Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

akruno dc ai apucat sa faci vreun drum cu gumele ... cum se comporta pe ud/uscat si cat de tare vibreza pe asfalt?

sal.nu am apucat inca un drum lung,doar teste scurte de zona ,dar am mai avut inainte pe BMW si eram multumit de ele.

Mesaj completat

E plin Metro, Bricostorre si Hombacher de lopeti. De inaltat se face usor prin confectionarea celor 2 piese identice de sub amortizorul spate. Micsorand distanta intre gauri cu 1 mm ridici spatele cu 2,4 mm. Cu cat mai scurte cu atat iese mai inalta . In fata poti cobora jambele dar nu cred ca se poate mai mult de 6-8 mm. Una peste alta fara sa strici ciclistica motorului se poate ridica 25mm masurati in dreptul sei. Ce cauciucuri ti-ai pus?

am sa caut ceva lopeti,k doar vine sezonul rece :hug: ,sa vad ce gasim.

astaxi am dat in lucru acele "bouns" ptr inaltare(distanta intre gauri la prima strigare 12mm mai scurte),cand vor venii,mai inalt fata din telescoape apoi urmeaza cricul... :cheers: vedem apoi la masuratori ce iese..

eu am pus cauciucuri Haidenau K60 M+S,si sunt multumit,e deja a 2-a pereche...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se comporta pe ud? Cu TKC-urile frec scarita pe uscat dar pe apa sunt ca pe gheata :cheers: In a3-a la 3000 rpm daca trag de gaz patineaza roata de parca sunt pe gheata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiti!

intrebare de sezon: ce manere incalzite recomandati / aveti?

am inteles ca v-stromu are mufa speciala din fabrica pt manere incalzite - ramane sa vad daca miaru k2 are mufa asta

multumesc

Cele mai bune sant si cele mai ieftine. Saito, japoneze merg foarte bine pt cateva zeci de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai bune sant si cele mai ieftine. Saito, japoneze merg foarte bine pt cateva zeci de euro.

ai tu saito? ai probat/testat cumva? din ce-am citit eu pe net, sunt de tot rahatu. daca stii altceva zi-ne si noua.

eu am tot citit review-uri si pana la urma mi-am luat daytona, dar n-am apucat inca sa le montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se comporta pe ud? Cu TKC-urile frec scarita pe uscat dar pe apa sunt ca pe gheata :cheers: In a3-a la 3000 rpm daca trag de gaz patineaza roata de parca sunt pe gheata...

k60-urile ce le aveam inainte,frecam cricul pe uscat,dar erau nakspa pe ud..aste noi,M+S cica ar fi altfel(iarna ,vara,ud uscat)nu am apucat inca sa probez udul...dar vom merge mai incet daca trebuie :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well, se pare ca nu stie nimeni... :hug:

Pe vstrom.info sau stromtrooper.com ai cautat?

Stiu ca postase cineva pe unul din forumurile alea intreaga procedura, cu poze.

In principiu, iti trebuie un set de manometre, o surubelnita si manualul de service :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai tu saito? ai probat/testat cumva? din ce-am citit eu pe net, sunt de tot rahatu. daca stii altceva zi-ne si noua.

eu am tot citit review-uri si pana la urma mi-am luat daytona, dar n-am apucat inca sa le montez.

 

Tot saito am si eu. Sint foarte multmit de ele. L-am montat acum aproximativ 2 ani si merg super. Te ajuta foarte mult cind ploua sau e mai frig afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Saito de 2 ani si merg fara probleme. Un singur lucru deranjaza la ele. Treapta a doua de putere are 54 W ceeace este prea mult si se incalzesc prea tare pt a fi folosite permanent. De fapt este treapta de START dupa care treci pe ON care are doar 15 W. Daca treapta a doua ar fi avut numai 35-40 W era buna pt vreme foarte rece, asa trebuie folosita alternativ cu treapta unu. Oricum pt cei 60-70 euro cat am dat pe ele sant foarte bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vstrom.info sau stromtrooper.com ai cautat?

