Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

nu pot sa nu te amendez ... din cate imi amintesc nici macar nu ai scapat vre-odata mobra pe jos ... ce iti trebuie handguarduri cu ranforsari?

pentru protectii antivant cele mai ok sunt cele OEM ...

:)

stima,

paul

cele OEM sunt cam rupte si am zis ca daca pun altele sa pun ceva mai ok. as lua un set de OEM, dar nu prea am gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la SW Motech are sotia pe CB 500 X. Ai nevoie sa cumperi si inaltatoarele de vant ca sa fii protejat cum trebuie. Si daca mai pui si semnalizatoarele led ajungi undeva la 200 EUR cu tot setul, ceea ce e cam mult (am vrut eu sa imi la foxy dar am luat OEM pana la urma).

Cele OEM la Dan sunt pe undeva pe la 80 de eur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele OEM sunt cam rupte si am zis ca daca pun altele sa pun ceva mai ok. as lua un set de OEM, dar nu prea am gasit

EU cred ca le poti repara, mai ales ca sunt destul de elastice.

Este 20-30 lei o cutie cu fibra (panza), intaritor si rasina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU cred ca le poti repara, mai ales ca sunt destul de elastice.

Este 20-30 lei o cutie cu fibra (panza), intaritor si rasina.

eu cred ca s-a rusinat Mihai de nu mai zice nimic ...

... sunt si din ABS (plastic maleabil) si se pot repara si cu letconul prin incalzire/sudare

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la SW Motech are sotia pe CB 500 X. Ai nevoie sa cumperi si inaltatoarele de vant ca sa fii protejat cum trebuie. Si daca mai pui si semnalizatoarele led ajungi undeva la 200 EUR cu tot setul, ceea ce e cam mult (am vrut eu sa imi la foxy dar am luat OEM pana la urma).

Cele OEM la Dan sunt pe undeva pe la 80 de eur.

 

Cine e Dan? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci eu am modelu mai vechi care nu il vad acum pe louis, tot 140 de euro au costat. Am inaltatoare de ghidon si nu am nici o problema cu ele si nu a trebuit sa fac nimic la nici un cablu sau furtun, s-au potrivit din prima fara nici o problema. O singura data am observat ca imi atinge carena cand e blocat ghidonu, dar lam ridicat mai sus cu mana (deoarece eu nu strang toate lucrurile la maxim pe ghidon, si la bicicleta pot modifica inatimea manetelor de frana, a schimbatoarelor si a coarnelor din mers)

Mi s-a parut si atunci si mi se pare si acum ca costa o caruta de bani si ca nu merita, dar nu prea exista alte solutii la nivelul acesta de calitate. Exista o varianta de la polisport cu 150 de lei care cu un pic de traforaj se poate adapta fara probleme, zic unii. Dar dai 4 5 mii de euro pe motor si pui niste aparatori de 150 de lei :) care e posibil sa nu le gasesti decat pe culori ciudate :) Cel mai important lucru e ca isi fac treaba foarte bine. si poti tine o parte din palma pe "balancer" si ceallata parte pe acceleratie, lucru imposibil la alea oem.

 

In poze armatura de aluminiu e argintie, la mine e negru, la fel ca si plasticu, la fel ca motoru :)

 

close-up-barkbuster.jpg bb_bhg_46_3_storm_web.jpg barkbusters-storm-hand-guard-left-side.j

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sosit Kappa Airflow. Asa cum am spus o sa-i fac un mic review. Ca protectie la vant este bun,,,foarte bun, asta daca esti obisnuit sa privesti prin plastic care deformeaza destul de mult. La inaltimea mea 1,76 in pozitia minima este un pic inalt pentru mine, vad prin parbriz cand ma uit mai aproape. cred ca un 4-5 cm mai jos ar fi ok,insa sa vedem cum arunca aerul de acolo.Cand o sa am timp o sa incerc sa las suruburile de prindere a deflectorului 5 cm mai jos sa vedem ce iese .

PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana.

PS 2 : Vine fara factura (inca nu am luat legatura cu gentimoto.ro)dar nu mi se pare normal ca un produs de peste 100Euro sa vina asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca s-a rusinat Mihai de nu mai zice nimic ...

... sunt si din ABS (plastic maleabil) si se pot repara si cu letconul prin incalzire/sudare

:P

:) stiu ca se pot repara si ca cele de la sw-motech sunt un moft, dar tare imi plac cum arata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana.

 

Din cate stiu eu Kappa este divizia low-cost de la GIVI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine e Dan? :)

probabil Demetrescu :)

http://www.motorteam.ro/

» Post actualizat in 08 Jun 2016 18:05

guys , ce spatar se potriveste la topcase-ul original de V-strom ?

» Post actualizat in 08 Jun 2016 18:23

si alta intrebare. ce placute bune ati mai pus pe spate ? :)

eu am folosit pan acum CL RX3 dar ma gandeam sa incerc si altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana.

E partea economica a lui Givi. La parbrize, suporti de genti, crash bar, placi de prindere,nici o diferenta. La gentile laterale, topcase-uri, da. Sunt mult mai subtiri si mai economic facute.

