florin.radu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) De ce? L-am avut eu pe vechiul vstrom, e de cacao. Ma intereseaza daca aveai tubulente cu el. Mie din tot ce am incercat cel mai bine ma simt fara parbriz, doar curent de aer linistit fara sa-mi tremure casca pe cap. Si am zis sa incerc ceva mai scurt ca fara parbriz arata jalnic. Protectie la vant ma gandesc ca nu ofera aproape deloc. In concluzie: Mai aveai turbulente cu el pus? Cu cel original parca imi da pasagerul palme peste casca de cateva ori intr-o secunda fix asa se simte Editat Iulie 20, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) Pina pe la 110-120 era intr-un fel, dar cum depaseam faceam din cap precum un mixer, de la turbulente. Foarte incomod. pai eu am incercat vreo 4 parbrize m-am oprit la un puig inalt montat cumva inclinat care este acceptabil pentru inaltimea mea 1,90m. insa am ramas surprins sa vad ca fara parbriz am liniste si la 160km/h oricum am in plan sa-l montez pe treapta cea mai de jos sa nu depasesca in lungime bordul. Acum tare ma pui pe ganduri :| cu ce-mi zici insa daca esti putin mai mic de inaltime si il foloseai pe pozitia cea mai de sus se va comporta ca unul original adica fix pix ms de raspuns domnule Am incercat sa lipesc doua parbrize unul peste altul este comod poti sa si fumezi pe ea cred insa trebuia sa ma uit prin el ca sa vad drumul, lucru care mi se pare inacceptabil mai ales ca mai fac si iesiri pe offroad. cam asa arata unul ok pt inaltimea mea nu mersi! Editat Iulie 20, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) Si eu am tot 1,90. Pt compromis am ales un mra vario touring. Ma descurc binisor cu el, pe off vad bine ca e scurt, pe strada reglez deflectorul. pt touring am sa imi comand unul la bogdan harea, face un parbriz bun, pret convenabil. Cred ca o sa-l incerc mai ales ca am gasit unul la pret bun. Daca se dovedeste a fi praf oricum nu pierd mare lucru. Ms mult de raspuns! Ce mi se pare totusi curios ca pe forumurile de afara sunt multi care il lauda ca pe pozitia cea mai de jos n-au absolut deloc turbulente. O sa ma conving pe pielea mea in caz ca nu-mi place merg cu el dat jos si cand vine frigul pun termopanu' de la puig Editat Iulie 20, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 si eu tot jos merg cu el. 0 turbulente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 stie cineva daca asta se potriveste si la un dl 650 din 2008? http://www.ebay.it/itm/piastra-inferiore-forcella-suzuki-v-strom-650-2006-/110881194517?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item19d108c215#ht_2403wt_982 stie cineva daca asta se potriveste si la un dl 650 din 2008? http://www.ebay.it/i...5#ht_2403wt_982 Am aflat prin mail scris de catre un binevoitor vorbitor de italiana, catre vanzator. Cica nu, nu stiu de ce, dar continui sa caut, daca auziti ceva va rog, mult, sa ma anuntati. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) Cauta dupa codul de piesa, 51410-27G00 , daca e compatibil cu al tau (51410-27G20) Editat Iulie 21, 2012 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 este la fel mai putin gaurile unde se fixeaza furtunele de frana si agrafele pentreu cabluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 ok, multumesc. cam greu se gasesc... si, care este site-ul ala din Grecia cu piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 din pacate nu imi mai amintesc cine imi spuse-se de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Mi-a ramas un litru de Motul 5100, 15w50! Sigilat. Eu n-o sa mai apuc sa-l folosesc, il vrea careva? Il dau ieftin. Nu vrea nimeni uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutam! Maine ii voi vizita pe cei de la Motorteam pentru un ride test cu noul V-Strom. Stiu ca unii dintre voi deja l-au incercat si as vrea sa stiu care ar fi conditiile pe care le impune Motorteam pentru un asemenea test. Sunt sigur ca le voi afla maine cand ajung acolo, dar orice informatie prealabila mi-ar fi de folos. