Sergiu_Q Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 eu banuiam ca e Orestte. sa vedem ce zice si el . motoreta pare cam dauna totala. Celalalt cu vulcanul e un prieten bun al unor prieteni de-ai mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 salut. stie cineva de unde pot cumpara un spatar pentru pasager, care sa se monteze pe cutia din spate ( cea din poza )? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 pentru genul asta de cutie mai bine rogi pe cineva sa ti-l faca dupa pozitia pasagerului. altfel sar putea sa stea prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 M-am intors ieri dintr-o tura de 2-3 zile prin tara. 1300 km, Stromitza incarcat cu ~200kg. S-a comportat exemplar, trage super ok si la incarcarea asta, pe curbe e superb. Consum mediu 4.9 la suta. Am schimbat ceva mobre in ultimii 4-5 ani, insa DL-ul asta n-o sa ma paraseasca prea curand.. Ai fost cumva joi prin Sibiu? Ca a vazut "@10 de rosu" un V-Strom cu nr IL -xx - WEE pe centru si m-a sunat sa ma intrebe daca stiu cine e. Eram si eu prin apropiere, la o terasa, luam masa cu niste colegi. stie cineva cine e? /index.php?/topic/695673-accident-moto-pascani-iasi/ e @biohazardousguy : el e cat de cat ok: /index.php?/topic/181704-accidente/page-21&do=findComment&comment=3439293 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 salut. stie cineva de unde pot cumpara un spatar pentru pasager, care sa se monteze pe cutia din spate ( cea din poza )? http://www.louis.de/_306b459abb6d0fb6abe1bf55ff3f45cc52/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10065019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !! "cutie" cu electronica : -indicator treapta -voltmetru -programator ungator lant -actionare parbriz -priza gps -led proiectoare, alarma cadrane albe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 "cutie" cu electronica : -indicator treapta -voltmetru -programator ungator lant -actionare parbriz -priza gps -led proiectoare, alarma cadrane albe Fotografie0482.jpg Sursa? Sau e "compozitie proprie"? Si de unde ai sistemul electric de actionare a parbrizului? (cine il fabrica?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 electronica: componente achizitionate separat, apoi "hand made" cu "rabdare si tutun" actionare parbriz - "actuator 12V" ebay parbriz si sistem glisare - prietenul Bogdan Harea caruia ii multumesc si pe aceasta cale ! dealtfel, suporti sidecase, scut, tobe, bord suplimentar, executate si/sau vopsite electrostatic de NSEW moto, impecabil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 bre vraji, vazui zilele astea la stroame ca nici nu cred ca ne imaginam cat de multi santem prin tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ai fost cumva joi prin Sibiu? Ca a vazut "@10 de rosu" un V-Strom cu nr IL -xx - WEE pe centru si m-a sunat sa ma intrebe daca stiu cine e. Eram si eu prin apropiere, la o terasa, luam masa cu niste colegi. Dap, joi am mancat de pranz in Sibiu. Pe seara am mers la Cluj. Vineri dupa amiaza-seara bagat Cluj - Tg Mures - Sighisoara - Brasov - Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 "cutie" cu electronica : -indicator treapta -voltmetru -programator ungator lant -actionare parbriz -priza gps -led proiectoare, alarma cadrane albe Fotografie0482.jpg Super meserie. Mare rabdare ai avut sa ingramadesti toata electronica in cutiuta. Pune poze sau filmulet cu miscarea parbrizului, sa ramana la arhiva. De departe cel mai reusit si echipat, DL 1000, pe care l-am vazut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 M-am intors ieri dintr-o tura de 2-3 zile prin tara. 1300 km, Stromitza incarcat cu ~200kg. S-a comportat exemplar, trage super ok si la incarcarea asta, pe curbe e superb. Consum mediu 4.9 la suta. Am schimbat ceva mobre in ultimii 4-5 ani, insa DL-ul asta n-o sa ma paraseasca prea curand.. ceva mai mult de 1600km am facut si eu saptamana trecuta ...si mai vroia. data naibii panarama . eu n-am mai calculat benzina ca mi-a fost lene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 apropo de ghidoane, confectioneaza careva inaltatoare de 25-30mm? pretul pentru unele de firma mi se pare aberant, 4 suruburi si doua distantiere de aluminiu, vorbesc de cele simple. metoda eftina de inaltat ghidonul: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/page-204&do=findComment&comment=3441405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Ce sa fie,ce sa fie?De-o vreme incoace am observat ca atunci cand pornesc motorul,dimineata,sau ma rog,cand e rece(motorul),acul turometrului urca doar pana pe la 1500 si apoi scade chiar si sub 1000.Dupa ce se incalzeste asa,la 2 linii si rulez vreo 2-3 minute relantiul se stabilizeaza corect la vreo 1200.Daca incerc,de exemplu sa tin turatia la 2500(scos din viteza) nu pot...Cand ma opresc la 2500,acul urca singur la 3000 si e putin oscilant.Sau daca rulez vreo 50-60 km.neintrerupt ma pomenesc cu relantiul pe la vreo 1400,dupa care isi revine.TPS-ul a fost schimbat dar injectia nu a