vrajitoru Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Cam cat e costul prin Bucuresti la placutele de frana Brembo. Eu am gasit la moto discount si sunt 150 alea de pe spate si 240 cele 2 seturi de pe fata. E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Asa ar trebui - la momentul comenzii i-am intrebat pe cei de la MTP daca is compatibile cu Stroama si asta este varianta recomandata de ei. Ar trebui sa mearga. De montaj is curios, se potriveste in locul celui original, trebuie modificari, trebuie mutat mai la aer, etc. Multam de sfat. Salut, Da - si mie mi s-a parut ca nu arata ca si shindengen 775 desi in text scrie ca el este - poate este doar o poza. mufele comandat sunt OK. SH775 incape fix in gaurile de la cel OEM. Nu trebuie pus mai la aer ca e ok acolo. Eu nu am simtit ca atunci cand stau in coada de masini la pe caldurile de vara ar fi vre-un pic afectata incarcarea (aveam voltmetru pe bord si nu scadea deloc tensiunea). Deci e ok in locul celui OEM. Eu am mai facut o treaba - am pus pasta termoconductoare intre releu si placa de cadru - doar de siguranta. Pentru mufele care intra in releu - atentie ca trebuie sa le conectezi foarte bine - eventual mergi la cineva care are crimper pentru dimensiunile respective. La releul OEM ai 3 faze (stator), 2 conexiuni "+" si 2 conexiuni "-". La SH - ai 3 faze (stator), 1 "+" si 1"-" (fazele stator nu conteaza ordinea in care le legi, 1 la 1 - nu zic mai mult). Mufele din partea cealalta spre instalatia moto - le iei de pe releul OEM? Tai cablurile de acolo si le crimpezi direct in pinii pentru mufa SH? La releul OEM ai 3 faze, 2 conexiuni <+> si 2 conexiuni <-> La SH - ai 3 faze, 1 <+> si 1<-> Daca da - releul OEM are 2 cabluri plus si 2 cabluri minus (pe langa cele 3 faze) cu care intra in insalatia motocicletei, la SH ai cele 3 faze, 1 cablu plus si 1 cablu minus. - o sa iti fie greu sa crimpezi 2 cabluri intr-un pin dinacela. Va trebui sa folosesti un cabluri mai groase intermediar intre mufa de la instalatia OEM si mufele ce vin cu SH, intr-un capat crimpezi in mufa de SH si incelalalt capat - vei lipi cate 2 cabluri (plus sau minus) la cablurile tale intermediare. trecerea de la 2 mai subtiri la un cablu mai gros - mie cel mai frumos mi-a iesit cu conectori prin compresie si poti si cositori. aici gasesti niste video-uri: http://www.roadstercycle.com/ - poate ajuta. Daca mai ai intrebari - ne putem auzi la un telefon dupa ora 6. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Super multam de sfaturi si de vestea buna ca se potriveste cu OEM. Sper sa nu am nevoie de ajutor, nu ma apuc chiar singur de toata treaba. Daca dau de greu, apelez totusi - iti trimit un PM pentru telefon. Mai jos pozele cu releul, cum ziceam nu este cel de Honda si da, mufele se potrivesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 regulatorul este vopsit ? sau doar straluceste la blitz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 E cum o venit la pachet, negru mat. Da-i place mai bling . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Azi am montat si hamul cu relee pentru faruri. Mai multa lumina, e alta viata, noaptea e o placere. Cu ocazia intalnirii moto saptamanale din Piatra, am aflat ca mai e un V-strom DL650 K5 prin zona. L-am invitat pe Catalin pe la mine, o sa mai avem ce mesteri la jucarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 daca te plictisesti iti trimit si motoreta mea prin curier...si ma suni tu cand termini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Suie pe ea şi hai în Neamţ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 de suit pe ea pot sa ma sui ca e in garaj dar de venit nu am cum ca nu porneste inca. nu am terminat de schimbat releul de incarcare ca nu mi-au ajuns conectorii si vreau sa-i mai fac si un mic upgrade la diverse plastice si sa iau la strans toate suruburile. apropo, verificați-vă suruburile de pe motoreta ca se mai desfac in timp. eu am avut ceva probleme cu treaba asta. am tras vreo cateva voblaje nasoale din cauza unor suruburi din cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Da, cu şuruburile nu e de joacă, le iau şi eu la verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Cred ca doar la tine se desfac la cadru. Singurele care se desfac fara se se umble la ele sunt alea doua de tin cadru de far. Restul sunt puse cu blocator si nu prea se desfac. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 asa o fi. o fi fost facuta din bucati motoreta mea numai ca nu strica sa se verifice macar ochiometric , la mine se vedea cu ochiul liber ca e iesit surubul 3-5mm in afara. cand ii mai dadeam in gura incepea sa flambeze motodeta sub mine. Tibi a prins o scena din asta cand ne intorceam anul trecut de la Sovata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 asa o fi. o fi fost facuta din bucati motoreta mea numai ca nu strica sa se verifice macar ochiometric , la mine se vedea cu ochiul liber ca e iesit surubul 3-5mm in afara. cand ii mai dadeam in gura incepea sa flambeze motodeta sub mine. Tibi a prins o scena din asta cand ne intorceam anul trecut de la Sovata nu nu ... Suzuki recomanda si in manual ... stiu ca am remarcat pe undeva. Eu am gasit slabite suruburile de la semicadru spate unde e prins pe cadru, imediat sub sa - sau cum ma'sa se numeste. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kudd Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 nu nu ... Suzuki recomanda si in manual ... stiu ca am remarcat pe undeva. Eu am gasit slabite suruburile de la semicadru spate unde e prins pe cadru, imediat sub sa - sau cum ma'sa se numeste. stima, paul Confirm, inainte de a pleca in orice tura, dau saua jos si strang suruburile alea. Unul din ele, cel de pe dreapta, e cel mai jucaus. In alta ordine de idei, astazi mi s-a resetat bordul, inclusiv ceasul, la o franare mai puternica. V-ati confruntat cu asa ceva? Am vazut ceva scris in reply-urile anterioare, dar se refereau la mufele/mufa din spatele bordului, care nu reseteaza si ceasul. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Evident ca e recomandat sa verifici suruburile. Chiar daca vibreaza putin, tot suruburi sunt si se pot desface. Blocator si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 (editat) Am verificat şuruburile de la cadru şi sunt ţepene. Când am montat crash-bar-ul, bolturile noi au fost unse bine cu thread-locker albastru. Ţeava aia vibrează un pic, dar nu ceva să fie prea deranjant. Placa Givi pentru topcase a fost ancorată bine, s-a făcut şi probă de traseu, totul ok. Tampoanele de la şa nu s-au desfăcut, ceea ce mă bucură. Ungatorul funcţionează stas, nu aş mai modifica nimic la el. Azi am spălat echipamentul textil, parcă are altă culoare. Detergentul a fost luat de la louis. Dacă programam şi o clătire suplimentară, era perfect. De ştiut pe data viitoare. Editat Aprilie 15, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Salutare, De ceva saptamani sunt posesor de vstrom,pentru motor am cumparat Ulei Motul 5100 10w40. Dar pentru cutia de viteze?? Multumesc anticipat si Paste fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Salutare, De ceva saptamani sunt posesor de vstrom,pentru motor am cumparat Ulei Motul 5100 10w40. Dar pentru cutia de viteze?? Multumesc anticipat si Paste fericit. salut,,,a nu se confunda cu autoturismele !! la motociclete uleiul din motor corespunde si la cutia de viteze cantitate ulei 2700 ml sau 3100 ml cu filtru si atat cu repect acum am vazut ca esti din Buzau !! Editat Aprilie 16, 2017 de piffi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Ce 3100 cu filtru?! Glumesti, nu? Editat Aprilie 16, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Engine oil capacity Oil change: 2.3 L Filter change: 2.7 L Engine overhaul: 3.1 L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Coooorect! Eventual se pun 3,1 litri, apoi se foloseşte seringa. Sau se merge aşa, până curge ulei din airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 La Dl 1000 intra 3100 ml...la 650 cred ca mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 De pe mobil nu se vede ce model este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Nu ma consider multumit de Motul 5100. cutia de viteze nu mai este ce a fost,agata putin la fiecare schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 La mine e ok, cel puţin pentru moment. Acum, cât o fi de original, nu ştiu, scrie că e făcut în Franţa, dar de scris e uşor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.