Mihaif2000 Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 (editat) 1 oră în urmă, yglos a spus: Normal ca mai vrei si un deflector touring + sa custom care sa fie mai moale decat cea stock, deci toate adunate, te duc la peste 1500 de euro in plus fata de pretul mobrei e mai mult de atat...crede-ma, cu asta ma ocup de mai bine de o luna. Facuta cum trebuie te duce pe la 2500 EUR in plus. Editat Februarie 8, 2021 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 (editat) Acum 35 minute, Mihaif2000 a spus: e mai mult de atat...crede-ma, cu asta ma ocup de mai bine de o luna. Facuta cum trebuie te duce pe la 2500 EUR in plus. Depinde ce intelegi prin "facuta cum trebuie". Daca ai bani poti sa pui si scut de argint. Dar nu inteleg ce e asa de scump sa faca 2500EUR. Cele mai scumpe sunt cutiile de aluminiu. Dar si alea le poti pune in 1000 si ceva de EUR. Heavy-Duties si rack de la GIVI iesi la 650EUR pentru laterale. Inca vreo 450 pentru un topcase si prindere (Givi de 46L a fost 350EUR). Crashbar: 150 EUR, scut vreo 200 si ala. Te incadrezi in 1500. Daca vrei sa o faci boboc ... apai cerul e limita: arc hyperpro pe spate (minim), manete mici si reglabile, deflector la parbriz (ca e facuta pentru japonezi mici)... si tot ce iti mai trece prin cap. Ce zicea @yglos de a avea urechi pentru cutii originale e o prostie. Cutiile originale la orice producator de motociclete sunt cu cel putin 30% mai scumpe decat la orice producator de cutii, chiar daca sunt facute de acel producator. Si inca ceva: la o motoreta de sub 8000 EUR voi va asteptati si la echipare premium? Uitati-va la concurenta: BMW F750GS, Honda NC750X, Kawaski Versys 650. Toate motorete mai smechere dar ... cu totul si cu totul alti bani. Singura care se apropie la bani e CB500X de la Honda care e pe la 7000 EUR si are 48 de cai deci nu e in clasa asta. VStromul nu a fost niciodata o motocicleta de top, ci o motocicleta cinstita si fiabila pentru bani putini. Touringul saracului. Si isi face treaba foarte bine. Dar nu e top si nu are dotari ... wow. Editat Februarie 8, 2021 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 (editat) vrajitoru, ai inteles gresit. Eu am cumparat V-Strom de 250 care este si mai entry-level, dar a venit stock cu acele prinderi pentru cadrul unor cutii laterale, care nu e musai sa fie originale de producator. La fel a venit si cu scut metalic si nu poti spune ca e mai high level decat 650-ul standard. Eu am pus cutii SHAD SH 23 cu suporti cu tot prinsi in acele urechi originale ale motocicletei. Topcase SH 39 tot de la SHAD cu sistem de prindere propriu. As prefera sa le mut pe noua mobra de 650 fara sa fac prea multe schimbari si investitii suplimentare. La fel as muta si deflectorul touring PUIG daca stiu ca am acelasi sistem de prindere pe 650, la fel ca la 250. Scutul metalic si saua custom nu se pot muta, clar nu sunt compatibile, dar in loc sa bag vreo 1500-2000 in plus, prefer sa recuperez ce si cat pot de la vechea mobra. Mihaif2000, daca poti te rog detaliaza ce dotari ai gasit si la ce bani. La mine am bagat cam 1000 de euro pana acum pe toate acestea. Surse louis.de, si firme private din RO, nu dealer oficial Suzuki. Este un factor foarte important in decizia mea de upgrade viitor. Nu ma grabesc, mai pot sa ma dau inca vreo 2-3 ani cu 250-ul, mai ales ca l-am echipat touring cu tot ce trebuie. Singurul lucru cu care vine in plus stock 650-ul fata de 250 sunt protectiile de maini, cam 40-50 de euro pe olx...montaj in regim propriu. Editat Februarie 8, 2021 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Acum 54 minute, yglos a spus: Mihaif2000, daca poti te rog detaliaza ce dotari ai gasit si la ce bani. La mine am bagat cam 1000 de euro pana acum pe toate acestea. Surse louis.de, si firme private din RO, nu dealer oficial Suzuki. S-a mai vorbit pe subiect aici pe langa ce e acolo eu am mai luat si arcuri pt suspensii fata spate ... burta mare, kg