modelul codului de culoare. 

Mulțumesc. 

P1060443.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...