Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

stii cum se zice ?? ca noaptea si pe ploaie e bine sa eviti mersul cu motoclicleta din motive de siguranta,,,,le evit cat pot de mult pe cele doua variante,,,,io am problema cu cei care chiar nu sunt atenti la noi, cei care avem un minus de siguranta in trafic ,fie ziua cat si noaptea ,,,deci va zic eu ca face foarte mult o lumina in plus pusa pe moto

 

cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus relee pe faruri, becuri osram night breaker si fac o lumina f f buna! Daca cumva apare o problema se scoate o mufa si se revine la instalatia originala in mai putin de un minut, insa daca se pune xenon se complica putin treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de faruri pot sa va zic ca am trecut la instalatie xenon la care am adaugat 2 proiectoare tot cu lumina albastra....si credeti-ma ca sunt foarte bina vazut in trafic din spusele celor care au mers cu mine ,,

Proiectoare am si eu cu led (BMW) - linia de demarcatie superioara este perfecta, fara reflexii - de asta le-am vrut pe astea.

Merg destul de mult noaptea si balansul fata spate la mobra este destul de mare - daca as avea xenon ar trebui sa il reglez foarte, foarte jos ca sa nu ii incomodez pe cei din fata mea.

Si legat de alte culori - nu agreez alte culori decat cele omologate din diverse motive mai mult sau mai putin sanatoase.

 

Dar ca sa nu deviem prea mult - stie cineva unde gasesc becuri MotoVision (be seen)? Motivul nu este neaparat ca sa fiu mai bine vazut sau sa ii vad mai bine pe altii - se poate lua ca o fitza personala.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar vrei sa stii? :) nu recomand.

 

motorul poate.... insa aerodinamica poate sa te incurce un pic

 

eu n-am reusit sa ajung la 8000 de ture in treapta a 6 din cauza limitarii :D. dar ca senzatie e de incercat a 5-a cu 9000 de ture :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am reusit sa ajung la 8000 de ture in treapta a 6 din cauza limitarii :D. dar ca senzatie e de incercat a 5-a cu 9000 de ture :)))

E limitata? Habar n-aveam.

Anyway, asa de fun, cu a 5-a, la 9.000, cat aveai?

Mea culpa pentru postul de mai sus. La 160 km/h, cu pasager si cutiute laterale, aveam 7.000 rot/min, nu 6.000. Dupa ce mai trece ploaia, ii scot Air-Flow-ul si ma duc singur sa vad exact pana unde merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu am stiut ca exista si argumente.

Da, vreau sa fiu mai vizibil ziua - acum stii unde gasesc H7 MotoVision (be seen)?

:P

 

Merci,

Paul

 

Salut Paul,

de curiozitate, asta e ceea ce cauti ?

http://www.motorradonline.de/motorradzubehoer/produkttest-h4-scheinwerferlampen-philips-motovision/283833?seite=10

Galbene ca floarea soarelui :) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Paul,

de curiozitate, asta e ceea ce cauti ?

Salut,

 

Da, acelea sunt.

Nu sunt asa galbene - au doar o usoara tenta galbena/portocalie.

Le-am avut mai demult pe Transalp si asa cumva mi-au ramas la inima.

:)

Nu-sh daca mai sunt in productie - posibil sa le fi inlocuit cu CityVision.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mobil citesc tot topicul din urma, am ajuns la octombrie 2011. Am vazut ca un coleg si-a facut ungator vacuumatic. M-ar interesa sistemul de vacuum, niste poze, ceva. Pe fostul ER5 am avut un sistem cu pompita, facut de mine, foarte eficient (dar momentan nu gasesc pompita). Acum as dori ceva cu duza dubla, restul improvizez eu. Daca nu aveti indicatii, nu e bai mare, mi-l fac tot clasic, manual (on-demand), e simplu si bullet-proof.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am si eu, a intrat apa la buton.

Am demontat butonul, e inca functional, dar nu am gasit o alternativa de a-l face impermeabil, intrucat butonul pe care se apasa s-a deteriorat.

Daca reusesti, te rog, da-mi de veste.

L-am rezolvat!

