bogdan_harea Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Adu un model si -ti fac ce ghidon vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Adu un model si -ti fac ce ghidon vrei. Multumesc,aici e hiba,unde gasesc unul,o sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Daca are cineva nevoie de cric central pentru Vstrom 650 ... am eu unul in plus pe motocicleta. La fel si chitul de coborare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Uzzy77 cerea mai sus, dar de 1000. Nu stiu daca se potriveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Dar, un kit de lanț nou, nu aveți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 (editat) Multumesc,aici e hiba,unde gasesc unul,o sa caut. Merge si fara model, dar trebuie sa stii exact cu cat mai inalt si inclinat decat cel existent. Evident trebuie sa vii si cu motorul pt confirmarea pozitiei. In 2 ore este gata cu vopsea electrostatica si cuptor. Editat Iulie 25, 2017 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Receptionat d nu Harea. » Post actualizat in 26 Jul 2017 06:15Receptionat d nu Harea. La bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Daca are cineva nevoie de cric central pentru Vstrom 650 ... am eu unul in plus pe motocicleta. La fel si chitul de coborare. Un preţ pentru cric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 150 euro e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Merci mult, dar rămâne pe altă dată. Prea mult pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 E intrunire Vstrom? Sau a fost... Am vazut ceva pe Instagram, pe la Bicaz. » Post actualizat in 27 Jul 2017 10:41 15 Iulie, am vazut pe urma data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 A fost. Intra pe www.vstromania.ro si vezi acolo intrunirile. Ar mai trebui sa fie una in toamna dar inca nu s-a dat startul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciocan_rocky Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 (editat) Salut. Daca are cineva vreun far de vanzare pt un v.strom de 650 rog sa ma sune la nr 0745612993 sau sa vb pe forum. Dl 650 e din 2005. Editat Iulie 28, 2017 de ciocan_rocky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 Gata domnilor! Am ridicat atelajul de la Motorteam. Astea sunt poze de azi, cu vremea "care este". Bun de iesit la plimbare de-acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 Marfa tata,sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iulie 29, 2017 Share Postat Iulie 29, 2017 150 euro e ok? Nu stiu cat sa cer, asa ca ma gandeam la o licitatie... timp de o saptamana cu plecare de la 100 euro. Asa ca pana sambata viitoare, cine vrea cric central,va rog sa-mi dati oferta voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 (editat) Nu ştiu dacă o să îţi convină, dar ofer 300 lei cu tot cu transport când vin în ţară (jumătatea lui august), dacă mai rămân bani. Editat Iulie 30, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Salutare, Aveti idee daca gasesc pe plan local un kit de relee pt faruri cum e cel de pe easternbeaver.com ? Mersi ! » Post actualizat in 31 Jul 2017 07:15PS: Imi puteti sugera de asemenea o vulcanizare ok prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Vulcanizare - Autoagusta, dar este in Catelu, la iesirea din Pallady spre A2. Si nr de telefon: 0726 761939. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Salutare, Aveti idee daca gasesc pe plan local un kit de relee pt faruri cum e cel de pe easternbeaver.com ? Mersi ! » Post actualizat in 31 Jul 2017 07:15 PS: Imi puteti sugera de asemenea o vulcanizare ok prin Bucuresti? https://goo.gl/maps/sX5Je862G1G2 Aici am fost si sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 va salut. in urma unei scurte plimbari (dupa ~25km) apare urmatoarea problema: pun contactul, se aprind toate cele, cand sa dau la automat se taie curentul peste tot. bun, verificat toate sigurantele, toate bune, asa ca ma pun la impins motorul (200m) pana dau peste un service auto. ajuns acolo punem un starter (sau cum se numeste chestia care porneste motorul cand ai bateria slaba) si motocicleta o ia fara probleme. verific incarcarea => 13v la relanti, scade pe la 8-9v la acceleratie. banuiesc rectificatorul, asa ca il rog pe tipul de acolo (ii multumesc pe