bozoro Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Flori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 Flori, fete și băieți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 E plin p-aicea de mistreți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruMa Postat August 26, 2020 Share Postat August 26, 2020 La 19.08.2020 la 12:56, VelkanMoto a spus: Cum se comportă animalul la viteză mică și pentru mers în oraș, mai ales pentru ăștia vertically challenged? Cum se compară miarul cu Hornet ca putere și accelerație în condiții normale de mers (adică 5-6000 rpm, nu 12.000 în viteza I)? Eu am avut FZ6 inainte de miar. Deci comparabil cu Hornetul. Puterea e livrata diferit, in bine (presupun ca te referi la cuplu). ASta o simti cel mai bine la depasiri (cand motocicleta e plina de bagaje si pasagera in spate). Daca la FZ pregateam putin depasirea, dadeam inferioada, la vstrom doar trag de acceleratie. Folosesc vstromul prin oras, Bucuresti. Este destul de ok. Nu te bagi chiar peste tot pe unde ar incapea un naked, dar faptul ca moto e mai inalta/lata face ca soferii sa reactioneaze mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 27, 2020 Share Postat August 27, 2020 Dupa cum stim toti,sistemul de franare fata la dl 650 nu i prea stralucit.Auzisem k se pot monta etrieri ,fara modificari de nu stiu ce model de suzuki,cu 4 pistonase.A facut cineva .Ce si cum?????Multumesc. Model 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 27, 2020 Share Postat August 27, 2020 La model 2004 a pus IGI etrieri de GSXR (din ce tin minte) pe fata si a fost incantat de cum franeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 27, 2020 Share Postat August 27, 2020 Da Vrăji, asta am auzit. Gsxr de 600 cred. Dar de la ce an sar potrivi după Gsxr. Și ce modificări implica. Nu vreau sa fac daca ar fi gen, la strung o bucșe, sauna, etc. Nu intervin fata de fabrica. Ms. 2.Cine are de vânzare un set de suporți laterali pt modelul meu. SH Ar fi indicat, voi pune coburi de textil, fără prea multa greutate, boarfe și asta rar. Nr a lui domnul Harea Bogdan. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 27, 2020 Share Postat August 27, 2020 Grecu de la cosmo are adaptori pt etrierii in cauza. @igi cumparat de la el si s au potrivit exact cum tre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Acum 9 ore, cooldeep a spus: Grecu de la cosmo are adaptori pt etrierii in cauza. @igi cumparat de la el si s au potrivit exact cum tre. Multumesc,un tel,ceva sa pot comunica mai rapid. Poate stie si de la care an de fab de la gsxr merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Acum 28 minute, brake a spus: Multumesc,un tel,ceva sa pot comunica mai rapid. Poate stie si de la care an de fab de la gsxr merge. Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Nu știu ce nu le place unora la frânele de V-strom, că al meu n-are probleme de genul. Etrieri servisati, discuri și plăcuțe brembo, conducte metalice. Absolut nicio grijă la frânare. Adică am o grijă, să nu blochez roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Acum 55 minute, vrajitoru a spus: Ai PM ms Acum 5 minute, Lucian_M a spus: Nu știu ce nu le place unora la frânele de V-strom, că al meu n-are probleme de genul. Etrieri servisati, discuri și plăcuțe brembo, conducte metalice. Absolut nicio grijă la frânare. Adică am o grijă, să nu blochez roata. Vstrom ul nu prea e renumit la frane . