Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

4 semnale de strom vinde careva?

 

Am eu originale, noi-noute, nefolosite, le-am dat jos de la bun inceput si mi-am pus mai mici, pe led.

Sunt pt. modelul nou (L2), dar stiu ca se potrivesc si la cel vechi (va trebui sa te interesezi daca e asa).

 

100 buc + transport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cineva interesat de un Givi Maxia 3 Tech E55 negru? Ajunge saptamana viitoare la mine dar intre timp am mai primit unul cado.

post-18136-0-49488800-1435917414_thumb.jpg

Si mai am un E460 luat de nou pe care l-as da si as cumpara unul mai mic.

 

Stima,

paul

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cocmotors.ro/shop-3/accesorii-si-consumabile/mentenanta/ipone/ulei-motor/

» Post actualizat in 06 Jul 2015 14:08

Parca asta cauta i maestre?

merci,

a aparut pana la urma si in timisoara la http://motobikeshop.eu/.

 

merci!

» Post actualizat in 07 Jul 2015 09:12

Salut,

Cineva interesat de un Givi Maxia 3 Tech E55 negru?

a ajuns topcase-ul.

Ce am remarcat fain si merita spus - fata de modelul anterior de Givi E55 au latit balamalele cam cu 2 cm (de laudat) si au ranforsat capacul cutiei pe lateral (cel anterior din cauza suprafetei mari flexau usor cele 2 laterale la o forta usoara).

fata de modelele anterioare de givi (e47 si e52) au ranforsat fundul cutiei)

post-18136-0-09072700-1436260150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, daca vrea cineva sa isi puna suport de GPS pe V-Strom-ul de 650 L2, eu tocmai l-am instalat si testat pe cel din link-ul de mai jos (mie mi-a oferit o reducere, merita sa intrebati daca poate sa dea ceva discount ;)). E pe sistem RAM cu bila de 1 inch, il folosesc in combinatie cu un brat scurt si o husa, ambele luate de pe e-bay.

 

Marele avantaj este ca, spre deosebire de cele montate pe ghidon, asta imi pune gps-ul (bine, mobilul momentan) fix in dreptul ochilor, fara sa trebuiasca sa ma uit eu in jos super mult si sa pierd contactul vizual cu drumul in timp ce ma uit la el.

 

http://www.cymarcbikeparts.co.uk/suzuki-v-strom-650cc-glee-model-satnav-mounting-bracket-132-p.asp

 

In alta ordine de idei, am un parbriz pentru DL650A facut de Bogdan Harea pe care eu nu-l folosesc, il prefer pe cel touring OEM, cu suportul asta de GPS. Este reglabil pe inaltime (pe niste sine), si, ca extra-uri, are montura de GPS cu tot cu husa in care intra un smartphone sau un gps de 3.5 inch (gps-ul ajunge cam in aceeasi pozitie in care sta si asta de acum) si loc de montat GoPro-ul in fata. Vreau 300 de lei pe el, am sa pun anunt in rubrica dedicata cand apuc sa ii fac si poze sa vedeti despre ce e vorba.


» Post actualizat in 10 Jul 2015 20:01

Si pozele, aici: /index.php?/topic/729197-parbriz-bogdan-harea-pentru-v-strom-650-2012/

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bajeti,

 

am nevoie de ajutor!

caut ipone katana full power 10w60 - daca aveti pe cine sa intrebati in afara de TM - faceti un mare amar de bine!

azi am mai avut inca 2 faze proaste cu cei de la motobike shop ... sa-i frec.

pe site le apare ca au pe stoc ... si am rugat un prieten care sta in zona sa treaca pe la ei sa le ceara 3l din asta si mai unul de katana scoot.

nah si aici a inceput istoria - ca au 10w50 nush de care, ca 15w50 ca ei sunt cei mai numarul 1 in tara si altii nu mai sunt, ca ce motor este, ca nu stie omul ce ulei baga in motor ... si texte din astea de 2 lei ...

