kr3at0r Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Eu cumpar de la caranda atat pt moto cat si pt masina. Nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 (editat) In teste un sistem de ungere automat. Incerc in weekend sa il pun pe motor. M-am inspirat de pe forumul Stromtrooper Editat Martie 7, 2019 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 La 22.02.2019 la 13:52, Florin_Nx a spus: Scorpion o sa iau - deja ma cam batea gandul da` am zis sa mai intreb si altii care au avut. Mutumesc. Eu am pus anul trecut pe a mea si pentru "on road" sunt ok, nu pot sa spun ca la fel de bune ca PILOT.ROAD.4 dar alea le-am avut pe un gsr 600 si aici ma refer la aderența la o frânare de urgență. Am făcut in jur de 13000 cu ele si cred ca o sa ma tina spre 20000 si ceva.Pe off road si aici ma refer la ceva macadam simt spatele cu pleca f usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Va transmite maine impresii de pe asfalt, ca vine la mine sa le schimbam. Din ce spune lumea pe net, treburile stau asa intre Next si Trail 2: Next sunt ok pe sosea si tin bine, Trail 2 este mai aderent. Dar cica tine si al destul. Strict dpmdv, gumele trebuie sa tine un sezon, adica 17-19000 km. Daca tine peste, e un maaaare bonus. Tourance clasic cam 17-18k km tineau. Ma mir ca fata inca mai are de rulat, ca spatele e aproape la linie. Pe offroad Tourance clasic erau... meh, ce sa zic, ca eu merg in special cu pasager... erau cel mult decente. Nu am cu ce gume de offroad sa compar. Pe asfalt- chiar ok, nu am avut de ce ma plange. Teoretic (dar si practic), Next ar fi mai aderent pe asfalt decat clasicul, asa ca Trail 2 va fi mai aderent decat Next. Destul de simplu. Pe offroad- aici nu ma pronunt, dar nu-mi pun sperante de niciun fel, pana nu incerc sa vad cum e. Dar au fost unii cu gume de astea prin Mongolia si nu s-au plans tare. La mine, faza e cam asa: imi place sa nu faca galagie mare (tourance clasic face zgomot pe viraje, imediat ce s einclina un pic mobra, dar K60 urla de sparg, din ce am auzit de la altii), sa aiba aderenta buna atat pe uscat, dar mai ales pe ploaie (de Tourance am fost chiar multumit pe ud, in special daca mergeam incarcat). Mobra mea nu are ABS, asa ca tine doar de mine daca o pun jos sau nu (pana acum m-am descurcat). Daca gumele astea tin oleaca mai bine decat Tourance clasic si imi ajung un sezon, ma declar multumit. Guma spate a costat 533 lei, un pret ok pentru a ma sti cat de cat in siguranta. Sunt curios cat de usor (usor pe dreq) va fi la montat comparativ cu Trail 2, ca maine am de montat 5 gume in total. Si, dupa cum vad flancurile de la Next, o sa fie distractie mare (comparativ cu guma pentru un naked, montata saptamana trecuta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 (editat) 14 hours ago, george13 said: In teste un sistem de ungere automat. Incerc in weekend sa il pun pe motor. M-am inspirat de pe forumul Stromtrooper Misto, ce folosesti? Arduino? Ce pompa ai pus acolo si de unde o pot lua? Cum calculezi cat ulei pui? Folosesti o setare statica de x picaturi/minut sau ai ceva dinamic in functie de viteza, temperatura, etc? Editat Martie 8, 2019 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 Incepand de la postul 15 am folosit ce recomanda ei. As fi interesat de alte variante care sa tina cont de faptul ca esti in miscare . https://www.stromtrooper.com/photography-videos/419673-things-you-see-when-riding.html#/topics/223785 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 Am aceasta solutie de cel putin 10 ani. Functioneaza perfect la mine si la cativa prieteni. Timer ciclic, electrovalva, rezervor si cap dublu. Timerul (cu afisaj sau fara) se poate regla pauza/deschidere cum vrei. In oras eu il inchid. Poti monta un buton suplimentar pt. ungere suplimentara, praf, ploaie. Ulei poti pune ce vrei, (de motor, de drujba, de transmisie), eu am facut reglaj la 10 min. 2-3 sec picurare. 50000km garantat pastrezi lantul. Bineinteles, janta se murdareste. Cu arduino poti face ce vrei, cu toate variabilele: distanta, viteza, ploaie, temperatura, programe setate, eu pot face partea hardware, cerinte, implementare, CINE face programarea controlerului? Am avut doua propuneri de colaborare si cereau sume de credeai ca au facut inventii NASA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_pyn Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Salut, am pedala de frana indoita 3-4 cm, unde o pot repara in Bucuresti? