Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Daca vrei arcu' mov de la Hyperpro pentru V-Strom-ul de 650, ti-l pot vinde pe-al meu.

 

Arcul e nou, are doar vreo 700 de km, maxim, dar am reusit sa fac praf amortizorul, asa ca-l inlocuiesc cu un amortizor de la Hyperpro care vine cu arcul lui.

 

@bozoro cu ocazia asta iti spun ca iar vin pe capul tau in vreo saptamana, doua. :D :D :D

» Post actualizat in 08 May 2017 07:31

Link la anunt: /index.php?/topic/746460-arc-hyperpro-spate-suzuki-v-strom-650-2004-2015/

Salutare - acum am vazut si postarea de aici. Ti-am lasat PM, iau eu arcul, imi pica la fix.

» Post actualizat in 08 May 2017 13:29

Vezi si tu cat are pasagera si imparte la 7. Daca e la max mai inmoaie nitel ca ii sar rinichii altfel.

 

Intrebare de baraj, amu ca am confirmat ca primesc arcul minune: la Hyperpro se aplica aceeasi regula de reglaj?

Foarte multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rebound nu am umblat, nu prea stiu care e principiul de functionare si, decat sa stric ceva, mai bine las asa. Vreo sugestie?

:) destul de important si rebound-ul.

Standard este o tura deschis de la pozitia inchis max. Gasesti pe utube cum sa reglezi rebound-ul - fundul motoretei trebuie sa revina controlat - nici liber 100% si nici foarte incet.

te lasi cu toata greutatea pe portbagaj si ii dai drumul brusc si testezi cum revine.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul la rebound avea 1,5 ture deschis de la maxim, acum l-am dat la o tura. Revine frumos inapoi, fara sa topaie si sa oscileze.

Arcul l-am pierdut, asta e, astazi am dormit, eram cam praf dupa un w-e de motocicleala si somn putin.

 

@Bozoro, intre 19-21 mai, eventual 5-10 iunie ai fi disponibil sa imi faci o inspectie la valve si eventual sa mai arunci un ochi pe la rulmentii basculei si amortizorului? Numarul l-am pierdut cand am formatat telefonul, dar ne gasim pe PM si mai discutam despre disponibilitatea ta.

 

@ivanp, stiu telescopul tau, dar din pacate nu am un buget asa consistent, asa ca sunt nevoit sa ma "chinui" cu ce am la indemana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@ivanp, stiu telescopul tau, dar din pacate nu am un buget asa consistent, asa ca sunt nevoit sa ma "chinui" cu ce am la indemana.

Stai linistit...nu.i stres ca imediat fac colectie impreuna cu cele de gs insa cu esa.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul e lant e prioritatea numarul 1, am impresia ca imi livreaza puterea "in suturi", mai ales la ture mici, mers constant, cred ca am portiuni mai intinse. La 100/h, sa zicem, aud un fel sa fasait sacadat, care sigur nu este de la cauciucuri. BTW, Metzeler Turance fac treaba foarte buna pe asfalt, incalzite bine (si in w-e asta chiar le-am incalzit corespunzator) nu am avut niciun fel de emotii in ace de par luate mai tarisor. Singurul meu regret e ca nu am reusit sa zgarii nicio scarita, am mers solo si, desi am incredere in gume, parca n-am destula incredere in mine. Doar cu greutate suplimentara mi-a iesit, de mai multe ori, dar surplusul era in excursie la Baia Mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu mestereste nimeni la DL650 sa ma scape de urmatoarele piese? :) Piesele sunt originale, comandate de la reprezentanta Suzuki.

 

8 bucati SIMERING SUPAPE 09289-04002 SEAL,OIL,4.5X10
2 bucati GARNIURA CHIULASA 11141-20F00 GASKET,CYLINDER
2 bucati GARNITURA INTINZATOR LANT 12837-27G00 GASKET,TENSIONE
Toate cele bune,
Mihai

post-40775-0-95003100-1494400868_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: are cineva un stator de 650 (preferabil dupa 2010) ars? Fac recallul si as tine statorul de pe mobra mea ca si rezerva. La recall trebuie dat statorul inlocuit.

» Post actualizat in 11 May 2017 08:33

Nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa inca o tura "de foc" duminica si alte cateva plimbareli de cca 70-90 km, observ ca nivelul de ulei e unde il stiam, adica undeva aproape de nivelul superior. Deci e bine. Sau asa cred.

 

Musai trebuie sa iau alt kit de lant, actualul parca trage in suturi la ture putine. Placutele inca nu le-am montat, n-am avut timp sau chef. Actualele mai merg, nu e bai, franeaza bine, insa trebuie sa le schimbe CINEVA. Cand gasesc chef, le-oi schimba. Saptamana asta nu am chef.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aia sunt buni mecanicii, meri la ei, le zici ce vrei, ii platesti si gata. Daca face vreo greseala ai cui sa ii scoti ochii :)

 

Daca mai poti :P

Greu mai gasesti mecanici buni in ziua de azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi:

- schimbat buson ulei magnetic cu altul care avea şaibă de cupru.

- suduit 😂 scutul, modificat o prindere pentru demontare rapida.

- spălat şi gresat lanţul.

- bibilit un pic vopseaua, bascula, aripile, că nu am chef să spăl agregatul.

Ultima poză e de de acum două săptămâni.

post-92464-0-14415300-1494953896_thumb.jpg

post-92464-0-93738500-1494953907_thumb.jpg

post-92464-0-18253300-1494953951_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai deci io chiar vreau sa scap de asta, si ar fi fain sa ajunga la cineva care sa-l si foloseasca. Pretul parbrizului scade la 150 de lei, in continuare negociabil (dar nu pana la moka).

 

/index.php?/topic/746371-vand-parbriz-suzuki-v-strom-650-2012-2016/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E făcut de fostul proprietar, din tablă chioară de 1 mm. Cam zbârnâie, sudurile slăbuţe, le-am mai întărit eu. Aş vrea totuşi să îmi fac unul din ceva aliaj de 3 mm, dacă găsesc placă.

Oricum, şi-a făcut treaba. Aşa păţeşti când uiţi că ai reglat suspensia faţă "pe moale". 😒

» Post actualizat in 21 May 2017 18:35

Mă uit mâine de şuruburi şi îţi zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cat umbli sa cumperi tabla de 3, sa faci sablon, sa o indoi, decupezi, sudezi, etc iti iei unul sh de aluminiu, dedicat. Probabil este plin internetul de ele, la cat de raspandit este modelul.

Nu stiu cum arata, pe unde sunt pozitionate, respectiv cat de solide sunt prinderile scutului (unu la mana), dar eu nu as pune inca 3 pana la 5 kg in plus pe motor (doi).

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...