Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu cred k a fost de la benzina din moment ce a mers ceva km cu aceeasi benzina.Probabil altceva si eu am patit la fel la modelul anterior,dar totul ok dupa.Nu te speria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kaoko throttle lock se numeste piesa, un fel de cruise control, am testat-o azi un pic, cred ca isi va gasi utilitatea mai mult pe autostrada.

😎

20200725_193543_resized(1).jpg

20200725_193603.jpg

Ce nu am spus aseara, este ca dispozitivul, desi este dedicat pentru "DL1000 V-Strom with or without OEM handguards and with/without OEM heated grips" din 2012 pana in prezent, vine pregatit pentru ghidon cu interior de 14 mm, vorba unui prieten, pentru un scuter eventual, ca  aproape toate capetele de ghidon au exteriorul de 22 mm, deci interior de minim 18 mm.

Ca tot romanu', l-am adaptat la motocicleta mea, am facut o combinatie cu ajutorul unor parti din vechiul capat de ghidon si s-a fixat excelent.

😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2020 la 15:22, joby_toss a spus:

In urma cu cateva saptamani, dupa o tura de 400 de km am facut plinul de la rom.petrol (pentru prima si unica data, in rest numai de la austrieci alimentez). Am ajuns acasa, totul ok. Dupa 6 zile de odihna i-am dat la buton si-a hacait nitel si nimic (parca n-avea benzina, asa facea). Inca o data, tot asa. A treia oara a luat-o (si n-am mai oprit-o pana n-am terminat rezervorul). Am verificat bateria, totul ok; voltmetrul arata numai 14.2V in mers. De atunci merge impecabil. E posibil sa fi fost benzina de vina? Sper ca nu e preambul pentru vreo problema mai grava... 

Nu are nici o legatura benzina. Se mai intampla sa rateze primele scantei si dai la automat degeaba. O lasi nitel si o ia la prima cheie dupa aia. Sau deschizi gazul la maxim.

La 24.07.2020 la 18:23, ilie.ardeias a spus:

 

Lazile sunt asimetrice

Pai de aia nu au pus fata. E sasie. :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

😱

sub 350 Euro nu gasesc, bv, esti bogat 🤑

la banii astia cred si eu ca sunt bune, e totusi diferenta insemnabila f de concurenta 😎

 

ma orientez pe ceva mai ieftin, ~1000 ron (adica normal totusi).

mai la valoarea mea asa.. in primul rand ca skill de motociclist zic 😜 ca in rest sunt un baiat de aur 👹

 

so, dintre cei care ati testat, ce ziceti de (si spuneti va rog si pe ce tip de moto):

 

- Michelin Anakee Adventure

 

- Metzler Karoo Street (tot citesc ca se gaureste usor pe off) 

 

- Mitas E07+ (plus va rog nu cel clasic, tot citesc ca e cam slab pe ud)

 

- Heidenau K60 Scout (si astea citesc ca sunt slabe pe ud)

 

O comparatie de la cei care au folosit mai multe dintre cele de sus este bine venita. 

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune 🍀

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Michelin Anakee Adventure, pe stroama de 1000, model 2018, aprox 10 mii cu ele si sunt foarte multumit, se lipesc de asfalt iar pe off, asa mai soft, nu am reusit sa o dau de pamant. Sunt cam 80/20. Foarte reusite, dpmdv. ✌😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, HORia_Teodor said:

ma orientez pe ceva ...

 

in primul rand trebuie sa te hotarasti ce vrei. Gama 50/50 sau gama 80/20-70/30

Cele mai ieftine sunt 50/50 dar sunt cum sunt :)

Gama de strutocamile cum le zic eu la 70/30 e mai scumpa si cam trece de 1000lei setul. Avantajele sunt indiscutabile pe asfalt, de orice natie ar fi el.

Si nah, nou gaura la macaroana aceste 80/50 uri, care s scumpe da pana acum al naibii de bune :) Mai ieri se lauda unu pe grupul international de fb ca le are de aproape 20 de mii de km. Au si un marker de uzura cam la jumatea adanciturii cramponaelor, ma gandesc ca a trecut de mult de alea :) 

 

e07 plus a avut @igi pe TET in Grecia, le a cam tocat in vreo 5 mii de km. Eu personal m am lecuit momentan de mitasuri.

 

Oricum cel mai interesant la gume, lanturi si ulei, este ca fiecare posesor isi lauda marfa si considera ca ale lui is cele mai bune :) Putini sunt dispusi sa testeze pe banii lor diferentele intre produse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La 27.07.2020 la 9:52, bozoro a spus:

Nu are nici o legatura benzina. Se mai intampla sa rateze primele scantei si dai la automat degeaba. O lasi nitel si o ia la prima cheie dupa aia. Sau deschizi gazul la maxim.

