Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

La 31.08.2020 la 22:01, vis-a-vis a spus:

Ia-ți mașină! Eu consider V-stromu una dintre cele mai confortabile motociclete. Șa joasă și moale, protecție extraordinară la vânt. Bagă dopuri și schimbă chiloții (nu e glumă, ca biciclist îți zic că durerile de cvr survin din cauza iritațiilor. Dacă ai cusături prin zonă, dacă nu te-ai spălat și nu ai dat cu creme pe la inghinal sau chiar chiloții sunt purtați a doua zi, doare... De la bacterii) 

 

Hai ca deviem putin de la subiect, dar fiindca nu se discuta mari probleme, revin putin sa mai animam topicul: a nu se face confuzie intre durerile de cwr cauzate de statul in sa cu iritatiile. E adevarata partea cu chilotii si cusaturile, chiar se aplica si la motor in oarece masura. Eu vorbeam, insa, de durerile provocate de presarea celor doua oase din poponeata pe saua de la motor sau bicicleta.  Partea asta e mai des intalnita la motociclisti decat iritatiile provocate prin frecarea pielii de diferite materiale, cum se intampla la biciclisti, care trebuie sa miste picioarele mai tot timpul.

 

Durerile care vin de la stat prea mult timp pe o sa mai ingusta si mai tare decat confortabilul scaun de birou sau canapeaua de acasa, nu trec schimband mai des chilotii, aici am vrut sa ajung :)) Trec numai dupa ce le mai presezi inca putin, pana se tabacesc oasele si nervii si ignora durerea, apeland la proverbul "cel mai destept cedeaza" dintre ele si cel care le poseda. 

 

Edited by misionaru
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, misionaru said:

 

Hai ca deviem putin de la subiect, dar fiindca nu se discuta mari probleme, revin putin sa mai animam topicul: a nu se face confuzie intre durerile de cwr cauzate de statul in sa cu iritatiile. E adevarata partea cu chilotii si cusaturile, chiar se aplica si la motor in oarece masura. Eu vorbeam, insa, de durerile provocate de presarea celor doua oase din poponeata pe saua de la motor sau bicicleta.  Partea asta e mai des intalnita la motociclisti decat iritatiile provocate prin frecarea pielii de diferite materiale, cum se intampla la biciclisti, care trebuie sa miste picioarele mai tot timpul.

 

Durerile care vin de la stat prea mult timp pe o sa mai ingusta si mai tare decat confortabilul scaun de birou sau canapeaua de acasa, nu trec schimband mai des chilotii, aici am vrut sa ajung :)) Trec numai dupa ce le mai presezi inca putin, pana se tabacesc oasele si nervii si ignora durerea, apeland la proverbul "cel mai destept cedeaza" dintre ele si cel care le poseda. 

 

Observatii corecte si de bun simt! 👍

 

Referitor la deflectorul de parbriz, am alergat un pic astazi prin bucuresti si am constatat ca isi face treaba. Spre exemplu am circulat pe distante scurte cu viteze de aprox 100 km/h cu visiera ridicata fara nici o problema la nivelul capului/urechilor/ochilor 👌. Urmeaza testarea la drum lung.

 

PS: Este vorba de modelul cu prindere centrala, meid in ciaina.

Link to comment
Share on other sites

Am comandat si eu de pe aliexpress o singura data. Nicio problema legata de calitate, cu cateva mici exceptii. Am luat de la ei un deflector de parbriz, un set de inaltatoare de ghidon, o priza cu mufa Hella plus cateva accesorii care nu au venit inca (3 la numar din iunie). Pretul e imbatabil, inclusiv cu transport. Cu cat iei mai multe repere, cu atat te scoti mai bine.

 

Deflectorul a avut o singura hiba, unul din suruburile care il fixau, nu a avut capul format pentru un imbus de 2-3 sau asa ceva, cu care venea echipat, dar l-am convins sa accepte o surubelnita dreapta cu un flex romanesc convingator. In rest, totul super ok. Problema e ca, inca astept celelalte 3 repere si e posibil sa nu mai ajunga.  Doua ceasuri de mana sport si o protectie de rezervor din gel. Daca nu te grabesti si esti pregatit sa pierzi cativa bani, la mine e undeva la 25 de dolari (cam atat valoreaza ce a mai ramas de primit), atunci da, merita sa comanzi de la ei. Dar, ai grija sa comanzi toate reperele, sau cat mai multe, de la acelasi magazin. Pentru ca vin diferit ca timp daca le comanzi de la magazine diferite. Sau nu mai vin deloc.

