Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Man, ia varianta fara ABS, daca te stii ca mergi cumpatat. E bine sa ai ABS, iti poate salva chiar si viata, insa parca e mai bine sa mergi ca si cum nu l-ai avea, decat sa iti pui increderea in acest sistem. orice om normal ar lua cu ABS. Dar nu toti suntem normali.

In concluzie: may the Force be with you!

 

Si referitor la alegeri, asa stau eu in cumpana cu alegerea cauciucurilor. Mai am vreo doua luni sa ma decid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca mie nu mi-o zis nimeni sa iau cu ABS. Putini au mobre cu ABS. E foarte util, recunosc (din experienta de pe masina, desi nu l-as cataloga indispensabil); nu am condus mobra cu ABS si sa-l si testez.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2017 toți producatorii au fost obligați sa puna în vânzare doar motociclete cu ABS...vorbim aici de UE.

Părerea mea este că peste câțiva ani,cand vei dori sa vinzi motorul fără ABS,vei pierde ceva mai mulţi bani la revanzare...asta fără să mai pui la socoteală avantajul propriu-zis al ABS-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu m-am exprimat prea clar: e bine sa ai ABS, nu si indispensabil. Mie unul mi-ar placea sa am ABS pe roata spate. O sa spuneti ca glumesc. Chiar nu glumesc. Cand sunt singur si pisc frana spate prea tare, roata e blocata instant. Naiba sa le ia de placute, ori am eu chicioru' prea greu (port 44), da' se blocheaza roata spate de zici ca e cu doua pozitii: on sau off. Pe ploaie sau pe carosabil acoperit cu jeg evit sa fortez nota, in orice caz. Asta chit ca am (avut) gume noi. Fata nu stiu daca am blocat-o vreodata pe asfalt. Sau poate nu trag eu destul de frana.

Daca gaseste varianta cu ABS, poa' sa ia omul, nimeni nu zice nu. Dar sa mearga ca si cum nu l-ar avea. Ca se trezeste vreodata sa imprumute mobra altuia (si aia nu are ABS) si franeaza cum o facea pe-a lui. Asa am patit eu cu un Ninja 600, mi-am adus aminte tarziu ca ala are etrieri cu 4 pistonase + placute sinterizate EBC. SI m-am trezit ca am dat cu ceva (moale) de ceva tare (rezervor). A durut. Era la viteza foarte mica si abia am atins frana fata. Frana de motor sport. Daca aveam viteza mai mare, ma duceam pe jos la o franare mai ampla.

Nu e motorul meu, nu-s banii mei, fiecare ia ce vrea. Am vazut cateva mobre la vanzare pe OLX si nu ma asteptam sa fie asa de multe. Nu am urmarit care si cum are ABS, dar sunt preturi pentru cam toate buzunarele.

Spor la cumparaturi, indiferent de pe unde!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi am luat stromu am spus obligatoriu ABS. M a ajutat de zeci de ori si de multe ori factorii externi au fost cei care m au facut sa ma folosesc de el.

Acum 4 ani eram de parere ca TCul e o fita. Maine daca mi as cumpara alt motor la fel ca si abs ul va avea obligatoriu TC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my 2 cents about ABS:

 

Disclaimer: am K9 cu ABS

 

E adevarat ca sunt conditii in care franarea este mai rapida fara ABS decat cu ABS (asta scrie inclusiv in manualul motocicletei). Probabil ca si pe aici sunt multi care cred ca pot opri mai repede fara ABS decat fara si e posibil sa aiba dreptate. Problema e ca ABS-ul nu e util atunci cand esti concentrat si franezi astfel incat sa nu ajungi sa il folosesti. ABS-ul e util atunci cand esti cu mintea pe coclauri si face diferenta intre a te duce in nas si a ramane pe 2 roti. Sau atunci cand iti opreste / sare ceva in fata pe o suprafata cu aderenta scazuta.

 

In 98% din cazuri nu am nevoie de ABS. Dar mi s-a intamplat vara asta sa ma salveze de cel putin 2 ori. In una din ocazii mi-era rau si mi-am pierdut concentrarea. Fara ABS ma culegeau de pe jos. Pentru 2-3 situatii din astea, pentru mine a meritat sa iau ABS. Si nu e ca si cum am mers doar cu ABS.

 

Pentru mine, a lua cu ABS e ca si cum cumpar o asigurare. Dai banii si speri / te straduiesti sa nu ai nevoie.