Stiu ca postase cineva pe unul din forumurile alea intreaga procedura, cu poze.

In principiu, iti trebuie un set de manometre, o surubelnita si manualul de service :)

 

M-am uitat, am citit si rascitit, problema este ca cei ce posteaza sunt din state si dimensiunea furtunelor pt fabricarea ,,utilajului'' este data in sistem american. Ma intrebam daca nu se potrivesc niste cesuri de reglat carburatoarele....

Iarna asta vreau sa-i dau jos si pompa de benzina sa-i curat filtrulala primar, sper sa reusesc.

L-a desfacut cineva pana acum, Poate imi da niste hint-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat, am citit si rascitit, problema este ca cei ce posteaza sunt din state si dimensiunea furtunelor pt fabricarea ,,utilajului'' este data in sistem american. Ma intrebam daca nu se potrivesc niste cesuri de reglat carburatoarele....

Iarna asta vreau sa-i dau jos si pompa de benzina sa-i curat filtrulala primar, sper sa reusesc.

L-a desfacut cineva pana acum, Poate imi da niste hint-uri?

Fabio (Bozoro@) si-a facut pompa zdrente si chiar a inlocuit un filtru cu altul de benzina, auto. Ia legatura cu el. Dupa ce a schimbat filtrul au disparut problemele pe care le avea inainte de interventie si numai cu cativa lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmatoarea mea miscare a fost schimbarea pieselor "bounce" de legatura intre telescop spate/bascula,cele noi avand cu 12mm mai scurta distanta intre axele gaurilor.

distantele masurate inainte si dupa;

inaltime sa 81-85

garda sol in cel mai jos punct 17-20..castig 4cmm.

aveti si poza pieselor facute...

si va voi tine la curent cu ce urmeaza..probabil niste suporti laterali ptr coburi..

post-27104-1255777872_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat, am citit si rascitit, problema este ca cei ce posteaza sunt din state si dimensiunea furtunelor pt fabricarea ,,utilajului'' este data in sistem american. Ma intrebam daca nu se potrivesc niste cesuri de reglat carburatoarele....

Iarna asta vreau sa-i dau jos si pompa de benzina sa-i curat filtrulala primar, sper sa reusesc.

L-a desfacut cineva pana acum, Poate imi da niste hint-uri?

 

Filtrul nu il poti curata pentru ca este capsulat pt ca este high pressure

Daca crezi ca iti face probleme il poti inlocui cu unul nou si pac pac 250e

 

Mai exista varianta renuntarii la filtrul din rezervor (atasat de pompa) si mutarea lui in afara rezervoului (filtru auto de benzina tot high pressure)

Acia gasesti cum se face!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul nu il poti curata pentru ca este capsulat pt ca este high pressure

Daca crezi ca iti face probleme il poti inlocui cu unul nou si pac pac 250e

 

Mai exista varianta renuntarii la filtrul din rezervor (atasat de pompa) si mutarea lui in afara rezervoului (filtru auto de benzina tot high pressure)

Acia gasesti cum se face!

 

Stiu ca este high prssure dar mai are unul low pressure, a se citi ,,sita'', situat in capul pompei, pe ala vreau sa-l curat. Sa vad cum dau pompa jos ca mai am juma' de rezervor plin cu benzina.

Editat de Rider in the sky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca este high prssure dar mai are unul low pressure, a se citi ,,sita'', situat in capul pompei, pe ala vreau sa-l curat. Sa vad cum dau pompa jos ca mai am juma' de rezervor plin cu benzina.

 

Pai... ca sa scoti benzina ori tragi cu furtunul ori conectezi pompa direct (scrie in manual procedura pentru verificarea debitului)

 

cat despre filtru lowpressure este de fapt filtrul sorbului pompei. oricum cand sunt probleme... nu de acolo sunt

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul nu il poti curata pentru ca este capsulat pt ca este high pressure

Daca crezi ca iti face probleme il poti inlocui cu unul nou si pac pac 250e

 

Mai exista varianta renuntarii la filtrul din rezervor (atasat de pompa) si mutarea lui in afara rezervoului (filtru auto de benzina tot high pressure)

Acia gasesti cum se face!

