TrekOut Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 E posibil sa fi strans prea tare si sa fi stricat nitel filetul in etrier ( el fiind de alu si aerisitorul fier) Asta e o intamplare cam uratica, la fel am facut si eu la masina, am strans cu clichet-ul si nu imi dadeam seama ca opune rezistenta, si l-am dat peste cap. Nu incerca sa faci improvizatii ! Am si eu o intrebare, nu va deranjeaza pe timp ploios apa ce este aruncata asupra bordului intre ceasuri si parbriz? Ma gandesc sa acaparez cumva acei stropi , vreo idee cum sa umplu acel locas? ( ma gandeam la ceva material prins acolo... camera sau altele.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 cota 1404m , cine stie locatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 (editat) cota 1404m , cine stie locatia ? Semenic https://goo.gl/maps/JM8bt Editat Iulie 18, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Ideea este ca nu imi aduc aminte ca inainte sa fi facut asa. Lantul de transmisie este intins corect, nu este prea strans. Altceva ce sa verific? Io zic ca si inainte facea asa . Nu am mai mers demult la relanti dar parca din vremurile cand aveam cric central - cand mergea la relanti in vit 1 pe cric - smucea sacadat in lant mai ales cand era mai larg decat litera manualului (de obicei merg cu el mai larg). daca ii dadeai un pic pic de gaz sau tinut pe frana o idee - nu mai facea. Sacadarea era mai pronuntata cand aveai ceva uzura la pinioane/lant. Intrebare cu surubul acela - cel rupt era unul dintre cele 2 de pe fata? la sv ai ca o bucata de cauciuc care atarna pe radiator si protejeaza intrearea la bujia fata + zona respectiva? stima, paul » Post actualizat in 19 Jul 2015 22:01 Salutare, Am schimbat lichidul de frana recent si implicit aerisit franele, iar acum pierd lichid de frana la doua din etriere pe la suruburile de aerisire. Le.am strans suficient de tare insa tot pierde. hmmm ... folosit cheie mica de 8 sau clicket cum zice trekout? Daca s-a belit filetul - cred ca se poate rebucsa daca ai un prieten in domeniu. Sau daca nu ai chef de agitatie vezi ca-s pe aici cativa care si-au schimbat etrierii - http://olx.ro/oferta/etrieri-v-strom-dl650a-2007-ID3iLap.html#19b3acfcbe Si ai mei ar fi de dat dar vezi ca omul din link este din Bucuresti si nu mai dai bani pe transport plus ca nici placutele nu-s de aruncat. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Salutare, Am schimbat lichidul de frana recent si implicit aerisit franele, iar acum pierd lichid de frana la doua din etriere pe la suruburile de aerisire. Le.am strans suficient de tare insa tot pierde. Ati mai intalnit problema asta ? Ce as putea face? Multumesc ! » Post actualizat in 18 Jul 2015 11:54 Se poate sa fi strans prea tare suruburile de aerisire ? Asta e lichidul de frana folosit http://www.motul-romania.com/35-motul-dot-34-brake-fluid.html . Vezi ca in urma aerisirii ramane lichid pe canalul suruburilor, acel lichid se prelinge pe etrier la final. Asta nu inseamna ca suruburile nu inchid inchiderea e pe con. Spala zona suruburilor cu apa, lasa sa se usuce si apoi vezi daca mai apar urme de lichid la apasarea manetei de frana. » Post actualizat in 20 Jul 2015 05:27 Salut oameni! Am o "problema" cu SV-ul din dotare. Ca sa schimb sistemul de evacuare am dat jos subcadrul si ce mai era necesar, am schimbat sistemul (un surub de la prinderea galeriei pe fata s-a rupt, urmeaza sa-l scot saptamana asta), am pus noul sistem, am pus subcadrul la loc cu toate firele. Acum problema, motoreta porneste bine, se tureaza bine, insa daca incerc sa merg in treapta 1 la relanti merge foarte sacadat...aceiasi senzatie pe care o ai atunci cand esti intr-o treapta superioara si turatia este prea mica cand incerci sa accelerezi. Ceva idei? De mentionat (daca e necesar) - am incercat sa scot surubul rupt prin sudarea unei piulite - cand am sudat ECU a fost dat jos si bateria la fel, deci cred ca nu avea ce sa se parleasca. Ideea este ca nu imi aduc aminte ca inainte sa fi facut asa. Lantul de transmisie este intins corect, nu este prea strans. Altceva ce sa verific? Schimbi toba, se schimba si parametrii evacuarii si trebuie sa compensezi prin schimbarea setarilor injectiei. Editat Iulie 20, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) @Ivan Am folosit o cheie mica de 8 (inelara) ca sa-i strang. Ieri i-am desfacut si i-am strans folosind o cheie dinamometrica, dar in zadar. Ma gandeam sa cumpar alte suruburi de aerisire, dar nu stiu daca asta ar rezolva problema. @marcone Am spalat de cateva ori, lichidul