kr3at0r Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Ce parere aveti de aceste semnale? http://www.ebay.com/itm/Clear-Aero-Turn-Signals-Suzuki-GSX-R-600-750-1000-Katana-SV-650-GSF-DL-V-Strom-/160717962605?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item256b897d6d&vxp=mtr Si dimensiuni Editat Decembrie 2, 2013 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Aha.cam smekere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Poti sa pui o poza? Ce cod pe Louis? Salut! Eu le-am schimbat pe modelul nou (L2). Arata beton, sunt mici, pe led si nu ies in exterior - 15 eur/buc de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Poti sa pui o poza? Ce cod pe Louis? Daca nu ma insel, astea sunt (erau reduse atunci cand le-am luat eu): http://www.louis.de/_1065959f24a1c012e63533a1fc0b785d3d/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034003 Poze nu am la indemana, dar gasesti pe blog cate vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Si nu mai ai nevoie de rezistenata aia la ele?semnalizeaza normal sau la foc automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Toate au nevoie de rezistenta sau de releu semnalizare dedicat led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Asa cum a spus si Bogdan, este nevoie si de releu ca sa semnalizeze normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Ms. domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Daca vrei, sa impusti doi iepuri dintr-un foc, cauta releu. Vei avea semnale mai fitoase, vizibile,mici, dar si un consum infim comparative cu becurile standard. Daca nu, rezistente, doua, una standa si cealalta dreapta. Rezistentele au aceeasi putere ca si becurile si se incalzesc. Trebuie amplasate cu grija in zone ventilate si departe de plastic, 1-2 cm. Ideea este sa nu fie chiar in contact pt ca vara poate inmuia sau chiar topi plasticul. La fel soricei, cu care le imobilizezi, trebuie sa treaca peste fire nu peste rezistenta direct, din aceleasi motive. Editat Decembrie 3, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Bun expert.ms.releu de care ar tb.din acela cum pui la proiectoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Semnale fata in carena: Te rog sa ne dai specificatii complete despre astea: ce semnale sunt? cum le-ai montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Semnale "hand made", oglinda, dispersor, geam exterior...manopera multa. Dupa un an le-am schimbat cu astea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 este vreun stromist din satu mare ? as vrea sa cumpar o mobra de acolo si parca n-as risca sa ma deplasez din bucuresti si sa vad vreo trompeta,,,este vorba de un kawasaki kle 500,,, fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Apropo de semnalizari si becuri. Eu mi-am comandat leduri cu strobo. Fata albe spate rosii. Ca sa fiu taran cu luminite ca de politie. Abia astept sa vina sa le vad. In alta ordine de idei vreau si eu sa imi spuneti ce marca de furtune metalice sa imi iau pentru frane. Pana in primavara mi le-as schimba pe alea de cauciuc. SI nu in ultimul rand Fabio am ramas fara ulei. EU.Nu motorul. si mi se usuca si usturoiul si painea prajita ma haraie pe gat. Ai vreo solutie pt aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Era o firma in Timisoara care facea la comanda furtunuri metalice, foarte bune. Avantajul ca puteau fi cerute cu 2-3 cm mai lungi daca ghidonul era ridicat fata de original. Eu le am pe motor de 5-6 ani. Cu placutele originale s-a simtit o inbunatatire a franarii, dupa care am pierdut avantajul pt ca nu am mai gasit nissin iar toate celelalte folosite au fost mai proaste, unele foarte proaste. Este adevarat ca nu am pus Brembo, pe vremea aia nu aducea Fabio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 In TM este userul mac, el face furtune de frana la ce dimensiune vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Daca le vrei mai rapid, am eu pe stoc furtune metalice marca Venhill la aproape orice dimensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Doresc eu o oferta pentru 2009 V Strom ABS , ceva mai lungi. Am pe mobra un inaltator de 20mm iar furtunele originale sunt cam la maxim intinse si intentionez sa montez inaltatoare de 25mm-30mm + apropiere de rider. Din pacate habar nu am sa precizez lungimile exacte de care am nevoie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Pe fata, de obicei, la furtune metalice difera traseul fata, de cele originale, unde exista o piesa de ramificare pt etrierul stanga si dreapta. La cele noi se merge direct in unul dintre etriere si de acolo, peste aripa fata pana la celalat. Daca nu exista o schema cu dimensiuni, pe net sau pe situl producatorului, cel mai sigur masurat, probat pe mobra, mai ales daca vrei sa le si lungesti. Scurte clar nu este bine, dar si prea lungi incurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Multumesc, astept deci oferta mexykanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Pe fata, de obicei, la furtune metalice difera traseul fata, de cele originale, unde exista o piesa de ramificare pt etrierul stanga si dreapta. La cele noi se merge direct in unul dintre etriere si de acolo, peste aripa fata pana la celalat. Daca nu exista o schema cu dimensiuni, pe net sau pe situl producatorului, cel mai sigur masurat, probat pe mobra, mai ales daca vrei sa le si lungesti. Scurte clar nu este bine, dar si prea lungi incurca. el are ABS, nu merge cu 2 furtune din pompa, ii trebuie un singur furtun din pompa in repartitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Furtunele la roata fata sunt la fel (ABS-non ABS) cu un repartitor ce nu mai poate fi folosit, de aici traseul diferit al furtunelor noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Din pacate nu pot face oferta fara a fi masurate furtunurile. Nici un catalog nu mentioneaza lungimea acestora pentru modelele cu ABS. Asa arata schema: http://i39.tinypic.com/b7j215.png Doar furtunul cu numarul 5 trebuie sa fie mai lung. Ansamblul cu numarul 1 se va inlocui cu doua furtunuri. Se pot masura cu un metru de croitorie sau cu o sfoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Mexycanu e promt si de cuvant.Recomand,deoarece tot ce mi-a trimis a fost la fix si cam la termen. Editat Decembrie 5, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Furtunele la roata fata sunt la fel (ABS-non ABS) cu un repartitor ce nu mai poate fi folosit, de aici traseul diferit al furtunelor noi. daca nu mai folosesti repartitorul nu mai ai nici ABS .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.