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Am montat manerele incalzite si aparatorile de maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Cauți un atelier care are menghină. Pune o poză cu pedala, dacă ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 On 08.03.2019 at 18:42, george13 said: Incepand de la postul 15 am folosit ce recomanda ei. As fi interesat de alte variante care sa tina cont de faptul ca esti in miscare . https://www.stromtrooper.com/photography-videos/419673-things-you-see-when-riding.html#/topics/223785 Cred ca link-ul e gresit. Intrebam de pompa in ideea in care ma gandeam ca ai gasit ceva mai compact decat pompa clasica de benzina care sa reziste la hidrocarburi (adica nu dintr-aia de acvariu, cu tuburi de silicon care-n timp se fac praf de la ulei si aditivii din ulei). Gasisem o pompa misto, ceva facut de niste elvetieni, cu piston, dar e scumpa-n draci, parca m-ar durea sufletul sa dau aproape 80 de euro pe ea. On 08.03.2019 at 19:15, sorin 666 said: Am aceasta solutie de cel putin 10 ani. Functioneaza perfect la mine si la cativa prieteni. Timer ciclic, electrovalva, rezervor si cap dublu. Timerul (cu afisaj sau fara) se poate regla pauza/deschidere cum vrei. In oras eu il inchid. Poti monta un buton suplimentar pt. ungere suplimentara, praf, ploaie. Ulei poti pune ce vrei, (de motor, de drujba, de transmisie), eu am facut reglaj la 10 min. 2-3 sec picurare. 50000km garantat pastrezi lantul. Bineinteles, janta se murdareste. Cu arduino poti face ce vrei, cu toate variabilele: distanta, viteza, ploaie, temperatura, programe setate, eu pot face partea hardware, cerinte, implementare, CINE face programarea controlerului? Am avut doua propuneri de colaborare si cereau sume de credeai ca au facut inventii NASA! Pentru partea de programare gasesti destule ghiduri pe net, trebuie doar sa ai timp sa le parcurgi si sa le pui cap la cap. Arduino e un ecosistem care are o comunitate incredibila si e foarte usor de invatat. Hardware-ul e si el usor de pus cap la cap, cel putin pentru prototipare sau chiar "productie" mai mica gasesti module gata facute pentru orice si toate-s super bine documentate. Din cate-mi dau seama, tu vrei sa faci dintr-asta ceva comercial, asa ca mi se pare absolut normal sa ti se ceara sume aparent mari (depinde amu' cat crezi ca ar cere NASA pe asa ceva ) pe ceea ce e, pana la urma, cea mai valoroasa parte din produs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Tot mai sigur e unul manual. Btw, afectează tare dacă mai las pe față Tourance clasic, în condițiile în care pe spate am montat Next? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Acum 1 oră, xtx a spus: Cred ca link-ul e gresit. Intrebam de pompa in ideea in care ma gandeam ca ai gasit ceva mai compact decat pompa clasica Este electrovalva, nu pompa. https://m.banggood.com/DC12V-6mm-Solenoid-Water-Gas-Valve-p-952671.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 (editat) 2 hours ago, Lucian_M said: Btw, afectează tare dacă mai las pe față Tourance clasic, în condițiile în care pe spate am montat Next? Ma gandesc ca ai iesit azi la o tura si ai vazut cum e adica nu tocmai bine. nu vei ajunge nici o data sa inclini motorul cat ai nevoie sau cat vrei din cauza gumei de fata. Mie personal nu mi a placut deloc cum se comporta tourance clasic, cel putin la fata ii place sa fuga si parca e pacat sa stea linistit spatele la locul lui si fata sa mearga unde vrea. In alta ordine de idei. A venit si am montat arcul mov pe telescopul stock pe miarul asta de dupa 2014. Daca pana acum era o motocicleta fenomenala acum este ceva mai mult Cu arcul stock, ala rosu, singur fara bagaje eram cu preloadul la maxim, eu 110 kile la dus , aveam pasaje in care dansa un pic, acel efect de yoyo, am umblat si la rebound dar degeaba. Cu pasagera din dotare nu mai zic. Pt o denivelare relativ mica, dansa si de 4 5 ori. Montez arcul mov si surpriza. Setez preloadul 15 clickuri cat zice