Jump to content

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Recommended Posts

Acum 39 minute, andreim92 a spus:

Dap, aia chiar e prost gandita...mi am ars pantalonii de ploaie si doua perechi de bocanci

Hehe.. intr-adevar ar fi trebuit sa puna teava de esapament putin mai inspre motor. Pana acum totul merge ca uns, inca mi se pare inalta dar incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Doar ce am trecut inspectia cu ea si va trebui sa rezolv actele in curand. 

Tipul de la inspectie in mod normal merge pe obiect dupa ce-i face verificarile initiale. In cazul asta n-a avut curaj sa o testeze, abia atingea jos cu picioarele :) 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De fel scutul protejeaza si de esapament, si mai e si o bucatica mica de scut termic pe teava, tocmai ca sa nu arrda pantalonul/gheata

dar, de la timp si temp, ruginesc suruburile si e un chin sa remontezi scutul mic.

Piese...pe la noi mai apar din dezmebrari, 112cstelia sau cel mai bine EBAY

Sa o stapanesti sanatos, si odata in miscare se tapaneste altfel, it's all about balance. 

Multe subiecte au fost tratate pe xrv.ro, daca o mai fi in viata site-ul, poti arunca un ochi acolo.

Comunitatea e mica dar de sustinere si vei gasi suport.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am pus o pompa benzina Facet pe XRV. Intrebare: daca o las cum se vede in poza ii e bine pe termen lung? Acolo e o clema metalica de care pot sa o prind, sa nu o mai duc unde era pompa originala, ca nu imi place sa trag furtune pana in spate.. 

Doar ca unde e pusa acum, e temperatura mai mare, fiind la 5cm de cilindru. O las cum e?

(firele le trasez mai bine, nu le las asa..)

facet.thumb.JPG.6081c7f4075409c5dcc8f2d304726f99.JPG

Link to comment
Share on other sites

nu pot sa iti recomand , decat sa consulti parametrii de functionare oferiti de Facet, ergo temperatura de lucru.

Daca e sa ma gandesc, in mers circula aerul foarte bine pe acolo, asa ca..nu ar trebuis a fie probleme. 

Zic ca doar timpul va spune ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

Am avut "probleme" cu un facet , prins un pic mai departe de motor ca tine , in sensul ca , in momentul in care se incalzea motorul mai tare , țăcănea.

Doar prin oras si off road.

Prima oara m-am speriat , chiar am crezut ca se futu motoru.

Cu ajutorul africanistilor de pe forum, am reusit si depistat problema ...se auzea de la pompa...plus ca am mers de proba prin oras , a inceput tacaneala si am deconectat pompa de la releul din bord, rezultat = liniste

In rest, blana

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Ulei 2.4L fara filtru; 2.6L cu filtru.

Filtru Hiflo HF303, Champion F301, Mann MW64.

 

Eu prefer un filtru mai subtire, gen 10W40, ca sa ai ungere cat mai buna cand pornesti motorul, atunci ai parte de uzura mare, pentru ca piesele nu sunt complet acoperite de ulei.

Folosesc cel mai ieftin ulei pe care-l gasesc, in general e Repsol si semi-sintetic. Sa fie pentru motociclete cu ambreaj umed.

Am folosit uleiuri vascoase 20W50 si am facut mai mult rau.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, Andry a spus:

Ulei 2.4L fara filtru; 2.6L cu filtru.

Filtru Hiflo HF303, Champion F301, Mann MW64.

 

Eu prefer un filtru mai subtire, gen 10W40, ca sa ai ungere cat mai buna cand pornesti motorul, atunci ai parte de uzura mare, pentru ca piesele nu sunt complet acoperite de ulei.

Folosesc cel mai ieftin ulei pe care-l gasesc, in general e Repsol si semi-sintetic. Sa fie pentru motociclete cu ambreaj umed.

Am folosit uleiuri vascoase 20W50 si am facut mai mult rau.

 

Merci! 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare. 

 

Știți unde aș putea găsi carena din față ( cea cu farurile)și carena din spate stânga ( cea cu ușița pentru trusa de scule) , pe codul de culoare NH1K?

Aș mai avea nevoie de scărița de pe partea stângă, o pereche de semnalizări ( sau măcar brațele lor) și carena din spate care acoperă stopul. 

Toate acestea, îmi trebuie pentru o Africa Twin RD04 din 1991.

Am atașat și o poză cu modelul codului de culoare. 

Mulțumesc. 

P1060443.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

1. Salutare, are/știe careva o supapă de evacuare, normal în toate mințile (nearsă și nelovită, nestrâmbată)? Prefer pe bani dar eventual la schimb cu altceva tot așa găsibil doar pe un motor donator. Un prieten îmi caută tocmai una de transalp 650, că are prin ceva pod, eventual știe careva dacă se potrivește? Diametrul e de 33mm.

