jhon-n Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salut tuturor,sunt fericit sa ma inscriu si eu in acest topic fiind posesorul unui vstrom 1000 de aprox. o luna si jumatate.Pana acum am parcurs 1500 km cu el si sunt foarte multumit de alegere.Ma deranjeaza un singur lucru la el:Parbrizul original-este foarte mic si tot curentul imi vine in casca.Va rog sa mi spuneti de unde imi pot acizitiona unul aftermarket mai inalt.Cu respect! salut,s-o stapinesti sanatos si bine ai venit in gasca noastra. sa stii ca bogdan face niste parbrize foarte reusite,sintem mai multi care ne-am dotat mobra cu parbrize de la el si toata lumea e multumita. acum nu stiu daca mai are ceva gata facut Mesaj completat vlad, am intrat si eu in clubul tau imi place cum suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 vlad, am intrat si eu in clubul tau imi place cum suna m-a inspisrat asocierea dintre V-strom si Romania dar pana la urma nu se intelege ce este: fie mania posesorilor de v-strom, fie clubul posesorilor de V-strom din Romania Ieri mi-am vandut vechea mobra care era un Fazer FZS600 din 2000. A trebuit sa il duc noului proprietar, motiv pentru care am dat si un ultima tura. Parca era din alt film: pozitie incomoda, scaritele mai in spate. Nici nu stiu cum am putut conduce asa ceva. E buna vorba aia ca "mai binele este raul binelui". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 chiar ma gandeam ce nume sa dau clubului....... l-ai gasit tu!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 chiar ma gandeam ce nume sa dau clubului....... l-ai gasit tu!!!!! care club ?club moto adevarat ? club de fite ? club unde sa ne adunam la un suc si-o bere ? eu cel putin in mintea mea asa numesc gasca asta care ne tot adunam si calatorim impreuna ai ceva in cap ? zi-o cu voce tare sa auzim si noi ,sau ne faci o surpriza ? Mesaj completat daca-ti place de ce nu te-ai inrolat domnu fabio ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 De unde v-ati luat protectiile GIVI? Am vazut ca cele originale sunt 85 euro. Protectiile GIVI merg cu scutul original ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Multumesc tuturor pt aprecierile pozitive fata de parbrizele home made (eco). Problema pt V-Stromul de 1000 este ca cele mai vechi au parbrizul prins de carena, nu pe suport cum este la DL650 si nu se potrivesc. Am impresia ca dupa 2007 au pus si la DL 1000 acelasi suport reglabil si parbriz ca la 650. Parbrize din modelul cunoscut tocmai ce am facut 8 buc. Unul l-am montat la mine, celelalte sant disponibile. In seara asta la ARC ne-au batut cei cu Varadero. Erau mai multi decat V-Stroamele. Si intrebarea finala: UNDE MARGEM DE PASTI !!!!! Editat Martie 31, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Multumesc tuturor pt aprecierile pozitive fata de parbrizele home made (eco). Problema pt V-Stromul de 1000 este ca cele mai vechi au parbrizul prins de carena, nu pe suport cum este la DL650 si nu se potrivesc. Am impresia ca dupa 2007 au pus si la DL 1000 acelasi suport reglabil si parbriz ca la 650. Parbrize din modelul cunoscut tocmai ce am facut 8 buc. Unul l-am montat la mine, celelalte sant disponibile. In seara asta la ARC ne-au batut cei cu Varadero. Erau mai multi decat V-Stroamele. Si intrebarea finala: UNDE MARGEM DE PASTI !!!!! Dupa 2004 au parbriz reglabil si DL 1000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 care club ?club moto adevarat ? club de fite ? club unde sa ne adunam la un suc si-o bere ?eu cel putin in mintea mea asa numesc gasca asta care ne tot adunam si calatorim impreuna ai ceva in cap ? zi-o cu voce tare sa auzim si noi ,sau ne faci o surpriza ? Mesaj completat daca-ti place de ce nu te-ai inrolat domnu fabio ? Imi bazaie mie ceva prin cap................ na ca m-am inrolat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrutcostin Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Multumesc tuturor pt aprecierile pozitive fata de parbrizele home made (eco). Problema pt V-Stromul de 1000 este ca cele mai vechi au parbrizul prins de carena, nu pe suport cum este la DL650 si nu se potrivesc. Am impresia ca dupa 2007 au pus si la DL 1000 acelasi suport reglabil si parbriz ca la 650. Parbrize din modelul cunoscut tocmai ce am facut 8 buc. Unul l-am montat la mine, celelalte sant disponibile. In seara asta la ARC ne-au batut cei cu Varadero. Erau mai multi decat V-Stroamele. Si intrebarea finala: UNDE MARGEM DE PASTI !!!!! Salut Bogdan!al meu e din 2003 si nu are parbriz reglabil,deci sa inteleg ca nu se potrivesc ale tale? Apropo,vreun plan de Paste? Editat Aprilie 1, 2010 de petrutcostin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 De unde v-ati luat protectiile GIVI? Am vazut ca cele originale sunt 85 euro. Protectiile GIVI merg cu scutul original ? Multumesc Si eu am GIVI si am luat-o de la unii din Tg Mures care aduceau din Catalogul Auner. Si au costat 109 euro. Cica scutul original merge cu crashbar-urile givi cu mici modificari la prinderea din fata. emilian_rks a pus niste poze undeva pe topicul asta. Daca bozoro sau altcineva nu face un scut homemade pentru V-Strom si eu o sa iau unul original (desi e urat cu spume). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 ma apuc dupa pasti sa fac scutul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Va salut cu respect, Am imprumutat pentru perioada de Pasti, de la un prieten, un DL1000, el plecand din tara in perioada asta. Din nefericire nu-l pot contacta si incerc sa ma lamuresc cu voi. La ce turatie ar trebui sa stea relantiul? acum e la 1000 dar uneori scade sub aceasta valoare. Este corect? Va intreb pentru ca am reusit sa-l opresc in mers si ma intrebam daca eu sunt devina [mai mult ca sigur] sau e relantiul prea jos! Si daca e prea jos, de unde se regleaza? Multumesc pentru amabilitate in avans Gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Ieri cand am schimbat cauciucurile am observat ca rulmentii pe fata au joc si huruie, spalatul cu presiune de la spalatorie cred sa fie cauza. Asa ca m-am hotarat sa-i schimb la ambele roti ca tot umblu, au aprox 42000km. O sa montez unii cu garnituri/capace pe ambele parti ca sa nu mai ajunga apa la ei. Cei originali au garnituri doar pe partea din exterior. Codul rulmentilor pentru DL 650 ABS model K8: - 6203 fata - 2 buc - 6204 spate - 2 buc Pret la reprezentanta SKF pentru toti 4 aprox 60 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Va salut cu respect, Am imprumutat pentru perioada de Pasti, de la un prieten, un DL1000, el plecand din tara in perioada asta. Din nefericire nu-l pot contacta si incerc sa ma lamuresc cu voi. La ce turatie ar trebui sa stea relantiul? acum e la 1000 dar uneori scade sub aceasta valoare. Este corect? Va intreb pentru ca am reusit sa-l opresc in mers si ma intrebam daca eu sunt devina [mai mult ca sigur] sau e relantiul prea jos! Si daca e prea jos, de unde se regleaza? Multumesc pentru amabilitate in avans Gabriel salut surubul de relanti este pe partea stanga in v-ul format de cadru. relantiul trebuie sa fie 1200rpm +/- 100. dar la dl1000 nu e foarte stabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 La ce turatie ar trebui sa stea relantiul? acum e la 1000 dar uneori scade sub aceasta valoare.Este corect? Va intreb pentru ca am reusit sa-l opresc in mers si ma intrebam daca eu sunt devina [mai mult ca sigur] sau e relantiul prea jos! si la mine se oprea uneori cind era relantiul la 1000 si era si rece afara; se intimpla cind incetineam, opream gazul si trageam maneta de ambreiaj. urca-l la 1150 - 1200 cum a zis si bozoro si nu o sa se mai opreasca + o sa stea constant la acea turatie nu ca la 1000 de ture unde se cam bilbiie. daca pui peste o anumita valoare (1300) la mine uneori ramine turat la 2500 cind se incalzeste motorul in trafic. e o problema de care am citit si pe forumul http://www.vstrom.info/. trebuie sa ai mina fina, sa invirti cite putin surubul de reglare, si sa te joci un pic pina gasesti turatia optima de relanti. eu fac reglajul cu motorul deja incalzit. Mesaj completat Ieri cand am schimbat cauciucurile am observat ca rulmentii pe fata au joc si huruie, spalatul cu presiune de la spalatorie cred sa fie cauza. Asa ca m-am hotarat sa-i schimb la ambele roti ca tot umblu, au aprox 42000km. O sa montez unii cu garnituri/capace pe ambele parti ca sa nu mai ajunga apa la ei. Cei originali au garnituri doar pe partea din exterior.Codul rulmentilor pentru DL 650 ABS model K8: - 6203 fata - 2 buc - 6204 spate - 2 buc Pret la reprezentanta SKF pentru toti 4 aprox 60 RON tu ai 42.000 km in 2 ani sau mai putin? nu esti prea cuminte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Multumesc frumos domnilor. Asha cum am banuit era relantiul prea jos. Raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 pàn' la urma se pleaca pe undeva de paste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 poate doar duminica ,ca simbata si luni ploua bagati propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Si eu am GIVI si am luat-o de la unii din Tg Mures care aduceau din Catalogul Auner. Si au costat 109 euro. Daca bozoro sau altcineva nu face un scut homemade pentru V-Strom si eu o sa iau unul original (desi e urat cu spume). Asta al meu arata destul de bine dar nu e asa rezistent ca unul original sau sw-motech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Asta al meu arata destul de bine dar nu e asa rezistent ca unul original sau sw-motech da' e frumos si costa si mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Daca bozoro sau altcineva nu face un scut homemade pentru V-Strom si eu o sa iau unul original (desi e urat cu spume). Urat,dar sfant!!N-am vazut o caramida(bloc ceramic) intr-o pajiste cu iarba si am luat-o din plin. M-am c....t pe mine,cand m-am dat jos si am vazut...am facut-o bucati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Voua si familiilor voastre va doresc PASTE FERICIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 LA MULTI ANI VLADE , SA TRAIESTI O MIE DE ANI SI LA CATI MAI MULTI KM............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 PASTE FERICIT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Inca unul Salutare, Grupul V-Stromistilor din Romania se inmulteste: prezent si eu cu noua achizitie - Suzuki DL650 VStrom AK9 - alb perlat. Are 0 km, l-am ridicat azi de la Motorcity Cluj - multumesc Radu (motorcity) pentru tot efortul cu livrarea inainte de Paste. Prima cheie: Incarcare in duba: Ajuns in timisoara: Va doresc un Paste Fericit si asfalt uscat! Florin aka R600 (Timisoara). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.