Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ce a patit Licuriciul, ca era ok pe autostrada?

Multumim lui Fabio pentru organizare care a fost din toate punctele de vedere de nota 10 (locatie pe harta, cazare, mancare si plimbare).

Mie imi pare sincer rau pentru discutiile care au fost legat de aceasta intrunire si sper ca se va putea trece mai departe, sa ne revedem in viitor si mai multi.

 

Restul toti sunt OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care a comandat de curand forkbrace la mobra? Am dat cateva mailuri pe adresa: rickhughes805@hotmail.com si nu am primit raspuns la niciunul. Ceva alternative?

 

Salut,

Mai acu' o luna mie mi-a raspuns foarte promt la mail - or fi in concediu.

De comandat n-am comandat ca nu mi s-au parut imbunatatirile sa merite cei 80-90 de usd - mai bine alte accesorii.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca a aparut noul V-Strom:

 

post-9546-0-61848500-1310643706_thumb.jpgpost-9546-0-94301300-1310643721_thumb.jpg

post-9546-0-60392900-1310643736_thumb.jpgpost-9546-0-90610600-1310643747_thumb.jpg

 

 

Si daca tot la altii merge, ofera si echipament... :wink:

Nu stiu daca asta este o noutate la Suzuki dar cu siguranta am vazut ca ofera si multe optiuni gen case-uri, scut, manere´incalzite, suport de navi etc.

 

post-9546-0-92275400-1310643897_thumb.jpg

post-9546-0-42491200-1310643766_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

la stroama ii place semisintetic, sinteticul il papa. pe caldura asta incearca un 15w50. eu cam asta recomand.

 

Salut,

Eu pus sintetic - Motorex 15w50 - nu consum pana acum 2000km dar tot nu imi place cum se aude asa in general fata de cand a avut motul 10w40.

In plus la Motorex nu imi place nici culoarea - n-arata a ulei - parere personala.

Eu merg pe sintetic din motive de rezistenta mai bine la variatiile de tempreratura si pt ca isi pierde mai greu proprietatile in timp in urma utilizarii.

O sa urmeze motul 10w60 - deoarece motul n-are 15w50, are doar 20w50 si acel 20w ingreuneaza pornirea in diminetile racoroase.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut asa

 

-10w-40 semi motul...nu mi-a placut, cutia zgomotoasa

-10w-40 semi castrol luat din germania...nu mi-a placut, cutia zgomotoasa

-10w-50 repsol fullsintetic a fost ok si recomand plus ca este si mai ieftin fata de un fullsintetic motul

-15w-50 mobil fullsintetic la recomandarea lui @florin.radu care il am acum si am facut doar 1000km cu el mi se pare ok, cutia silentioasa, schimba bine...cred ca in timpul rece o sa incerc 10w-40mobil1 tot fullsintetic

 

nici un ulei nu s-a consumat dar nici nu am mers „sport” cu motocicleta schimbul fiind intre 3000rt-5000 vit la drum aprox 130

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce consum avea , cat completai la 1000 km? Pai sa ii dam sa bea, nu? drink.gifmoron.gif

 

Nu pot sa iti dau cifre exacte, dar trebuia sa completez destul de des. Eu am luat un bidon de 4 litri, si a mai trebuit sa mai cumpar mai un litru - pana am ajuns pe la 5000 cu uleiul asta ca sa-l schimb. Dar am tras tare de moto, mers cu viteze mari si offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa iti dau cifre exacte, dar trebuia sa completez destul de des. Eu am luat un bidon de 4 litri, si a mai trebuit sa mai cumpar mai un litru - pana am ajuns pe la 5000 cu uleiul asta ca sa-l schimb. Dar am tras tare de moto, mers cu viteze mari si offroad.

 

Emilian - doar din curiozitate. Cati km are motorul tau? A consumat asa de la inceput ulei?

Tre sa recunosc ca e o noutate pentru mine ca DL consuma ulei.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de pareri.

Daca mai sunt, va rog continuati sa va exprimati... cred ca-s folositoare pentru noi, noi V-Stromisti. Ideea e sa pastram discutia in zona non-polemica :)

 

Aseara mi-am operat singur schimbul de ulei si de bujii. Am luat Stroama de curand si in cartea ei service avea revizia facuta pe la 18.000km. Eu am luat-o la 20k si primul lucru care nu mi-a placut la ea, a fost dificultatea cu care treceam in treapta superioara... parca avea smoala in cutia de viteze. M-am interesat unde s-a facut revizia si ce ulei au pus in el si am aflat ca este Ipone R4000 rs 10.4 [de la butoi].