multe, bagaje multe. cineva din zona (nu dau nume persoana importanta) a zis ca fara arcuri hipo nu ma ia cu el Ca si preturi e greu sa fac acum un calcul exact si individual dar ce a zis mai sus vrajitoru e foarte aproape de ce o sa gasesti in piata. La mine se duce spre 2500 pt ca eu am luat si multe prostii (mlte chestii pe care in general altii nu le considera necesare) si nu am luat neaparat ce era mai ieftin. Spre exemplu pe mine top case + engine guard + suportul pt side cases m-a dus pe la 850eur ca am vrut eu sa fie SW-MOTECH. Daca mergeam pe givi era 600. proptectia radiator e si aia vreo 50-60 eur. Eu sunt patit de la trasnalp asa ca am zis ca e musai. Eu bag in astia 2500 si cauciucuri pt ca o sa le schimb cel mai probabil dupa 1000km. deasemenea intra si partea asta de "pregatit" mobra de drum. Sunt o gramada de chesti de care ai nevoie la drum: scule, trusa prim ajutor, kit pana, saculeti de toate marimile etc in momentul de fata sunt sarit de 2000 cu cheltuielile si cel mai probabil ca o sa ajung la 2500 dar sunt in bugetul gandit initial. Acum 4 ore, vrajitoru a spus: Si inca ceva: la o motoreta de sub 8000 EUR voi va asteptati si la echipare premium? Uitati-va la concurenta: BMW F750GS, Honda NC750X, Kawaski Versys 650. Toate motorete mai smechere dar ... cu totul si cu totul alti bani. Singura care se apropie la bani e CB500X de la Honda care e pe la 7000 EUR si are 48 de cai deci nu e in clasa asta. VStromul nu a fost niciodata o motocicleta de top, ci o motocicleta cinstita si fiabila pentru bani putini. Touringul saracului. Si isi face treaba foarte bine. Dar nu e top si nu are dotari ... wow. cu tot cu astia 2500 bagati in XT tot sunt sub pret de BMW si honda cea ce ma face sa fiu foarte incantat de stromica al meu. PS: saptamana asta vine ... deabia astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Dacă se potrivesc arcurile pentru V-strom 650 din 2004 la furcă motorului tau, am eu un set, le pot măsura mâine și îți trimit datele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 merci mult dar am cumparat deja. Am luat kit cu arcuri fata, spate si ulei. Sunt altii care or sa le vrea cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Pe dreq, nu a întrebat nimeni. Oricum, nu ruginesc, poate se găsește cineva să-mi facă o ofertă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 1 hour ago, Mihaif2000 said: merci mult dar am cumparat deja. Am luat kit cu arcuri fata, spate si ulei. Sunt altii care or sa le vrea cu siguranta. Salut. Ce arcuri ti-ai luat si care ar fi motivul pentru alte arcuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Acum 22 ore, cooldeep a spus: iar la DL1000 pe L8 pe XT mai avea cornering ABS ce varainta normala nu are. Cum sa nu aiba?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Acum 4 ore, Mihaif2000 a spus: ... cu tot cu astia 2500 bagati in XT tot sunt sub pret de BMW si honda cea ce ma face sa fiu foarte incantat de stromica al meu. De aia e VStromul asa de popular. Mie mi-au placut tare motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 8, 2021 Share Postat Februarie 8, 2021 Acum 2 ore, Erhard a spus: Salut. Ce arcuri ti-ai luat si care ar fi motivul pentru alte arcuri ? am luat hyperpro Front and rear suspension Combi kit. motivul sunt kilele in plus si faptul ca vreau sa merg destul de mult vara asta, distante lungi cu bagaje. Sugestia a venit de la cineva cu experienta. Cand m-a vazut a zis ca eu am nevoie de suspensie extra ... trebuia sa ma simpt jignit dar am trecut peste Acum 1 oră, vrajitoru a spus: De aia e VStromul asa de popular. Mie mi-au placut tare motoretele. Eu intial m-am uitat la africana. am avut trasnalp si foarte incantat am fost. am zis ca merg tot pe Honda. Problema a fost pretul. Mi s-a parut prea mult pentru un moft. Sa iau africana noua m-ar fi dus cam dublu la pret. SH nu prea am gasit sa imi placa si asa ca am ales sa merg pe VStrom lucru pe care nu il regret. Peste 