Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

eu banuiam ca e Orestte. sa vedem ce zice si el :) . motoreta pare cam dauna totala.

Celalalt cu vulcanul e un prieten bun al unor prieteni de-ai mei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors ieri dintr-o tura de 2-3 zile prin tara.

1300 km, Stromitza incarcat cu ~200kg. S-a comportat exemplar, trage super ok si la incarcarea asta, pe curbe e superb. Consum mediu 4.9 la suta.

Am schimbat ceva mobre in ultimii 4-5 ani, insa DL-ul asta n-o sa ma paraseasca prea curand..

 

Ai fost cumva joi prin Sibiu? Ca a vazut "@10 de rosu" un V-Strom cu nr IL -xx - WEE pe centru si m-a sunat sa ma intrebe daca stiu cine e. Eram si eu prin apropiere, la o terasa, luam masa cu niste colegi.

 

 

 

e @biohazardousguy :

el e cat de cat ok: /index.php?/topic/181704-accidente/page-21&do=findComment&comment=3439293

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !!

"cutie" cu electronica :

-indicator treapta

-voltmetru

-programator ungator lant

-actionare parbriz

-priza gps

-led proiectoare, alarma

 

cadrane albe

 

post-56760-0-66006100-1368434515_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"cutie" cu electronica :

-indicator treapta

-voltmetru

-programator ungator lant

-actionare parbriz

-priza gps

-led proiectoare, alarma

 

cadrane albe

 

attachicon.gifFotografie0482.jpg

 

Sursa?

Sau e "compozitie proprie"?

Si de unde ai sistemul electric de actionare a parbrizului? (cine il fabrica?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

electronica: componente achizitionate separat, apoi "hand made" cu "rabdare si tutun"

 

actionare parbriz - "actuator 12V" ebay

 

parbriz si sistem glisare - prietenul Bogdan Harea caruia ii multumesc si pe aceasta cale !

 

dealtfel, suporti sidecase, scut, tobe, bord suplimentar, executate si/sau vopsite electrostatic de NSEW moto, impecabil !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost cumva joi prin Sibiu? Ca a vazut "@10 de rosu" un V-Strom cu nr IL -xx - WEE pe centru si m-a sunat sa ma intrebe daca stiu cine e. Eram si eu prin apropiere, la o terasa, luam masa cu niste colegi.

 

Dap, joi am mancat de pranz in Sibiu. Pe seara am mers la Cluj.

Vineri dupa amiaza-seara bagat Cluj - Tg Mures - Sighisoara - Brasov - Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"cutie" cu electronica :

-indicator treapta

-voltmetru

-programator ungator lant

-actionare parbriz

-priza gps

-led proiectoare, alarma

 

cadrane albe

 

attachicon.gifFotografie0482.jpg

Super meserie. Mare rabdare ai avut sa ingramadesti toata electronica in cutiuta. Pune poze sau filmulet cu miscarea parbrizului, sa ramana la arhiva. De departe cel mai reusit si echipat, DL 1000, pe care l-am vazut pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors ieri dintr-o tura de 2-3 zile prin tara.

1300 km, Stromitza incarcat cu ~200kg. S-a comportat exemplar, trage super ok si la incarcarea asta, pe curbe e superb. Consum mediu 4.9 la suta.

Am schimbat ceva mobre in ultimii 4-5 ani, insa DL-ul asta n-o sa ma paraseasca prea curand..

 

ceva mai mult de 1600km am facut si eu saptamana trecuta :) ...si mai vroia. data naibii panarama :crack: . eu n-am mai calculat benzina ca mi-a fost lene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de ghidoane, confectioneaza careva inaltatoare de 25-30mm? pretul pentru unele de firma mi se pare aberant, 4 suruburi si doua distantiere de aluminiu, vorbesc de cele simple.

metoda eftina de inaltat ghidonul: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/page-204&do=findComment&comment=3441405

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa fie,ce sa fie?De-o vreme incoace am observat ca atunci cand pornesc motorul,dimineata,sau ma rog,cand e rece(motorul),acul turometrului urca doar pana pe la 1500 si apoi scade chiar si sub 1000.Dupa ce se incalzeste asa,la 2 linii si rulez vreo 2-3 minute relantiul se stabilizeaza corect la vreo 1200.Daca incerc,de exemplu sa tin turatia la 2500(scos din viteza) nu pot...Cand ma opresc la 2500,acul urca singur la 3000 si e putin oscilant.Sau daca rulez vreo 50-60 km.neintrerupt ma pomenesc cu relantiul pe la vreo 1400,dupa care isi revine.TPS-ul a fost schimbat dar injectia nu a fost echilibrata ci mai degraba dereglata,deoarece inainte de a depista problema,un "meserias" mi-a reglat cica injectia,cand defapt TPS-ul era kaput.Mentionez ca din 2008 nu am reglat clapetele primare,injectie,supape si ce o mai fi de reglat.Personal suspectez o chestie ce necesita reglare corecta.....Sau nu?Am PCIII,K&N,LeoVInce(Db killer in).Motorul merge bine-merci,nu apar erori,dar ma intreb daca dupa atata vreme nu ar trebui reglat si ajustat tot ceea necesita asa ceva?Bozoro,ce zici?