la intrebarea cand vine daca comand ... pai cam in 30 de zile lucratoare (acelasi raspuns l-am primit si la sfarstit de februarie).

saracul prieten asta ce a trecut pe la ei noroc ca este un om cu foarte mult bun simt si (oltean atipic) PLIN de rabdare.

cica asta vanzator incepuse la sfarsit sa ridice tonul la el ... SF nene.

stiam ca nici unul de pe acolo nu sufera de modestie si de bun simt dar nene ... chiar asa greu este de inteles ca daca un om intra pe usa cu lista pe care are notat ca vrea FIX ceva ... nu are rost sa iti bati capul (mai ales incisiv) sa ii vinzi ALTceva ...

greu bre ... greu!

problema mea e ca daca nu pun acum ipone nu o sa mai am ocazia sa schimb anul asta si o sa ma deranjeze (ca deja am ratat si testul de anul trecut)...

la cei recomandati de brake (cocmotors din cluj) le-am dat azi mail.

mai vinde pe motociclism un tip Florin (pimP - foarte de treaba omul) dar nu are 10w60 pe stoc.

daca apucati sa intrebati pe unde va luati voi uleiuri ... merci mult!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are uleiul asta de se sta la coada dupa el, depune metal pe suprafata angrenajelor?

nu are nimic deosebit. vreau sa il testez.

numai bine,

paul

» Post actualizat in 12 Jul 2015 19:00

Cei care au dat jos galeriile de evacuare (complet - din cilindru in cilindru) ce sfaturi puteti sa imi dati pentru scoaterea prezoanelor de la galerii?

la dl galeriile sunt prinse pe cilindru cu surub normal cu cap imbus. nu este si la SV la fel?

nu am auzit de suruburi rupte sau capul imbus belit la desfacere. dar am auzit de filet belit pe spate la montat surubul intr-o parte.

eu le-am dat pe ale mele jos de multe ori si pus inapoi fara probleme - sunt inca suruburile originale.

pe spate te chinui mai tare la dl dar cu un prelungitor si iluminat dinspre sa merge (mai ales daca esti mai norocos din fire :) )

eu folosesc pasta cu cupru pe suruburi (la fel ca la suruburile de la etrieri).

cuplul de strangere este de 23Nm si se strang alternativ cate putin.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cat de greu au cedat suruburile la prima desfacere? Ai avut ceva prelungitor la tubulara / imbus? Eu o sa dau subcadrul de la codita jos pentru a face operatiunea mai usoara.

Salut,

Nu imi mai amintesc exact ca a fost acum cativa ani dar sigur nu au fost complicatii deloc (:D le-as fi tinut minte). In fata accesul e super simplu si de acolo poti sa te prinzi de starea celor din spate.

eu am folosit din imbus din ala bit cu o cheie cu clicket cu brat mic si a mers super usor. pe spate trebuie doar sa ai grija ca imbusul intra bine in gaura.

La dl eu am telescopul schimbat si e mai lat - trebuie lasat jos din cele 2 prinderi si apoi am access cu un prelungitor de vre-o 20cm la cele 2 suruburi din spate. Pt acces la dl se da jos aparatoare antinoroi de pe bascula si ai access din partea dreapta a motocicletei.

Nu cred ca o sa ai probleme la desfacere - doar sa fii atent ca imbusul intra bine in gauri.

Si da - asa cum ai zis si tu - o lovitura de ciocan in capatul surubului ajuta sau incalzit/racit dar nu cred ca o sa fie cazul.

si nici din cele citite pe forumuri nu am intalnit niciodata mentionate probleme la desfacere.