3 ani vedem ce o sa fie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 9, 2021 Share Postat Februarie 9, 2021 3 hours ago, igi said: Cum sa nu aiba?! Pai ce ? si la 1000 e doar spite si plastice...?! :( The V-Strom’s Anti-lock Brake System (ABS)** has been updated with Suzuki’s Motion Track & Combination Brake System. This system aids rider control during sudden braking, even in corners, and will help the rider continue cornering on the originally intended line. Citat din https://suzukicycles.com/adventure/2018/v-strom-1000 Deci tragem linie si concluzionam ca diferente majore de ce si cum face si evident pret intre standard si XT sunt doar la 1050 ? Ca tot zicea Mihai ca si a comandat si arcurile fata, acu mi am adus aminte ca la wild am coborat cativa metri un 650 de asta nou si nu mi a placut deloc cat de moale era fata si nu era setata pt slabi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Februarie 9, 2021 Share Postat Februarie 9, 2021 Acum 14 ore, Mihaif2000 a spus: S-a mai vorbit pe subiect aici proptectia radiator e si aia vreo 50-60 eur. La ce te referi cu protectie radiator? Plasa de protectie din foto atasat? Sa nu-mi spui ca 650-ul vine si fara asta ca e prea de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 9, 2021 Share Postat Februarie 9, 2021 (editat) la aia ma refer ... vine fara ... 650 e chel, iti da un motor si un cadru. restu te descurci. de aici si pretul asa de mic. eu, sincer prefer asa decat sa imi bage pe gat tot felul de chestii scumpe si proaste pe care apoi sa le inlocuiesti. Editat Februarie 9, 2021 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 9, 2021 Share Postat Februarie 9, 2021 10 hours ago, Mihaif2000 said: am luat hyperpro Front and rear suspension Combi kit. motivul sunt kilele in plus si faptul ca vreau sa merg destul de mult vara asta, distante lungi cu bagaje. Sugestia a venit de la cineva cu experienta. Cand m-a vazut a zis ca eu am nevoie de suspensie extra ... trebuia sa ma simpt jignit dar am trecut peste Poti pune niste coduri ? Am vazut ca sunt 2 coduri pentru arcuri atat pentru fata cat si pentru spate. Din descrierea de pe site, n-am inteles care e diferenta dintre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 9, 2021 Share Postat Februarie 9, 2021 Acum 2 ore, Erhard a spus: Poti pune niste coduri ? Am vazut ca sunt 2 coduri pentru arcuri atat pentru fata cat si pentru spate. Din descrierea de pe site, n-am inteles care e diferenta dintre ele. unele sunt max load si unele sunt normale. din cate am inteles eu alea max load sunt mult mai tari pe cand alea care nu sunt max load sunt mai bune decat ce e acum pe mobra dar nu asa de tari. Eu am luat kitul care contine arcuri si ulei. are codul SP-SU06-SSC043 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Februarie 9, 2021 Share Postat Februarie 9, 2021 Acum 5 ore, Mihaif2000 a spus: la aia ma refer ... vine fara ... 650 e chel, iti da un motor si un cadru. restu te descurci. de aici si pretul asa de mic. eu, sincer prefer asa decat sa imi bage pe gat tot felul de chestii scumpe si proaste pe care apoi sa le inlocuiesti. Nu-mi vine sa cred cat de bine este echipat de fabrica al meu DL 250...:) DL 650 este cu adevarat cheala taticu, toate rahaturile astea mici care nu sunt puse de fabrica, iti umfla pretul cu peste 500 de euro. Daca mai adaugi restul lucrurilor necesare ca sa o folosesti la touring, deja ajungi la 10k euro si nu mai poti spune ca este mobra saracului.... Inclin sa mai pastrez actuala mobra decat sa ma aventurez ca sa fac upgrade la 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 9, 2021 Share Postat Februarie 9, 2021 2 hours ago, Mihaif2000 said: unele sunt max load si unele sunt normale. din cate am inteles eu alea max load sunt mult mai tari pe cand alea care nu sunt max load sunt mai bune decat ce e acum pe mobra dar nu asa de tari. Eu am luat kitul care contine arcuri si ulei. are codul SP-SU06-SSC043 