Bine de stiut, multumesc!

 

Si-a venit timpul sa ma vaiet din nou... Cand foloseam motorul doar la ture mai lungi nu era asa de enervant, dar de cand fac naveta prin oras, ma scoate din minti: acceleratia mea are doar 2 pozitii, ON si OFF. Si cu trecerea timpului se pare ca se agraveaza problema. La drum intins ma obisnuisem s-o accelerez cat pot de lin dupa ce decelerasem anterior, dar acum, la mers incet prin oras (sub 20 km/h mai ales) parca merge in suturi. Tre sa stau numai cu ambreiajul dupa ea, mama ei de acceleratie. 

Si mai am si o portiune de drum betonat, denivelat, cand trebuie sa incordez mana dreapta ca s-o pot tine cat pot de fix, altfel, la cea mai mica miscare, iar suturi... Valabil in vitezele 1, 2, 3 chiar si 4... :( 

Intrebarea e: se poate regla cumva maneta de acceleratie sa-i fac un pic de joc, sa-mi lase un pic de loc de manevra?

Sau m-o ajuta vreun dispozitiv electronic de genul https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-suzuki-dl-548p.html , ca incepe sa ma scoata din minti. In loc sa merg relaxat si sa fiu atent la drum, tre sa ma gandesc numai la pozitia manetei... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incerci sa schimbi pinionul fata,daca mergi f mult in oras?Dar numai sigur cu ce nr de dinti sa pui,ca sa poti merge fara ajutorul manetei de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, joby_toss a spus:

 

Bine de stiut, multumesc!

 

Si-a venit timpul sa ma vaiet din nou... Cand foloseam motorul doar la ture mai lungi nu era asa de enervant, dar de cand fac naveta prin oras, ma scoate din minti: acceleratia mea are doar 2 pozitii, ON si OFF. Si cu trecerea timpului se pare ca se agraveaza problema. La drum intins ma obisnuisem s-o accelerez cat pot de lin dupa ce decelerasem anterior, dar acum, la mers incet prin oras (sub 20 km/h mai ales) parca merge in suturi. Tre sa stau numai cu ambreiajul dupa ea, mama ei de acceleratie. 

Si mai am si o portiune de drum betonat, denivelat, cand trebuie sa incordez mana dreapta ca s-o pot tine cat pot de fix, altfel, la cea mai mica miscare, iar suturi... Valabil in vitezele 1, 2, 3 chiar si 4... :( 

Intrebarea e: se poate regla cumva maneta de acceleratie sa-i fac un pic de joc, sa-mi lase un pic de loc de manevra?

Sau m-o ajuta vreun dispozitiv electronic de genul https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-suzuki-dl-548p.html , ca incepe sa ma scoata din minti. In loc sa merg relaxat si sa fiu atent la drum, tre sa ma gandesc numai la pozitia manetei... 

Ori nu ai joc de loc la maneta (faci jocul de la reglajul de plastic de pe cablu) ori e TPS-ul dus si poate da simptomul asta. Da e de verificat ca mai pot fi si alte cauze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta n-are nici un pic de joc; o sa incerc sa-i fac 2-3 mm din rotita aia de pe cablu. TPS-ul ala are doar 1 an, sper ca nu se strica asa usor... 

Revin dupa urmatorii km cu raportul. :)

Mersi!

Acum 39 minute, brake a spus:

Sa incerci sa schimbi pinionul fata,daca mergi f mult in oras?Dar numai sigur cu ce nr de dinti sa pui,ca sa poti merge fara ajutorul manetei de ambreiaj.

La cum merg eu de incet, nu cred ca o sa schimb pinionul de atac prea curand. :)  Dar daca-l schimb, cu siguranta o sa-i pun alt numar de dinti...

Facut reglajul la jocul acceleratiei (l-am lasat la 5 mm ca sa fiu sigur) si comportamentul s-a schimbat mult in bine. Inca nu-i perfect, mai are mici smucituri, dar nu se compara cu comportamentul anterior. Si uitasem cum e sa mergi relaxat pe motor... E posibil sa se mai stranga in timp jocul asta? Ca nu-mi aduc aminte sa fi fost asa de la inceput.

Ultimul paragraf se dorea mesaj separat...ciudata autolipirea asta de mesaje dupa atata timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Lucian_M a spus:

Nu stiu cum o fi la astea mai noi, dar la modelele vechi era 1,5 cm jocul la capatul manetei.

1,5 cm pare enorm, dar posibil sa nu ne referim la acelasi lucru. Eu am setat maneta sa se invarta 5 mm (in gol) pana incepe sa traga de cablu si in acest fel pot sa mai misc mana cat de cat cand ma tin de ghidon, fara sa smuceasca mobra de sub mine. Am inteles ca e recomandat sa aiba 2-3 mm joc, dar mie imi place cum e acum cu 5 mm, pentru ca drumurile pe care merg nu-s cele mai netede.

