iustys Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Cum e , ai gasit-o la locul ei? Primele impresii: am luat-o ieri, am bagat sub 100 de km. Pe langa GS 500 asta e incredibila, totul e atat de smooth, pozitia atat de confortabila, motorul f elastic, cutia impecabila. Desi e mare e extraordinar de manevrabila la viteze mici, odata ce ai plecat de pe loc inaltimea nu mai conteaza, e chiar un atu. Ajung cam greu cu picioarele jos, trebuie sa ma intind tare si sa am pantaloni largi. De manevrat pe loc nu se pune problema incalecat, trebuie sa o iau frumos pe langa Si prima chestie pe care am observat-o : la accelerare (dar nu in treapta 1 ci doar in celelalte) am un bazait subtire si enervant. Pe loc daca turez sau in mers daca trag ambreiajul si o turez nu face. Sa fie de la windscreen/carene, de la pompa de benzina sau de la TPS desincronizate? Motorul are f f putini km daca e sa ne luam dupa ceas si alte semne, ieri am schimbat toate lichidele la el. este la locul ei..este la locul ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 lenoyy s-o stapinesti sanatos !!!! ai ca ne-am strins cam 50 posesori de v-strom (numai in Bucuresti suntem vreo 30) ,putem sa punem de o adunare ,dar a dat caldura si lumea se plimba ca pe la arc vad ca ne adunam putini. asfalt uscat si sanatate tuturor,bucurati-va ca a venit vara si scoateti mindretele de motoare( cele mai tari) la plimbare!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Si prima chestie pe care am observat-o : la accelerare (dar nu in treapta 1 ci doar in celelalte) am un bazait subtire si enervant. Pe loc daca turez sau in mers daca trag ambreiajul si o turez nu face. Sa fie de la windscreen/carene, de la pompa de benzina sau de la TPS desincronizate? Motorul are f f putini km daca e sa ne luam dupa ceas si alte semne, ieri am schimbat toate lichidele la el. face parte din paranoia de inceput... incet incet trec toate trebuie doar sa te obisnuiesti cu ea noroc si bine ai venit. lenoyy s-o stapinesti sanatos !!!!ai ca ne-am strins cam 50 posesori de v-strom (numai in Bucuresti suntem vreo 30) ,putem sa punem de o adunare ,dar a dat caldura si lumea se plimba ca pe la arc vad ca ne adunam putini. asfalt uscat si sanatate tuturor,bucurati-va ca a venit vara si scoateti mindretele de motoare( cele mai tari) la plimbare!!!!!!!! la cifrele astea putem sa ne facem intalnirea noastra separata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Bazaitul il am si eu si am impresia ca e de la lant - dupa ce l-am curatat si uns super calumea s-a mai diminuat sunetul - plus ca al meu lant oricum e obosit rau de tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Baietzi as vrea si eu sa fac parte din gasca voastra ,adica...si eu ma chinui de ceva vreme sa achizitionez asa ceva(dl650) dar o sa mai dureze putzin..infine eu sunt c-am mic de statura si mai slabutz m-as descurca cu asa ceva,??? in momentul de fatza am un dominator650 nu prea ajung bine jos dar madescurc ...daca o sa vina vreme sa imi iau si eu asa o frumusetze SH la ce trebuie sa ma uit,ce sa verific,ex..daca are peste40000km si an 2003/2004 are ceva?pana la catzi km duce fara defectiuni tehnice?apropo se descurca si in enduro (nu hard) dar asa macar putzin? Va multzumesc si va doresc sa va bucurazi cat mai mult de ele si catzi mai multzi km! ps cat papa la % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzone Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Depinde cat esti de inalt si ce experienta ai. 2-3 pagini mai inainte se vorbea de cum se mai poate reduce inaltimea pentru sa. Parerea mea e ca daca vrei cu adevarat, poti. In olanda am vazut doua fete calare pe Strom-uri. Legat de enduro,poare, eu am chinuit-o un pic pe a mea, dar e pacat. Nu e facuta pentru asta. Un drum de tara pana la o cabana poti sa il faci linistit, dar nu o baga pe dealuri sau prin padure. Mai ales daca esti mai scund, o sa iti fie foarte greu sa nu o scapi. Legat de consum, depinde cum o intreti si cum mergi: ieri am venit la mare cu niste prieteni mai incepatori, deci am mers mai relaxat. Plin la mol-ul de la iesirea pe autostrada, si la Calarasi am mai bagat cam 4,3 litri pentru a reface plinul. Deci un consum destul de bun, zic eu. Spor la achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 V-strom dl650 a aparut in 2004 derivat din cel de 1000,de stricat nu prea se strica ,nu are hibe ascunse,depinde mult de cel ce o exploateaza cum e ingrijita,cred ca e cea mai nimerita motocicleta pentru ro. la cat de proaste sunt drumurile de la noi (am mers simbata de la tg.jiu la herculane si am gasit un drum tocmai bun de testat