 

Că s-a gândit în fine și africana mea să mă lase la 370k km. Că se pare că atât duce africana fără să umbli în motor. Foarte curios aprope fără calamină ( e drept că am reglat mereu „la zi” carburația. Am desfăcut deocamdată doar cilidrul bolnav,  cilindrul foarte puțin uzat (se vede încă honuirea) , dar pistonul e cam „clopot” 1,2 mm segmentul de foc, 0,9 cel de compresie. Supapa de evacuare era de vină, s-a „terminat” într-un mod curios, parcă a mușcat un șoarece din ea confundând-o cu o bucată de cașcaval.

 

101649617_3524585527555573_4647383819496718336_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Scaunul e perfect. N-a fost arsă, avea undeva o fisură din turnare, un punct slab și după 375k km de lovituri fisura s-a extins și bucata a zburat pe evacuare. S-a întâmplat brusc, în plină funcționare normală.

Am găsit pe ebay set de două bucăți. Mai e cineva interesat? https://www.ebay.com/itm/HONDA-XRV750-AFRICA-TWIN-RD07-EXHAUST-VALVE-SET-OF-X2-PCS-14721-MR1-000-JAPAN-2U/202752230576?hash=item2f34f984b0:g:y9AAAOSwdz9duT3U

Link to comment
Share on other sites

Salut Galen, 

 

Dacă îţi este de folos, pot verifica dacă este pe stoc această valvă, o comand la mine (am transport gratuit) şi o trimit în RO.

Sursa este de încredere, mi-am cumpărat diverse piese mici, OE Honda.

 

https://nutjob.ie/genuine-honda-africa-twin-750-1991-exhaust-valve-part-11-14721mr1000-481445/

Link to comment
Share on other sites

Salut Andry și mulțumesc pentru oferta de ajutor. Din fericire se potrivește la fix supapa de Transalp 600 (informație bună dacă mai pățește cineva). Am montat-o deja,  pe motorul acum „de rezervă” scaunul fiind absolut ok. Doar puțină pastă abrazivă și  supapa rotopercutată cu bormașina până lucesc suprafețele de contact. Motorul relativ nou (60 k km) segmentat și el și cu simeringurile de supapă noi, e deja pe africană și merge perfect.  Amânasem oricum transplantul, dacă nu ceda supapa mergeam încă bine merci. Acum am în sfârșit un motor care nu consumă ulei. Încă odată merci și drumuri faine amice! :) 

La 09.03.2020 la 11:32, Andrei Z a spus:

Salutare. 

 

Știți unde aș putea găsi carena din față ( cea cu farurile)și carena din spate stânga ( cea cu ușița pentru trusa de scule) , pe codul de culoare NH1K?

Aș mai avea nevoie de scărița de pe partea stângă, o pereche de semnalizări ( sau măcar brațele lor) și carena din spate care acoperă stopul. 

Toate acestea, îmi trebuie pentru o Africa Twin RD04 din 1991.

Am atașat și o poză cu modelul codului de culoare. 

Mulțumesc. 

P1060443.jpg

 

 

Ai aici link pt semnalizatoare: https://www.ebay.com/itm/Front-Pair-turn-signal-indicator-Blinker-90-00-Honda-Africa-Twin-XRV750-XRV-750/172467684613?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Link to comment
Share on other sites

On 15.06.2020 at 10:43, Galen said:

Mulțumesc pentru infomație.

Am găsit semnalizările, scărița și carena din spate care acoperă stopul. 

 

Drumuri bune și cât mai mulți kilometri cu noul motor !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vinde cineva o evacuare pentru RD07 93-95? As vrea sa fie plug and play pentru ca nu cunosc sudori buni pe aici, singura data cand am apelat am aruncat banii degeaba. Motocicleta are un Laser Produro Legal pe ea, daca e cineva interesat poate facem un schimb. Eu vreau mai zgomotoasa dar nu nesimtita sub orice critica. 

Pun o poza cu a mea.

 

 

Multumesc!

 

Capture.JPG

Edited by andreim92
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, andreim92 said:

Vinde cineva o evacuare pentru RD07 93-95? As vrea sa fie plug and play pentru ca nu cunosc sudori buni pe aici, singura data cand am apelat am aruncat banii degeaba. Motocicleta are un Laser Produro Legal pe ea, daca e cineva interesat poate facem un schimb. Eu vreau mai zgomotoasa dar nu nesimtita sub orice critica. 

Pun o poza cu a mea.

 

 

Multumesc!

 

Capture.JPG

Salut, in legatura cu toba Laser Pro Duro, eu am montant pe un Transalp de 650 o toba Leo Vince SBk cu DB killer, dar caut de ceva vreme una cum ai tu. Daca esti interesat de un schimb, iti las numarul meu aici: 0743135493, sau daca nu doresti schimb, sa-mi spui un pret.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Roby din TM din câte ştiu (pentru că am avut de-a face cu el şi nu recomand), cumpără carene de la Rădăuţi şi le vinde la preţ dublu, în special pe eBay şi alte pieţe internaţionale.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...