emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Dupa 50ooo km nu am cum sa il confund. Eu cand zic de drumuri proaste ma refeream la macadam si forestier. Am pus si eu arc hyperpro, dar imbunatatirea a fost relativ mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. vorbeste cu Raul (rul pe forum) ...cred ca el poate sa te lamureasca. ... or mai fi si altii. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 vorbeste cu Raul (rul pe forum) ...cred ca el poate sa te lamureasca. ... or mai fi si altii. numai bine, paul Si sa-i spuna ca diferenta dintre VStrom si AT e ca cea intre VFR si Tenere..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 nush ce o sa ii zica dar cred ca dupa discutie o sa fie omul o idee (cel putin) mai lamurit. dar am prins subtilitatea ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Apropo de AT. In urma cu 2-3 ani, la o intrunire in Iasi, a fost un concurs intitulat "motocicleta autobuz". Un tip a reusit sa urce pe AT-ul lui 12 oameni (ce-i drept, 7-8 din ei aveau varste mai fragede si probabil sub 40-50kg), dar oricum 12. A mers cu motoreta aproximativ 20m, in drumul lui intersectand o buturuga (nu avea pic de vizibilitate in fata, din cauza celor "cocotati" peste tot, se mergea la "ghici"), care nu era chiar mica (probabil avea undeva la 40-50 cm inaltime, fiind folosita pe post de scaun). Pot spune ca intr-o fractiune de secunda am crezut ca va trebui chemata salvarea sa culeaga "pasagerii" de pe jos... Nici n-am vazut cand a zburat buturuga aia la 2-3m in lateral. Mobra n-a patit nimic. Super tare! Atunci mi-am zis: "Urmatoarea mobra va fi AT"... nu prea mi-a priit consumul la motoreta aia, in rest... 'bulletproof' le: am gasti si 2 fotografii pe site-ul celor de la esd. nu se observa prea bine, dar ... http://eastsidedogs.ro/gallery/2011bikersweekend.php Sper sa nu se supere careva ca le-am postat aici. Editat Martie 12, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Apropo de AT. In urma cu 2-3 ani, la o intrunire in Iasi, a fost un concurs intitulat "motocicleta autobuz". Un tip a reusit sa urce pe AT-ul lui 12 oameni (ce-i drept, 7-8 din ei aveau varste mai fragede si probabil sub 40-50kg), dar oricum 12. A mers cu motoreta aproximativ 20m, in drumul lui intersectand o buturuga (nu avea pic de vizibilitate in fata, din cauza celor "cocotati" peste tot, se mergea la "ghici"), care nu era chiar mica (probabil avea undeva la 40-50 cm inaltime, fiind folosita pe post de scaun). Pot spune ca intr-o fractiune de secunda am crezut ca va trebui chemata salvarea sa culeaga "pasagerii" de pe jos... Nici n-am vazut cand a zburat buturuga aia la 2-3m in lateral. Mobra n-a patit nimic. Super tare! Atunci mi-am zis: "Urmatoarea mobra va fi AT"... nu prea mi-a priit consumul la motoreta aia, in rest... 'bulletproof' le: am gasti si 2 fotografii pe site-ul celor de la esd. nu se observa prea bine, dar ... http://eastsidedogs.ro/gallery/2011bikersweekend.php Sper sa nu se supere careva ca le-am postat aici. Daca vede Ministerul Transporturilor asta, inlocuieste autobuzele scoleare cu Africa Twin-uri. Sunt constient ca Africa Twin-ul e mai capabila opffroad dar in acealsi timp nu are "facilitatile" V-Stromului gen ABS, injectie, putere.Plus ca nu se mai fabrica de peste 10 ani. Asa ca daca tot fac compromisuril prefer sa le fac in favoarea V-Stromului. Ps: am incercat un drum cu noua suspensie spate si parca a mai castigat garda la sol motocicleta. Are acceasi suplete fara pic de preload ca si cu arcul vechi (cu preload la maxim) dar nu te mai afunzi atunci cand treci prin gropi/santuri Din partea mea combinatia de arcuri liniare Sonic Springs pe fata si Wilbers pe spate e un mod relativ ieftin (~250 EUro) de a tuna suspensia Buba actuala e ca imi curge o jamba. Sa merg pe simeringurile originale sau pe aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Buba actuala e ca imi curge o jamba. Sa merg pe simeringurile originale sau pe aftermarket? si alea originale sunt facute tot de un "aftermarket". pretul este cam de 3-4 ori mai mare la orginale. astepti cam 2 saptamani. cauciucul din care sunt facute cele de la athena mie mi se pare de calitate - pare moale. tot la ei mai sunt unele modele cu 2 arcuri - daca gasesti - cred ca tin mai mult. pp ca ai schimbat uleiul de curand - circula mai bine si face presiune mai mare - curg simeringurile de ulei. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 de aia e bine ca la 2-3 schimburi de ulei sa pui semeringuri noi. pune Athena sau Allballs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 dap. mie mi-a curs cate un simering de doua ori in ultimii 8 ani. ... si de fiecare data dupa un schimb proaspat de ulei in furca (o fac anual cel putin o data din diverse motive). dupa ce s-a intamplat a doua oara fix la fel mi-am spus ca da, la 2-3 schimburi - alte simeringuri ulei. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 eu schimb uleiul la fiecare 2 ani, asa ca anul asta e a treia oara si alea originale sunt facute tot de un "aftermarket". pretul este cam de 3-4 ori mai mare la orginale. astepti cam 2 saptamani. cauciucul din care sunt facute cele de la athena mie mi se pare de calitate - pare moale. tot la ei mai sunt unele modele cu 2 arcuri - daca gasesti - cred ca tin mai mult. pp ca ai schimbat uleiul de curand - circula mai bine si face presiune mai mare - curg simeringurile de ulei. numai bine, paul tocmai ma pregateam sa schimb uleiul din jambe asa ca nu e deranj prea mare. Neaparat simeringuri cu nas dublu (alea cu 2 arcuri de care pomenesti) de aia e bine ca la 2-3 schimburi de ulei sa pui semeringuri noi. pune Athena sau Allballs. Fabio, care sunt codurile la Athena/AllBalls de simeringuri care se potrivesc la Vstrom? 350RON toata distractia cu piese de origine, plecand de la premisa cuzinetilor in mintile lor Simering praf - 51173-27G00-000 - 108 lei pe bucata disponibil la comanda 7 zile maximSimering ulei - 51153-27G00-000 - 68 lei pe bucata disponibil la comanda 7 zile maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) uau, de unde ai preturile alea? allballs sunt 145 setul complet Editat Martie 13, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 piata neagra ... .... tot de acolo m-ar interesa 2 axe cu came - admisie, gen 2 pt SV650. s-ar putea? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 nu sefu, asta e pretul oficial allballs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 bre, io chiar am glumit (un pic sau mai mult prost inspirat) - chiar nu e treaba mea care? si de unde? ... da-mi si mie un pret te rog la axele alea (ca sa imi tai un pic din elan) dar pentru efort promit ca la un moment dat sa impartasesc avantaje axelor de SV. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 De pe net luate : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Poate sa-mi spuna cineva unde anume exact se afla garajul lui Fabio pe sos.Viilor. Tre' sa duc motorul acolo pe platformA ca nu mai vrea sa porneasca deloc . Vreau sa ii fac si o revizie completa. Stie cineva .....un punct de reper ,ceva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Cum vii dinspre Trafic Greu, faci stanga spre Viilor si apoi dreapta pe Viilor. La 50m pe dreapta cum mergi spre Cutitul de Argint. Vis a vis sunt magazine de piese camioane, autocare. La strada service-ul moto are magazine de piese si consumabile moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Tre' sa duc motorul acolo pe platformA ca nu mai vrea sa porneasca deloc . cum se manifesta? benzina? senzorii de la ambreiaj/cric verificat? PS - rar am vazut dl intreg pe platforma si ar fi pacat ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Stiu,asa este,ar fi pacat. Dar nu vrea. Cred ca sunt bujiile și am și inecato.bateria a fost pe redresor,dupa câteva încercări da semne ca nu mai vrea sa o i-a(bateria),am pus și cablurile sa iau de la masina,iar nu vrea,sigurantele sunt ok, luminile se aprind și sunt în putere.