L-am umplut pe spate cu silicon de lipit acvarii, iar porcaria aia de plastic de pe fata, tot cu silicon de acvarii am lipit-o la loc. La mine era arsa nu stiu ce piesa care a fost inlocuita. Pe gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci: vreo poza cu ungatorul vacuumatic are cineva? Sa stiu daca imi iau maine pompita sau nu. M-ar ajuta si niste poze cu acel cap dublu de ungere (pana acum am avut cap simplu, cu faseta-soricel).

Salut,

Din experienta mea cu scottoiler nu prea merita sa ai capul acela dublu. Este suficient sa ai ungere pe o parte pentru ca prin centrifugare si difuzie uleiul ajunge foarte, foarte repede si in partea cealalta mai ales daca pozitionezi capul de picurare pe marginea acea circulara a pinionului mare.

E doar o parere.

 

Bafta.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa a fost pozitionat la ER5, pe exteriorul pinionului, la cca 2 mm de unde incep dintii (ce ciudat suna). Cu pompita am un dojaz destul de precis, nu curge de aiurea ulei, sistemul e extrem de ieftin, cu exceptia pompitei luata din tara, 28 lei (dau comanda in China, ca e vreo 8 lei, iau si pentru altii). Furtun ieftin este la dedeman, un varf de faseta se gaseste oriunde, o sarma de 2,5 mm iarasi e prin casa. Suportul de pompita a fost facut din aluminiu, de la un hdd busit. Sistemul e zdravan, garantez pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi scuzati lacunele, dar la ce foloseste ungatorul de lant? Ca datul cu spray-ul dureaza 20 de secunde, cu tot cu pornit motorul si bagatul in treapta 1. Iar de curatat, din cand in cand, cu Ketenmax, mai mult de 10 minute nu ia. Presupun ca nu curata si lantul automat. De asta intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi scuzati lacunele, dar la ce foloseste ungatorul de lant? Ca datul cu spray-ul dureaza 20 de secunde, cu tot cu pornit motorul si bagatul in treapta 1. Iar de curatat, din cand in cand, cu Ketenmax, mai mult de 10 minute nu ia. Presupun ca nu curata si lantul automat. De asta intreb.

Salut,

 

Cu spray vei avea lant curatat hai sa zicem 100 de km (inclusiv acel zgomot de lant proaspat uns). Cu ungator vei avea lans uns corect tot timpul.

Uleiul din ungator si curata - de obicei se foloseste ulei antipraf :D.

Daca nu ai la VStrom ungator - iti recomand din toata inima un Scottoiler - te tine o viata si cu un pic de exercitiu la reglatul debitului o sa uiti de el. Durata de viata a lantului se dubleaza (la unii (Emi) se tripleaza ). Este varianta mai ieftina (si cu o usoare urme de mizerie pe janta) a cardanului.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există riscul unor pierderi de vacuum în timp,la cele cu acționare vacuum atică.Eu voi lua un Cameleon la viitorul Strom.

» Post actualizat in 13 Oct 2016 08:46

Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda.

» Post actualizat in 13 Oct 2016 08:46

Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, nu mă pasionează spray pentru lanț. Dau o grămadă de bani aiurea, se murdărește totul, se curăță greu, iar la drum lung sunt curios dacă toți au spray și cric central. Ungatorul meu mă costă câțiva lei, e foarte rezistent, ușor de încărcat, capacitate mare și e de asemenea ușor de utilizat. Un litru de ulei de cutie costă 11 lei la Socar și ține doi ani. Try to beat that. Am și Kettenmax, stai liniștit, curăț cu motorină, iese brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există riscul unor pierderi de vacuum în timp,la cele cu acționare vacuum atică.Eu voi lua un Cameleon la viitorul Strom.

Cel putin in cazul Scottoiler mecanic (vre-o 5 instalate si 2 folosite ani buni) nu s-a manifestat niciodata. Materialul furtunului de vacuum este un ABS gros in carne. Mufa de legatura din capat este foarte bine gandita cu plastic maleabil la exterior care sa asigure rezistenta si un burete/cauciuc la interior care sa asigure etanseitate.

Nu stiu de cameleon (scottoiler au un model cu comanda electronica) dar daca este cu pompa electrica si cu controler electronic in spate eu as spune pas. Chiar nu este nevoie de complicatii si bani multi pentru ungere. In plus electronica este un punct slab mai ales in cazul vibratiilor.