 

Ca o mica paranteza, adaptorul de la mufa Hella pentru incarcare USB, l-am comandat de la o firma romaneasca mai intai fiind presat de timp si este mult mai ok decat ce a venit din China. Cel din CHina e o chestie masiva si care nici nu sta in mufa de grea ce e. Cel din Romania a fost cam 100 de lei si cel din China a fost cam 60 de lei, dar inutilizabil.

Per total, sunt multumit 70% de comanda. Daca o sa mai comand de la ei? Probabil nu. Depinde de diferenta de pret. 

 

Edited by misionaru
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Vlad-Costi said:

Salut, iti fac eu o oferta daca ma ajuti cu niste dimensiuni. am vazut ca sunt doua dimensiuni si sa stiu ce iau😀

Salut. Lățimea e 26.5cm, iar înălțimea e 12cm.

Putem să ne vedem să îl montăm, să vezi cum e...

20200902_230744.jpg

2 hours ago, Bored Panda said:

Referitor la deflectorul de parbriz, am alergat un pic astazi prin bucuresti si am constatat ca isi face treaba. Spre exemplu am circulat pe distante scurte cu viteze de aprox 100 km/h cu visiera ridicata fara nici o problema la nivelul capului/urechilor/ochilor 👌. Urmeaza testarea la drum lung.

Deflectorul clar face diferenta, orice prindere ar avea.

Si eu sunt tot la primul motor, nu pot sa fac diferenta fata de naked la capitolul vant din prora. Singurul test e sa ma ridic din sa la viteza mare sa vad cum se simte vantul direct in casca.

Eu am parbrizul stock si simt niste turbulente tare dubioase in casca lateral peste 110-120. Am schimbat si oglinzile cu unele mai aerodinamice, cele mai ieftine de pe ali; se simte o mica diferenta. Tot testand in mers, cum am pus palma la baza parbrizului, unde este o minuscula aripioara, a disparut complet turbulenta respectiva.

Mno, oricum m'am obisnuit cu dopuri la drumuri in afara orasului. Altfel, pe termen lung, solutia e parbriz after-market. Deocamdata rezist cu dopurile :).

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Bored Panda a spus:

Este bun pentru stroame. Se pare ca pentru VFR-uri nu este bun. Colegul care mi l-a dat are VFR si spunea ca nu avea nici un efect.

Ți-am zis eu că e bun pentru altceva? VFR e sport-touring. Bine, mai mult sport.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, misionaru a spus:

Durerile care vin de la stat prea mult timp pe o sa mai ingusta si mai tare decat confortabilul scaun de birou sau canapeaua de acasa, nu trec schimband mai des chilotii, aici am vrut sa ajung :)) Trec numai dupa ce le mai presezi inca putin, pana se tabacesc oasele si nervii si ignora durerea, apeland la proverbul "cel mai destept cedeaza" dintre ele si cel care le poseda. 

Părerea ta și a multor altora. Însă totul ține de iritații. La bicicliști e vorba că:"nu ți-e bună șaua, e prea îngustă, nu îți stau bine oasele pe ea"... Acum dacă nicio șa de V-strom nu e suficient de lata, e deja film porno. Eu am făcut prostia să merg cu chiloți normali pe mobră și m-au spart la buci. Când am ture lungi, pantaloni cu bazon de calitate și eventual cremă. Nu trebuie niciun timp de "bătuceală"... Asta e cutumă. 

Acum 3 ore, misionaru a spus:

Am comandat si eu de pe aliexpress o singura data. Nicio problema legata de calitate, cu cateva mici exceptii. Am luat de la ei un deflector de parbriz, un set de inaltatoare de ghidon, o priza cu mufa Hella plus cateva accesorii care nu au venit inca (3 la numar din iunie). Pretul e imbatabil, inclusiv cu transport. Cu cat iei mai multe repere, cu atat te scoti mai bine.

