licuriciul Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Salutare, ceva wk acesta ? eu m-as baga la o cursa ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) Ce mai face Stromistii? Nu mai are ei chef de scris? S-au ascuns toti?AAAAAAAAAAAAAAA......gata stiu!!!! Ei e motociclisti adevarati si e singurii care motocicleteaza pe vremea asta!!! la mine ploua de 3 zile..frig,timp de lucru stat home sau ....si sa ma laud cu noul numar,care de prea lene cu vremea asta nici macar nu l-am pus ... Editat Noiembrie 5, 2009 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 @akruno: modelul asta de v-strom tarcat nu-l stiu. e vopsit custom? farurile ca de pisica vad ca le are ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) E Cat-strom..............model 2010. Inca nu e pe piata. El are exclusivitate!!! Sau o fi Pisi-Strom??? Editat Noiembrie 6, 2009 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Ahoi Drakule ..evaluezi V-Stromu ? Eu la asta am trecut de pe Diversionul de 600. Pot sa iti zic cam care sunt diferentele .... coane, da' stiu ca te-ai plimbat, nu gluma sal'tare (cam tarziu, dar nu am mai intrat pe forum) multam de info, cam asa parere imi facusem si eu despre ea intr-adevar, e un pic mai inalta, dar e ok, chiar si pt mine ... un singur lucru nu imi place la ea: aspectul asimetric cand o privesti din spate, din cauza esapamentului. mai ales cand are gentile puse, imi vine sa mor... de ce dracu nu facura si ei o geanta scobita, ca la bmw.... ori poate unde ma obisnuisem eu cu simetria diversionului... in fine tre sa recunosc insa ca motorul 2V ma cam sperie, legat de vibratii (am avut vulcan de 750, si vibra ceva..). poate asta o fi altfel. am o afinitate pt motoarele 4L, care merg altfel din acest pdv o sa ma uit si la diversionul de 900, sa vad ce si cum (si ala are ceas si indicator de benzina pe bord, 4L, 90 cai, shaft drive, etc) stima PS rog colegii forumisti sa ma scuze ca le-am poluat topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Maine are cineva vreun plan de iesit? Daca vremea e la fel ca azi, parca as face o ultima plimbare mai lunga pe anul asta! tre sa recunosc insa ca motorul 2V ma cam sperie, legat de vibratii (am avut vulcan de 750, si vibra ceva..). poate asta o fi altfel. am o afinitate pt motoarele 4L, care merg altfel din acest pdv V-Stromul, cel putin cel de 650, are unul dintre cele mai "civilizate" motoare V2. Eu unul incep sa simt ceva vibratii pe la 7000rpm, si nici atunci nu sunt foarte suparatoare. Sub 7000rpm nu vibreaza aproape deloc, si in plus are cuplu mai bun decat multe motoare L4 de aceeasi capacitate, deci oricum nu trebuie sa-l turezi foarte tare ca sa simti ca se misca. Poti sa mergi o zi intreaga pe autostrada la 6000-6500 rpm (asta inseamna cam 120-140, cred) fara sa-ti amorteasca mainile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 (editat) Unde mergem maine!!! Propun ora de plecare 9,30-10 ca dimineata este cam nasol (ceata+frig), iar destinatia nu mai departe de 200km ca in total sa iasa max 400km sa ne putem intoarce pe lumina. Deci Cheia sau........, ca de BG sant satul pana-n gat. Invitat special Draku@ Editat Noiembrie 7, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 http://www.meteo.ro/vremea/50/starea-vremii-in-Brasov.html Va tine sa va dati pe burnita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 (editat) Cheia pica din motive meteo. Din consultarile cu atw a ramas tot varianta de rezerva Bulgaria, unde vremea este mai frumoasa, cald si fara ploaie. Sa plecam la 9,30 spre Sumen si Madara. Cca 360km dus/intors. Sau daca nu va hotarati eu fac doua ture pe Soseaua de centura. Plec la 9,30 in prima tura, la pranz trec pe acasa si mananc si apoi tura 2, in sens invers. Editat Noiembrie 7, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Eu vin, 9:30 e ok. Daca Sumen/Madara nu va tenteaza, eu sunt dispus sa merg si la Veliko Tarnovo/Arbanasi, desi am mai fost de vreo 4-5 ori pe acolo anul asta. Macar drumul e ceva mai interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 OK, ne vedem la 9,30 tot la benzinaria Petrom dintre Jilava si 1 Decembrie. Ne hotaram pe loc unde