 

bafta si acum chiar sunt curios daca tu o sa intampini probleme cu desfacere (singurele chesii care ar trebui mentionate e sa intre bine imbusul in gauri, sa pui pasta cupru si de preferitna cand infiletezi suruburile la montaj sa o faci cu mana).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand zici CR-V te reveri la crom vanadium sau asta e o marca ? sculele alea din trusa motocicletei sunt o gluma proasta.

scula e juma' de meserie. daca nu ai cu ce sa faci operatiunea asta mai bine te duci la un mecanic si ai rezolvat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la dedeman de exemplu si ia un cap imbus calumea. nu cred ca dai mai mult de 10 lei (genul asta : http://www.magazinonlinescule.ro/Pret_Cheie-tubulara-cu-cap-imbus-1-2UNIOR-_117.html ). dar iti trebuie si cheie cu clicket

ce tubulare ai ca daca is proaste le strambi si pe alea . chiar o sa fac o poza la niste chei proaste care s-au strambat ca sa vezi despre ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai buni biti pe care i-am gasit pe piata din Romania sunt cei de la Bosch, pe mine sincer m-au impresionat. Dar am dat pe unu cat dau altii pe set cu tot cu cheie cu clicket :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica vine vremea sa imi schimb rulmentii la bascula. Spre ghinionul meu nu exista kit de asaceva pe aftermarket. Intrebarea mea, la cei care au mai schimbat, ce trebuie schimbat in afara de cei 2 rulmenti? saibe? distantiere? au nu au semeringuri?

 

multumesc in avanas de raspunsuri

 

LE: sau poate nu trebuie schimbati acei rulmenti, idea e urmatoarea. Cand sta pe cric utilaju si ii dau picioare la bascula din lateral, se aude un mic joc. La mers nu pot sa zic ca ma deranjeaza acel joc, deorece trebuie sa misc foarte repede de pe stanga pe dreapta motoru ca si cum ocoloesti brusc un dita mai crateru. Ii mai troncane la careva bascula ? :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are voie sa faca asa ceva. Vezi ca se gasesc si rulmenti aftermarket. Cauta cotele rulmentilor si apoi suna la producatorii de rulmenti/magazine. Eu am luat rulmenti conici de jug cu 32 ron perechea. App, rulmentii Koyo sunt facuti in Alexandria.

eu am schimbat rulmentii respectivi. stransi frumos la cuplu tot are o idee micronica de joc. nu am schimbat distantierele care intra in interiorul rulmentilor dar nu pareau uzati. apoi dupa un pic de sapat pe forumuri era idea ca cel joc micronic stanga-dreapta in capatul basculei este normal.

rulmentii de la bascula au 25x33x35 si trebuie sa aibe simeringuri pe ambele parti. din cate imi amintesc nu am gasit aftermarket (rolling tm) si parca si Igi a cautat si el din greu aftermarket dar fara success. poate tu ai mai mult noroc.

acei rulmenti nu sunt asa expusi si in plus mai intra unsoare de la lant - cel putin la cel din stanga dar cel mai bun motiv pentru care ii vei gasi in stare buna este faptul ca nu sunt expusi.

... spre deosebire de rulmentii de la tripod si de la oase ...

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat rulmentii respectivi. stransi frumos la cuplu tot are o idee micronica de joc. nu am schimbat distantierele care intra in interiorul rulmentilor dar nu pareau uzati. apoi dupa un pic de sapat pe forumuri era idea ca cel joc micronic stanga-dreapta in capatul basculei este normal.

rulmentii de la bascula au 25x33x35 si trebuie sa aibe simeringuri pe ambele parti. din cate imi amintesc nu am gasit aftermarket (rolling tm) si parca si Igi a cautat si el din greu aftermarket dar fara success. poate tu ai mai mult noroc.

acei rulmenti nu sunt asa expusi si in plus mai intra unsoare de la lant - cel putin la cel din stanga dar cel mai bun motiv pentru care ii vei gasi in stare buna este faptul ca nu sunt expusi.

... spre deosebire de rulmentii de la tripod si de la oase ...

 

bafta,

paul

 

stare buna/nebuna, idea e ca ai vazut/simtit si tu jocu/bataia. Sper sa se schimbe semnificaiv dupa schimbarea rulmentului. Vroiam doar sa stiu daca mai trebuie ceva schimbat pe langa acei 2 rulmenti, deoarece cand am schimbat la roata spate am schimbat si distantierele caci unu nu arata prea bine si vreau acu daca tot dau niste bani pe manopera sa nu ma zgarcesc la piese daca e sau nu nevoie.