Asta e și mai eronată. Aliexpress nu e un vânzător, ci milioane. Fiecare produs e în general de la alt vânzător, altfel ți-ar fi venit toate buluc. Transportul e moka chiar dacă comanzi câte o șaibă pe zi, nu are treabă cu volumul. La chestiile mari și scumpe poți plăti transport dacă respectivul chinez ți-l trimite cu DHL sau altă metodă costisitoare. Și mai plătești și vama. Dar sunt destui chinezi care au depozite în Europa pentru produse scumpe/de volum/sau cu vamă imensă. Din iunie nu e mult timp, încearcă 17track 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, Macsy a spus:

Salut. Lățimea e 26.5cm, iar înălțimea e 12cm.

Putem să ne vedem să îl montăm, să vezi cum e...

20200902_230744.jpg

Deflectorul clar face diferenta, orice prindere ar avea.

Si eu sunt tot la primul motor, nu pot sa fac diferenta fata de naked la capitolul vant din prora. Singurul test e sa ma ridic din sa la viteza mare sa vad cum se simte vantul direct in casca.

Eu am parbrizul stock si simt niste turbulente tare dubioase in casca lateral peste 110-120. Am schimbat si oglinzile cu unele mai aerodinamice, cele mai ieftine de pe ali; se simte o mica diferenta. Tot testand in mers, cum am pus palma la baza parbrizului, unde este o minuscula aripioara, a disparut complet turbulenta respectiva.

Mno, oricum m'am obisnuit cu dopuri la drumuri in afara orasului. Altfel, pe termen lung, solutia e parbriz after-market. Deocamdata rezist cu dopurile :).

Asta este. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, misionaru a spus:

 

Hai ca deviem putin de la subiect, dar fiindca nu se discuta mari probleme, revin putin sa mai animam topicul: a nu se face confuzie intre durerile de cwr cauzate de statul in sa cu iritatiile. E adevarata partea cu chilotii si cusaturile, chiar se aplica si la motor in oarece masura. Eu vorbeam, insa, de durerile provocate de presarea celor doua oase din poponeata pe saua de la motor sau bicicleta.  Partea asta e mai des intalnita la motociclisti decat iritatiile provocate prin frecarea pielii de diferite materiale, cum se intampla la biciclisti, care trebuie sa miste picioarele mai tot timpul.

 

Durerile care vin de la stat prea mult timp pe o sa mai ingusta si mai tare decat confortabilul scaun de birou sau canapeaua de acasa, nu trec schimband mai des chilotii, aici am vrut sa ajung :)) Trec numai dupa ce le mai presezi inca putin, pana se tabacesc oasele si nervii si ignora durerea, apeland la proverbul "cel mai destept cedeaza" dintre ele si cel care le poseda. 

 

Eu am problema exact invers. Ma dor oasele alea doua si implicit spatele daca saua e prea moale. Asa ca pana la urma tine de fundul fiecaruia.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Macsy said:

Salut. Lățimea e 26.5cm, iar înălțimea e 12cm.

...

Si eu tot din acesta am avut si l-am pus si pe un parbriz pt touring. Puteai fuma linistit in mers :D

Prinderea unica pe mijlocul parbrizului nu e nici o problema.

Singura chestie este sa nu strangi suruburile prea tare (unui amic i-a plesnit parbrizul) si sa il centrezi cu motorul in pozitie verticala (pana nu am facut asa, l-am tot reglat). La inceput il repozitionezi de cateva ori, in functie de stilul in care mergi, apoi ramane fix, intr-o pozitie care corespunde cat de cat tuturor situatiilor, dar mai ales la drum lung.

Initial alesesem sa fie cat mai vertical, dar in turbulente incepea sa traga de parbriz. L-am mai inclinat si treaba s-a linistit, iar protectia nu a avut mult de suferit. In timp am constatat ca cel mai simplu de verificat protectia la vant este ca in mers sa duci mana de la marginea parbrizului/deflectorului la casca si daca nu simti rezistenta e reglat bine.

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lucian_M said:

Ți-am zis eu că e bun pentru altceva? VFR e sport-touring. Bine, mai mult sport.