amortizoarele si de vazut cat de bine sunt stranse suruburile pe motocicleta,pacat de peisajele de care aveai parte la tot pasu ,pacat de drumu de zeci de km numai viraje )e un motor foarte rezistent si fiabil,saua comfortabila,pozitia buna (am facut in 2 zile peste 800 km cu pasager,mai mult m-a stresat nevasta cu teama ei de curbe)si tot as mai fi alergat . noi astia mici de statura (am 1,71m inaltime ) cred ca avem o dambla cu vaca asta de la suzuki ne chinuim cu ea s-o intorcem de pe loc, s-o parcam,la stopuri suntem ca vrabiutele ,ne plangem ca n-ajungem cu talpile picioarelor jos,ca e grea ca e ....... dar cu toate astea ne place de ea si o iubim ca ne ofera atea satisfactii si ne iarta multe greseli in ale pilotajului altceva decat v-strom 650 nu doresc bafta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 ps consum la dus 5,1% drum pe dealuri si printre munti pe o distanta de 220km din 400 consum la inapoiere 4,2% drum de ses ,mers sustinut 120-140km/ora cam 420km,avand consoarta linga mine tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 ps consum la dus 5,1% drum pe dealuri si printre munti pe o distanta de 220km din 400 consum la inapoiere 4,2% drum de ses ,mers sustinut 120-140km/ora cam 420km,avand consoarta linga mine tot timpul Si eu am bagat plinul ieri la Nehoiu,am ajuns pe la Vulcanii noroiosi,buzau urziceni bucuresti,azi pina in militari si baneasa si am 3 linii din 5.nu stiu in litrii ce inseamna.am implinit o luna si 2600km fara probleme.vroiam sa va intreb,reglajul ala al supapelor se face doar la suzuki sau sa ma duc si in alta parte?are cineva idee cit dureaza si cit costa?toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 M-am intors si eu azi dintr-o plimbarica de aproape 2 saptamani, 3750km pana in fundul Greciei si inapoi! Drumurile au fost de vis, iar V-Stromul s-a comportat impecabil, a mers excelent incarcat la maxim cu pasager, top-case, genti laterale si un tank-bag gigantic. Din pacate i-am facut si "botezul", incercand sa cobor cu pasager in spate un drum de pietris mult prea hardcore. E posibil sa fi fost si un pic mahmur. Din fericire n-am patit mare lucru nici noi, nici motorul - niste genunchi usor juliti, varful de la maneta de frana rupt, carcasa de la semnalizatorul dreapta fata un pic sparta, si rezervorul un pic zgariat. Poze si alte detalii mai tarziu, cand ma mai dezmeticesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 25, 2009 Autor Share Postat Mai 25, 2009 Va plimbati mai baieti mai, la inceput doar eu faceam ceva km pe topicul asta. Acum vad ca sunt multi altii care inmultesc km mei cu 100 sau poate chiar cu 1000. Asta e.....! Bravo voua si astfalt uscat. Vrem si poze din Grecia nu doar povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Va plimbati mai baieti mai, la inceput doar eu faceam ceva km pe topicul asta. Acum vad ca sunt multi altii care inmultesc km mei cu 100 sau poate chiar cu 1000. Asta e.....!Bravo voua si astfalt uscat. Vrem si poze din Grecia nu doar povesti. Eu caut de mult o zona noua pt plimbari moto, ca de Cheia si Siriu m-am cam saturat. Joi plecam 4 motoare intr-un weekend prelungit in muntii Bulgariei. Facem 1500 km din care jumatate pe serpentine. Sper sa avem vreme buna. Impresii si poze cand ne intoarcem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Salut baieti, la drumuri lungi imi cam amorteste mana dreapta si m-am gandit la un tempomat mecanic, ce ziceti de ideea mea, poate va intereseaza si primesc si eu vreo DOC.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu caut de mult o zona noua pt plimbari moto, ca de Cheia si Siriu m-am cam saturat. Joi plecam 4 motoare intr-un weekend prelungit in muntii Bulgariei. Facem 1500 km din care jumatate pe serpentine. Sper sa avem vreme buna. Impresii si poze cand ne intoarcem. Pai, am descoperit zone noi la nici 100 km Buc(Dunare) ...superbe. De Cheia ,Siriu,Maneciu,Voineasa,Vatra Dornei...m-am plictisit acum ani buni. Ma batea gandul la un Muntenegru si ceva Croatia. Vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti....m-am gandit sa va intreb daca va intereseaza niste cauciucuri enduro pt v-strom...le tin degeaba pe balcon si le coace soarele (pacat de le ca sunt bune,bune)...am pus anuntz si la vanzari....dimensiunile sunt: fata:100/90-19 spate:140/80-17 eu oricum anul atsta nu am nici o sansa sa o dau pe aratura...asa ca...le vand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Pai, am descoperit zone noi la nici 100 km Buc(Dunare) ...superbe.De Cheia ,Siriu,Maneciu,Voineasa,Vatra Dornei...m-am plictisit acum ani buni. Ma batea gandul la un Muntenegru si ceva