tot iese dupa cateva apasari de "pedala". Cred ca dau o fuga pana la Fabio. Editat Iulie 20, 2015 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Ieri i-am desfacut si i-am strans folosind o cheie dinamometrica, dar in zadar. Cred ca dau o fuga pana la Fabio. daca ai reusit sa strangi cu dinamometrica la cuplu - eu zic ca filetul e inca ok. surubul de aerisire are capatul conic care intra intr-o gaura ... incearca sa vezi care zona de contact s-a deformat. Daca suprafetele de contact sunt bune - nu trebuie forta mare ca sa inchida circuitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 @Ivan Am folosit o cheie mica de 8 (inelara) ca sa-i strang. Ieri i-am desfacut si i-am strans folosind o cheie dinamometrica, dar in zadar. Ma gandeam sa cumpar alte suruburi de aerisire, dar nu stiu daca asta ar rezolva problema. @marcone Am spalat de cateva ori, lichidul tot iese dupa cateva apasari de "pedala". Cred ca dau o fuga pana la Fabio. Sa nu fi intrat ceva mizerie pe con si sa nu mai inchida bine, se poate intampla daca etrierul nu e curatat inainte de a fi desfacut surubul sau mizeria poate proveni din interiorul etrierului. Nu e momentul ptrivit acum in mijlocul sezonului dar cred ca trebuie desfacuti si curatati etrierii, oricum asa nu e sigur sa mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 O metoda ieftina pt montare gps pe v-strom. Cel mai usor se lucreaza cu platbanda de aluminiu, insa eu am gasit cu 2-3 lei platbanda de inox. 2-3 lei platbanda 30 lei husa impermeabila Lidl ( material si lipituri f bune) 2 lei suruburi si piulite cu autostrangere si garnituri cauciuc. Total 35 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 cota 1404m , cine stie locatia ? Drumul dintre Valiug și Slatina Timiș e superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Da, am fost, super !!! @Emilian, corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Doresc sa cumpar un scottoiler, dar la un pret mai mic fata de cel initial, graba nu e, mai am ceva spray. Daca zareste cineva pe undeva o reducere, as fi recunoscator daca as afla. Cred ca merge si o varianta sh daca nu e cu probleme sistemul. Am sa caut si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salut, Pot sa iti recomand http://www.tutorochainoiler.com/index.php/store-mobile/oiler-auto-delux-detail Il folosesc de 2 ani si merge f bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 ms , as prefera totusi ceva din Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Ce placute de frana pentru DL650 sunt in tendinte momentan si cam la ce scoruri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Ce placute de frana pentru DL650 sunt in tendinte momentan si cam la ce scoruri? CL A3+ EBC HH Brembo albastre ... in ordinea preferintelor cam 100-120 lei setul stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salutare, Vreau sa imi iau suport pentru sidecase + sidecaseuri pentru al meu V-Strom din 2005. Nu prea m-am interesat de acest subiect pana acum asa ca am ceva intrebari: - am vazut ca majoritatea aveti sistemul de prindere de la Givi PL532 cu Monokey, sunteti multumiti? pareri despre alte sisteme de prindere? - referitor la sidecase-uri sunt interesante cele de la Givi E21N, la pret bun sunt pe fc-moto dar momentan nu le mai au in stoc. - alte sidecaseuri am mai vazut la louis, de la Moto Detail, ce parere aveti de ele? Alte locuri de unde as putea sa iau la preturi ok? Sau daca are cineva de vanzare..va rog sa ma anuntati. Multumesc anticipat de raspunsuri. Sulta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salutare, Vreau sa imi iau suport pentru sidecase + sidecaseuri pentru al meu V-Strom din 2005. Sulta. la fc-moto cred ca gasesti preturile cele mai mici la produsele givi de noi. E21 sunt cam mici dupa parerea mea - nu iti ajung decat daca pleci singur si nu mai mult de o saptamana (cu topcase). in plus au un sistem de inchidere la capac tare fragil si prost gandit - foarte usor ai impresia ca ai incuiat dar nu tocmai e asa - si te trezesti in mers ca capacul atarna intr-o parte si cam tot ce era in geanta a zburat... daca perioada mai lunga de mers - eventual si cu pasager - eu sunt foarte multumit de Givi E41 - in primul rand din cauza capacului acela de vizitare care se inchide cu cifru - este foarte fain gandit sa poti sa pui o sticla cu apa, aparat foto, o ciocolata ... orice iti doresti sa ai la indemana si sa poti scoate fara sa desfaci toata cutia. numai bine si bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 (editat) Eu am