 

In off:

 

Vara trecuta am mers cu niste prieteni prin Apuseni, pe coclauri ( dupa Carpathian 2 Wheels Guide). Prin noroaie, pe coborari, cu ABS nedecuplabil e dubios. Da, nu pricep de ce nu l-au facut decuplabil. Am avut cateva ocazii (coborari pe noroi, sau pe iarba) in care tineam franele maxime si coboram incetisor in caraiala ABS-ului. Ma gandesc ca daca as fi avut si niste anvelope mai ok pentru asta, ar fi ajutat. Aveam Metzeler Tourance.

 

Vazusem pe stromtrooper parca un mod prin care isi facusera unii ABS-ul decuplabil. Deocamdata nu m-as apuca sa umblu la partea aia de electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cele noi,cel mai probabil că pierzi garanția dacă te apuci să tai fire si să pui intrerupatoare...rămâne varianta cu scosul siguranței.

Pe de altă parte,modelul din 2017 vine cu 2moduri ABS,în care unul din moduri,zice că ar fi mai puțin intrusiv...îți permite o blocare foarte scurtă a roții...chiar sunt curios ce eficiență va avea pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci cum am facut eu la o masina la care esp nu era decuplabil si cu care am participat la niste competitii de amatori: o siguranta intrerupta (arsa) cu 2 fire cositorite pe terminale, un soclu de siguranta pe fir (se gaseste de-a gata pe la accesorii auto) cu siguranta corespunzatoare montata si inseriat cu un switch. Nu modifici nimic, nu tai fire, si ai comoditatea unui buton on/off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cele noi,cel mai probabil că pierzi garanția dacă te apuci să tai fire si să pui intrerupatoare...rămâne varianta cu scosul siguranței.

Pe de altă parte,modelul din 2017 vine cu 2moduri ABS,în care unul din moduri,zice că ar fi mai puțin intrusiv...îți permite o blocare foarte scurtă a roții...chiar sunt curios ce eficiență va avea pe off.

 

 

Controlul tractiunii are doua moduri, nu ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, bine, variante exista. Nu stiu insa de ce nu au pus optiunea de a decupla ABS-ul standard, mai ales ca una dintre reclamele la noul VS este chiar pe coclauri. Dar, ma rog, nici asta nu ar ajuta daca esti idiot clasat. Am vazut pe YouTube un (cuvant urat) care nu a decuplat ABS de pe un 1200 GS si s-a dus la vale de i-au sarit cutiile laterale si top-case-ul. S-a oprit intr-un sant, daca imi aduc bine aminte. Era un drum in panta cu macadam. Pe astfel de portiuni e nashpa rau de tot daca nu poti sa blochezi spatele si sa o derapezi intr-o parte macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pe off ceva. Si totdeauna cu ABS. Nu am avut nici o problema. Am coborat de sus de pe varf la pasul Urdele de nenumarate ori. Singura data cand am picat a fost cand am mers cu motorul oprit si nu am avut abs (undeva im muntii Cindrel).

Eu am vrut sa imi fac buton de decuplare abs. Am chiar toate componentele dar m-am razgandit. Nu are rost. Merge bine si cu abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana anul asta nu am avut ABS(K4) si am facut mult off-road. Anul asta mi-am luat V-Stromul nou si nu simt niciun dezavantaj pe off-road cu ABS-ul cuplat. Ba chiar am ramas placut impresionat cat de bine franeaza cu ABS pe macadam ud. Si merg destul de "in forta" si pe off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, bine, variante exista. Nu stiu insa de ce nu au pus optiunea de a decupla ABS-ul standard, mai ales ca una dintre reclamele la noul VS este chiar pe coclauri. Dar, ma rog, nici asta nu ar ajuta daca esti idiot clasat. Am vazut pe YouTube un (cuvant urat) care nu a decuplat ABS de pe un 1200 GS si s-a dus la vale de i-au sarit cutiile laterale si top-case-ul. S-a oprit intr-un sant, daca imi aduc bine aminte. Era un drum in panta cu macadam. Pe astfel de portiuni e nashpa rau de tot daca nu poti sa blochezi spatele si sa o derapezi intr-o parte macar.

Stiu filmul si ai zis bine bmw, mai vechiut, cu abs arhaic. Tehnica a evoluat si decuplarea abs nu mai este necesara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...