în orice caz trebuia sa o duc sa-i fac o revizie. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) he he - bafta! PS - pentru cei care cauta un inlocuitor pentru oglinzile OEM (din diverse motive!) - cele pentru Aprilia Tuono (Part# AP8104921/AP8104922) sunt foarte ok. Eu am gasit de la Vicma. dezavantaje: - nu acopera asa cum mi-as dori unghiul mort (dar nu mai prost decat oglinzile standard) pro: - forma imi place mai mult. - unghi mare de acoperire - vezi ambele parti ST/DR in oricare dintre oglinzi - au o tenta mai inchisa la culoare (cromatice?) - par mai odihnitoare - pe viraje cand esti inclinat ai o panorama fooooarte faina in ele (linia dreapta de sus de la oglinzi devine paralela cu solul) dar asta numai pentru cei care prefera sa se uite in oglinzi pe viraje - scade consumul de benzina (glumesc ) stima Editat Martie 13, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 si ce e mai important, elimina tulburentele de la casca. Stiu,asa este,ar fi pacat. Dar nu vrea. Cred ca sunt bujiile și am și inecato.bateria a fost pe redresor,dupa câteva încercări da semne ca nu mai vrea sa o i-a(bateria),am pus și cablurile sa iau de la masina,iar nu vrea,sigurantele sunt ok, luminile se aprind și sunt în putere.în orice caz trebuia sa o duc sa-i fac o revizie. Mulțumesc ai cu ce sa o aduci? ca tot trebuie sa iau o mobra pe platforma de pe barbu vacarescu poate trec sa o iau si pe a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 he he - bafta! PS - pentru cei care cauta un inlocuitor pentru oglinzile OEM (din diverse motive!) - cele pentru Aprilia Tuono (Part# AP8104921/AP8104922) sunt foarte ok. Eu am gasit de la Vicma. dezavantaje: - nu acopera asa cum mi-as dori unghiul mort (dar nu mai prost decat oglinzile standard) pro: - forma imi place mai mult. - unghi mare de acoperire - vezi ambele parti ST/DR in oricare dintre oglinzi - au o tenta mai inchisa la culoare (cromatice?) - par mai odihnitoare - pe viraje cand esti inclinat ai o panorama fooooarte faina in ele (linia dreapta de sus de la oglinzi devine paralela cu solul) dar asta numai pentru cei care prefera sa se uite in oglinzi pe viraje - scade consumul de benzina (glumesc ) stima Daca nu-ti poti aranja freza in ele, atunci nu-s ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 si ce e mai important, elimina tulburentele de la casca. asta nu am remarcat - eu acum merg cu parbriz standard + suport madstand. Daca nu-ti poti aranja freza in ele, atunci nu-s ok. - trecem la negative! stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Mi-am instalat o pompa de frana fata de pe un cbr900rr 954 (sa fiu mai exact, Fabio a montat, eu doar l-am batut la cap). Prima impresie dupa doua zile de mers prin oras: "Laser frate!!!" Franeaza muult mai bine. Nu mai este "spongioasa" frana; Nu mai simt cum trag de maneta degeaba...pur si simplu nu exista comparatie. Recomand!!! Mersi Fabio! Editat Martie 13, 2014 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Bogdane mai intreb si pe forum... pt cei care au ABS, si vor sa schimbe pompa de frana cu una ca cele de mai sus, trebuie vreo modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.