Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

vand top case givi v46 cu tot cu placa prindere(400lei) sau schimb cu un parbriz pentru v-strom , tot caut de ceva timp si nici finante nu am pentru unul nou , revin cu poze

pune eventual si pe olx anuntul - se misca destul de bine piata acolo.

vezi eventual si asta: http://olx.ro/oferta/geam-parbriz-moto-suzuki-dl-650-v-strom-ID1BPip.html#359529ad9c

pretul pare destul de mare dar poate va intelegeti (eu l-am dat pe al meu OEM saptamana trecuta)

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba sa va feriti ca pe pagina asta ca vine diavolu' :))))

» Post actualizat in 17 Jun 2015 06:56

cum dracu sa pui alt model pe fata??? cine sunt geniile astea care au facut asa ceva???? pune tot tourance si acelasi model chiar. tu te incalti cu un adidas si un pantof? :))

...doar suntem pe pagina 666.

de asta nu prea mai scrie lumea. asteapta sa trecem pe pagina 667 :)

a folosit careva tourance pe dl1000 ? sunt curios cum se comporta. eu abia le-am schimbat cu TR91 dar macar sa-mi fac o idee daca ma satur de trailmax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...doar suntem pe pagina 666.

de asta nu prea mai scrie lumea. asteapta sa trecem pe pagina 667 :)

a folosit careva tourance pe dl1000 ? sunt curios cum se comporta. eu abia le-am schimbat cu TR91 dar macar sa-mi fac o idee daca ma satur de trailmax

Uite ca am venit :tempted: nu gasesc emotic cu drac ...666 pt. daci era numarul norocos!

Singurul defect tourance era ca facea zgomot in viraje. Acum am Michelin PP4 Trail si este smecherie (pe asfalt).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand top case givi v46 cu tot cu placa prindere(400lei) sau schimb cu un parbriz pentru v-strom , tot caut de ceva timp si nici finante nu am pentru unul nou , revin cu poze

Mai era un coleg interesat de fosta cutie a mea.

/index.php?/topic/727588-topcase-givi-e460n/

 

De pe olx am primit multe oferte ;)

 

Poate nu a facut rost.

bafta

Editat de TrekOut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune eventual si pe olx anuntul - se misca destul de bine piata acolo.

vezi eventual si asta: http://olx.ro/oferta/geam-parbriz-moto-suzuki-dl-650-v-strom-ID1BPip.html#359529ad9c

pretul pare destul de mare dar poate va intelegeti (eu l-am dat pe al meu OEM saptamana trecuta)

 

bafta,

paul

 

din cauza lipsei de timp , nu am avut timp Sa fac vre-o poza la cutie , cutia este albastra , pretul intradevar este mare , Il dau cu 350 ca Sa fie toata lumea multumita :D , iar la schimb nu doresc OEM , OEM Il am , vreau un aftermarket , am Sa re in cu poze de indata CE ajung PE acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi m-am decis - se vinde toba LeoVince SBK Evo2 Oval - merge pe modelele 2004-2011.

Evacuarea este din titan, toba din aluminiu - cod producator 8237. Vine cu db killer.

Se poate monta cu cric central dar NU se poate monta cu kit coborare scarite. A fost luata in 2010 de un amic si s-au mers 12000km (eu am mers cu ea vre-o 1500).

Sunetul este superb (am retrait vibratia interioara de pe vremea Transalpului 650 cu leovince X3 :D).

Pret 280eu.

 

3 poze:

post-18136-0-58108000-1434755995_thumb.jpgpost-18136-0-63367600-1434756232_thumb.jpgpost-18136-0-79933800-1434756242_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o intrebare/problema:

Ce ulei folositi la Stroame ? Eu tocmai am facut schimbul de ulei la 70k km pe motorul care l-am luat de la Vrajitoru, si parca s-a inrautatit comportamentul motorului. Am folosit Motul 5100 10w40 si filtru K&N 138, dar se simte de parca am bagat apa in loc de ulei, ambreiajul e mai agresiv, schimbatul vitezelor e mai dificil si motorul vibreaza mai tare per total. Idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca vascozitatea ar fi singurul motiv pentru care se simte motorul altfel ? Am inteles ca exista mai multe calitati la uleiul asta 5100, in functie de tara/zona pentru care e fabricat, din ce am citit se zice ca cel facut pentru Italia e cel mai bun, ma gandesc ca poate am prins eu un lot de ulei mai prost...