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutari. Este acest jug compatibil cu 2008? /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=826066 m-am uitat la al meu si are orificiul pt surub pe fatza interioara oare pot pune chestia aia prin care trec firele pe unul ca cel din poza? (fab 2006) am gasit la un tip din Turnul Severin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) foloseste cineva pe la noi parbrizul asta? am testat vreo 200 km parbrizul scurt si pot spune ca este misto de tot pe pozitia cea mai de jos, ia curentul din piept insa ramane un aer linistit pentru casca, fara turbulente. pana vine frigul ramane pe pozitii Nu vrea cineva un parbriz original de v-strom? ca deja am strans prea multe pret - 150 de lei Editat Iulie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutari. Este acest jug compatibil cu 2008? /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=826066 m-am uitat la al meu si are orificiul pt surub pe fatza interioara oare pot pune chestia aia prin care trec firele pe unul ca cel din poza? (fab 2006) am gasit la un tip din Turnul Severin problema e ca ru nu ai doar cablurile acolo ci si repartitorul de la frana. ia-l si ai dam o gaura dedesubt sa fixam reparitorul acolo. drept sa fie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) ok maestre, daca zici ca e safe sa ii dam gaura, la gaurit cu el in mm! am zis demult ca scriu si nu am scris: !!!LUATI CRIC FABIO MADE!!! de ce? ca e f bun Il am din sapt precedenta Durau 2012. De atunci numai pe el sta. Roata spate si roata fata stau suspendate cat trebuie. Pui pe o suprafata mai alunecoasa (ex: parcarile din mall-uri) si poti sa o rotesti la 360 pe el, rezista. Pui pe central, si te sui pe ea si te batzai, rezista. Deci luati, recomand! (si daca a rezistat atat la mine fara sa se strice prin imprejurari specifice mie, de-alea de nu reusesti sa iti dai seama cum de s-a putut intampla, inseamna ca rezista la orice, oricat, oriunde!) Editat Iulie 23, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 vreau sa-mi iau doua leviere de vulcanizare pe care sa le pun sub sea. am gasit de 250, 380 si 400mm . credeti ca incap sub sea cele de 400mm ? am masurat spatiu din spate pana la prima bucata a suportului seii si sunt cam 300mm dar avand in vedere curbura levierului si spatiul de sub suport...ar incapea levierul de 400mm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Vrei sa faci motorul mai greu? Pune o piatra. Ce dracu faci cu levierele? Ai tubeles. Un kit de reparatii este suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Vrei sa faci motorul mai greu? Pune o piatra. Ce dracu faci cu levierele? Ai tubeles. Un kit de reparatii este suficient. ) am dar vreau si dinastea ca sa fiu eu linistit cand plec la drumuri mai neumblate . de altfel ma descurc si fara kit de reparatie va pot sa improvizez . carpe, iarba, frunze...bag eu ceva in cauciucul ala si-l tin pe linia de plutire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Mi-a venit o idee: Folosim jugul acela facut in 2006, fara sa il gaurim. Duc jugul 2008 la indreptat, si il montam chiar deasupra aripii. Prindem pe el firele. Merge? Oricum am de gand sa folosesc si jugul 2008 dupa ce il duc la indreptat, pus undeva deasupra aripii: - nu va mai fi nevoie sa cumpar fork-brace - o sa stau mai linistit de acum, e furca ceva mai rezistenta la patzanii similare Are vreun sens ce spun, sau e "incompatibil cu motociclismul"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 E compatibil cu motociclismul numai daca vrei, singur si nesilit de nimeni, sa renunti la suspensia pe fata. Daca pui jugul in deasupra aripii telescoapele nu se mai comprima ca luveste oala la telescop in jug. Forkbrace se prinde de oale nu de tuburile la telescoape (nu mai stiu cum le zice la tuburile alea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Mi-a venit o idee: Folosim jugul acela facut in 2006, fara sa il gaurim. Duc jugul 2008 la indreptat, si il montam chiar deasupra aripii. Prindem pe el firele. Merge? Oricum am de gand sa folosesc si jugul 2008 dupa ce il duc la indreptat, pus undeva deasupra aripii: - nu va mai fi nevoie sa cumpar fork-brace - o sa stau mai linistit de acum, e furca ceva mai rezistenta la patzanii similare Are vreun sens ce spun, sau e "incompatibil cu motociclismul"? :moron: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) ah Editat Iulie 24, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ah, da, nu m-am gandit ca trebuie sa aiba joc In mintea mea jocul se facea doar in interiorul bratelor furcii nu trebuie sa aiba joc...dar e diametrul gaurii diferit uite unde se instaleaza http://www.murphskits.com/catalog/product_info.php?products_id=226 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) in mintea mea jocul se facea doar in interiorul bratelor furcii Nu mi-am dat seama... acum inteleg, ms pt explicatie Deci, se poate adapta unul 2006? Exista vreo solutie fara de dat gauri in partea inf? (eventual prinsa bine piesa aceea prin care vin firele cu niste sarma sau coliere etc etc) Editat Iulie 24, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 problema nu vine de la fire sau cabluri c de la repartitorul de frana care trebuie fixat bine. dar nu e o problema o gaurica de 5 lunga 6-7mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.