fost echilibrata ci mai degraba dereglata,deoarece inainte de a depista problema,un "meserias" mi-a reglat cica injectia,cand defapt TPS-ul era kaput.Mentionez ca din 2008 nu am reglat clapetele primare,injectie,supape si ce o mai fi de reglat.Personal suspectez o chestie ce necesita reglare corecta.....Sau nu?Am PCIII,K&N,LeoVInce(Db killer in).Motorul merge bine-merci,nu apar erori,dar ma intreb daca dupa atata vreme nu ar trebui reglat si ajustat tot ceea necesita asa ceva?Bozoro,ce zici? Editat Mai 13, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) salut, in mod cert ceva reglaje merita si ea. tinand cont de faptul ca si la rece nu se tureaza trebuie reglat socul automat si dupa facuta si o sincronizare. tps-ul il poti regla singur sa vezi daca mai face. ma bate gandul ca la intrunire sa imi iau aparatul cu mine si sa ai fac cui vrea sincronizare a si alte reglaje. in mod normal sincronizarea se cere facuta dupa 1, max. 2ani. Editat Mai 13, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 metoda eftina de inaltat ghidonul: /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/page-204&do=findComment&comment=3441405 foarte tare! am luat kitul de la motor-inn ca altfel apelam la varianta asta, oricum e bine de stiut pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Ce sa fie,ce sa fie?De-o vreme incoace am observat ca atunci cand pornesc motorul,dimineata,sau ma rog,cand e rece(motorul),acul turometrului urca doar pana pe la 1500 si apoi scade chiar si sub 1000.Dupa ce se incalzeste asa,la 2 linii si rulez vreo 2-3 minute relantiul se stabilizeaza corect la vreo 1200.Daca incerc,de exemplu sa tin turatia la 2500(scos din viteza) nu pot...Cand ma opresc la 2500,acul urca singur la 3000 si e putin oscilant.Sau daca rulez vreo 50-60 km.neintrerupt ma pomenesc cu relantiul pe la vreo 1400,dupa care isi revine.TPS-ul a fost schimbat dar injectia nu a fost echilibrata ci mai degraba dereglata,deoarece inainte de a depista problema,un "meserias" mi-a reglat cica injectia,cand defapt TPS-ul era kaput.Mentionez ca din 2008 nu am reglat clapetele primare,injectie,supape si ce o mai fi de reglat.Personal suspectez o chestie ce necesita reglare corecta.....Sau nu?Am PCIII,K&N,LeoVInce(Db killer in).Motorul merge bine-merci,nu apar erori,dar ma intreb daca dupa atata vreme nu ar trebui reglat si ajustat tot ceea necesita asa ceva?Bozoro,ce zici? nu cred ca te incalzeste cu ceva ...dar si a mea facea la fel anul trecut. i-am schimbat filtrul de aer si si-a revenit. anul asta m-am gandit eu sa pun o plasa de tantari la intrarea in carcasa filtrului si a inceput sa faca la fel . probabil plasa aia obtureaza prea tare s-au s-a infundat deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Si eu am pus plasa la snorkel-ul ala de cauciuc care ghideaza aerul in cutia filtrului,doar ca plasa e din retea metalica,subtire si nu e foarte deasa.Doar cat sa nu intre o viespe,fluturi,pietricele sau muscoi mai mari....Deci e permisiva bine.Oricum am umblat putin la reglajul relantiului si parca,parca...Voi curata filtrul ca de asta vara l-am cam neglije si mai vedem dupa aia.Oricum vreau sa reglez toate clapetele,tps-ul,actuatorul clapetelor primare,injectie si ce o mai fi.M-am uitat pe VSRI si nu pare super dificil,dar eu sunt cam out in ceea ce priveste chestiile electrice.Bozoro,nu ai drum prin Ardeal vara asta?Apropo! Cu Iridium se simte ceva sau e doar vrajeala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 tot plasa dinaia metalica am pus si eu(poate ceva mai deasa) tot asa la gura tevii acolo. e de fapt plasa de tantari pentru termopane. la Vstrom n-am vazut mare diferenta cu Iridium dar la hornet s-a cunoscut destul de bine . cine e personajul cu casca galbena cu dl1000 din bucuresti ? . mi-a stat inima cand l-am vazut ca am crezut ca mi-a furat motoreta din garaj (dl1000 negru cu argintiu , combinatie pe care nu am mai vazut-o prea des in romania ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Cine are un semnal spart de Vstrom (Suzuki in general) dar cu conectorul bun? am nevoie de conector si de firele aferente. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Eu. PM me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Am gasit hiba!Un furtunel de vacuum ne la locul lui si cu un drum am curatat si filtrul de aer.Pare ok.... Am sesizat si un joc cam mare la surubul asta de reglaj....O fi bine..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) unde e localizat furtunasul ala ? Editat Mai 15, 2013 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Vine de la injectia pistonului fata,trece printr_un "bidon" negru si se termina intr-un senzor atasat in partea inferioara dreata a airbox-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Cine are un semnal spart de Vstrom (Suzuki in general) dar cu conectorul bun? am nevoie de conector si de firele aferente. Mersi La capitolul semnale am plasticul galben original si pe dreapta si pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.