Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

salut,

eu (650) am preferat intotdeauna michelin anakee pe fata (acum am 3 dar sincer data viitoare o sa caut 2 pt ca mi se pare ca au aderenta mai buna) si

metzeler tourance exp pe spate. (anakee pe spate se ducea foarte repede, tourance erau un compromis foarte bun pentru spate intre aderenta si longevitate).

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Michelin Anakee si Metzeler Tourance, Michelin fiind mai aderent si Metzeler mai longeviv, merci!

 

La un alt moto, metzeler tourance m-a scos onorabil dintr-un mare rahat, prin felul in care am reusit sa controlez un derapaj pe asfalt. Intr-adevar anakee nu am avut, dar cat de curand imi voi cumpara un set de tourance pt v-strom - abia astept :-).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Conti Trail Attack - foarte bune pe asfalt, am deja 10.ooo cu ele si deabia se vede un pic de uzura - duc lejer 25.ooo (am motor de 650).

Dar au un dezavantaj major - vobleaza in jur de 60km/h. Voblajul e cunoscut - e si un thread pe advrider, ideea e ca nu se manifesta la toate anvelopele - cum ti-e norocul.

Daca nu ar fi voblajul asta in rest pentru asfalt e superb - foarte aderent si comportament neutru la aplecari - plus ca iti da incredere pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare ce cauciuc foloseste papa ?

trailmaxul meu de pe spate e cam pe duca si ma gandeam sa imi iau tot TR91

dintre cei care ati mai avut TR91 ...ati gasit ceva mai bun dupa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut trailmax tr 91, fata - spate, mi s-au parut cele mai aderente cauciucuri pe care le-am avut, le-am folosit numai pe asfalt

 

s-au comportat exemplar pana la vreo 10000km, apoi pe la 13000 s-au patratit rau si au devenit destul de rigide,,,se duc cam repede fiindca sunt moi

 

si le-am schimbat rapid cu metzeler tourance exp cu care am facut numai 6000 km

 

cred totusi ca tr urile sunt cele mai bune avand in vedere ca n-avem abs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut dunlop trailmax TR 91 si pe fata si pe spate, s-a patratit cauciucul pe spate,

 

dar cand le-am schimbat, le-am schimbat pe amandoua (pereche)

 

sunt curios cati km fac cu astea , in regim de siguranta,,,nu sa trag de ele pana la piele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai miar, la tine se consuma ceva mai repede. Tourance tine cel mai mult di tre toate, la 26000 mai aveam circa 1 mm de carne si m-am dat in pista fara probleme pana la limita scaritelor fara sa simt o pierdere masiva a aderentei. Alunecau putin dar decent.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La XT am schimbat spatele la 24000 km cu inca 2mm carne pe coama, iar fata la 32000 in cam acelasi grad de uzura. La rupere de oase mai mergeam 5000 sa ajunga ca ale lui Fabio. Personal mi se par cele mai potrivite pt mobrele noastre dpdv aderenta si durabilitate. Am mai spus-o Tourance EXP a mai alunecat pe mazga sau bitumul dintre benzile de asfalt. Clasicul niciodata si am cautat special zonele cu probleme cunoscute,pt a-l face sa alunece. Nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar doilea lant de la DID la care sar "o"-ringurile din el :( pacat la ca nu este nici macar la jumatate ca uzura, la Regina nu am patit asa, nici la DID-ul original. O sa montez un RK sapt viitoare ca de DID mi s-a luat. Mai pateste cineva asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, esti singurul. am schimbat in ultimele 2 saptameni vreo 20 de kituri de lant. un rk restul did. toate erau maltratate si cu grad mare de uzura. rk era cu oringurile sarite si zale blocate. did-urile erau cel mult cu zale blocate. nici unul nu avea x-ringurile sarite. esti sigur ca iei DID nu DD facut pe undeva prin marea chinei? al meu acum are 40k si arata ca dupa razboi. toate x-ringurile insa sunt la locul lor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar doilea lant de la DID la care sar "o"-ringurile din el :( pacat la ca nu este nici macar la jumatate ca uzura, la Regina nu am patit asa, nici la DID-ul original. O sa montez un RK sapt viitoare ca de DID mi s-a luat. Mai pateste cineva asta?

Ai ungator de lant sau dai cu speray?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ungator. Uzura lantului este insesizabila si are peste 35000km o singura data a fost nevoie sa-l intind in toamna. Am patit cu DID VX treaba asta de doua ori si intre ele un lant REGINA care s-a uzat mai repede dar avea "O"-ringurile intregi

Uleiul din ungator este ulei de uns lantul la drujba Dolmar, Makita, Divinol acelasi cu care ung lanturile dintotdeauna.