http://motorcycle.brick7-ca.com/media/ca/566001_566100/566084_f2b25f0c0031b763.jpg Uneori sunt ok, cu pasager mi se par cam fixe spre mici . Mi-ar placea mai mult un set de la Domnul Harea. Editat Iulie 23, 2015 de TrekOut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 CL A3+ EBC HH Brembo albastre ... in ordinea preferintelor cam 100-120 lei setul stima, paul Mersi, s-au scumpit si astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salutare, Vreau sa imi iau suport pentru sidecase + sidecaseuri pentru al meu V-Strom din 2005. Nu prea m-am interesat de acest subiect pana acum asa ca am ceva intrebari: - am vazut ca majoritatea aveti sistemul de prindere de la Givi PL532 cu Monokey, sunteti multumiti? pareri despre alte sisteme de prindere? - referitor la sidecase-uri sunt interesante cele de la Givi E21N, la pret bun sunt pe fc-moto dar momentan nu le mai au in stoc. - alte sidecaseuri am mai vazut la louis, de la Moto Detail, ce parere aveti de ele? Alte locuri de unde as putea sa iau la preturi ok? Sau daca are cineva de vanzare..va rog sa ma anuntati. Multumesc anticipat de raspunsuri. Sulta. Givi E21N si Kappa K22N sunt mici pentru 2 persoane. Intreaba-l pe cooldeep daca isi mai vinde sistemul de bagaje de la suzuki. Pentru valiele de metal iti propun 2 variante: Eu mi-am echipat motocicleta de la www.gentimoto.ro pe care il recomand cu caldura. Valizele sunt clasa B ceea ce le face foarte atractive la pret. Mai sunt cei de la HeavyDuties din Cluj cu care iesi mai ieftin (@Iigi le are) » Post actualizat in 24 Jul 2015 05:41 LE: intr-un viitor apropiat trebuie sa imi schimb cricul central ca dau cu el pe jos la viraje. Ieri am facut o tura pana la Paltinis si am raschetat cu el pe jos in cateva curbe. Si doar pe partea stanga. O sa verific la cei pe care ii mai stiu sa vad ce cricuri au si sa vad daca sunt mai sus decat al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salutare, Vreau sa imi iau suport pentru sidecase + sidecaseuri pentru al meu V-Strom din 2005. Cred ca abordarea ta pentru acest accesoriu ar trebui sa aiba doua parti: 1. Plastic si aerodinamic sau aluminiu si anduranta 2.Conteaza pretul sau frumusetea? Si cum si frumoasa si desteapta si devreme acasa reprezinta idealul, vezi ce te coafeaza... Pt aluminiu ma bag in seama si zic ca cele mai scumpe sunt Touratech (1300 EURO ) si cele mai accesibile de pe piata noastra este poate marca Bogdan Harea, la mai putin de jumate de pret pt tot setul de trei. Sunt o optiune buna si cei de la Heavy Duties de la Cluj sau forma de achizitie gasita de userul Vrajitoru'. Cutii de plastic avea de vanzare Tibi Zaharia de la Constanta. Cred ca gasesti poze si detalii mai multe daca o sa consulti pagina de Vstromania de pe Facebook. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 » Post actualizat in 24 Jul 2015 05:41 LE: intr-un viitor apropiat trebuie sa imi schimb cricul central ca dau cu el pe jos la viraje. Ieri am facut o tura pana la Paltinis si am raschetat cu el pe jos in cateva curbe. Si doar pe partea stanga. O sa verific la cei pe care ii mai stiu sa vad ce cricuri au si sa vad daca sunt mai sus decat al meu. Vraji, ma ajuti cu o chestie te rog? Am luat un schimbator de viteze de la sw motech - cel reglabil pe lungime (ca nu imi placea cum il ajungeam pe cel standard) dar parca ceva nu e oki. Teoretic schimbatorul e la fel si la K si la L1 si la L2 dar parca impinge prea din lateral stanga in tija aceea si in plus si atinge un pic si in suportul scaritei. Nu ma prind daca este din cauza kitului de coborare scarite (care muta planul schimbatorului cam 1cm mai in afara) sau chiar este DOAR pentru L2 asa cum zic la sw-motech pe site? Poti sa faci o poza din fata spre spate si de sus in jos la zona cu schimbatorul la tine? Ma intereseaza sa vad un pic alinierea intre tija acea si capatul axului. Tu mai stii cum arata schimbatorul de la dl-ul vechi? sunt la fel? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salut Paul, Eu dupa ce am pus kitul de coborare, am avut probleme cu schimbatorul - parca freca Fe pe Fe cand schimbam vitezele. Mai tii minte ca erau doua piulite lungi? Cea groasa era pentru frana spate iar cea subtire e pentru schimbator. Am pus-o pe cea subtire la schimbator si am gasit un reglaj la care se comporta ca si inainte de pus kitul de coborare. Poate te ajuta cu ceva informatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Iata pozele: Si, dupa forma, schimbatorul nu seamana cu cel de pe K4 Uite o poza cu cel vechi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.