 

Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda.

Nu am citit si suna interesant. Doar sper sa-si pastreze fiabilitatea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat mi-ar lua sa cuplez turbojetul + mizeria rezultata, prefer sa pun un carton dedesupt, cuplez dispozitivul pe lant, furtunul in borcan si invart de roata. Ii dau cu motorina la greu, e simplu si eficient. Inainte ma chinuiam mult, de cand am luat Kettenmax-ul, totul e simplu si lejer. 15 euro am dat pe el, merita din plin banii.

Manusi nu prea folosesc, cu toate ca am destule prin casa (chirurgicale, de lucru, din piele etc). Cu mana, sa simt eu ce fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am robinet de benzina, nu si de acvarii. Cu ala de benzina reglat la 2-3 picaturi pe minut am facut fleasca guma spate in 40 km, ma mir ca n-am cazut cu fostul ER5. Dupa ce am pus pompita, un trai si-o viata. Sistem mai simplu nu exista. O sa dau comanda la vecinii chinezi si cand a veni (in vreo luna), oi monta sistemul pe vaca. E cel mai simplu ever, nu se conecteaza la nimic, nu trebuie robineti, reglaj/dozaj etc. Mai simplu nu exista. Daca e si eficient?! Chiar este. In 1700 km facuti in 5 zile nu am avut probleme, desi am mers mult si pe ploaie. Acum stau in dubiu cu amplasarea pompitei, ca pe cadru (pe langa el, de fapt) nu prea am unde o amplasa, iar pe ghidon (cu rezervor de frana, din plastic) parca e un pic prea mult de bricolat. Dar vine iarna, un rezervor de ala de plastic e vreo 2 dolari (sau un pic peste) si oricum la iarna frec menta, asa ca...

As da eu un semn, dar stai cam departe. Si nu pentru robineti, ci pentru o sincronizare admisie, o verificare de jocuri la distributie etc. Am un mester pe aici, dar e foarte ocupat. Sau mai e o varianta: sa-ti fac o vizita prin primavara, cand ai fi si tu oleaca mai liber? Plec vineri, sambata gadili vaca. Da' ai unde ma caza? :D


» Post actualizat in 13 Oct 2016 18:19

Intrebare: chestiile de urcat motorul pe stander care se prind sub bascula din ce sunt facute? Alama, aluminiu, fier, inox? Ca m-a lovit inspiratia si cred ca-mi fac o pereche la strung. Suruburi sunt (M8, din ce am vazut), cumpar unele de calitate, cu cap imbus, apoi am rezolvat inca o problema spinoasa, cea a cricului central lipsa. Le-oi face la un strungar din zona sau, daca ma enervez, mi le confectionez singur, din ceva bara metalica, le modelez cu flexul, dau un polish, gaurile or sa fie facute inainte sau dupa (inclusiv gaura pentru capul surubului). Asta ca mi-e mai usor sa fac chestiile alea si un stander "cu urechi" decat sa cumpar unul (ma duce pe la 200 lei cu tot cu transport, poate mai mult). Standerul il fac din teava rectangulara de 3-4 cm, urechile din cornier de 3-4 mm. Am tot ce trebuie pentru manufacturare (flex, polizor de banc, inverter etc). Nu stiu daca ii pun si role, pentru ca standerul il vreau cat mai solid/stabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bro, asta cu robinet vacumatic este super extra mega testat. Nu are ce sa nu mearga. Legi robinetul vacumatic la una din tevile de facut sincronizarea si aia e. Un bidon de ulei de juma de litru in carena spate stanga si ai ulei pentru 20000km. Am facut o gramada de ungatoare asa si au mers toate. Robinetelul de reglaj il pui pe bascula sa ajungi usor la el si regllezi o picatura la 50-55 secunde. Roata uscata si lantul perfect uns si curat.

Mai am pe cineva din zona ta cu mobra la mine. :) Gasim noi o canapea unde sa stai. Cand vrei zi-mi si ne organizam.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutam prin primavara.

 

O sa caut robinet din ala. Dar, ca idee, cu robinetul principal inchid complet circuitul, cand motorul e oprit? Sau il las de sine statator?

Da link/poza cu robinetul vacuumatic, sa stiu exact ce sa caut.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...