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Stock da. Dar poate unii au așteptări de frâne de SS. Alții merg cu pasager și bagaje și nu se plâng de frâne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 (editat) Luciene iar te bagi. Incearca o motocicleta cu frane si mai vorbim. Si eu am facut ture de 6k km cu VStromul incarcat si cu pasager si are frane de mamaliga. Trebuie recunoscut ce e de recunoscut. Ca nu am avut probleme cu franarea e ca am mers preventiv tot timpul. Dar franele la VStrom nu te scot din (cuvant urat) cand e sa fie. Cand tragi cu 3 degete de maneta si nu intra ABSul pe fata ... e o problema. Franele la VStrom sunt medii pentru un touring. Mergi odata pe o motocicleta pe care franezi cu un deget si intepeneste sau poti doza frana foarte bine cu un deget si motocicleta se opreste ferm si o sa vezi despre ce vorbim. Si da: vreau frane de SS pe touring. De ce nu as vrea? Franeaza odata cu un BMW sau Ducati (ca astea m-au impresionat pe mine), incarcat si cu bagaje. Iar la VStrom poti ajunge aproape de asta cu etrieri cu mai multe pistonase. Simplu. Stai ca am vazut ca ai recunoscut ca are frane slabute stock. Dar ale tale tot stock sunt. Ca ai pus niste furtune cu insertie metalica... e doar o finete pe care putini dintre noi putem sa o simtim. Editat August 28, 2020 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Și discuri brembo. Și frânez doar cu două degete. Când treci prin zonă, îți dau mobra la o tură. Și da, am mers pe KTM 1190 Adv, nici ăla nu are frâne? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Si poti sa le compari? Ala stock cu al tau stock? Intreb si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Comparăm și prețul mobrelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Să vezi la Supertenere (750) ce frâne n-are... Deh, discuri de 245. V-strom, cu toate că are discuri de 300, frâna per total e mediocră. Că pui conducte cu cămașă metalică sau le schimbi cu unele noi, că pui lichid de frână de calitate și aerisești bine, că pui plăcuțe de frână agresive, rezultatul e doar bun, nu spectaculos. Și acum fac paralelă cu o discuție recentă. E ca și cum ai da găuri în scut ca să se răcească motorul... Vrei ceva spectaculos, supradimensionezi sistemul. Pe lângă etriere mai mari trebuie și pompă de frână pe măsură... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Am pus discuri Brembo și situația s-a îmbunătățit. Chiar frânează bine, cu plăcuțe Brembo albastre. Nu îi fi eu prea pretențios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 (editat) 46 minutes ago, vis-a-vis said: Pe lângă etriere mai mari trebuie și pompă de frână pe măsură... Mi se pare ca pompa de frana e aceeasi - cel putin ca performante - si pe gixxer-ul ala de 600 si pe vstrom, diferenta o fac etrierii. Igi stie mai multe, oricum, ca el si-a facut si modificarea. Editat August 28, 2020 de botezu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 (editat) După știința mea coeficientul de frecare depinde mai mult de materialul plăcuțelor decât de disc, iar bembo albastre sunt organice, deci nu îl au prea mare. În afară de un disc fierodo pe care îl montasem pe transșlap și la care am simțit o diferență clară (în rău! Era ceva inox, mai subțire decât originalul) indiferent ce plăcuțe am folosit, discurile nu mi s-au părut a face diferența. Acum depinde de așteptările fiecăruia și experiența cu utilaje mai mult sau mai puțin frânăcioase. Personal am testat VStrom 650 prin 2007-8 și, ca posesor de transșlap cu 1 disc pe față, mi s-a părut că FRÂNEAZĂ. Dar repet, eram obișnuit cu un "abs mecanic". Editat August 28, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Înainte de asta, am avut honda cbf sa, murea cnd franam, tot cu ABS. Dar vad ce zice igi, cnd o sa l sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 E normal ca în cutia filtrului de aer (airbox) să găsesc benzină? O fi de la trânte pe off-road? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 28, 2020 Share Postat August 28, 2020 Puțin ulei se poate, dar benzina. Nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 29, 2020 Share Postat August 29, 2020 (editat) Doar daca trantele-s recente. Benzina se evapora rapid, mai ales la ce curent de aer e pe acolo. Desi, vorba lui brake, nu inteleg cum ar ajunge benzina acolo. Editat August 29, 2020 de botezu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.