Croatia. Vedem... Pai baga aici detalii despre zonele alea de langa Dunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti....m-am gandit sa va intreb daca va intereseaza niste cauciucuri enduro pt v-strom...le tin degeaba pe balcon si le coace soarele (pacat de le ca sunt bune,bune)...am pus anuntz si la vanzari....dimensiunile sunt:fata:100/90-19 spate:140/80-17 eu oricum anul atsta nu am nici o sansa sa o dau pe aratura...asa ca...le vand... un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 un pret? 150 euro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut baieti....m-am gandit sa va intreb daca va intereseaza niste cauciucuri enduro pt v-strom...le tin degeaba pe balcon si le coace soarele (pacat de ele ca sunt bune,bune)...am pus anuntz si la vanzari....dimensiunile sunt:fata:100/90-19 spate:140/80-17 eu oricum anul asta nu am nici o sansa sa o dau pe aratura...asa ca...le vand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Salut baieti,la drumuri lungi imi cam amorteste mana dreapta si m-am gandit la un tempomat mecanic, ce ziceti de ideea mea, poate va intereseaza si primesc si eu vreo Aceeasi problema am avut si eu. Am rezolvat-o cu un cruizcontrol home made. O rozeta cu filet pe invers care rasucita blocheaza mansonul de acceleratie intr-o pozitie peselectata. Cand rasucesti inapoi aceleratia se deblocheaza si elibereaza mansonul. Eu m-am obisnuit cu el si pt mine este perfect. Nu-l folosesc decat pe autostrada cand soseaua este dreapta si libera. Altfel poate fi foarte periculos. Ceva de genul asta. Editat Mai 27, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Aceeasi problema am avut si eu. Am rezolvat-o cu un cruizcontrol home made. O rozeta cu filet pe invers care rasucita blocheaza mansonul de acceleratie intr-o pozitie peselectata. Cand rasucesti inapoi aceleratia se deblocheaza si elibereaza mansonul. Eu m-am obisnuit cu el si pt mine este perfect. Nu-l folosesc decat pe autostrada cand soseaua este dreapta si libera. Altfel poate fi foarte periculos. Ceva de genul asta. eu ma gandesc sa im comand de la louis 10019598 Tempomat 9.95 EUR dar pana la urma problema mea cu durerea din mana dreapta se pare ca era de la manusi care se cam largisera (deh ... au fost ieftine) si trebuia sa strang tare ca sa tin si acceleratia. Acum mi-am luat unele de vara care se pare ca sunt perfecte (piele) si care ma ajuta si la dozarea mult mai fina a acceleratiei. @bogdan: ceva noutati cu ungatoarele alea? (si as vrea sa imi trimiti si sablonul de la scut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Si eu mi-am luat o chestie din aia de la Louis de pus pe acceleratie. Nu e ca un cruise control, dar e destul de OK, te ajuta sa-ti dezmortesti mana la drum lung, si cateodata e chiar fun sa accelerezi cu un singur deget. In Bucuresti se gaseste la magazinele care aduc marfa de la Louis. Uite o poza cu al meu - se rotise un pic in sus de la cazatura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @bogdan: ceva noutati cu ungatoarele alea? (si as vrea sa imi trimiti si sablonul de la scut) Cu ungatoarele, desi pare simplu la prima vedere, tot incerc sa-l perfectionez. Problemele simple sant si cel mai greu de inlaturat si anume: furtunase subtiri prin care sa nu mai circule in sens invers bulele de aer, adeziv care sa lipeasca plastic de aluminiu si sa reziste in timp la ulei, valva vacuumatica care sa inchida uleiul de tot, fara pierderi peste noapte, robinet de reglaj fiabil, la care sa existe repetabilitate la fiecare reglaj, furtun de vacuum subtire, rigid si care sa nu se inmoaie la caldura, si lista poate continua. Cam toate amnuntatele astea le-am rezolvat, dar trebuie verificate si in exploatare mai dura la drum lung. Dupa ce ma intorc din Bg vedem concluzia finala. Cateva poze pt curiosi. Poate mai incearca cineva cercetarea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Bogdane ce sa perfectionezi? La mine merge perfect. Drum bun maine si poze cind va intoarceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 O alta idee de ungator : http://www.chainoiler.co.uk/ Sistemul este extrem de simplu si f ieftin. Nu foloseste vacuum ci o strangere usoara a rezervorului de ulei inaintea unui drum mai lung. Am gasit poze cu instalarea aici: http://www.flickr.com/photos/pbeens/tags/loobman/ Si un topic pe stromtrooper : http://www.stromtrooper.com/forums/showthread.php?t=5521 Ce ziceti, ne bagam la o comanda mai mare? In cel mai rau caz va raman piesele (rezervor, cap ungator, furtune) si le puteti folosi pentru a bricola un sistem propriu cum a facut Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.