Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Daca stiam de intalnire inainte sa iau o bere la bord...

 

Azi am terminat si eu cu pregatirile pentru sezonul 2009. Schimbat ulei de furca si arcurile de la suspensia fata. Am ales la ulei 12,5W iar la arcuri am luat de la Sonic Springs arcuri liniare de 0.9kg/mm.

Diferenta se simte si se simte bine, nu se mai afunda atat de mult la franari, denivelarile sunt trecute mult mei elegant (de ex trecerea peste calea ferata din Gara Obor).

Alta viata.

In schimb abia acum am observat cat de moale e suspensia spate. Se pare ca va trebui investit putin si in schimbarea arcului de pe spate cu unul mai tare.

 

Pana una alta sa fie un sezon lung cu vreme frumoasa si fara incindente! Si sa ne tot inmultim!

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor,

duminica am facut prima iesire cu v-stromu, ca l-am luat in decembrie. Am ramas masca, io am avut un pegaso inainte si diferenta e ca de la cer la pamant.

Nu degeaba il lauda toata lumea. Numa ce l-am accelerat si o trecut de 180, si eu carei-am facut si tunning cu intrerupator, da nu am avut curajul sa-l incerc.

Cat despre stabilitate ce sa mai zic, jos palaria, pegaso intra in voblaj peste 150 si trebuia sa-l tii bine, franele is beton si nici nu da in nas prea tare.

Este si foarte manevrabil cu toate ca imi puneam problema ca are cu vreo 25 de kg mai mult si nu-l mai pot muta de spate.

Singurul lucru negativ ce l-am sesizat este ca pe drum denivelat se aud batai in suspensia fata, da nu ma deranjeaza daca isi face treaba.

Mai am un exc pentru iesiri of asa ca nu ma tenteaza cu animalu asta drumurile nasoale.

Vara asta am planificat o tura in Alpi pana in Elvetia, ca acolo se zice ca isi arata adevarata valoarea.

 

In asteptarea vremurilor mai bune, va doresc asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor,

duminica am facut prima iesire cu v-stromu, ca l-am luat in decembrie. Am ramas masca, io am avut un pegaso inainte si diferenta e ca de la cer la pamant.

Nu degeaba il lauda toata lumea. Numa ce l-am accelerat si o trecut de 180, si eu carei-am facut si tunning cu intrerupator, da nu am avut curajul sa-l incerc.

Cat despre stabilitate ce sa mai zic, jos palaria, pegaso intra in voblaj peste 150 si trebuia sa-l tii bine, franele is beton si nici nu da in nas prea tare.

Este si foarte manevrabil cu toate ca imi puneam problema ca are cu vreo 25 de kg mai mult si nu-l mai pot muta de spate.

Singurul lucru negativ ce l-am sesizat este ca pe drum denivelat se aud batai in suspensia fata, da nu ma deranjeaza daca isi face treaba.

Mai am un exc pentru iesiri of asa ca nu ma tenteaza cu animalu asta drumurile nasoale.

Vara asta am planificat o tura in Alpi pana in Elvetia, ca acolo se zice ca isi arata adevarata valoarea.

 

In asteptarea vremurilor mai bune, va doresc asfalt uscat.

Asa ma simteam si eu dupa primele drumuri cu V-Stromul, nu-mi venea sa cred cat de frumos merge.

A, asa ma simt si acum, dupa 8500km! ;)

 

Ai grija totusi cu viteza, asta nu prea e motocicleta de mers cu 180-200, chiar daca motorul propriu-zis poate. Pe mine m-a speriat de cateva ori cand a intrat in voblaj la viteza mare (peste 170-180km/h, singur pe motor si cu topcase... :ok: )

 

Azi ne-am strans vreo 8 V-Stromuri la arc, plus strom75 care a venit pe jos. N-am mai vazut atatea V-Stromuri la un loc in Romania! :) Cred ca a facut mki79 poze, poate le pune aici.

Mi-a facut placere sa va cunosc pe toti. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiam de intalnire inainte sa iau o bere la bord...

 

Azi am terminat si eu cu pregatirile pentru sezonul 2009. Schimbat ulei de furca si arcurile de la suspensia fata. Am ales la ulei 12,5W iar la arcuri am luat de la Sonic Springs arcuri liniare de 0.9kg/mm.

Diferenta se simte si se simte bine, nu se mai afunda atat de mult la franari, denivelarile sunt trecute mult mei elegant (de ex trecerea peste calea ferata din Gara Obor).

