Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

Pentru cine mai interesat de chestii pt motor mai sunt si baietii astia de la cluj https://heavyduties.ro/

Am stiut de ei dar nu am stiut cum sa ii caut, nu mai imi aduceam aminte numele ... era si greu de retinut mama ei de treaba. Acum i-am gasit si deja regret ca am comandat unele chestii de la altii. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 27 minute, Mihaif2000 a spus:

deja regret ca am comandat unele chestii de la altii

Păi lucrurile astea se fac așezat, cumpătat... Mie mi se pare că te cam pripești și din grabă pare să cam arunci cu banii. Acum, na... timpul tău, banii tăi. Însă eu zic să mai lași la dospit unele aspecte. Ce, nu merge motoreta fără bagaje și fiare pe ea? Eu bag off-road destul de serios și încă n-am apucat să-i pun scut și suporturi de bagaje. Sau a devenit și asta o manie, să fie mobra super accesorizată că altfel nu merge?

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, vis-a-vis a spus:

Păi lucrurile astea se fac așezat, cumpătat... Mie mi se pare că te cam pripești și din grabă pare să cam arunci cu banii. Acum, na... timpul tău, banii tăi. Însă eu zic să mai lași la dospit unele aspecte. Ce, nu merge motoreta fără bagaje și fiare pe ea? Eu bag off-road destul de serios și încă n-am apucat să-i pun scut și suporturi de bagaje. Sau a devenit și asta o manie, să fie mobra super accesorizată că altfel nu merge?

 

Acum 29 minute, Lucian_M a spus:

Întâi se iau potcoavele, apoi calul?

 

Nu am mai mers pe mobra de 2 ani. ma ard calcaiele de nerabdare. Acum am bani dupa nu stiu ce o sa fie. daca nu le cumpar acum dupa nu le mai iau. la vara o sa bag toti banii in benzina ... 

Link to comment
Share on other sites

Pui banii deoparte și cumperi ce îți trebuie fix când trebuie. Incepi cu crashbars, după aia mai vezi.

Ideea e să nu te grăbești așa tare, din motive... Mă rog, nu detaliez. Nu te apuca să cumperi totul ACUM, pentru că te poți răzgândi pe parcurs.

Mă rog, așa aș proceda eu, nu știu cum e la alții.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Mihaif2000 said:

Pentru cine mai interesat de chestii pt motor mai sunt si baietii astia de la cluj https://heavyduties.ro/

 

 

 

Despre ei nu am decat vorbe de lauda.

Mi-a placut si sistemul prin care cutiile sar la un soc puternic. De exemplu pe alunecare in panta laterala mi s-a parut f tare.

Au rezistat excelent si la o lovitura puternica. Dar daca ar fi fost lovite din alt unghi s-ar fi blocat serios.

Totusi trebuie vazut cat de mult le folosesti. Apoi cat de mult ai nevoie de metal.

 

Eu am ajuns la concluzia ca e mai in regula sa am cutii usoare, chiar daca se fac bucati la impact. Le iau cu totul in camera si gata.

Vizavi de plastic pot spune doar atat din experienta: Shad e mult sub Givi atat la calitate cat si la pret. Materialul e moale si faramicios. Givi a rezistat la tot felul de abuzuri. Totusi am luat Shad :D

Link to comment
Share on other sites

La 04.01.2021 la 16:50, Lucian_M a spus:

Pui banii deoparte și cumperi ce îți trebuie fix când trebuie. Incepi cu crashbars, după aia mai vezi.

Ideea e să nu te grăbești așa tare, din motive... Mă rog, nu detaliez. Nu te apuca să cumperi totul ACUM, pentru că te poți răzgândi pe parcurs.

Mă rog, așa aș proceda eu, nu știu cum e la alții.

Lucian am cumparat doar lucrurile de care stiu ca o sa am nevoie. Nu m-am intins la altceva. Asa daca stau sa ma apuc sunt multe pe care le-as vrea :) 

Link to comment
Share on other sites

Salutare ! Vreau  sa imi  comand  de la Cosmo  asta :

https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2012-2016/relay-pcb-board-147-272-277-detail

Daca mai  sint  doritori  si  doresc sa facem o comanda comuna , astept  mesaj.Vineri seara fac  comanda.

Link to comment
Share on other sites

La 04.01.2021 la 14:53, Mihaif2000 a spus:

Pentru cine mai interesat de chestii pt motor mai sunt si baietii astia de la cluj https://heavyduties.ro/

Salut,

Am pe mobra de doi ani cutiile de la ei, iar fostul propietar avea si el cutiile de inca 3 ani.

Si eu cat si el suntem foarte multumiti de ele. Sunt chiar super ok si incapatoare rau. Sunt cele de 39 L.

Am atasat si cateva poze cu ele pe mobra sa iti faci o idee.

