bogdan_harea Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 (editat) Salutare, stie cineva in ce consta remaparea motor si ce costuri aferente are? Pt. a scapa de balbaiala aia la ture joase, la un miar... Multumesc Banuiesc miarul vechi. Schimba pinionul de atac cu 16 dinti in loc de 17. Castigi cuplu, mai potrivit cu cutia si culmea scade consumul. A incercat un prieten in ultimii 2 ani, extrem de multumit. Editat Martie 7, 2018 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Martie 7, 2018 Share Postat Martie 7, 2018 Intr-adevar, este vorba de miarul vechi. Multam fain pentru idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Nu releul e problema la VStromul ala. Statorul e problema la modelul ala. Si exista rechemare pentru el. Schimba statorul si esti ok. Daca vrei sa schimbi releul SH775 e mai slab decat 847. Pune si un voltmetru ca sa vezi cum stai cu incarcarea. Vraji, de unde ai luat releul? Nu am gasit decat prin state, la http://roadstercycle.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 @ sica , eu mi-am remapat motorul acum cativa ani. balbaiala aia provine de la faptul ca motorul a fost facut mai docil , l-au gatuit prea mult dupa parerea mea. Puteau sa-l lase cu 125 cp cat avea el pe suzuki tl 1000 dar pt a vinde motoreta in sua , unde normele de poluare erau mai stricte la vremea aia, ei au facut un compromis si au umblat putin la motor pt a respecta normele respective. prin remapare scapi de balbaiala aia, motorul merge mai frumos, inclusiv la ture joase, nu mai stiu cat a acostat, dar n-a fost mult, caut in agenda si iti spun, practic cred ca ii da mai multa benzina in turele alea 2700 - 2800 @ bogdan , in legatura cu pinionul cu 16 dinti,,, poti sa-l intrebi pe proprietar cate ture are la 130 kmh si la 150kmh ? sunt curios, a mea , cu pinioanele stock are 4250 ture la 130 kmh si 5000 ture la 150 kmh, in viteza a 6a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Mutumesc Bogdan, multumesc Marius! Ramane sa ma gandesc, sa studiez, care metoda aduce un rezultat mai bun. Merci inca o data, respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Vraji, de unde ai luat releul? Nu am gasit decat prin state, la http://roadstercycle.com De acolo l-am luat. Dar atunci nu avea decat SH775. Si am luat modelul care era gata facut pentru GSXR, care s-a potrivit la fix la mufele de V-Strom. Vad ca acum are SH847. Mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Le-am montat, pana la urma... https://www.aliexpress.com/item/2pcs-10-30V-LED-10W-led-DRL-spotlight-Floodlight-12V-LED-work-light-10W-cree-led/1622322725.html » Post actualizat in 10 Mar 2018 22:11A intrebat cineva pe un grup la ce foloseste aceasta mufa de pe Vstrom. Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 (editat) A intrebat cineva pe un grup la ce foloseste aceasta mufa de pe Vstrom. Are cineva vreo idee? daca te referi la mufa de sub sa, e o mufa de diagnoza sau "dealer mode plug" cu ajutorul careia poti sa verifici mai multi parametri ale motorului si ce/daca are vreoun cod de eroare. l.e. Desi mufa aia nu cred ca e mufa de dealer mode, hmm nu prea pot sa imi dau seama din poza unde e exact. In zona aia mai e si un conector folosit de suzuki pentru alarma/accesorii. Editat Martie 12, 2018 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Mufa de diagnoză e pe dreapta și e albă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 De acolo l-am luat. Dar atunci nu avea decat SH775. Si am luat modelul care era gata facut pentru GSXR, care s-a potrivit la fix la mufele de V-Strom. Vad ca acum are SH847. Mai bun. Multam fain, am facut pana la urma o romaneasca, l-am gasit, cu riscurile de rigoare, la dezmembrari, de pe un Polaris. Caut acum cablurile pe undeva, ar fi o optiune sa le iau de acolo si sa gasesc pe cineva sa se intoarca cu ele din state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valis Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Salut, In week-end am scos moto la plimbare, prima pe anul acesta, insa a aparut si prima problema: la decelerare (practic frana de motor) am parte de o groaza de zmucituri. Aveti idee de la ce anume ar putea fi?Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Nu o fi lanțul cu ceva zale blocate? Zic și eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Eu cu gsr-ul am vazut ce inseamna benzina de pe peste iarnă în sensul că dădea sa se înece si întârzia să urce în ture anul trecut. După ce am consumat jumătate de rezervor i-am făcut plinul si si-a revenit poate are o legătură si cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 In iarna am avut cca 2/3 din rezervor. Poate mai bine. A venit un prieten la mine si i-am dat o data 5 litri, inca o data 2 litri. Cu ce a ramas a stat pana pe 8. Inainte sa o pornesc, am lasat sa curga prin conducta de la pompa cca 100 ml de benzina. APoi i-am dat la automat sa porneasca. Pan ain oras am mers cu benzina din toamna. Nu a facut niciun fel de mofturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Verifică lanțul. Am patit-o si eu anul trecut...am rezolvat cu un kit nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valis Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Merci pentru răspunsuri. Am sa verific lanțul în seara aceasta. Am 32000 km cu motorul si este posibil sa trebuiască schimbat kitul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Sa revii cu o postare daca s-a rezolvat dupa ce ai schimbat lantul...daca trebuie schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valis Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Buna seara, nu trebuia schimbat lantul, ci pur si simplu mai trebuia putin tensionat - dar fraier cum sunt nu mi-am dat seama repede despre ce este vorba Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Ai rezolvat ieftin. Insa tot nu cred ca s-a eliminat problema, avand in vedere ca ai 32k km cu acel kit de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Vezi sa nu fie prea tensionat! Pe langa ca-l ucizi rapid mai strici si altele de care trage. Sageata prescrisa in manual trebuie sa existe in portiunea cea mai intinsa daca lantul e vechi si intins inegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Asa pateam anul trecut, apoi am schimbat lantul si cele doua pinioane plus tampoanele de cauciuc din roata spate. Dupa asta... alt motor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Da, și la mine la fel. Mai ales după ce am schimbat kitul de lanț. Efectiv nu îmi venea să cred ce transformare s-a produs. Tampoanele au fost schimbate cu ceva timp înainte, dar nu am observat diferență majoră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valis Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 Acum am comandat kit-ul de lant, O sa il schimb zilele acestea, nu astept pana o sa ma lase de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 X-ring sau O-ring? Pinioane JT cu lanț DID? Za îmbinare prin nituire, cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valis Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 X-ring - DID 525VX cu pinioane JT - 458 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.