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, in mod cert ceva reglaje merita si ea. tinand cont de faptul ca si la rece nu se tureaza trebuie reglat socul automat si dupa facuta si o sincronizare. tps-ul il poti regla singur sa vezi daca mai face. ma bate gandul ca la intrunire sa imi iau aparatul cu mine si sa ai fac cui vrea sincronizare a si alte reglaje. in mod normal sincronizarea se cere facuta dupa 1, max. 2ani.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare! am luat kitul de la motor-inn ca altfel apelam la varianta asta, oricum e bine de stiut pe viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa fie,ce sa fie?De-o vreme incoace am observat ca atunci cand pornesc motorul,dimineata,sau ma rog,cand e rece(motorul),acul turometrului urca doar pana pe la 1500 si apoi scade chiar si sub 1000.Dupa ce se incalzeste asa,la 2 linii si rulez vreo 2-3 minute relantiul se stabilizeaza corect la vreo 1200.Daca incerc,de exemplu sa tin turatia la 2500(scos din viteza) nu pot...Cand ma opresc la 2500,acul urca singur la 3000 si e putin oscilant.Sau daca rulez vreo 50-60 km.neintrerupt ma pomenesc cu relantiul pe la vreo 1400,dupa care isi revine.TPS-ul a fost schimbat dar injectia nu a fost echilibrata ci mai degraba dereglata,deoarece inainte de a depista problema,un "meserias" mi-a reglat cica injectia,cand defapt TPS-ul era kaput.Mentionez ca din 2008 nu am reglat clapetele primare,injectie,supape si ce o mai fi de reglat.Personal suspectez o chestie ce necesita reglare corecta.....Sau nu?Am PCIII,K&N,LeoVInce(Db killer in).Motorul merge bine-merci,nu apar erori,dar ma intreb daca dupa atata vreme nu ar trebui reglat si ajustat tot ceea necesita asa ceva?Bozoro,ce zici?

nu cred ca te incalzeste cu ceva ...dar si a mea facea la fel anul trecut. i-am schimbat filtrul de aer si si-a revenit. anul asta m-am gandit eu sa pun o plasa de tantari la intrarea in carcasa filtrului si a inceput sa faca la fel :). probabil plasa aia obtureaza prea tare s-au s-a infundat deja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pus plasa la snorkel-ul ala de cauciuc care ghideaza aerul in cutia filtrului,doar ca plasa e din retea metalica,subtire si nu e foarte deasa.Doar cat sa nu intre o viespe,fluturi,pietricele sau muscoi mai mari....Deci e permisiva bine.Oricum am umblat putin la reglajul relantiului si parca,parca...Voi curata filtrul ca de asta vara l-am cam neglije si mai vedem dupa aia.Oricum vreau sa reglez toate clapetele,tps-ul,actuatorul clapetelor primare,injectie si ce o mai fi.M-am uitat pe VSRI si nu pare super dificil,dar eu sunt cam out in ceea ce priveste chestiile electrice.Bozoro,nu ai drum prin Ardeal vara asta?Apropo! Cu Iridium se simte ceva sau e doar vrajeala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot plasa dinaia metalica am pus si eu(poate ceva mai deasa) tot asa la gura tevii acolo. e de fapt plasa de tantari pentru termopane.

la Vstrom n-am vazut mare diferenta cu Iridium dar la hornet s-a cunoscut destul de bine .

cine e personajul cu casca galbena cu dl1000 din bucuresti ? :) . mi-a stat inima cand l-am vazut ca am crezut ca mi-a furat motoreta din garaj (dl1000 negru cu argintiu , combinatie pe care nu am mai vazut-o prea des in romania :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit hiba!Un furtunel de vacuum ne la locul lui si cu un drum am curatat si filtrul de aer.Pare ok....



Am sesizat si un joc cam mare la surubul asta de reglaj....O fi bine..?

post-44963-0-90412100-1368640396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are un semnal spart de Vstrom (Suzuki in general) dar cu conectorul bun? am nevoie de conector si de firele aferente.

Mersi

La capitolul semnale am plasticul galben original si pe dreapta si pe stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...