Deacuma o sa las asa, ca 5000 de km ii fac repejor, si o sa pun 10w50 la urmatorul schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incerca un sintetic. Se degradeaza mai greu in timp (km). Cel semi (cel putin motul 5100) pe la 3000 km isi pierde mult din calitati. Vara la calduri poti merge linistit pe un 10/15W50/60.

Numai bine, paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi pasa de ulei, pe mine ma intereseaza sa mearga motorul lin si sa nu se strice. Uleiul oricum am de gand sa il schimb la 5000, daca e nevoie il schimb si la 3000, doar sa maerga motorul bine. Full sintetic ar fi 7100 ? 15w50 oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi pasa de ulei, pe mine ma intereseaza sa mearga motorul lin si sa nu se strice. Uleiul oricum am de gand sa il schimb la 5000, daca e nevoie il schimb si la 3000, doar sa maerga motorul bine. Full sintetic ar fi 7100 ? 15w50 oare?

:)

cred ca la nimeni nu ii pasa de ulei ca si subiect separat.

in general lumea schimba uleiul pe la 5000-6000 km. pe durata asta un ulei sintetic isi face treaba mai bine decat un ulei semisintetic. in plus pe caldurile de vara un w60 isi pastreaza proprietatile mai bine la temperaturile ridicate.

de la motul full sintetic e 7100 si au 10w40 si 10w60. eu am folosit pana acum 10w60 dar anul acesta vreau sa testez ipone 10w60.

lumea e multumita si de belray dar si de motorex samd. important e sa fie sintetic.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3100 de km am facut pe belray semisintetic. Am recompletat pana la full cu inca 400 de ml. Nu am nici o problema de schimbat viteze, mere si suna foarte bine. Sunt foarte multumit de el si curand nu cred ca o sa mai cumpar motul. Mai toti mecanicii recomanda la motoru asta in V, datorita tolerantelor, sa se foloseasca ulei semi si nu full sintetic. Eu sunt adeptu uleiului semi sintetic dintr-un singur motiv. Atunci cand ramai fara poti completa cu ce vrei. Fie el sintetic fie el semi sintetic fie el mineral. Orice, dar absulut orice ulei in teorie se poate amesteca cu cel semisintetic. Asta inseamna ca daca pleci de niebun de acasa si dupa 1/2/3 mii de km constanti ca ai uitat magnificul bidon de ulei acasa, esti in te miri ce tara, sau pe ce coclau, iei orice marca de ulei din prima benzinarie, chiar si de masina, completezi cat o fi nevoie si mergi linistit mai departe pana acasa. Daca ai un ulei sintetic in motor.... deja incepi sa iti pui intrebari pe care cum si daca poti sa il combini. Din punct de vedere al calitatii si standardelor existente la ora actuala consider ca un ulei semisintetic e la fel de bun ca si unul sintetic.

 

Si din practica se stie ca avem un Vstrom printre noi care foloseste cel mai ieftin ulei romanesc de masina si nu are nici pe naiba :). Are si cativa zeci de mii de km deja in regimu asta de exploatare si nu da semne ca nu iar placea :) Pt detalii ca sa aprofundam si sa dezbatem subiectul mai pe larg asa ca intre oameni, la o masa, sau pe o banca, va invit la Vstromania. Discutiile pe forumuri de regula sunt pur teoretice :) si nu duc nici unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun ulei dpdv al ungerii este cel mineral 100%, dar se uzeaza mai repede pierzand din vascozitate in special. Uleiurile sintetice pastreaza mai mult timp caracteristicile initiale, chiar daca sunt intens sau la limita folosite. Un ulei mineral schimbat mai des este maxim. Dar cine are rabdare si timp pt asta, ca banii sunt aceiasi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de VStromania,

Daca tot avem tricoae, ce-ar fi sa le purtam peste echipament? Cred ca s-ar vedea frumos...

 

Vraji, daca pot sa ma razgandesc cu marimea, baga un XL pt mine.