mergem. Plecarea din benzinarie la 9,45 si o mica regrupare la benzinaria de la Vama pt intarziati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Unde mergem maine!!! Propun ora de plecare 9,30-10 ca dimineata este cam nasol (ceata+frig), iar destinatia nu mai departe de 200km ca in total sa iasa max 400km sa ne putem intoarce pe lumina. Deci Cheia sau........, ca de BG sant satul pana-n gat. Invitat special Draku@ la asa invitatie zic prezent tre sa vaz unde e benzinaria aia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 la asa invitatie zic prezenttre sa vaz unde e benzinaria aia.... Benzinaria e foarte aproape de intrarea in 1 decembrie: http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=44....mp;t=h&z=18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 (editat) ok, ms Editat Noiembrie 7, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 un singur lucru nu imi place la ea: aspectul asimetric cand o privesti din spate, din cauza esapamentului. mai ales cand are gentile puse, imi vine sa mor...de ce dracu nu facura si ei o geanta scobita, ca la bmw.... ori poate unde ma obisnuisem eu cu simetria diversionului... in fine tre sa recunosc insa ca motorul 2V ma cam sperie, legat de vibratii (am avut vulcan de 750, si vibra ceva..). poate asta o fi altfel. am o afinitate pt motoarele 4L, care merg altfel din acest pdv Asimetria da.. e o problema. Practic cutia dreapta e mai inafara cu aproximativ 5cm decat cea stanga.. Eu inainte sa imi iau laterale m-am tot uitat dupa ce variante am pentru cutii.. si le-am ales pe cele de la Givi in loc de cele originale pentru ca imi parea mie ca sunt mai bine pozitionate si asimetria e mai putin pronuntata (nu am avut ocazia sa compar doua motoare unu langa altu.. dar ochiometric in poze asta mi-a fost impresia) ...apoi sunt ceva mai joase(deciar trebui sa fie ceva mai stabila motocicleta cu ele pe chestia asta), sunt mai maricele (35L ambele) si parca au o forma mai aerodinamica. Dar oricum.. asimetria este o problema.. eu dau vina pe ea in principal pentru problemele de stabilitate la viteze >150km/h (se manifesta doar cu cutiile puse). Motorul are vibratii foarte slabe, sunt mult mai slabe decat la diversion... deci din punctul asta de vedere Wee-strom-ul e un progres. Nu-ti face griji pt asta. Va invidiez pentru tura pe care o faceti.. eu mi-am cam incheiat sezonul moto dupa ce am inghetat la un drum CJ-BM, iar acum eu sunt la Cluj iar motorul in garaj la Baia Mare... Sa aveti distractie faina! Bafta & Asfalt uscat! Mesaj completat Ah.. si apropos.. sunt si eu foarte foarte curios cum se va prezenta noul Super Tenere... in principiu eu mi-am fixat ca target (peste vreo 3 ani cel putin) sa imi iau un BMW 1200 GS + rezervorul de 30L si inca cateva accesorii din gama Adventure(nu toate pt ca atuncid devine motocicleta prea grea). Dar daca cei de la Yamaha vor reface Super Tenere-ul la fel de bine cum au refacut Tenere-ul... atunci s-ar putea sa ma mai gandesc putin asupra targetului pt urmatorul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Asimetria da.. e o problema. pentru probleme cu asimetria va recomand dl1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Asimetria da.. e o problema. Practic cutia dreapta e mai inafara cu aproximativ 5cm decat cea stanga.. Eu inainte sa imi iau laterale m-am tot uitat dupa ce variante am pentru cutii.. si le-am ales pe cele de la Givi in loc de cele originale pentru ca imi parea mie ca sunt mai bine pozitionate si asimetria e mai putin pronuntata (nu am avut ocazia sa compar doua motoare unu langa altu.. dar ochiometric in poze asta mi-a fost impresia) ...apoi sunt ceva mai joase(deciar trebui sa fie ceva mai stabila motocicleta cu ele pe chestia asta), sunt mai maricele (35L ambele) si parca au o forma mai aerodinamica. Dar oricum.. asimetria este o problema.. eu dau vina pe ea in principal pentru problemele de stabilitate la viteze >150km/h (se manifesta doar cu cutiile puse). Gentile originale pt DL650 ies exact la fel de mult in stanga si in dreapta - asta pt ca cea din stanga are 35l si are suportul ceva mai aproape de motor, iar cea din dreapta are 32l si are