Alta viata.

In schimb abia acum am observat cat de moale e suspensia spate. Se pare ca va trebui investit putin si in schimbarea arcului de pe spate cu unul mai tare.

 

Pana una alta sa fie un sezon lung cu vreme frumoasa si fara incindente! Si sa ne tot inmultim!

La suspensia spate schimbarea arcului nu este o operatie prea usoara. Presupune gaurirea amortizorului si demontarea completa. Mai degraba adaugarea unui distamtier de 8mm din teflon sau plastic similar. Am vrut si eu sa umblu la suspensia spate, dar inca nu am facut nimic. Cand merg singur armez arcul la jumate, iar cu pasager pana la capat. Dedesupt mai este un surub care intareste sau slabeste strict amortizarea. Si acolo se mai poate inbunatati ceva din tinuta de drum modificand reglajul.

post-8769-1236193479_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,fiind prima adunare de acest fel la care particip mi s-a parut ok sa ai cu cine discuta despre o pasine comuna.Imi pare rau ca n-am retinut numele la toti dar e timp si pentru asta ,sezonul abia se deschide.e placut sa vezi atatea v-strom-uri la un loc.Bafta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super frumoase pozele. Nici eu nu am vazut atitea V-Stroame la ARC nici o data. La mai multe.

Eu ma gindeam sa punem pozele aici /index.php?showtopic=323293

 

Toate pozele sa fie la un loc si sa le gasesti usor la cautare. Asta depinde si de voi.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Vand la pachet pt numai 800 euro urmatoarele piese pt Suzuki Dl-650 V-STROM:carenaj complet,cadru bord,rezervor+pompa benzina,far,aripa spate,tripla+suport,suport spate aluminiu,scarite spate cu suporti,radiator,roata spate +cupla si disc,ax spate,bascula,releu incarcare,cdi,evacuare completa,sistem franare spate,sistem franare fata fara etrierul drept.

0720666609-ciprian

poze pe mail.

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,mai baieti am o dilema:eu imi tin motoru la iernat pe langa Bucuresti si am o vecina la vreo 80 de ani care ma tot bate la cap s-o plimb cu zuzi (asa-i zice ea),intrebarea mea e moare baba sau nu ? ca nu vreau s-o am pe constiinta ca e haioasa foc.

post-42532-1236366349_thumb.jpg

post-42532-1236366359_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti merge usor, la relanti, maxim a 3-a, ca sa-si aminteasca cu placere despre mersul cu motocicleta.

Multora prima experienta pe motocicleta este si ultima, tocmai din cauza motociclistului de la ghidon care vrea sa epateze.

Stati linistit, ca si eu am facut destule victime. Inclusiv o tanara doamna de 60 de ani, de etnie rroma, pe care am dat-o o tura de bloc cu un scuter. Urla aia ca din gura de sarpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiam ca ma indemnati la rele,acum sa vad daca nu cumva trebuie s-o leg sa n-a lunece de pe sa si s-o pierd pe drum,mai am s-o conving sa-si puna casca .

o sa va anunt cind so intimpla evenimentu,sper sa fie si o terta persoana care sa imortalizeze momentu (sa-mi fie si martor ca ea a vrut plimbare cu motorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor mi-am incaltat mobra cu Heidenau K76 (profilul similar cu tourance), bestiale :D raport calitate pret excelent! Mult mai bune decat trailwing-urile pentru ce am eu nevoie, in special pe noroi sau iarba unde sapa si apoi se descarca imediat :lol: , pe sosea "bazaie" putin intre 60 si 80 dar nu ma deranjeaza. Daca ma tin 10k urmatoarele tot heidenau or sa fie. Parerea mea! :kiss:

Am observat ca placutele de spate au sub 1mm si vor sa iasa la pensie, cam ce ma sfatuiti sa pun, de unde le pot cumpara si pe la ce pret? :D :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi un drum la Tulcea inpreuna cu motoare mari 1200-1300. Au scos untul din mine. 140-170 pe autostrada. Nu stiu daca sant amortizoarele sau parbrizul de vina, dar la 170 nu am mai simtit nici un balans. Anul trecut in Grecia, pe autostrada, incepand cu 140 se simtea un balans puternic care se accentua cu cresterea vitezei, iar peste 160 mi-a fost frica sa merg din aceasta cauza. Acum e liniste si pace, nimic deranjant, balans, zgomot, pumni in casca, vajaiala,..., lipsa. Este alta motocicleta.

post-8769-1236537332_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...