 

» Post actualizat in 08 Jun 2016 18:23

 

si alta intrebare. ce placute bune ati mai pus pe spate ? :)

eu am folosit pan acum CL RX3 dar ma gandeam sa incerc si altceva

Incearca Brembo rosii. Nu sunt la fel ca cele de pe fata, au alta compozitie, nu mananca discul la fel dar franeaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E partea economica a lui Givi. La parbrize, suporti de genti, crash bar, placi de prindere,nici o diferenta. La gentile laterale, topcase-uri, da. Sunt mult mai subtiri si mai economic facute.

 

Incearca Brembo rosii. Nu sunt la fel ca cele de pe fata, au alta compozitie, nu mananca discul la fel dar franeaza bine.

Mi se pare si la parbriz destul de slaba calitatea plasticului.(deformeaza dupa opinia mea destul de mult).Chiar nu stiu daca la fel este calitatea si la Givi insa daca este..,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari - o intrebare: la pornire se intampla destul de constant ca, imediat dupa start, sa se auda in continuare un mic carait, ca si cand as tine butonul de start apasat in continuare. De pornit porneste imediat dar ma streseaza acel carait - este cazul sa-mi fac probleme? Ce as trebui verificat/schimbat?

Mobra are "teoretic" 24.000 de Km, an fabricatie 2010, DL650.

Multam mult pentru sfaturi si scuze pentru detaliile in limbaj de neprofesionist :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa risipesti orice mister ai putea sa faci un filmulet. asa ne-am prinde mai repede despre ce e vorba. poate se aude cumva pompa de benzina din rezervor.

eu cand am probleme de genul asta caut sursa zomotului cu urechea :D . incearca deci sa localizezi sursa zgomotului suspect. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca suna ca si cum ai avea butonul apasat si dupa ce nu mai este si a pornit -- in teorie e de la bendix. Nu decupleaza la timp si il trage motorul cu el!

 

Dap, fix asa suna - o sa fac si o inregistrare dar fix asa se aude. Bun, e cazul sa-mi fac griji? Ce trebuie schimbat si/sau verificat/reglat?

PS - dupa cum se vede cunostintele mele tehnice is cam limitate...

Multam de ajutor :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari - o intrebare: la pornire se intampla destul de constant ca, imediat dupa start, sa se auda in continuare un mic carait, ca si cand as tine butonul de start apasat in continuare. De pornit porneste imediat dar ma streseaza acel carait - este cazul sa-mi fac probleme? Ce as trebui verificat/schimbat?

salut,

eu as verifica mai degraba butonul

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar are un buton si un levier, ala de ambreaj :) doar nu or fi amandoua contacte cu probleme. Plus de asta, daca i se aprind farurile inapoi dupa start, nu mai are cum sa functioneze bendixul, intrerupatorul functioneaza corect. Din constructia lui ori e on pe becuri ori e on pe bendix, e imposibil fizic sa fie on pe amandoua :) pe patite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare si la parbriz destul de slaba calitatea plasticului.(deformeaza dupa opinia mea destul de mult).Chiar nu stiu daca la fel este calitatea si la Givi insa daca este..,,

Depinde mult de parbriz. Eu am tot unul de la Kappa, mare, inalt (pentru V-Strom L2) care nu deformeaza deloc.

Airflow e facut din 2 bucati. S-ar putea sa fie asta cauza si a flambarii si a deformarii imaginii.

 

Pe de alta parte se pare ca anul asta facem record de absenta la V-Stromania. 37 inscrisi si 31 platiti. Nu va place Delta Dunarii?

 

PS: Dan = Dan Demetrescu de la Motorteam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vstromania de deschidere de sezon a fost prea tarziu, iar cea de vara prea devreme :)

nar fi rau sa incercam cea de deschidere sa fie in aprilie, chiar daca de la an la an putem avea surprize, iar cea de vara in primu sau al doilea wend din iulie. Atunci ar fi aproape 3 luni intre cele 2 vstromanii, nu una juma. Dar evident ca astea le vom discutam in delta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar are un buton si un levier, ala de ambreaj :) doar nu or fi amandoua contacte cu probleme. Plus de asta, daca i se aprind farurile inapoi dupa start, nu mai are cum sa functioneze bendixul, intrerupatorul functioneaza corect. Din constructia lui ori e on pe becuri ori e on pe bendix, e imposibil fizic sa fie on pe amandoua :) pe patite.

 

Farurile se aprind normal dupa start. Am tot practicat metoda de start cu tinut butonul apasat, pus contactul si apoi tras de ambreaj ca sa pornesc, in asa fel farurile raman stinse pana dupa pornirea motorului. Poate fi asta o cauza?

Fac un filmulet deseara cu toti pasii, sa vedem ce iese :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...daca ma puteti ajuta cu un sfat...am cumparat baterie noua de circa 2 saptamani ,,,toate bune si frumoase ,,, dupa un mers la defilarea de la Constanta cu avariile pornite am oprit motorul pt cateva poze ,,si surpriza ,,,,am ramas fara curent. problema rezolvata cu cabluri din dotare de la un auto,dupa aceeia a functionat normal dar ajungand acasa ,am masurat voltajul bateriei si am descoperit ca incarca :16,4 v,,,,,ce credeti ca ar fi ????(cumva releul de incarcare)??

 

Multumesc si astept un raspuns de la voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...