 

In final dupa multe discutii in contradictoriu cu un bun amic, am hotarat impreuna sa bagam Motul 300V Factory Line 10w40. Am scapat de problema de la schimbarea treptei, suna bine si enginul, iar bujiile Iridiu parca ajuta si ele ... parca-i mai hotarata acceleratia. Am sa supraveghez nivelul uleiului sa vad daca papa sau nu papa.

 

Plec maine in concediu, sper sa vin cu niscai fotografii mai plastice :)

 

Multumesc,

VcD

post-11483-0-16716900-1310719797_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat la ultimul schimb motorex full sintetic 10w40 si in 4000 de km nu a papat ulei deloc, merge bine, nu simt zgomote in plus fata de uleiul dinainte (motul semisintetic, tot 10w40). Chiar mi se pare putin mai silentioasa cutia cu motorex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem la vanzare accesorii de Suzuki V-strom:

 

- Toba Carbon, colier, silencer, arc, slip-on, Suzuki Vstrom (2003-2011) - 160 euro

- Crash-bar / suport motor - 70 euro

- Bug spoiler / carenaj inferior - 70 euro

- Parbriz negru marca Suzuki - 60 euro

- Oglinzi originale - 40 euro/perechea

si un:

 

Suzuki DL 650 V-Strom, an 2006, 20100 Km, vopsea si adezivi originale , stare excelenta, import 20/06/2011, disponibile toba sport, geam colorat, indicator treapta, crash-bar. - pret 3800 euro

post-56099-0-32060100-1310720802_thumb.jpg

post-56099-0-21658500-1310720842_thumb.jpg

post-56099-0-22862800-1310720866_thumb.jpg

post-56099-0-74241300-1310721101_thumb.jpg

post-56099-0-34496400-1310721128_thumb.jpg

post-56099-0-68641200-1310721159_thumb.jpg

post-56099-0-88986500-1310721181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ocazia sa probez mai toate uleiurile existente pe piata (italiana), adica uleiuri de buna calitate nu ce ajunge la noi.

Dintre toate cel mai bine s-a comportat cu Motul 51000 10w- iarna si 15w vara.

Am 80.000 km si inca nu consuma gram de ulei. Asta daca e ulei bun. Din pacate in romania majoritatea uleiurilor sunt de slaba calitate si nu sunt uleiuri de prima mana, ceea ce se reflecta printr-un consum mare de ulei, zgomot in cutie etc.

Cand am sa ajung in italia o sa iau vreo 2 baxuri de ulei Motul de acolo, o sa fie cu cativa euri mai scump dar nu imi pasa, si cine vrea sa probeze o sa il rog sa imi spuna si care ii sunt impresiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emilian - doar din curiozitate. Cati km are motorul tau? A consumat asa de la inceput ulei?

Tre sa recunosc ca e o noutate pentru mine ca DL consuma ulei.

 

Numai bine,

Paul

 

Salut!

Am luat moto de nou cu uleiul din fabrica in Martie 2009.

La primul schimb 1000km - service Suzuki - mi-au pus Castrol (era de culoare rosie nu mai stiu de care tip era, dar oricum era foarte scump vreo 80 lei/litru) mergea foarte bine si dupa 6000km nu s-a consumat decat foarte putin.

La al doilea schimb am pus eu Motul 7100 - cu asta mergea cutia super, dar cred ca era foarte subtire ca daca nu mergeam cu motorul vreo saptamana - dupa ce il porneam tacanea la rece - destul de mult - vreo 4-5 minute.

Am vorbit cu motoristii din Timisoara cand ne mai intalneam si ei ziceau ca e de la ulei - eu eram speriat ca era ceva defect la moto. Si Johann care are V-Strom mi-a zis ca baga in moto Repsol 10W40 - full sintetic. Am luat si eu si am pus, dar la mine il manca repede - cum am scris mai sus.

Cu uleiurile astea am mers in 2009 14600km.

 

La inceputul lui 2010 am pus Repsol 15W50 Rider - semisintetic (eu mai aveamm si o Honda Dominator - cu racire pe aer - si cu uleiul asta 15W50 ii placea). Am zis sa incerc si la V-Strom. Dupa ce am schimbat am mers intr-o excursie pe Coasta de Azur si Chamonix de 4500km. Vreau sa zic ca nu mi-a consumat deloc dar am mers linistit.