Daca nu, lasa ca il fac si pe M sa mearga, dupa metoda grasa care isi pune blugi sexy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3100 de km am facut pe belray semisintetic. Am recompletat pana la full cu inca 400 de ml. Nu am nici o problema de schimbat viteze, mere si suna foarte bine. Sunt foarte multumit de el si curand nu cred ca o sa mai cumpar motul. Mai toti mecanicii recomanda la motoru asta in V, datorita tolerantelor, sa se foloseasca ulei semi si nu full sintetic. Eu sunt adeptu uleiului semi sintetic dintr-un singur motiv. Atunci cand ramai fara poti completa cu ce vrei. Fie el sintetic fie el semi sintetic fie el mineral. Orice, dar absulut orice ulei in teorie se poate amesteca cu cel semisintetic. Asta inseamna ca daca pleci de niebun de acasa si dupa 1/2/3 mii de km constanti ca ai uitat magnificul bidon de ulei acasa, esti in te miri ce tara, sau pe ce coclau, iei orice marca de ulei din prima benzinarie, chiar si de masina, completezi cat o fi nevoie si mergi linistit mai departe pana acasa. Daca ai un ulei sintetic in motor.... deja incepi sa iti pui intrebari pe care cum si daca poti sa il combini. Din punct de vedere al calitatii si standardelor existente la ora actuala consider ca un ulei semisintetic e la fel de bun ca si unul sintetic.

 

Si din practica se stie ca avem un Vstrom printre noi care foloseste cel mai ieftin ulei romanesc de masina si nu are nici pe naiba :). Are si cativa zeci de mii de km deja in regimu asta de exploatare si nu da semne ca nu iar placea :) Pt detalii ca sa aprofundam si sa dezbatem subiectul mai pe larg asa ca intre oameni, la o masa, sau pe o banca, va invit la Vstromania. Discutiile pe forumuri de regula sunt pur teoretice :) si nu duc nici unde.

 

Nu inteleg, de ce ai ramane fara ulei pe traseu si ar fi nevoie sa completezi?

Ai o problema cu motorul in cazul asta, consumul de ulei este infim intre schimburi.

 

Sau ai boxer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ati (re)deschis subiectul, m-am "sucit" de la fan Motul infocat ce eram, la Ipone si vreau sa bag la urmatorul schimb peste 1 saptamana Ipone SINTETIC 10w40 sau 10w60 (acum ca si "maestrul" Ivanp l-a pomenit).

Am auzit ca de fapt ar fi tot Motul, dar o linie "premium" a lor, specializati numai pe motociclete si putin mai scump.

Voi ce stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul de ulei este infim intre schimburi.

 

afirmatia este corecta atunci cand nu sari calu si mergi pana in 5 mii de ture. Dar in realitate exista situatii :) si autostrazi unde cifra de 5 mii e usor usor depasita :). Vreau sa vad si io vstromu ala care la 140-160 pe 2-3 mii de km nu consuma gram de ulei. Sau vstromu care da de serpentine si nu trece de 6 mii de ture.

Consumu de ulei pare sa fie direct proportional cu consumul de benizna pe suta de km : ) Asta din ce am observat eu. Deasemenea daca faci multe ture scurte, adica porniri, opriri, stationari, in oras, adica ca si cum l-ai folosi pe post de naveta, din nou incepe sa ii placa uleiul, afara nu prea ii place, ii place mai mult benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ati (re)deschis subiectul, m-am "sucit" de la fan Motul infocat ce eram, la Ipone si vreau sa bag la urmatorul schimb peste 1 saptamana Ipone SINTETIC 10w40 sau 10w60 (acum ca si "maestrul" Ivanp l-a pomenit).

Am auzit ca de fapt ar fi tot Motul, dar o linie "premium" a lor, specializati numai pe motociclete si putin mai scump.

Voi ce stiti?

:) faci misto de oamenii batrani...

cel putin in ro sunt importatori diferiti si ala care importa motul (pol distribution) aduce ca dracu de greu ipone. ne certam pe tema asta de 4 luni de zile.

din acest motiv pt primul schimb de vara asta am ramas pe motul 10w60 dar la umatorul (curand) vreau neaparat ipone - daca gasesti sa imi dai si mie sursa te rog.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 21 Jun 2015 14:28

...

Sau ai boxer?

:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza lipsei de timp , nu am avut timp Sa fac vre-o poza la cutie , cutia este albastra , pretul intradevar este mare , Il dau cu 350 ca Sa fie toata lumea multumita :D , iar la schimb nu doresc OEM , OEM Il am , vreau un aftermarket , am Sa re in cu poze de indata CE ajung PE acasa

 

si cum am promis revin cu pozele si cu un numar de contact , Alin 0720397477

» Post actualizat in 21 Jun 2015 19:32

cu ce ulei va intelegi mai bine ? momentan am in ea un motul 5100 , dar se aproprie cu pasi rapizi de pensie si vreau sa iau ceva bun si fiabil

» Post actualizat in 21 Jun 2015 20:03

ma intereseaza sa-mi ridic si mobra putin , din tijele de la amortizor , trebuiesc unele mai lungi din cate am observat , se ocupa cineva de confectionarea lor sau necesita comandate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare dintre voi are o experienta personala cu ce ulei sa puna, dar pe mobra personala si pe senzatia ce aceasta i-o da. Mergeti pe ce credeti ca va ofera cel mai moale ambreaj si cea mai lina schimbare pentru ca nineni nu poate sa stie mai bine cum va merge agregatul. Din experienta mea pe n-spe motore de vstrom pot sa va spun, ca si medie generala, ca cel mai bun ulei in clipa de fata este Motul 5100 10w50. sau pe calduri foarte mari 15w50. Am pus toate tipurile de ulei la diferite persoane, si cu foarte putine exceptii toti au ramas cel mai multumiti de Motul. Cu celelalte uleiuri, (cu exceptia celor cateva exceptii) toti au avut probleme: consum mare de ulei (sinteticul in general), cutie care agata sau zgomotoasa (belray, motorex, repsol chiar si bardhal semi sau sintetice), zgomot general al motorului mai mare...etc. Nu vreau sa conving pe nimeni nimic, dar o oarecare experieta ma face sa pun la mine in mobra Motul 10w50 pe care il schimb la max 5000. Cand pot il cumpar din Italia dar nu de pe cine stie ce site ca sa fie mai ieftin ca tot naspa e ci din magazine. E mai scump dar diferenta e enorma.

Treaba cu Ipone versus Motul o sa o povestesc la Vstromania intre patru.....beri. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare dintre voi are o experienta personala cu ce ulei sa puna, dar pe mobra personala si pe senzatia ce aceasta i-o da. Mergeti pe ce credeti ca va ofera cel mai moale ambreaj si cea mai lina schimbare pentru ca nineni nu poate sa stie mai bine cum va merge agregatul. Din experienta mea pe n-spe motore de vstrom pot sa va spun, ca si medie generala, ca cel mai bun ulei in clipa de fata este Motul 5100 10w50. sau pe calduri foarte mari 15w50. Am pus toate tipurile de ulei la diferite persoane, si cu foarte putine exceptii toti au ramas cel mai multumiti de Motul. Cu celelalte uleiuri, (cu exceptia celor cateva exceptii) toti au avut probleme: consum mare de ulei (sinteticul in general), cutie care agata sau zgomotoasa (belray, motorex, repsol chiar si bardhal semi sau sintetice), zgomot general al motorului mai mare...etc. Nu vreau sa conving pe nimeni nimic, dar o oarecare experieta ma face sa pun la mine in mobra Motul 10w50 pe care il schimb la max 5000. Cand pot il cumpar din Italia dar nu de pe cine stie ce site ca sa fie mai ieftin ca tot naspa e ci din magazine. E mai scump dar diferenta e enorma.

Treaba cu Ipone versus Motul o sa o povestesc la Vstromania intre patru.....beri. ;)

din experienta mea de incepator in ale motoarelor in v , motul 5100 am observat ca il papa , uleiul este aproape de pensie , stiu ca dupa 3000km incepe sa-si piarda din proprietati si aceasta este cauza consumului , nu mai stiu exact cat am completat ultima oara dar cert este ca il papa , nu de speriat , este normal , cutia lucreaza foarte bine din ce am observat , iar ambreiajul deasemenea , cert este ca uleiul Motul este cel mai contrafacut ulei , asa ca nu prea sti ce cumperi , nu spun ca nu este bun , dar nu esti sigur ca achizitionezi ceva de marca , am sa incerc un synpower 10w50 de la valvoline sa vad cum se comporta

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...