 

Acum am vazut si eu pe topicul ala ca la DL650 de la 2007 in sus au pus cu totul alt ansamblu pompa/filtru. Deci marlanii s-au prins ca ceva nu era in regula cu filtrul ala, dar n-au recunoscut niciodata oficial - daca ti se infunda, ghinion.

Sper ca asta nou rezista ceva mai mult - si chiar daca se duce, se pare ca e ceva mai ieftin. 80$ inseamna cam 150euro - cam asta e cursul de schimb USA-Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu stiu daca s-a mai scris aici dar am vazut la noutati pe octombrie ca in 2010 va apare o editie speciala V-Strom 650 Traveller.

Pe langa ABS, va avea standard cutii de aluminiu Trax (37/45L, cu sistem QuickLock) si topcase de 38L, protectie motor aluminiu 3mm (toate aceste vor fi negru-mat si vor purta logo Suzuki), crashbar, protectii maini mari, suport de navi.

Pretul nu a fost comunicat insa.

 

Vlad

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu stiu daca s-a mai scris aici dar am vazut la noutati pe octombrie ca in 2010 va apare o editie speciala V-Strom 650 Traveller.

Pe langa ABS, va avea standard cutii de aluminiu Trax (37/45L, cu sistem QuickLock) si topcase de 38L, protectie motor aluminiu 3mm (toate aceste vor fi negru-mat si vor purta logo Suzuki), crashbar, protectii maini mari, suport de navi.

Pretul nu a fost comunicat insa.

 

Vlad

Ai vreun link?

Nu stiu daca e o versiune oficiala Suzuki, sau doar un pachet optional oferit de un dealer, asa cum e DL650X in UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu stiu daca s-a mai scris aici dar am vazut la noutati pe octombrie ca in 2010 va apare o editie speciala V-Strom 650 Traveller.

Pe langa ABS, va avea standard cutii de aluminiu Trax (37/45L, cu sistem QuickLock) si topcase de 38L, protectie motor aluminiu 3mm (toate aceste vor fi negru-mat si vor purta logo Suzuki), crashbar, protectii maini mari, suport de navi.

Pretul nu a fost comunicat insa.

 

Vlad

Sper sa fie in sfarsit cantecul de lebada al lui Suzuki, adica o varianta mai accesorizata, inainte de scoaterea din fabricatie a lui DL650 pt a face loc noului DL 800 de 87 CP si 185 kg pe care-l astept de un an. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie in sfarsit cantecul de lebada al lui Suzuki, adica o varianta mai accesorizata, inainte de scoaterea din fabricatie a lui DL650 pt a face loc noului DL 800 de 87 CP si 185 kg pe care-l astept de un an. :)

La cat de bine s-a vandut si se vinde in continuare DL650, nu prea au nici un interes sa-l schimbe. :lol:

Cat despre DL800... eheee... ar fi frumos, dar din cate stiu Suzuki n-are nici un motor V2 de 800 in afara de ala de pe Intruder, si nu cred ca-l vrei pe ala! :P

Si chiar daca ar fi sa bage unul nou, in mod sigur n-o sa aiba 185kg, poate vreo 30 in plus! :P

 

P.S. Nu m-ar mira ca urmasul lui DL650 sa fie un DFL650, sau ceva de genul asta, adica acelasi motor, usor schimbat, cu alte capace si fara radiator de ulei, ca la Gladius. Si, bineinteles, alte plastice.

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie in sfarsit cantecul de lebada al lui Suzuki, adica o varianta mai accesorizata, inainte de scoaterea din fabricatie a lui DL650 pt a face loc noului DL 800 de 87 CP si 185 kg pe care-l astept de un an. :)

 

exista asa ceva http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs

 

:P

 

nu mai ca e un pic mai grea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...