manualu de stangal adreapta, singur, parca tot nu i prea bine. Asa ca mai ma joc strang la maxim, iar nu i bine, acu nu mai are aderenta roata ca sare ca o capra dar vreo 6-7 clicuri inapoi dinsprea dreapta spre stanga. S-a strigat bingo. Pun pasagera si uit sa strang preloadul. Era clar mai bine fata de stock, dar tot yoyo, de data asta de 2-3 ori in loc de 4-5. Rideul era confortabil dar nu destul cat sa te arunci pe viraje cu tupeu, doar asa mai molcom. Stiam ca vine offroadeala asa ca il las asa, ajung la imala, intru 20 de metri, si fac ce face orice barbat adevarat. Renunt. Remeber "barbatii adevarati stiu cand sa renunte". Asa ca o data mazgalit pe talpi doar nu o sa murdaresc scaritele ma dau jos ma curat la asfalt si strang preloadul la maxim. S-a strigat bingo. O alura sportiva si in acelasi timp suficient de confortabila. Cu bagaje va fi si confortabila cand va incepe sa faca 2-3 yoyouri. Asa bine nu m am simtit nici pe 650 cu preloadul la maxim si singur pe motor cu arcul mov. Repet ce am mai zis si cu alte ocazie, este cea mai mica investitie ce se poate face care sa imbunatateasca dramatic comportamentul mobrei. Nu e ca si o suspensie de aia de 5 ori mai scumpa, dar rezultatul final este comparabil. Partea interesanta ca daca invarti 4 clikuri chiar le simti, la arcul rosu nu puteam simti chiar asa de bine diferentele, dar de aia exista placebo Si inca o paranteza, ma declar impresionat de cuplu. Hai ca cu calutii ne am jucat toti cu mai multe utilaje, da asta i chiar nesimtit de pe la 2 mii de ture. Din pacate a plouat toata noaptea, dar am sperat sa nu fie chiar imala. Editat Martie 9, 2019 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Salutare! Acu 2 ierni am reusit si am spart singur acasa hand guard pe partea dreapta. Ii multumesc lui xtx ca la vremea respectiva mi-a dat unele sh. Am reluat recent problema , fara graba , incercind sa vad daca si cum se pot repara. Vorbim de ruperea cu detasare a unei poortiuni in care intra surubul de fixare. Am lipilt cu lipici instant , am finisat suprafetele , am scanat regiunea respectiva , am desenat o atela si acum vreau sa o imprim in metal cu grosime ,5 mm , apoi ma mai gindesc daca : 1. o incalzesc si o infund in ABS-ul protectiei 2. o lipesc cu rasina care iese prin gaurele si da retentie suplimentara 3. nituiesc Poza obiectului intreg si a atelei asa cum e un screen capture din cad. Da ,stiu , am timp Daca cineva vrea stl-ul sa imi spuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Salut Grigore, O treaba foarte buna! Trimite-mi te rog si mie. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_pyn Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Acum 16 ore, vlad_pyn a spus: Salut, am pedala de frana indoita 3-4 cm, unde o pot repara in Bucuresti? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Îți trebuie o menghină, un mox și o flacără (torță de aia mică cu gaz). Nu ai ce pierde, tot așa ți-o dezdoaie și la atelier. Încălzești partea torsionata și rasucesti. Dacă nu te pricepi sau nu ai cu ce face operațiunea, să-mi spui, ca să nu mai dau sfaturi degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nolimi904 Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Salut Am ajuns la filtru de aer sa-l curat si am dat si de un filtru auxiliar. Este foarte uzat, am incercat sa-l spal dar se descompune. Mai este nevoie sa-l pun? As incerca cu un burete de vase. Voi cum ati procedat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Acum 18 ore, cooldeep a spus: Ma gandesc ca ai iesit azi la o tura si ai vazut cum e adica nu tocmai bine. nu vei ajunge nici o data sa inclini motorul cat ai nevoie sau cat vrei din cauza gumei de fata. Mie personal nu mi a placut deloc cum se comporta tourance clasic, cel putin la fata ii place sa fuga si parca e pacat sa stea linistit spatele la locul lui si fata sa mearga unde vrea. Am facut ieri vreo 200 km cu pasager, inclusiv pe ploaie si mobretele s-a comportat bine, conform asteptarilor. Ce celelalte doua seturi de Tourance clasic am facut cca 17-18k km si nu prea le-am gasit cusururi pe asfalt (decat zgomot + vibratii de la cauciucul de pe fata, insa nu e foarte deranjant, mai ales cu toba sport). Cel de pe fata