In posturi mai vechi cred ca am inteles ca trebuie o cheie speciala pt schimbat rulmentii? Daca Lucian nu are cheie de aia, pe cate beri o imprumuti pe a ta ? :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stare buna/nebuna, idea e ca ai vazut/simtit si tu jocu/bataia. Sper sa se schimbe semnificaiv dupa schimbarea rulmentului. Vroiam doar sa stiu daca mai trebuie ceva schimbat pe langa acei 2 rulmenti, deoarece cand am schimbat la roata spate am schimbat si distantierele caci unu nu arata prea bine si vreau acu daca tot dau niste bani pe manopera sa nu ma zgarcesc la piese daca e sau nu nevoie.

In posturi mai vechi cred ca am inteles ca trebuie o cheie speciala pt schimbat rulmentii? Daca Lucian nu are cheie de aia, pe cate beri o imprumuti pe a ta ? :)

 

acolo eu as desface ansamblul telescop sa las bascula libera si as verifica jocul. daca jocul e cat o putza de furnica in capatul basculei nu mi-as bate capul.

:D

din cate imi amintesc rulmentii cu ace au camasa de otel si calea de rulare (bucsile acelea) se deterioreaza. daca la desfacere rulmentii au vaselina - mai degraba m-as orienta sa schimb bucsile. si eu sunt curios daca dispare jocul acela lateral 100%.

daca tot esti in zona - ar trebui verificati si cei de la tripod/oase si inlocuiti daca este cazul (rulmenti + bucsi). sa iti aloci mai mult timp pentru lasat mobra desfacuta pana vin rulmentii si bucsile comandate ca nu are rost sa le comanzi dinainte daca nu este cazul.

cred ca are luci cheie din cate imi amintesc. daca nu - rezolvam.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, ma bate gandul sa intru in randul posesorilor de motoare touring si as avea nevoie de niste sfaturi de la utilizatori de DL650..O recomandati pt incepatori? Am citit ca dupa 2007 modelul a suferit o imbunatatire si are optional ABS. Aceste 2 aspecte schimba radical modelul initial din 2004? ma refer aici si la diferenta de pret semnificativa. multumesc pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, ma bate gandul sa intru in randul posesorilor de motoare touring si as avea nevoie de niste sfaturi de la utilizatori de DL650..O recomandati pt incepatori? Am citit ca dupa 2007 modelul a suferit o imbunatatire si are optional ABS. Aceste 2 aspecte schimba radical modelul initial din 2004? ma refer aici si la diferenta de pret semnificativa. multumesc pt sfaturi.

Salut!

Buna idee cu vstromul!

Mie mi se pare un motor oki pentru incepatori - ajuta daca esti mai inalt de felul tau si stai bine pe picioare (ca sa ajungi bine cu talpa picioarelor jos). asta o sa ajute sa scapi de emotiile scaparilor intamplatoare pe jos pana te obisnuiesti cu unghiul maxim de inclinare peste care nu il mai poti tine :D. Ca si putere nu as putea spune ca e vre-un naravas desi daca scapa de sub control o sa fii uimit de cat de greu e de stapanit :D.

faptul ca e de dupa 2007 nu schimba foarte mult situatia (in afara de varsta mai tanara) dar faptul ca e cu ABS o sa te ajute in multe situatii "limita". Mai ales ca incepator dar si ulterior.

 

Bafta si numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am schimbat lichidul de frana recent si implicit aerisit franele, iar acum pierd lichid de frana la doua din etriere pe la suruburile de aerisire. Le.am strans suficient de tare insa tot pierde.

Ati mai intalnit problema asta ?

Ce as putea face?

Multumesc !

» Post actualizat in 18 Jul 2015 11:54

Se poate sa fi strans prea tare suruburile de aerisire ?

Asta e lichidul de frana folosit http://www.motul-romania.com/35-motul-dot-34-brake-fluid.html .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...