Sa aiba treaba cu mersul iarna pe cacao-ul ala de material antiderapant si din cauza ca a atacat lantul si a ruginit sa fi fortat garniturile din lant. Eu alta explicatie nu gasesc de se intampla numai primavara.

Nu se pune problema sa fie fake-uri ca sunt luate de pe motonetro.ro

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frati V-Stromisti mai experimentati, ce e cu flacaii astia care au inceput sa umple ambulantele ? Clasicul virat la stanga al conservarilor nu e o cauza ultra-stiuta ? De ce se expun in zone aglomerate ?



De fapt , am vazut si eu un viteaz cu un CBR galben ieri , in intersectia de la Salajan plecand in mare tromba , ridicand fata , pe verde , e adevarat , dar printre autobuze , in fata pietei si a benzinariilor ...iar traficul era tare aglomerat . De cate ori scapi din d'astea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frati V-Stromisti mai experimentati, ce e cu flacaii astia care au inceput sa umple ambulantele ? Clasicul virat la stanga al conservarilor nu e o cauza ultra-stiuta ? De ce se expun in zone aglomerate ?

 

De fapt , am vazut si eu un viteaz cu un CBR galben ieri , in intersectia de la Salajan plecand in mare tromba , ridicand fata , pe verde , e adevarat , dar printre autobuze , in fata pietei si a benzinariilor ...iar traficul era tare aglomerat . De cate ori scapi din d'astea ?

 

De vitejii de prin oras sunt satul... am zeci de exemple de cretini care se plimba doar pana la iesirea din Ploiesti in forja maxima linie dreapta printre masini si la capatul bulevardului unde nu mai exista public si intorc, ore intregi, in gasca chiar, cand pe o roata cand pe doua important este sa urle tobele sa ude pi... evident majoritatea au gume dinainte de hristos cele mai ieftine placute de frana din lemn de brad ca sa ajunga banii de rizome si alte trompete urlatoare. Astia se cern de la an la an ori se lasa daca au norocul ori se baga la 2m sub pamant, resursa este regenerabila ca apar mereu altii mai curajosi si cu mult mai putina minte. Ei bine de astia nu imi este mila ca se fac pulbere, sper doar sa nu ia si pe altii nevinovati cu ei cand o vor face e doar o chestiune de timp.

Daca din octombrie pana in martie ma feresc doar de masini restul anului pe langa masini trebuie sa mai feresc si motociclisti kkti posesori de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vitejii de prin oras sunt satul... am zeci de exemple de cretini care se plimba doar pana la iesirea din Ploiesti in forja maxima linie dreapta printre masini si la capatul bulevardului unde nu mai exista public si intorc, ore intregi, in gasca chiar, cand pe o roata cand pe doua important este sa urle tobele sa ude pi... evident majoritatea au gume dinainte de hristos cele mai ieftine placute de frana din lemn de brad ca sa ajunga banii de rizome si alte trompete urlatoare. Astia se cern de la an la an ori se lasa daca au norocul ori se baga la 2m sub pamant, resursa este regenerabila ca apar mereu altii mai curajosi si cu mult mai putina minte. Ei bine de astia nu imi este mila ca se fac pulbere, sper doar sa nu ia si pe altii nevinovati cu ei cand o vor face e doar o chestiune de timp.

Daca din octombrie pana in martie ma feresc doar de masini restul anului pe langa masini trebuie sa mai feresc si motociclisti kkti posesori de motociclete.

 

Perfect de acord,nu mai vorbim ca nu poarta nici un fel de echipament de protectie.

 

In alta ordine de idei,ieri am facut o tura scurta pana la Sibiu iar la dus am facut schimb cu un prieten care de curand si-a cumprat un Gladius. Ma lasat masca motorasul ala!

Felul cum trage in orice treapta,cum dezvolta puterea,n-ai zice ca are doar 650 cmc,mi-a placut foarte mult.Foarte diferit de ce am eu pe V-strom 2007.

Intrebarea este: noul V-strom are acelasi motor? Ca daca da,ma bate un gand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovidiu, motorul de gladius este identic cu cel de pe noul v-strom de 650 fix aceleasi rapoarte, aceeasi curba de putere/cuplu si cam acelasi consum. Tuturor ne-a placut evolutia Suzuki in ceea ce priveste v2-ul de 650

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...