Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

 

Salutare, stie cineva in ce consta remaparea motor si ce costuri aferente are? Pt. a scapa de balbaiala aia la ture joase, la un miar... Multumesc

Banuiesc miarul vechi. Schimba pinionul de atac cu 16 dinti in loc de 17. Castigi cuplu, mai potrivit cu cutia si culmea scade consumul. A incercat un prieten in ultimii 2 ani, extrem de multumit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu releul e problema la VStromul ala. Statorul e problema la modelul ala. Si exista rechemare pentru el. Schimba statorul si esti ok.

Daca vrei sa schimbi releul SH775 e mai slab decat 847.

Pune si un voltmetru ca sa vezi cum stai cu incarcarea.

Vraji, de unde ai luat releul? Nu am gasit decat prin state, la http://roadstercycle.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ sica , eu mi-am remapat motorul acum cativa ani. balbaiala aia provine de la faptul ca motorul a fost facut mai docil , l-au gatuit prea mult dupa parerea mea. Puteau sa-l lase cu 125 cp cat avea el pe suzuki tl 1000

 

dar pt a vinde motoreta in sua , unde normele de poluare erau mai stricte la vremea aia, ei au facut un compromis si au umblat putin la motor pt a respecta normele respective.

 

prin remapare scapi de balbaiala aia, motorul merge mai frumos, inclusiv la ture joase, nu mai stiu cat a acostat, dar n-a fost mult, caut in agenda si iti spun, practic cred ca ii da mai multa benzina in turele alea 2700 - 2800

 

@ bogdan , in legatura cu pinionul cu 16 dinti,,, poti sa-l intrebi pe proprietar cate ture are la 130 kmh si la 150kmh ? sunt curios, a mea , cu pinioanele stock are 4250 ture la 130 kmh si 5000 ture la 150 kmh, in viteza a 6a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vraji, de unde ai luat releul? Nu am gasit decat prin state, la http://roadstercycle.com

 

De acolo l-am luat.

Dar atunci nu avea decat SH775.

Si am luat modelul care era gata facut pentru GSXR, care s-a potrivit la fix la mufele de V-Strom.

Vad ca acum are SH847.

Mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am montat, pana la urma...

https://www.aliexpress.com/item/2pcs-10-30V-LED-10W-led-DRL-spotlight-Floodlight-12V-LED-work-light-10W-cree-led/1622322725.html


» Post actualizat in 10 Mar 2018 22:11

A intrebat cineva pe un grup la ce foloseste aceasta mufa de pe Vstrom. Are cineva vreo idee?

post-92464-0-57168200-1520707096_thumb.jpg

post-92464-0-98697400-1520707097_thumb.jpg

post-92464-0-56088400-1520707099_thumb.jpg

post-92464-0-38901400-1520719892_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrebat cineva pe un grup la ce foloseste aceasta mufa de pe Vstrom. Are cineva vreo idee?

 

daca te referi la mufa de sub sa, e o mufa de diagnoza sau "dealer mode plug" cu ajutorul careia poti sa verifici mai multi parametri ale motorului si ce/daca are vreoun cod de eroare.

 

l.e. Desi mufa aia nu cred ca e mufa de dealer mode, hmm nu prea pot sa imi dau seama din poza unde e exact. In zona aia mai e si un conector folosit de suzuki pentru alarma/accesorii.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De acolo l-am luat.

Dar atunci nu avea decat SH775.

Si am luat modelul care era gata facut pentru GSXR, care s-a potrivit la fix la mufele de V-Strom.

Vad ca acum are SH847.

Mai bun.

 

Multam fain, am facut pana la urma o romaneasca, l-am gasit, cu riscurile de rigoare, la dezmembrari, de pe un Polaris.

Caut acum cablurile pe undeva, ar fi o optiune sa le iau de acolo si sa gasesc pe cineva sa se intoarca cu ele din state.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In week-end am scos moto la plimbare, prima pe anul acesta, insa a aparut si prima problema: la decelerare (practic frana de motor) am parte de o groaza de zmucituri. Aveti idee de la ce anume ar putea fi?
Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu gsr-ul am vazut ce inseamna benzina de pe peste iarnă în sensul că dădea sa se înece si întârzia să urce în ture anul trecut. După ce am consumat jumătate de rezervor i-am făcut plinul si si-a revenit poate are o legătură si cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In iarna am avut cca 2/3 din rezervor. Poate mai bine. A venit un prieten la mine si i-am dat o data 5 litri, inca o data 2 litri. Cu ce a ramas a stat pana pe 8. Inainte sa o pornesc, am lasat sa curga prin conducta de la pompa cca 100 ml de benzina. APoi i-am dat la automat sa porneasca. Pan ain oras am mers cu benzina din toamna. Nu a facut niciun fel de mofturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu fie prea tensionat! Pe langa ca-l ucizi rapid mai strici si altele de care trage. Sageata prescrisa in manual trebuie sa existe in portiunea cea mai intinsa daca lantul e vechi si intins inegal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, și la mine la fel. Mai ales după ce am schimbat kitul de lanț. Efectiv nu îmi venea să cred ce transformare s-a produs.

Tampoanele au fost schimbate cu ceva timp înainte, dar nu am observat diferență majoră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...