IMG-20200802-WA0003.jpg

WhatsApp Image 2020-04-10 at 17.04.25 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-04-10 at 17.04.25.jpeg

WhatsApp Image 2019-10-24 at 21.21.28.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Vand 2 bujii NGK CR8E, din setul de la Suzuki, noi, cu pretul de 5 RON bucata. Le-am luat la kitul de revizie de la Suzuki V-Strom 650 din 2008 si le-am pierdut prin camara asa ca a trebuit sa cumpar inca doua noi, pe cand aveam acel motor. Acum le-am gasit in camara si sper sa scap de ele.  

P.S. daca in 2 saptamani nu le vand cu 10 lei amandoua, le dau moka.

 

 

WhatsApp Image 2021-01-07 at 19.01.19.jpeg

Link to comment
Share on other sites

On 05.01.2021 at 22:31, Grigore1 said:

Uitandu-ma pe link am descoperit un releu cu senzor de vibratii. adica asta:

https://www.cosmo-accessories.com/brands-2/suzuki/dl-650-v-strom-2017/b-fast-wiring-made-easy-detail

Pt cine e interesat, am intrebat la grec si consumul in gol e de 10mA.

Link to comment
Share on other sites

Să-mi trag una, sunt module de comandă pt DRL chinezești care conectează un consumator (limitat ca putere, dar eu am pus un releu + diodă de protecție și alimentez o husă încălzită de scaun la o mașinăla care bricheta are curent permanent) bazate pe tensiune, cuplează pe la 13V, deci când încarcă alternatorul. Costă câțiva $, găsești și pe olx sau alte site-uri dacă nu vrei să aștepți. 

Screenshot_20210108_001050_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Ce vă place unora să vă complicați...

Un releu de 20 A costă 10-20 lei (varianta slim), o cutie cu siguranțe e 15 lei (cu 4 posturi). Cu câteva mufe și niște cabluri se face un montaj rezistent, fără electronică inutilă. 

Mi-am montat în primăvară așa ceva și până acum zero probleme.

 

Scuze, 13 lei: https://utb-shop.ro/Cutie-sigurante-4C-U-445-40.37.023/PD/1367

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am vrut să trag fire și să mă leg de instalația mașinii (la câte can-uri, module și ecu-uri are mașina nu e o idee bună), am făcut totul "plug & play", băgat la brichetă și cu o priză triplă unde poți bagă și încărcătorul de tel, detectorul de radar etc., plus că manțocăria o pot muta dintr-o mașină în alta instant.

Releul are nevoie de un + contact ca să-l activeze (sau, dacă e ca la mobra mea la care se aprinde faza scurtă doar după ce pornește motorul, aș lua de la far comanda). 

Aia cu vibrațiile nu mi se pare prea pont, trece un harli parkinson pe lângă mobra ta parcată și pornesc toate alea pe ea... 

Link to comment
Share on other sites

E simplu de instalat un releu și niște siguranțe, sunt tutoriale pe net, cam orice om se poate descurca, nu trebuie cine știe ce scule. Pe cutie mi-am pus așa: voltmetru, priză USB (acum e una clasica in locul ei), proiectoare și, cele mai importante, manșoane încălzite. Siguranțe pe fiecare în parte, consum mic, întrerupătoare după gusturi.

IMG_20201201_171317.jpg

Link to comment
Share on other sites

La 04.01.2021 la 14:53, Mihaif2000 a spus:

Pentru cine mai interesat de chestii pt motor mai sunt si baietii astia de la cluj https://heavyduties.ro/

Am stiut de ei dar nu am stiut cum sa ii caut, nu mai imi aduceam aminte numele ... era si greu de retinut mama ei de treaba. Acum i-am gasit si deja regret ca am comandat unele chestii de la altii. 

Daca vrei accesorii pentru un V-Strom nou, HeavyDuties nu au compatibile. Deci nu ai de ce sa iti para rau. Asta e motivul pentru care dupa ani de utilizare a produselor lor, a trebuit sa ma reorientez. Eu am luat de la Bumot de aluminiu pentru ca pot sa pun si soft de la ei fara nici o modificare. Bagajele soft de la Bumot sunt cu sistem de fixare fara chigi si se pot livra cu cheia identica pentru cutiile existente . Dupa mine sunt c-am scumpe insa.

Edited by Marius Mihasan
Link to comment
Share on other sites

La 08.01.2021 la 12:21, Mihaif2000 a spus:

Foarte frumos arata bordul, lucrat cu rabdare. Daca mai bagi si o priza USB ca sa nu mai stai cu adaptor ar fi complet. 

 

Două zile de lucru cu unelte simple (cu un abcant se schimba treaba). Am pus inițial alimentare cu USB, dar ori era cablul de încărcare slab, ori nu făcea față la cameră și telefon, așa că am pus de probă priză clasică 12v. Pot pune alimentare USB în câteva minute, se schimbă relativ ușor dacă degetele sunt finute.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...