suportul ceva mai departe de motor. Am studiat si eu multe combinatii si parca tot astea sunt cele mai simetrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) pentru probleme cu asimetria va recomand dl1000 Multumim de sfat, dar asteptam varianta euro3 in speranta unei functionari mai flexibile si economice a motorului de 1000. Ce ai mai facut cu a ta? Ai montat cutiuta fermecata? Face minuni? Mesaj completat Dar daca cei de la Yamaha vor reface Super Tenere-ul la fel de bine cum au refacut Tenere-ul... atunci s-ar putea sa ma mai gandesc putin asupra targetului pt urmatorul motor Uita-te la SUPER TENERE am pus o adresa cu poze si ceva informatii legate de 1200. Este inca in studiu si probe, dar arata interesant. Editat Noiembrie 8, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Multumim de sfat, dar asteptam varianta euro3 in speranta unei functionari mai flexibile si economice a motorului de 1000. Ce ai mai facut cu a ta? Ai montat cutiuta fermecata? Face minuni? cred ca mai felxibil/economic o sa fie cand o sa gandeasca de la zero un motor nou, modern... asta e acelasi motor de pe tl1000 aparut in '97 "cutiuta" face minuni dar inca nu e 100% setata... tre sa ma duc la united sa o pun pe stand dyno sa-i faca o harta dedicata acum trage mult mai liniar - deci clar curbele de putere si culplu nu mai sunt asa "accidentate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiua Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Va salut! Pentru cine e interesat de un V-Strom 650 f frumos si f bun, eu il vand pe al meu. A fost folosit cu predilectie in plimbarile din weekenduri. In Germania a avut tot un singur proprietar. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=247714 Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Uita-te la SUPER TENERE am pus o adresa cu poze si ceva informatii legate de 1200. Este inca in studiu si probe, dar arata interesant. Deocamdata n-am vazut nimic concret, ala nici macar concept nu poate fi numit, e o sculptura din crom si... carpe. In fine, are potential, dar pt mine 1200cc e mult prea mult, ce naiba, am avut masina cu motor mai mic! In nici un caz nu as inlocui DL650 cu un monstru din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Va salut! Pentru cine e interesat de un V-Strom 650 f frumos si f bun, eu il vand pe al meu. A fost folosit cu predilectie in plimbarile din weekenduri. In Germania a avut tot un singur proprietar. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=247714 Numai bine! salut. ce topcase si coburi ai pe ea? in litri ma intereseaza. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Gentile originale pt DL650 ies exact la fel de mult in stanga si in dreapta - asta pt ca cea din stanga are 35l si are suportul ceva mai aproape de motor, iar cea din dreapta are 32l si are suportul ceva mai departe de motor. Am studiat si eu multe combinatii si parca tot astea sunt cele mai simetrice. Ai tu gentile originale puse pe motor si ai masurat ? Nu te supara.. dar da-mi voie sa ma indoiesc de ce ai spus. Detaliul cu 32 vs 35 il stiam si inainte sa fac alegerea de genti Givi. Gentile Givi eu zic ca sunt mai aproape de corpul motocicletei prin design, practic invaluie partea cu toba. Am sa ii fac o poza din spate cand am cutiile puse, sa se vada mai bine. Dar oricum.. eventual cand se va face o intrunire a Wee-Stromerilor, se poate face o comparatie daca vine u cu Givi si un alt Wee-stromer cu case-urile originale puse pe moto. Mie ochiometric nu imi par deloc simetrice cele originale.. si nici pe de parte exact la fel de mult in stanga si in dreapta.. dar poate ma insel eu, daca are careva originalele .. il rugam sa masoare. Cum a fost plimbarea baieti ? Bafta & Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Veste proasta......Sorin si Mihaela au avut accident. Vin acum de la spital......sunt relativ bine, ii mai tin pana maine sa fie sigur ca nu se intampla nimic in urmatoarele ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Noiembrie 9, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2009 Cum s-a intimplat? Nimic grav din cite inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.