va mai ramane pana prin vara, inca nu-i de aruncat. Ii voi monta perechea celui de pe spate, sunt curios de diferente. Ca prime impresii, mi se pare ca se inclina mai usor mobra, dar cred ca e din cauza ca fosta anvelopa era cam... neteda. Deh, greutate mare mai tot timpul, daca mergeam solo, era altceva. Prin Croatia era asfaltul neted si alunecos, imi fugeau picioarele cand opream la semafor. Cu toate astea, virajele abordate in forta nu mi-au lasat impresia ca ar vrea sa fuga mobra in boscheti si sa ne faca pachet. De obicei merg normal, dar mai am uneori un stil mai... dinamic (sportiv e prea mult spus). Pentru mine, Tourance clasic a fost o alegere ok, desi e o anvelopa invechita moral si tehnic. Acum am facut un mic upgrade, deja se simte ca e altceva. Imi voi forma o parere mai pertinenta abia dupa ce montez si anvelopa fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Acum 10 ore, kr3at0r a spus: Salut Grigore, O treaba foarte buna! Trimite-mi te rog si mie. mersi Salut! Da-mi mesaj privat cu email! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 12 hours ago, Grigore1 said: Salutare! Acu 2 ierni am reusit si am spart singur acasa hand guard pe partea dreapta. Ii multumesc lui xtx ca la vremea respectiva mi-a dat unele sh. Am reluat recent problema , fara graba , incercind sa vad daca si cum se pot repara. Vorbim de ruperea cu detasare a unei poortiuni in care intra surubul de fixare. Am lipilt cu lipici instant , am finisat suprafetele , am scanat regiunea respectiva , am desenat o atela si acum vreau sa o imprim in metal cu grosime ,5 mm , apoi ma mai gindesc daca : 1. o incalzesc si o infund in ABS-ul protectiei 2. o lipesc cu rasina care iese prin gaurele si da retentie suplimentara 3. nituiesc Poza obiectului intreg si a atelei asa cum e un screen capture din cad. Da ,stiu , am timp Daca cineva vrea stl-ul sa imi spuna. Foarte fain, ai acces la jucărele de tehnică dentară? Să știi că sticla e încă la pastrare, așteaptă să ne întâlnim la o întrunire și să o topim împreună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Acum 16 minute, xtx a spus: Foarte fain, ai acces la jucărele de tehnică dentară? Să știi că sticla e încă la pastrare, așteaptă să ne întâlnim la o întrunire și să o topim împreună. Mare pacat! Goleste-o si pregatim alta! Da , ma mai joc inca ,,,,daca ai nevoie de ceva sa imi spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 (editat) Pentru reparatii elemente din plastic, va recomand cu incredere pe cei de la Super Trafic (din Bucuresti): https://www.supertrafic.eu/ Am lipit la ei aripa de motor si nu am avut ce sa comentez. Lipesc pana si urechi de prindere. Le sudeaza cu acelasi tip de plastic, ideea e ca trebuie sa stie ce plastic s-a folosit, desi cica mai toate sunt PP. Oricum, in general, elementele de plastic mari au cod de material pe intrados. https://www.google.ro/maps/place/Super+Trafic/@44.4148515,26.1024778,19.5z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x40b1ffaad2d5dcff:0x9c229d7528e44f8e!2sParcul+Tineretului!8m2!3d44.4078713!4d26.105064!3m4!1s0x40b1ff042ac5f53f:0x5130dba477c8625c!8m2!3d44.4147032!4d26.1020525 Dati un telefon inatinte de a merge la ei. Editat Martie 10, 2019 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Acum 14 minute, misionaru a spus: Pentru reparatii elemente din plastic, va recomand cu incredere pe cei de la Super Trafic (din Bucuresti): https://www.supertrafic.eu/ Am lipit la ei aripa de motor si nu am avut ce sa comentez. Lipesc pana si urechi de prindere. Le sudeaza cu acelasi tip de plastic, ideea e ca trebuie sa stie ce plastic s-a folosit, desi cica mai toate sunt PP. Oricum, in general, elementele de plastic mari au cod de material pe intrados. https://www.google.ro/maps/place/Super+Trafic/@44.4148515,26.1024778,19.5z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x40b1ffaad2d5dcff:0x9c229d7528e44f8e!2sParcul+Tineretului!8m2!3d44.4078713!4d26.105064!3m4!1s0x40b1ff042ac5f53f:0x5130dba477c8625c!8m2!3d44.4147032!4d26.1020525 Dati un telefon inatinte de a merge la ei. Multumesc frumos , chiar ma duc , poate si maine dimineata. Am tot rupt tot felul de plastice din cele mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.