Nu ai spus si nu ti-am reprosat asa ceva. Ideea este ca cineva care da cautare pe goagle dupa deflector ar putea ajunge la acele mesaje. Si ar fi util pt acel cititor sa stie ca acest defletor functioneaza pentru stroame/turing dar la cele mai sportive nu. Astfel nu mai da bani pe un produs nefolositor pentru el si nici nu mai asteapta o viata, daca vine din china.

Edited by Bored Panda
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, manoliu_Alex a spus:

Salutare. Are cineva numarul de telefon al lui Lucian_M?

 

I-am scris si pe privat, dar ma grabesc si vreau sa dau de el.

 

Multumesc

Ma mir k nu avz pana acum,e omniprezent

Link to comment
Share on other sites

Altul care mănâncă aiurea, apoi tot la gâtul meu se sare. 

Cu dedicație pentru care nu încape de mine!

... cu oxigen!

Săptămâna asta am avut un DL1000 la meșterit: rulmenți roți, service furcă, înlocuit conducte frână. 

Abia acum vă înțeleg ce spuneați despre frâne, că sunt slabe. Nu-s slabe, sunt praf. Aștept să vină plăcuțele (Brembo albastre f+s) și sper să se apropie cât de cât de modestele performanțe pe care le are frâna vechiturii mele. 

Se mai plânge actualul proprietar că nu are putere sub 4000 rpm, este normal? Am făcut câteva plecări prin curte (a uitat să-mi lase actele și mi-e frică să ies in probe pe stradă) și cam e lipsită de vlagă. Imediat după am scos vechitura să o spăl și la demaraj nu face figuri deloc, e mai sprintenă ca asta din 2007. Nu prea mi se pare ok, mă așteptam să mă smulgă din șa.

În furcă am băgat un mix de Motul 15w și 10w (65/35), pare un pic mai rigidă acum, înainte era barcă. Preloadul furcii e la cca 8 mm peste margine.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

La 30.08.2020 la 18:15, vlad_pyn a spus:

Salut. Are cineva la vanzare scarita dreapta pilot cu prinderea pe cadru si pedala de frana? Toate sau pe bucati, ma intereseaza in primul rand prinderea scaritei pe cadru. Multumesc

Daca nu gasesti sh incearca la Est Bike sau Motorteam. Iti aduc in 1-2 saptamani piesa originala.

Link to comment
Share on other sites

La 03.09.2020 la 0:55, vis-a-vis a spus:

Părerea ta și a multor altora. Însă totul ține de iritații. La bicicliști e vorba că:"nu ți-e bună șaua, e prea îngustă, nu îți stau bine oasele pe ea"... Acum dacă nicio șa de V-strom nu e suficient de lata, e deja film porno. Eu am făcut prostia să merg cu chiloți normali pe mobră și m-au spart la buci. Când am ture lungi, pantaloni cu bazon de calitate și eventual cremă. Nu trebuie niciun timp de "bătuceală"... Asta e cutumă. 

 

Parerea ta, eu o mentin pe a mea. Si o mentin din experienta proprie, nu din altceva. Acum, daca la tine nu se aplica, nu inseamna ca nu e adevarat. 

Am mers pe bicicleta ani de zile, la ture lungi in afara orasului si la munte. Dupa ce mi-am luat prima motocicleta, o aprilia pegaso strada care avea saua mult mai lata decat la bicicleta, ghici ce, m-a durut kuru dupa o ora si ceva de stat in ea, la prima iseire mai lunga. Ulterior, nu am mai avut problema asta.

 

Asa ca nu conteaza ca e ingusta sau nu saua, conteaza probabil alte lucruri.

 

E adevarat, aici iti dau dreptate, si chilotii pot provova usturimi, dar fii sigur ca nu confund usturimea cu durerea de kur. :) Asta nu a sunat prea bine...

 

In fine, fiecare isi mentine parerea, cine citeste, trage concluziile si gata. :)

 

Edited by misionaru
Link to comment
Share on other sites

Sa stiti ca aia cu durerea de la sa eu o am la fiecare inceput de sezon. Incepe de la 50 de km facuti la inceput de sezon si acum merg 600 si nu ma doare nimic. Mai amorteste dar aia e normal.  Solutia e sa va dati pe motoare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...