aceasta cale, motociclist si el) sa punem bateria la incarcat. o punem, dar nu imi arata sa incarce la aparatul lui. la borne 13v. cand pun contactul bateria scade la 6v, asa ca o pornesc asistata. hotarasc sa plec cu motorul dupa ~20min de stat la incarcat, dupa 100m se opreste mobra (cand sa schimb a 2-a si nici ca nu mai porneste). fiind aproape de un magazin care au si baterii de motocicleta hotarasc sa iau una. o iau, o las la tip la formatat (eu plimbat 2h), pus pe motor, totul ok. cand sa merg sa imi dea garantia la baterie, tipul de acolo spune ca nu imi poate da asta (dupa masuratori, bineinteles), fiindca la relanti incarca 12.9, iar pe acceleratie maxim 13.5v. tipul de acolo imi spune ca trebuie sa ajunga la 14 pe acceleratie ca sa imi dea garantia acum, la valorile astea sa ma gandesc la schimbarea rectificatorului? intreb asta fiindca si la anteriorul motor (funduro) tot cam valorile astea le aveam cu un rectificator nou si nici ca nu am avut probleme in 5 ani de zile cu el (schimbat o baterie). si e normal ca o baterie sa cada in halul asta, asa deodata? stiam ca e mai batrana (mi-a spus-o vechiul proprietar al mobrei), dar nici ca ma asteptam sa pice in felul asta va multumesc pt rabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 va salut. in urma unei scurte plimbari (dupa ~25km) apare urmatoarea problema: pun contactul, se aprind toate cele, cand sa dau la automat se taie curentul peste tot. bun, verificat toate sigurantele, toate bune, asa ca ma pun la impins motorul (200m) pana dau peste un service auto. ajuns acolo punem un starter (sau cum se numeste chestia care porneste motorul cand ai bateria slaba) si motocicleta o ia fara probleme. verific incarcarea => 13v la relanti, scade pe la 8-9v la acceleratie. banuiesc rectificatorul, asa ca il rog pe tipul de acolo (ii multumesc pe aceasta cale, motociclist si el) sa punem bateria la incarcat. o punem, dar nu imi arata sa incarce la aparatul lui. la borne 13v. cand pun contactul bateria scade la 6v, asa ca o pornesc asistata. hotarasc sa plec cu motorul dupa ~20min de stat la incarcat, dupa 100m se opreste mobra (cand sa schimb a 2-a si nici ca nu mai porneste). fiind aproape de un magazin care au si baterii de motocicleta hotarasc sa iau una. o iau, o las la tip la formatat (eu plimbat 2h), pus pe motor, totul ok. cand sa merg sa imi dea garantia la baterie, tipul de acolo spune ca nu imi poate da asta (dupa masuratori, bineinteles), fiindca la relanti incarca 12.9, iar pe acceleratie maxim 13.5v. tipul de acolo imi spune ca trebuie sa ajunga la 14 pe acceleratie ca sa imi dea garantia acum, la valorile astea sa ma gandesc la schimbarea rectificatorului? intreb asta fiindca si la anteriorul motor (funduro) tot cam valorile astea le aveam cu un rectificator nou si nici ca nu am avut probleme in 5 ani de zile cu el (schimbat o baterie). si e normal ca o baterie sa cada in halul asta, asa deodata? stiam ca e mai batrana (mi-a spus-o vechiul proprietar al mobrei), dar nici ca ma asteptam sa pice in felul asta va multumesc pt rabdare! Eu as verifica prima data statorul. Daca multimetrul iti zice ca este ok acolo totul as incepe sa ma gandesc la releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Eu as verifica prima data statorul. Daca multimetrul iti zice ca este ok acolo totul as incepe sa ma gandesc la releul de incarcare. sa inteleg ca, valorile nu sunt normale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Nu. la 5000 de ture trebuie sa incarce peste 14. Minim 13,8. Dar asta in conditiile unei baterii bune. La relanti nu conteaza. Dupa care verifici ce e mai la indemana: cat scoate statorul si dupa aia cat ai la borne. Daca stoatorul scoate peste 60V pe toate 3 fazele treci la releu. Daca nu, schimbi statorul. Cam asta trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 sa inteleg ca, valorile nu sunt normale? Presupun ca ai verificat doar cu farurile, fara alte acareturi pornite. La mine incarca, doar cu farurile pornite (bec halogen), 13.9 - 14.0 in ture. Daca pornesc proiectoarele scade la 13.6. La relanti ... aceeasi valoare. Referitor la baterie: da, asa cad modele noi de baterii: dintr-o data si dau niste simptome de nu stii de unde sa le apuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.