Multumesc. Acum am vazut si eu textul cu MAX-LOAD. . Deci tu MAX-LOAD ai luat. Ma bate gandul sa comand si eu arcuri dar standard. Vad ca ulei dau doar 1L in kit. In manualul de service scrie ca trebuie 568ml in fiecare deci mai mult de 1L. Care o fi chestia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata77 Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Are cineva crash bar și/sau scut motor de la Puig https://puig.tv/en/tuning-motos/engine-guards/engine-guards?bike=27965 , https://puig.tv/en/tuning-motos/engine-spoilers/engine-spoilers?bike=27965 și poate da o părere? Sau mai mă gândesc la varianta de crash bar de la swmotech, puțin mai scumpă https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VStrom650/2021/WC71/products/protection/crash+bar/4052572011645.htm . Ce ați recomanda dintre cele 2? Și o recomandare de hand guards decente la preț/calitate? Înțeleg că cele oem de la Suzuki sunt plastic chior și sunt și scumpe. Mulțam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 La 09.02.2021 la 16:44, Erhard a spus: Multumesc. Acum am vazut si eu textul cu MAX-LOAD. . Deci tu MAX-LOAD ai luat. Ma bate gandul sa comand si eu arcuri dar standard. Vad ca ulei dau doar 1L in kit. In manualul de service scrie ca trebuie 568ml in fiecare deci mai mult de 1L. Care o fi chestia ? Unii vă consumați prea tare, oricum după un an puneți Motul 10w. Și eu întrebam la fel când am luat kitul Hyperpro, după aia am făcut inclusiv mix de 3 uleiuri și chiar nu sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Acum 15 minute, Lucian_M a spus: Unii vă consumați prea tare, oricum după un an puneți Motul 10w. Și eu întrebam la fel când am luat kitul Hyperpro, după aia am făcut inclusiv mix de 3 uleiuri și chiar nu sunt probleme. invatam si noi ... sunt convins ca o sa ajungem la motul dar pana atunci mai dam bani pe prostii in alta ordine de idei a venit jucaria. Tare fericit sunt. Impresii generale dupa 30km - are nevoie de suspensie pe fata - nu mai stiu sa conduc - e urat pe ploaie cu rotile alea - multi prosti in trafic - dupa 4 ani de cutie automata pe masina nu mai stiu sa schimb vitezele - plasticul ala care cica e scut e de tot rahatul dar cel mai important e ca IMI PLACE LA NEBUNIE VACUTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Erhard Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 17 minutes ago, Lucian_M said: Unii vă consumați prea tare, oricum după un an puneți Motul 10w. Și eu întrebam la fel când am luat kitul Hyperpro, după aia am făcut inclusiv mix de 3 uleiuri și chiar nu sunt probleme. Eu ma refeream la cantitate nu la brand. Intrebam pentru ca la o cantitate de ulei mai mica rezulta o perna de aer mai mare si invers. Fiind un sistem inchis aerul contibuie impreuna cu arcul la comportamentul suspensiei. 2 minutes ago, Mihaif2000 said: in alta ordine de idei a venit jucaria. Tare fericit sunt. Impresii generale dupa 30km - are nevoie de suspensie pe fata - nu mai stiu sa conduc - e urat pe ploaie cu rotile alea - multi prosti in trafic - dupa 4 ani de cutie automata pe masina nu mai stiu sa schimb vitezele - plasticul ala care cica e scut e de tot rahatul dar cel mai important e ca IMI PLACE LA NEBUNIE VACUTA Felicitari si la cat mai multe ture fara evenimente ! A mea e la fel doar ca pe alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 (editat) Aceeași cantitate a venit și la mine. Pus 50/50 și aia a fost, ce aveam să fac? Acum îi bag Repsol, preț bun, calitatea- dreq știe, oricum îmi permit să-l schimb anual. Editat Februarie 10, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Super jucariile! Sa le calariti sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 10, 2021 Share Postat Februarie 10, 2021 Acum 35 minute, Mihaif2000 a spus: ... - plasticul ala care cica e scut e de tot rahatul Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. Scutul ala face mult la aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.