 

Acum alta dracie: etrierii de pe fata se misca daca apuc de capatul mai departat de furca. Mereu am avut impresia ca trebuie sa stea ficsi. E normal la astia flotanti sa se miste cativa mm? Cel de pe spate sta fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kr3at0r

De ce să nu fie bune?

Folosesc produse Goodridge la a mea, am pus și altora, nu am ce obiecta. Cost pentru varianta non-ABS (față plus spate) cca 300 lei. Îți mai trebuie un șurub banjo lung (dublu) dacă nu-l ai deja.

 

Joby, vezi procedura din manual. La maneta ambreiaj mă refer.

Cât despre etrieri, să nu ai elementele din cauciuc cu probleme.

 

https://m.youtube.com/watch?v=rx-74e7D_Yk

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vad ca am tot zis "maneta" de acceleratie... la acceleratia propriu-zisa (manson) ma refeream cu jocul ala.

 

Si zici ca etrierii aia tre sa fie ficsi? Mama lor, ca-s aproape noi si nici n-au vazut noroaie! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce înțelegi prin "au joc". Frânează?! Presupun că da. Gaz și voie bună! A mea are 16 ani și nu-mi fac probleme cu frânele.

Verificări și întreținere trebuie la a ta, nu-ți mai face griji aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, joby_toss a spus:

 

 

Acum alta dracie: etrierii de pe fata se misca daca apuc de capatul mai departat de furca. Mereu am avut impresia ca trebuie sa stea ficsi. E normal la astia flotanti sa se miste cativa mm? Cel de pe spate sta fix.

Da, e normal sa se miste, sunt flotanti nu radiali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.07.2020 la 17:00, HORia_Teodor a spus:

😱

sub 350 Euro nu gasesc, bv, esti bogat 🤑

la banii astia cred si eu ca sunt bune, e totusi diferenta insemnabila f de concurenta 😎

 

ma orientez pe ceva mai ieftin, ~1000 ron (adica normal totusi).

mai la valoarea mea asa.. in primul rand ca skill de motociclist zic 😜 ca in rest sunt un baiat de aur 👹

 

so, dintre cei care ati testat, ce ziceti de (si spuneti va rog si pe ce tip de moto):

 

- Michelin Anakee Adventure

 

- Metzler Karoo Street (tot citesc ca se gaureste usor pe off) 

 

- Mitas E07+ (plus va rog nu cel clasic, tot citesc ca e cam slab pe ud)

 

- Heidenau K60 Scout (si astea citesc ca sunt slabe pe ud)

 

O comparatie de la cei care au folosit mai multe dintre cele de sus este bine venita. 

 

Va multumesc anticipat, toate cele bune 🍀

 

Salut, Michelin Anakee Adventure am din martie... aproximativ 4 mii de km si sunt foarte multumit. Pe curbe pe uscat dar si pe ud stau foarte bine, nu aluneca , se muleaza foarte bine pe asfalt.

Pe off le-am folosit mai putin dar si acolo sunt multumit.

Acum sa vedem si cat vor tine ca numar de km.

 

Salutare baieti,

 

Am si eu o intrebare. De unde pot achizitiona un semering de roata spate cel de la foaie (semeringul mare) cu dimensiunile de  5000  39/65/7 de la V-Strom 650 an 2005? Am cautat peste tot dar nu am gasit decat cu tot cu rulmenti.

Problema a fost ca am schimbat rulmentii iar cand a fost sa pun semeringul nou, l-am apasat prea tare cu presa si l-am deformat (prostia mea), iar acum nu gasesc decat chit complet.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Vlad-Costi a spus:

 

 

Salutare baieti,

 

Am si eu o intrebare. De unde pot achizitiona un semering de roata spate cel de la foaie (semeringul mare) cu dimensiunile de  5000  39/65/7 de la V-Strom 650 an 2005? Am cautat peste tot dar nu am gasit decat cu tot cu rulmenti.

Problema a fost ca am schimbat rulmentii iar cand a fost sa pun semeringul nou, l-am apasat prea tare cu presa si l-am deformat (prostia mea), iar acum nu gasesc decat chit complet.

 

 

Un magazin de rulmenți nu găsești în zonă?

Rulmentul nou e cumva 2rs?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Un magazin de rulmenți nu găsești în zonă?

Rulmentul nou e cumva 2rs?

Semeringul ala e greu de gasit. Magazinele de rulmenti mai micute nici nu il au pe lista la furnizori. Am incercat. 

Ultima data cand am vrut sa il comand a reusit mecanicul sa il svoata pe ala vechi si sa il refoloseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...