baspri Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Buna seara! Sunt foarte entuziasmat si trebuie sa impartasesc asta aici. Voi fi fericitul posesor al acestei motociclete V-strom DL 650 Vreau in primul rand sa va multumesc tuturor pentru discutiile din acest topic, discutii ce m-au ajutat sa fac aceasta alegere, si in special lui atw cu care am comunicat in mod direct. In speranta ca ma veti primi printre voi, va doresc asfalt uscat si abia astept sa ma prezint cu noua mea achizitie. Va doresc toate cele bune! Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Buna seara! Sunt foarte entuziasmat si trebuie sa impartasesc asta aici. Voi fi fericitul posesor al acestei motociclete V-strom DL 650 Vreau in primul rand sa va multumesc tuturor pentru discutiile din acest topic, discutii ce m-au ajutat sa fac aceasta alegere, si in special lui atw cu care am comunicat in mod direct. In speranta ca ma veti primi printre voi, va doresc asfalt uscat si abia astept sa ma prezint cu noua mea achizitie. Va doresc toate cele bune! Bogdan salve, vei fi bine primit,bafta ...nu-l cunosc pe propietar (dupa nume nu) ,eu zic ca e un pret bun pentru tine mai ales ca are si abs (parca asa am vazut). Atw,bravo domne,imi iei piinea, credeam ca numai eu fac reclama la v-strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Buna seara! Sunt foarte entuziasmat si trebuie sa impartasesc asta aici. Voi fi fericitul posesor al acestei motociclete V-strom DL 650 Vreau in primul rand sa va multumesc tuturor pentru discutiile din acest topic, discutii ce m-au ajutat sa fac aceasta alegere, si in special lui atw cu care am comunicat in mod direct. In speranta ca ma veti primi printre voi, va doresc asfalt uscat si abia astept sa ma prezint cu noua mea achizitie. Va doresc toate cele bune! Bogdan Felicitari pt achizitie, ma bucur ca te-am ajutat sa te decizi! Vad ca are si ABS, si accesoriile cele mai importante - topcase, crashbar, scut, pare foarte ok. Ajungi cu ea la arc maine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Bine ai venit in "Logan Club" ) ! Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baspri Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 va multumesc pt primire si urari. @atw nu ajung la arc. aseara am vazut-o si in seara asta o achit integral si o iau acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmerlucius Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 bravo, felicitari, sa o stapinesti sanatos si fara incidente florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Suzuki v-strom e enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Suzuki v-strom e enduro? Intr-un sens mai relaxat al cuvantului da. Soft Enduro. Puncte care nu il fac un enduro pursange: jante , suspensii, garda la sol, pozitionarea filtrului si a racitorului de ulei, ghidonul pozitionat destul de jos. Sunt ceva persoane care au incercat si au reusit sa rezolve toate astea si sa-l bage serios pe coclauri. Editat Mai 19, 2010 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Intr-un sens mai relaxat al cuvantului da. Soft Enduro.Puncte care nu il fac un enduro pursange: jante , suspensii, garda la sol, pozitionarea filtrului si a racitorului de ulei, ghidonul pozitionat destul de jos. Sunt ceva persoane care au incercat si au reusit sa rezolve toate astea si sa-l bage serios pe coclauri. despre dl650 putem spune ca se apropie de ideea de enduro iar despre dl1000 iti spun sigur ca e touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saint Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 sa vedeti voi ce soft enduro face al meu. de cand se face dreapta spre snagov, baietii au inceput de circa o luna de zile sa refaca drumul cu borduri, cu refacere terasament, cu raschetare asfalt vechi - o adevarata provocare mai ales cand dai de pietre, namol si balti. pe drumul mai sus mentionat cu nevasta in spate merge v-stromul de rupe si nu imi da senzatia ca nu ii place. sper sa ajung si eu azi la arc dar in intervalul 17:00-18:00 la multi kilometrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Suzuki v-strom e enduro? mai mult touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 AÂşa mă gândeam Âşi eu. ÂŞi eventual minim de forestier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) AÂşa mă gândeam Âşi eu. ÂŞi eventual minim de forestier. Daca e cat de cat o urma de drum merge cam pe oriunde. Depinde de calaretz si de cauciucuri. Nu e de scos prin namoale ca e grea (si se afunda repede). Editat Mai 19, 2010 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Daca e cat de cat o urma de drum merge cam pe oriunde. Depinde de calaretz si de cauciucuri. Nu e de scos prin namoale ca e grea (si se afunda repede). sau pe plaja...am ramas anul trecut impotmolit in nisip. e adevarat, aveam anakee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Eu o singura data am mers pe plaja cu motocicleta (la Corbu) cu cauciucuri stradale K76 dar nu am ramas impotmolit este mai greu pana ajungi la partea de nisip umed de langa mare apoi e floare la ureche. La motoarele grele peste 150 kg niste cauciucuri cramponate pe nisip nu fac decat sa te ajute sa te ingropi mai repede. Mi-a explicat tehnica un amic cu Africa Twin si totul a mers struna. Pe nisip trebuie sa accelerezi din progresiv fara sa bruschezi pana ajungi sa plutesti pe el apoi o ti constanta. Am prins pe alocuri 45-50 km/h da te oboseste repede ca joaca ghidonul in toate partile si necesita ceva efort sa o ti la verticala In cazul V-Stromului partea de coclau o face motociclistul 80% si poti merge prin multe locuri daca nu este noroiul lipicios Editat Mai 19, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Asa este pe nisip, se poate merge, dar daca poti prinde ceva viteza. Mai nasol daca din cauza terenui denivelat sau al traseului sinuos trebuie sa mentii o viteza scazuta. In situatiile astea este greu sa plutesti pe nisip. Eu m-am infundat pana la ax si abia am scos-o folosind numai acceleratia si ambreiajul inainte si inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) salutare si bun venit printre noi. pt cine pleaca in calatorii verificarea dinaintea plecarii la mine e GRATIS!!! Editat Mai 19, 2010 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salutare si bun venit printre noi. pt cine pleaca in calatorii verificarea dinaintea plecarii la mine e GRATIS!!! Ahaaa deci... E gratis! Facem un protest spontan ptr recuperea banilor. Ma duc acum in Victoriei sa iau manifestantii si facem un meeting in fata service-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salutare si bun venit printre noi. pt cine pleaca in calatorii verificarea dinaintea plecarii la mine e GRATIS!!! daca tot e gratis, atunci facem 2 verificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 nu vad controalele flaps-urilor si trenului de aterizare, nici maneta de catapultare si nici giroscop. avionul asta n-are nici o sansa sa decoleze! aaa, stai, m-am prins! este submarin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugur400 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 nu vad controalele flaps-urilor si trenului de aterizare, nici maneta de catapultare si nici giroscop. avionul asta n-are nici o sansa sa decoleze! aaa, stai, m-am prins! este submarin! pai nu le vezi pt ca este elicopter.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 de ce va chinuiti? este un dl1000... dupa cum vedeti am coeficient marit de blonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 pai nu le vezi pt ca este elicopter.... corect, e un v-strom "chopper" si cu asta am rezolvat si incadrarea acestei motociclete: chopper-adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 mai greu la decolare cu generatorul agatat de el .oricum nu e complet bordu..nu vad maneta de eject Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.