Dupa excursia asta cand am ajuns la 6000 am schimbat tot cu Repsol 15W50 Rider, dar am mers mai agresiv si mi-a consumat putin, dar nesemnificativ - doar 1 singura data am completat.

Am terminat anul 2010 cu 26200km la bord.

Anul asta am pus iar Repsol 15W50 Rider si acum am 29800km la bord si am completata zilele trecute vreo 2-300ml.

 

Cutia mergea cel mai fain cu Motul7100, dar si la restul de uleiuri nu am simtit sa mearga prost, sa schimbe greu sau cu zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta am pus iar Repsol 15W50 Rider si acum am 29800km la bord si am completata zilele trecute vreo 2-300ml.

 

Nu sunt vre-un specialist, dar ma gandesc ca daca imi mananca cu un ulei, ok e prost ala, daca manaca cu 2 uleiuri diferite, ok - e ghinion... dar daca mananca la toate... e clar ca cineva iti fura din ulei :))) glumesc, dar pe bune, ceva e in neregula cu motoreta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt vre-un specialist, dar ma gandesc ca daca imi mananca cu un ulei, ok e prost ala, daca manaca cu 2 uleiuri diferite, ok - e ghinion... dar daca mananca la toate... e clar ca cineva iti fura din ulei :))) glumesc, dar pe bune, ceva e in neregula cu motoreta!

 

Pai 29800-26200 = 3600km

2-300 ml la 3600km nu mi se pare mult, mai ales ca imi place sa ii dau gaz :bounce:

 

Primul ulei - Castrol nu l-a consumat deloc, la fel nici al doilea - Motul 7100. Doar Repsol-urile le mananca, mai ales cel full-sintetic.

Cum am scris si mai sus, la mers linistit nu mi-a consumat din ala semisintetic deloc.

 

Anul asta cand merg prin vest o sa imi iau de acolo ceva ulei sa vad cum se comporta - referitor la ce zice Fabio ca uleiurile pe dincolo sunt mai bune.

 

Chiar, a incercat careva sa puna uleiul asta de la Louis:

CASTROL OEL GRAND-PRIX 4L 10W-40 SONDER-EDITION

http://www.louis.de/_3014bfd72f9240d747f52556b043820144/index.php?topic=artnr&artnr=10038255

Ma bate gandul sa incerc cu asta la urmatorul schimb, daca nu apuc sa merg pe dincolo sa imi iau ceva.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 29800-26200 = 3600km

2-300 ml la 3600km nu mi se pare mult, mai ales ca imi place sa ii dau gaz :bounce:

 

Primul ulei - Castrol nu l-a consumat deloc, la fel nici al doilea - Motul 7100. Doar Repsol-urile le mananca, mai ales cel full-sintetic.

Cum am scris si mai sus, la mers linistit nu mi-a consumat din ala semisintetic deloc.

 

Anul asta cand merg prin vest o sa imi iau de acolo ceva ulei sa vad cum se comporta - referitor la ce zice Fabio ca uleiurile pe dincolo sunt mai bune.

 

Chiar, a incercat careva sa puna uleiul asta de la Louis:

CASTROL OEL GRAND-PRIX 4L 10W-40 SONDER-EDITION

http://www.louis.de/_3014bfd72f9240d747f52556b043820144/index.php?topic=artnr&artnr=10038255

Ma bate gandul sa incerc cu asta la urmatorul schimb, daca nu apuc sa merg pe dincolo sa imi iau ceva.

 

 

Si mie mi-a mancat mobra uleiul Repsol(1litru la 4000 km) si foarte putin pe cel Motul(3-400 ml la 4000 km). Urmatorul pe lista de incercari va fi Castrol, dar specific faptul ca-s foarte multumit de Motul (5100 10W40).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi-a mancat mobra uleiul Repsol(1litru la 4000 km) si foarte putin pe cel Motul(3-400 ml la 4000 km). Urmatorul pe lista de incercari va fi Castrol, dar specific faptul ca-s foarte multumit de Motul (5100 10W40).

 

Pah mie mi-e cam clar - ma reintorc la motul. m-a mancat in spate sa incerc ALTCEVA. Asa-i cnad te plictisesti.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...